Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - contras552

Сторінок: 1 [2] 3
16
Якщо дивитись на зроблену роботу та результат за все  выдмінно. Бризговик  правда портить  роботу на відсотків 40. Якщо вже  ніяк неможете з ним розстатись то думаю можна  зробити так щоб він чіплявся у разі потреби. Можна приспособити його кріплення ( вибачаюся неможу перевести ЗАЩОЛЦІ )  Івозити з собою у тій  ТУРЕБЦІ совковій  що ззаді . Фірма SKS використовую такий метод ыз бризговиками .
Хороший варіан. Розгляну таку пропозицію. Та й постійно возити бризговик з собою нема потреби, можна брати з дому лише дивлячись по погоді.
 

17
Ось тому я на Салют відразу поставив 7 швидкістну, (2 роки назад купив на Сландо за 65$), але апетит з часом росте, і деколи хочеться ще хоча би одну передачу :). Довго вагався яку зірочку спереду лишати на 36 чи на 42 зуба (в мого 24-і колеса), зупинився всеж на 42, при цьому на першій без напряга виїзджаю на Шпитальну, а на сьомій по рівному крейсерська 32 км/год, от тут деколи хочеться ще одну передачу. За цих пів року "Зайчик" виправдав себе повністю, побував на Закарпатті, в Одессі, Перемишлі, Кракові.
Знайомий з роботи поїздив на моєму, тепер так само як і я купив раму за ~ 60 грн., передню вилку на базарі нікельовану, там вже є кріплення під вібрейки, але теж стикнувся з дороговизною планетарки, буде робити поки що классичний варіант з перекидкою.
З бризговиками ти однозначно намутив, постав краще спереду пластиковий і чуть ширший, і не прийдеться ліпити ці жахливі гумки, він же тепер навіть не складеться нормально.

Повезло тобі, що знайшов таку дешеву планетарку. Я планетарку купляв минулого року, то 3-швидкісну купив за 230 грн. 5-швидкісна тоді коштувала приблизно 600 грн, а 7-швидкісна - 1000 грн, що було для мене задорого (долар по 8 грн був), а дешевше не знайшов.

З бризговиками згідний. Але задній бризговик мусить бути, бо відсутня частина болотніка, яка знаходиться нижче кріплення, вона відломана, а без нього виглядає ще гірше. А спереду - я вже писав для чого. Так, неестетично, страшно, але рятує ноги. От, на днях, їду зранку на роботу після дощу, вся вода з дороги тече попри бордюр річкою шириною десь 80 см. От так я і їхав кількасот метрів по тій річці, бо автомобілі мене загнали впритик до бордюра, і виїхати звідти не було можливості, щоб їхати не по "річці", бо зразу в плечі сигналили, щоб уступив дорогу. А повільно їхати не можна було, бо на роботу треба було вчасно приїхати. Завдяки страшному бризговику, я приїхав на роботу з чистими, сухими ногами, тобто, взуттям.

18
Класний.
 Кожух до планетарки можна вкоротити і пустити по низу, мало б стати краще як у технічному, так і в естетичному плані.
Можна. Але в районі каретки рама йде формою букви Z в дзеркальному відображенні, відповідно, кожух по рамі пустити не можна, бо занадто великі викрутаси. А пускати напряму, щоб кожух від рами до каретки висів в повітрі, мені не сподобалось ще під час примірки. Та й якщо управляючий механізм планетарки, що  на задньому колесі, розмістити вздовж нижнього заднього пера, то під час кручення педалей п"ятка ноги знаходиться занадто близько до механізму і кожуха троса, і при певних умовах існує ризик зачепити цей механізм п"яткою. А в такому виконанні, як на фото, такого ризику нема.

19
Маю такий самий в селі на ходу, теж слюні течуть втулити туди планетарку.

Зима довга, збирайся із силами і бажанням, і вперед. А весною поїдемо разом обкатаємо.)))

20
ресепкт тс ! ))

особисто я вже 3-ий рік збираюся собі втнути шота подібне на базі старого Аіста (якого в мене нема...)
Дивився на Сландо, такий б\ушний на ходу можна купити за 500 грн. Але, вигідніше брати саму раму майже безплатно, або у вбитому стані із нормальною рамою, бо і так, майже все треба міняти.

21
Під час обкатки по селах і полях дійшов висновку, що треба було ставити планетарку мінімум на 5 швидкостей. Бо з 3-ма передачами по трасі швидкості трохи не вистачає, і під круту гору трохи тяжко крутити педалі. 5 передач було б в самий раз. А 7 - ще краще. Але ціни на 5 і 7-швидкісні планеарні втулки ну дуже кусаються! (((

22
Гарно зроблена робота, якби лиш не  бризговик..

Без бризговика восени ніяк. Ноги промокають моментально. На літо буду його знімати.

23
Хочу похвалитись відреставрованим і модернізованим Аістом з 20" колесами, 1986 р.в., Мінського велозаводу. Відреставрував, як мені подобалось, тому, якщо що не так, то не бийте сильно ))). Фото в старому стані нема, руки не дійшли зафоткати, а коли спохватився, то вже рама була пофарбована. Тому викладаю фотки, зроблені під час першої обкатки. Встановив на нього нове сідло, нове заднє колесо з планетарною втулкою Нексус на 3 швидкості, ручний тормоз на переднє колесо, новий руль, бо старий був вузьким і на ньому не поміщались гріпси і манетки. Також замінив ще деякі дрібні запчастини.
 
І ще - резиновий бризговик на передньому колесі вирішив не знімати (в старому варіанті він теж був присутнім). Бо колеса низькі, ноги на педалях під час їзди також знаходяться дуже низько до землі, і під час їзди в дощ, чи по калюжах на дорозі, вода з-під переднього колеса дуже лиє по ногах, внаслідок чого, промокає взуття. Ну, хіба, їхати дуже помало, то тоді не лиє по ногах. Але, помало їздити не завжди виходить, тому довелось виходити із ситуації таким чином. Бризговик приймає струю води на себе, захищаючи ноги.










24
Звіти / Re: проїхав за день
« : 16.10.2014, 22:27:21 »
Кілька днів тому обкатав відреставрованого і модернізованого майже 30-річного коня по маршруту Тернопіль - В.Гаї - Кип"ячка - поля - Застав"я - Баворів - Грабівці - Товстолуг - В.Гаї - Тернопіль, і трохи по місту. Загальний кілометраж - 50 км.

25
Звіти / Re: проїхав за день
« : 21.10.2013, 18:54:05 »
шолом + начіпне дзеркальце. Ями на нього ніяк не впливають. Собі хочу нарешті щось таке придбати - ібо трасса - зло.
Дійсно, це варіант, про таке не подумав. Дякую за підказку.

26
Звіти / Re: проїхав за день
« : 21.10.2013, 14:58:18 »
А від постійного оглядання рятує дзеркальце.Гадаю,на трасі то має бути невід'ємний атрибут.
Їздив я колись із дзеркалом, але у мене воно не прижилося. Бо на наших дорогах руль на ямах і камінцях постійно трясеться і в тому дзеркалі нічого не видно. Все одно, мені доводилось оглядатись. Згітний, що на рівному шоссе, дзеркало помагає, але де ж взяти ті шоссе? Бо, їздити доводиться, в основному, по ямистих дорогах.

27
Звіти / Re: проїхав за день
« : 21.10.2013, 09:12:01 »
Я б замахався по одному відрізку їздити)
Я також замахався, і то не по дитячому. Але що робити?, робота вимагала...

28
Звіти / Re: проїхав за день
« : 20.10.2013, 22:17:08 »
Позавчора долею випадку намалювалась позапланова мандрівка. По роботі треба було з"їздити в Збараж. Туда поїхав поїздом, назад планував повернутись велосипедом, який взяв із собою в поїзд. Але сталось так, що довелось якомога швидше мотнутись із Збаража в Тернопіль (20 км за 1год 08 хв) + 5 км по Тернополю. Їхав по об"їздній від Збаража в напрямку Тернополя, долаючи невеликі, але затяжні підйоми і немалий бічно-зустрічний вітер, тому було важко, замахався.

Після обіду з Тернополя знову поїхав велосипедом в Збараж. Але не по тій дорозі, що в Тернопіль, а через Чернихівці. Думав, що буде легше, бо вітер буде попутнім, але по закону підлості, вітер змінився, і все одно був бічно-зустрічним. А гори на тій ділянці виявились ще більшими і затяжними. По відстані вийшло так само, 25 км. Тому, ту відстань я проїхав вже за 1 год 30 хв. Та й здоров"я вже менше було, щоб крутити педалі так, як на перших 25 км. Замахався ще більше.

Порішавши всі робочі проблеми, я повертався в Тернопіль знову ж на своїх колесах. Через Чернихівці вже не мав бажання їхати, тому поїхав знову ж таки через збаражську об"їздну. Вітер дув сильний, боковий, інколи завертав в спину, падав дощ, часом сильний, вже темніло, до Тернополя під"їжджав вже із включеними передньою і задньою фарами. Шлях 20 км від Збаража до в"їзду в Тернопіль ще якось з потугами проїхав. А останні 5 км по Тернополю, їхав як на каторгу, бо дико боліли і сильно пекли м"язи ніг, нила шия і ліве плече від постійного оглядання, чи позаду нема машин. А найбільше боліла задниця.))) Вона на такі далекі відстані ще не їздила, максимум колись було 60 км. Тому, 75 км за день, це для неї неаби-що. Словами не можу передати, як було важко і як змордувався. (Правда, за 2 години трохи відпочив, і з роботи додому поїхалось вже набагато легше).

Дуже напрягало те, що дорога на більшості шляху вузька, а по ній зараз колонами їдуть фури-зерно-буряковози, зганяючи мене з асфальту на грунтову і ямисту обочину. Внаслідок чого постійно підгальмовував, втрачав швидкість і час, тому останній відрізок в 25 км проїхав за 1год 40 хв. Думав, на наступний день на ноги не встану. Але, де там! На наступний день ногам хоть би що! А, от,  задниця боліла ще до сьогодні ))).

Ітого: 75 км за день - це для мене рекорд.

29
Теж приєднуюсь до привітань. Всього найкращого. Вітаю.

30
ДТП / Re: Хто головний?
« : 20.09.2013, 16:39:39 »
Це ж якому ображеному природою імбіцилу прийшло в пошкоджену голову пободувати там "офісні центри" якщо було зрозуміло що місця на парковку ітак нехватить.
А в нас завжди так робиться: головне - зрубати побільше бабла при мінімумі затрат. Приміщення збудували, продали, та й аріведерчі. А де людям паркуватися - це вже не їхні проблеми.

Сторінок: 1 [2] 3