Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Avanar

Сторінок: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 25
61
Звіти / Re: проїхав за день
« : 10.08.2014, 21:04:19 »
Проїхав за день з дочкою ~ 40 км. (Жарко блін)
https://plus.google.com/photos/103806623069734481491/albums/6045998345506444881?authkey=CPGbnOuMy4rGOw

62
Вітаю.
Викрадач з велосипесипедами вже доставлений в СІЗО,
Я так розумію були ше вкрадені велосипеди?

63
Звіти / Re: Аромо терапія.
« : 09.06.2014, 14:59:45 »
Ось де справжня аромотерапія  :D


64
Барахолка / Re: GPS-треккер "ISC-320"
« : 30.05.2014, 19:10:49 »
Кстате на ровер мы тоже уже устанавливали, так что все ок  :)
Ну якщо встановлювали, то не забудьте додати що його ще живити чимось треба, або хоча б додайте струм споживання щоб покупець міг оцінити ємеість акумулятора який йому ще прийдеться вчепити на ровер  :).
Ну а якщо без гумору, то ця цяцька мабуть буде потрібна тільки власникам велокур'єрської служби, щоб контролювати своїх працівників в ральному часі, щоб вони халтуркою не займались  :), а Тернопіль аж кишить ними.

65
Велосипедний гумор / Re: Різне
« : 13.05.2014, 22:43:11 »
Лицарський двобій
http://xdgif.ru/rycarskij-turnir/

66
Явно мені треба великий насос,
Купи собі маленький але телескопічний насос, він трьох секційний, ним колеса до 4,5 ат. без проблем для рук накачуєш. Ну а дома звісно краще мати автомобільний.

67
Стечкін, розслабся, навіть "за савєтів ", в ГАЗ-66, стояла автопідкачка коліс, і там був перемикач тиску, так от для їзди по болоту і по піску, тиск знижався на 0,5 ат.

68
які були пріколи в дорозі ???
Та не було ніяких приколів, просто їхали і насолоджувались краєвидами, правда на третій день розгубили один другого, але через годину познаходились, а так все добре. Описувати там нема що, просто це треба бачити. Ну і основне перебороли психологічний бар*єр перед поїздками по закордону.

69
Ми теж так думали, нажаль їх не виявилось, був тільки один до Катовіце.

70
   Звіт нема писати натхнення, тому напишу коротко. 4 чоловіка маршрут проїхали повністю ~ 500 км ,
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=jjkmfelnguraywjx
техніка не підвела, тільки в Тараса чомусь 3 шприхи трісли на задньому колесі, але були відразу замінені і в мене порвався трос переднього перемикача.
До кордону доїхали своїм авто, і там прямо перед таможнею зліва є невелика автостоянка, ціна халява – 12 грн./сутки. Таможню проходили через пішохідний перехід, але через окремі двері, для інвалідних колясок . З таможнею проблем не було, поляки тільки поверхнево перевірили, чи не провозимо ми цигарки та алкоголь. З Польсько-Словацьким кордоном ще простіше там взагалі ніяких прикордонників нема, а всі приміщення перероблені на кафе і магазини.
Стан доріг після України просто в ідеальному стані, правда в Словаччині трохи гірше ніж в Польші. Рельеф виявився досить наближеним до Кримського, перевали по 300 м., і ще декілька на день, зробили поїздку зовсім не матрацною, за день проїзджали 90 – 120 км. Маршрут складав так щоб він максимально проходив через населенні пункти. Паперовою картою практично не користувалися, мали 2 ЖПСки з картами Європи, і запланований трек на них. Трек створював на сайті www.gpsies.com увімкнувши прокладку маршрута для велосипеда, це дозволило уникати автобанів.
По харчуванню – з собою мали бутерброди на 1-й день, далі все купляли в супермаркетах. В Словаччині ціни в Євро, і на процентів 40 вищі ніж в Польші. З собою варто мати невеликий запас солі і цукру, щоб там кілограмами не купляти, і як не дивно гречку хто любить треба везти свою, в Словаччині в Теско 0,5 кг. гречки знайшли в відділі дієтичного харчування за 2,5 Євро. Їсти готували на пропані, мали 2 пальника, вистачє з запасом 2 – 450 гр. балона на 4 чоловіка на 5 днів. Воду на сніданок і вечерю набирали в криницях, з гірських потічків, на автозаправках, просто просили в людей на подвір*ях і в крані в туалеті в супермаркеті. Ночували в наметах, проблем з цим нема ніяких, першу ніч навіть обнагліли, попросилися до людей на приватну ділянку, там в них на скошеній траві автофургон стояв, от ми біля нього намети і поставили.
5 днів погода була чудова, а от 6-й день почався з слабкого дощика, який потім перейшов в дуже сильний, і температура опустилась до +3. Тому вирішили закінчити маршрут в Закопаному, все одно їхали в суцільному тімані, під дощем і нічого не бачили. З закопаного вдалось виїхати до Кракова тільки автобусом і то тільки один шофер погодився взяти з роверами запакованими в чохли, 15 зл. Білет за людину в касу і 20 зл. за ровер на лапу шоферу. Далі з Кракова потягом до Перемишля, білет 45+9 зл. в спец вагон з відсіком для велосипедів(не вагон а мрія). В 2 ночі були в Перемишлі і далі 11 км під дощем з фонариками до кордону.
Фотки :
https://plus.google.com/photos/103806623069734481491/albums/6010300466631388017

71
У дружини 5230. Але щось її ГПС взагалі мене не взлюбив. Супутники бачить, а от щось показувати відмовляється. Ні координат ні швидкості. Хоча коли вона у дружини то вроді показує все :)
Так там є ЖПС, в нас шофер на роботі має таку саму і з подивом зрозумів що він щасливий власник ЖПСки. Здаэться поставили йому прогу Garmin Mobile XT 6 (обговорення тут http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=1066674) ы кинули карту Польші, з*іздив він на машині на закупи, довольний як слон, сказав що йому цього ЖПС з головою вистачає. :)
Так з етрекса можна і вивантажувати і завантажувати і треки і точки, і в нет їх кидати, можна звичайним копіюванням файла як з карти памяті, так і за допомогою програм.
Так все, мене до вечора нема.  8)

72
Сьогодні спробую поставити додаткові карту пам"яті і внести той кавальчик карти туди.
Справа не в картці памяті, якщо ще в ЖПСці є вільна память, то можна ставити і туда, але не з офіційного сайта Гармін карти, В нас всі ЖПСки прошиті ломаними прошивками, які не будуть дозволяти переглядати карти створені таким методом.
То що ти хочеш робиться двома программами:
Google Earth - скачуєш необхідну територію
SASPlanet - створює на базі кешу Google Earth, файл карти для навігатора.
Тільки це дуже довго розписувати, хочеш сам шукай в неті, хочеш покажу вживу.

73
Андрій, чому взяв етрекс? для того щоб мати карточку памяті і тачскрін? Цікаво просто що конкретно він дав відносно старої моделі. У тебе вроді колись був ч/б гармін якийсь великий  :)
Етрекс взяв тому що не дорого. Карточка памяті є, зручно, тому що тільки одна толкова карта Європи 2 ГБ важить, плюс ще по Україні 300 мб, ну і т.д. Тачскріна там нема.
Раніше був GPSMap-60, ну це розробка 2000 року, сам розумієшь, шо вже застаріла елементна база, процесор там досить слабий відносно сучасних, і в місцях поганого прийому: міська забудова, схил гори, ущелина, мокрий листяний ліс, були деколи проблеми з сигналами супутника, зараз майже всі GPS-ки йдуть на проці SiRFStar III, з ним таких проблем набагато менше.
Я його брав тільки по тій причині що хожу пішоходні походи в гори, а пари акумуляторів там вистачає на 3 дні. крім того він може 3 дні провисіти під дощем на лямці рюкзака і нічого йому не буде. Для велопоїздок на невеликі одноденні дистанції тобі чесно кажучи і смартфона вистачить, зараз чехлів на руль від дощу для них валом продається. Просто в смартфона екран більший, зручніше оріентуватись по екрану, в Етрексі як на мене екран замаленький, для вєліка трохи незручно, але мені підходить.

74
Пробували карти з гуглу підшивати?
А якщо не секрет, які це ви такі чудо карти створювати зібрались, і чим вам існуючі карти не підходять, що ви зразу кинулись свої створювати?
В неті купа карт з розширенням *.img для гарміна, навчіться спочатку з ними працювати, тоді вже в дебрі лізьте.
Якщо вже так цікаво, то з допомогою SASPlanet створюються карти будь якої території з будь якого супутника, навіть досить великих територій для гарміновських навігаторів, але з розширенням *.JNX, мені просто по роботі це деколи потрібно, але все одно стараюся використовувати вже існуючі інтернетовські карти.

75
Саме більше страшуся як уявляю коли їду з гарної гори з тим всім десь 50, і при тормозах відвалюється оте чудо ригідне разом з переднім колесом. Понаписували тута всякого,

А ти їзди і не парся, і по менше читай всяку фігню, (а то будеш як росіяни бандерівців боятись  :D), вон подивись які мішки на старих Українах і Туристах возять, і нічо, а все тому що страшилок по форумах не читають. :)

Сторінок: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 25