Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - switch

Сторінок: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 32
61
Не знаю, мені до 200-300 кілометрових "короткометражок" певно ніколи не дорости, але я особисто отримую задоволення від поїздки до себе в Теребовлю як велом так і машиною.
Там одне, тут інше. На вел треба час, навіть не стільки на саму поїздку, скільки ще потім відновитись від неї.
Але мізки після велопоїздки провітрюються набагато краще, особливо якщо частина маршруту пролягає поза трасою.

Цікаво би спробувати катнути на шосері. Хоча навря відмовився б від кантрійника на користь шосейного вела. А на те і інше наразі фінансів не вистачає.

62
так що, вернувся? бо трек щось завис вчора невдовзі після виїзду з Заліщик...

63
Ну той то ганяв 100% на шосері, а цей, судячи зі швидкості, мабуть на кантрійнику?

64
ги :)
ти де таке знайшов? прям привіт з сссрівського дитинства :) 100 років таких не бачив. а колись пригадую було в мене таке.

65
А що цікаво є біля Сущина (відгалуження на треці вбік)?

66
Асфальт..а як альтернатива в.гаї-баворів-теребовля ?
Прикольний маршрутик. До повороту на Прошову я так думаю ви всі вже на память знаєте, далі кілометрів 5 практично сільське бездоріжжя (Скоморохи, Остальці), і потім від Сущина знову норм. Можна в Лошневі заскочити на недобудований міст.
По першому маршруту як варіант можна в Дружбі звернути на Струсів, В Налужжі звернути в ліс, далі можна лісами їхати аж до підгори. Хочете - накину вам приблизну карту :)

Сьогодні до речі їхав додому велом - після Дружби зїхав в ліс:

67
По моєму зазвичай одна і стоїть.
В нормальної недорогої вилки ліва нога - пружина, права масляний демпфер. Якщо урізана версія - то ліва може бути пуста, чи з еластомером, від якого толку нуль і його тупо викинули.

Якщо штани вилки  якісні і достатньо жорсткі - то одна цілком справляється. А вот в дружини на велі рідна нонеймова вилка мала настільки гавняні по якості штанішки, що її і на двох пружинах скручувало, то там да - ще зняти одну прожину - взагалі їй тяжко буде.

68
Наші залізні коні :) / Re: Trek Remedy 66
« : 20.05.2016, 22:15:19 »
У тебе дідо в Канаді помер чи шо? :)))
Скільки то все винесло?

69
Вибачай, дуже поспіхом збирався в відрядження - то не встиг забігти. Вже повернусь - то наберу по телефону, якщо ще актуально.
Орієнтовно - завтра-післязавтра

70
Олексію, візьму собі мабуть. Може завтра зізвонимся і підскочу, бо з обіда певно поїду з міста.

71
а як вони вирішили проблему, щоб ця вся конструкція не провернулась в вилці від зворотнього зусилля? з якою силою мотор крутить колесо вперед, з такою ж вся конструкція буде намагатись провернутись в вилці. А тут воно виглядає, що зафіксоване простим ексцентриком. Ну і парою ліпучок.
по ходу так і є - ліпучки тримають:

ну взагалі підхід цікавий. Я би не проти теж такий мати - чисто щоб збільшити середню швидкість при поїздках в теребовлю - можливо помагав би мені тримати 25-30 там, де я повзу 15, в результаті доїжав би за годину а не за півтори :) мало що довще, ніж машиною було б :)

72
Смисл тоді включати його в ремкомлекти, якщо його задача відпрацювати на перших порах? Його задача не зняти з ноги масло?
Те що не на всіх вилках є - факт, десь навіть попадалась тема, де хлопаки "апгрейдили" свої (доставляли кільця).
З термінологією тут хз - ремкомплект, який включає в себе манжетку з кільцевою пружинкою і поролонку, називають як пильником, так і сальником, так і просто манжетом.
По ідеї пильник захищає амортизатор від зовнішнього бруду, сальник - від витоку масла, то я відповідно десь так їх і поділив "по функіоналу" :)

Ну то таке - суть просто чи не буде без поролонки оставатись на нозі масло, до якого в свою чергу буде налипати бруд, що вб'є з рештою той же пильник а за ним покриття ноги?

73
Шановне паньство!
Питання маю не по рокшоксах, но то не важно.
Загнувся в мене (в прямому розумінні - перекрутився якось і розтянувся) сальник в одній нозі (поролонове колечко). Знаю, що бувалі їх не купують, а вирізають.
Розкажіть з чого і як? Вирізати полосочку і скрутити кільцем?
Як його поставити на місце? Знімати пильника?
І головне - з чого можна таку полоску вирізати - там вроді якийсь специфічний поролон - де купити "донора"?
Ну або може хто знає, де по адекватній ціні купити самі сальники (вилка Маніту Скареб Еліт), бо пильники вроді нормальні, а ремкомплект трохи не дешевий.
Ну і питання ще такого плану - чим грозить їзда без сальника (пару сот км проїхати можна, чи можна загробити ногу?)?
Буду дуже вдячний за розяснення.

74
Іноді користуюся дзеркалом яке кріпиться на рулі, то серед мінусів можу віднести:
1. на наших дорогах досить часто його потрібно поправляти;
2. не дуже хороший кут огляду, іноді можна не замітити транспорт позаду;
3. зайві габарити (наприклад досить не зручно проносити велосипед через вузькі двері).
2 - згідний. взяв колись собі панорамне - то мертвих зон немає, але авто, яке позаду метрів 20 - можна і не розгледіти, якщо колір невиразний і фари не горять. Плоске знову ж таки мало захоплює.
1 і 3 - не згідний. я по лісу ганяю по ямах, і то нормально досить тримає, коли катав містом і трасами - то як на початку виставив так і їхав. знову ж таки закріпив на кермі так, щоб в разі потреби можна було легко повернути і скласти габарит, якщо "паркую" чи продираюсь лісом-хащами.
але вже двічі його виламував - раз зачепив гілку, іншого разу трохи неакуратно положив вел.
мова про таке простеньке:

75
ну не нокаут,а нокдаун припустимо :)

Сторінок: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 32