Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Topics - Dreamland

Сторінок: 1 2 [3] 4 5
Вирішено-зроблено
  В п’ятницю ввечері з'їзжаємося на залізничний вокзал. Віталько, Бхагаван, Корак і я.  Тут зустрічаємо іншу групу вело туристів, які їдуть на Закарпаття. Трохи балакаємо про те про се, пакуємо ровера і чекаємо на потяг. Нарешті з рупора лунають чудодійні слова – "перша колія", "прибуває", "івано-франківськ", "шепетівка". Потім причалює і сам потяг. Проходимо чек-пойнт з перевіркою квитків. Як на диво провідниця навіть не глянула в сторону наших запакованих велосипедів. Ми ліземо в потяг J. Мостимо ровера на 3 полку і довольні відчалюємо від перону міста Тернополя – навіть не здогадуючись куди ми їдемо і що нас там чекає.

9 травня (субота) – 51 км. +1 сплав Черемошем.

Зранку прибуваємо в Коломию – виходимо на світ Божий, а разом із нами з нутрощів потяга вивалюються купками туристи з всією притаманною цьому виду гомо-сапієнс атрибутикою – складаємо докупи ті ровера і чекаємо на дизель "Коломия-Рахів". В той час слухаємо з гучномовця промову про "свинячий грип", кумекаємо шо то цивілізація вже таки добирається до наших сіл і хуторів. До перону подали старенький дизель – який певне пережив набіги не одного покоління туристів і знову з скрипом-рипом приймає нову порцію. Вантажимося. Відчалюємо і за 2 години ми вже в Ворохті.. Змащуємо коліщатка і ланцюги, в"ючимо наших конячок і починаємо крутити падалки до табору тернопільского Турклубу на Черемоші. Де наступні 3 дні розміщався наш шприхатий мікротабір. В дорозі орієнтувалися виключно по Вітальковій пам"яті та GPS. Першою зупинкою мала бути зупинка для того щоб поснідати. Зразу за Ворохтою під ліском знаходимо галявинку з джерельцем і столиком. Снідаємо – хто канапками а хто Мюслями(Смачно, корисно, нехитро).  Разом із хвойними флюїдами насиченого карпатського повітря приходить розуміння того що ми все ж таки дісталися Карпат і що у нас є ще 3 дня для того щоб насолоджуватися "отимвсімшотамєвтихгорахшонавітьсловаминепередати".
Тре їхати далі – згідно останніх новин з табору – нас там чекає обід, тому тре поспішити.
Видираємося на Кривопільський перевал і спускаємося вниз. Не доїзжаючи до Верховини звертаємо на ґрунтовку на Буркут. Дорога йде повз Черемош – часто пропливають на рафтах і катамаранах любителі сплавів – ех як файно, нас тоже таке чекає. Вся річка густо обкидана таборами різних клубів.  На одному з поворотів з річки на дорогу виповзає дядько – мокрий і обідраний – по обмундируванню видно що він сплавляся і мабуть вилетів і його добрячо поволочило камянистою річкою. Врешті доїзжаємо до табору. Табір великий – густо натиканий палатками, знаходимо місце під нашу резиденцію і успішно приземляємося. Смакуємо борщем, та розгортаємо наш маленький табір. Після обіду залишається часу 2 години до сплаву. Цей час вирішуємо проїхатися околицями. Поїздили, покидали камінців трохи в річку і вернулися назад табір.
Прибіг Сашка і сказав щоб ми готувалися до сплаву – нам дозволили вибрати собі каску на свій смак і на свою голову, жилет, і дали по веслу і виділили рафт. Обмундирувалися, всілися і попливли. Хочу сказати що сплав гірською річкою то трохи єнче ніж по Дністру чи іншіх тихоплинній річці. Взагальному сплавитися по Черемоші було весело і мокро.
В кінці дистанції нас чекав бус, яки повернув нас у табір. В таборі переоділися в сухий одяг та повечеряли. Далі шо було я не знаю, так як повалився спати. Спати було досить холодно, вночі температура падає досить швидко і низько, тому в літньому спальнику над ранок таки добряче змерз. І через те зранку був скожий на китайця.

10 травня (Неділя) – 64 км.

Ранок видався погожим. На сьогодні була запланована поїздка в Буркут та на гірське озеро Марічейка. Отож після сніданку вирушаємо в дорогу. Дорога така самісінька як в наших селах – єдине що дорга завжди проходить повз річку. По дорозі сновигають корови, місцями гризуть траву і дзеленчать своїми дзвіночками. Доїзжаємо до КПП – виходить прикордонник в чистій охайній формі(мабуть при святі) і просить наші паспорта. З ними залазить в свою будку на курячих ножках і щось з них виписує. Потім запитує чи ми надовго і віддає нам паспорта. Доїзжаємо до Буркута. Знаходимо трубу з якої тече мінеральна вода - смакуємо. Тут зразу і обідаємо. Далі крутимо педалі назад до КПП і повідомляємо сторожу шлагбаума що ми ще на Марічейку ліземо. Він знов запитує коли будемо повертатися – обіцяємо що 3 години нам буде достатньо. Знали б ми що нас чекає далі. Доїзжаємо до роздоріжжя і звертаєму на не ту дорогу. За кілометр дорога плавно переходить в річку – весняна вода добре постаралася і розмила всю дорогу. Вирішуємо повертатися назад до роздоріжжя.  На роздоріжжі зустрічаємо тьотіньку-лісника, яка показує нам вірну дорогу на Марічейку. Якихось 4 кілометри, но ці кілометри були виключно в гору, та ще й по такій дорозі що велосипедом не проїдеш – довелося нам пхати байки перед себе. Довго ми тягнулися вгору – таке враження що ця гора безкінечна. Нарешті досягаємо полонини з двома хатками. Одна виявляється заселеною трьома гуцулами, які хтіли обміняти свого коня на наш ровер. Далі вже йти не хочеться аж ніяк – сил майже немає, но гуцули запевнюють що до Марічейки 15 хвилин ходу. Далі дорогою частково йдемо а частково вже можна проїхати. Зустрічаємо кучугури ще прохолодного снігу. Нарешті досягаємо довгоочікуваного озера, я б сказав навіть озерця. Радості від побаченого ніхто не виражав – очікували чогось більшого а отримали менше, очікували легко і швидко добратися а получилося навпаки. Мені озеро сподобалося, хотілося скупатися – но мало часу. Далі часу не гаємо – сонце вже починає швидко сідати – в 19 годині віїзжаємо від озера. Дорога назад була надзвичайно швидкою – спускаємося по гірських дорогах – згадуємо часто Еразеля на Рокмашині. В мене під час спусків ротори нагрівалися до такої температури що аж вода шипіла коли поляв їх. Швидко добралися КПП – починало сутеніти. На КПП прикордонника не виявилося і шлагбаум відкритий. Мабуть працює від години до години - а далі робіть, шо хочете. Їдемо далі – починає швидко темніти на 5 чоловік лише 2 ліхтарика, так як ніхто не очікував такої затяжної поїздки. Я відриваюся вперед і на всіх парах лечу до табору – останні кілометри проїзжаю в повній темряві. В повній темряві сільська порепана дорога здається за асфальтоване шоссе, летиш і не відчуваєш ям. До табору добрався близько 21 години. В таборі вечеряємо біля вогнища тай спати.

11 травня (Понеділок) – 84 км.

Вночі періщив дощ. Зранку по небу сновигають хмари, і під час сніданку знову заперіщив дощ. Трохи пересидівши в палатці дощ закінчився і небо розвиднілося. Починаємо пакувати речі і збирати палатки. Довго ми збиралися і нарешті біля 11 попрощалися з Турклубівцями і відчалили в Коломию. По дорозі долаємо ще один перевал а за ним "щастя велосипедне" – "безкінечний" спуск. Якби так завжди. По дорозі декілька раз нас страшили невеликі і великі дощики. Місцями йде дощ а за 20 метрів сухісінький асфальт. Нарешті добралися Коломиї і купили квитки на автобус "Яремча-Київ". Приїхав велкий Неоплан, після завантаження велосипедів в багажних – всідаємося по місцях і їдемо в додому. По 23 годині вже в Тернополі – скручуємо ровера і по домах.

Шо не кажіть а ліпше Карпат тіко Карпати.
П.с. Ага – вітаю Ольку з днем народження! Ато торт (дуже смачний) ми за дві щоки наминали і навіть незнали за шо то нам така благодать.

Ворохта

Сніданок за Ворохтою.

Ояє. Йа в Карпатах!!!111

GPS - куди нам їхати?

Нарешті видряпалися.

Кавалок табору тернопільського турклубу.

Борщик - то сила.

Трансформаторна корова.

Чоткий камінець на фоні Віталька.

Шприха готова до сплаву.

Почотна медаль.

Карпатське сонечко - не таке як у нас.

Ми тільки їдемо на Буркут...

... корови вже вертаються з Буркута.

Смакую місцеву мінералку.

Віталько кагбе наблюдає і одобряє наші дії.

Отаке тут мінеральне джерело.

Ржаве русло.

Нарада перед обідом.

Місток а далі кілометри підйому.

Карпатські болота - lite версія :)

Віталько кагбе екЗкаваторщик.

Панорама з полонини.

Застрягли по коліна.

Крокуси цвітуть.

Марічейка.

Марічейка

Погода зовсім не така як би хотілося нам.

Дощить.

Мюзлі!111.

Процес анігіляції мюзлів - 40% complete.

Скоро вже...

Петруха кагбе дає нам знати шо в нього на рафті всьо чотко!

решта фоток тут - http://picasaweb.google.com/silentgull/20090509__#

Продовжуємо відганяти зимову лінь та скидати лишній жирок.

Маршрут

Відстань
~45 км

Місце збору
Театральний майдан 11:00

У програмі
Із задоволенням крутимо педалі, масажуємо простату, чи що там у кого є.
Невимушено спілкуємося. Фотографуємося.
Сидимо в лісі і смажимо ковбаску.
Повертаємося до темряви.

п.с. Програма та сама що пропонував Слафко (Слафко Алоха!) 9 листопада :)

Всім спасибі хто прийшов. Все було чудово. Плівку відправили проявляти. Отож чекаємо на фото з наших вар"ятцтв :)

Ну приміряйТе, так би мовити :)

17 січня в суботу на 12-00 збираємося біля Фуршету що за озером і йдемо на закупи свіжо-маринованого мясця і решту "шотамшетредошашлику".
Потім дружно чимчикуємо в ліс все те готувати, поживати, співати колядок та щедрівок, танцювати, декламувати веловірші а т.д. і т.п. :)
Бюджету 50 грн. з чоловіка має хватити :)
Ну хто йде відписуємося :)

ДТП / ДТП
« : 03.01.2009, 15:12:36 »
Сьогодні ми вирішили зібратися поїздити по околицях. Добиратися до місця зустрічі мені довелося проїхати біля 4-5 км таки досить завантаженою трасою Тернопіль-Теребовля від кільцевої дорого щи біля Микулинець до повороту на Прошову.
Дорожнє полотно було з асфальтом але всерівно основну частину займала каша із піску та снігу. Примостившись максимально правого краю проїзжої часитни я собі рухався по дорозі – їхати по каші не було сенсу та й можливості. Всі машини мене чемно обганяли. Я уважно дивився під колеса та тримався максимально правого краю. Не доїзжаючи с.Воля по зустрічній смузі рухалася вантажівка. І тут трапилося це ради чого я тут пишу – я лише встиг побачити що на мене насувається білий бус. Прямого зіткнення не було но бус зачепив мене дзеркалом в ліве плече. Удар був досить сильний, но мені вдалося втримати рівновагу та не впасти з велосипеда. Все було настільки швидко що я не встиг зрозуміти, що все ж таки трапилося. В цей момент я їхав і дивився на 5-6 метрів під колеса щоб триматися правого краю і не заїхати в кашу – і самого початку обгону бусом вантажівки не бачив, лише в останню мить я встиг побачити білий бік якогось буса і удар в плече. Далі я в стані шоку продовжив педалювати під горку. Навіть не зупинився – бо навіть не усвідомлював що ж все таке трапилося. Ні марку авто ні номера я звичайно не запамятав Проїхавши 2-3 кілометри мене підрізає бус – який їхав по маршруту (наскільки я зрозумів це була маршрутка, но я не подивився який напрямок, так як ми спілкувалися ззаді Mercedes Sprinter, синього кольору номер ВО 99XX), з нього виходить водій і починає мене грузити що я щойно розбив дзеркало в бусі який їхав назустріч, і почав вимагати компенсацію. Я так зрозумів це був його знайомий - який їхав по маршруті назустріч. Спочатку казав щоб я паспорт дав, но оскільки його в мене не було то почав хапатися за мій мобільний телефон, і навіть погрожував фізичною розправою.Я сказав що зараз викличу міліцію, хай приїде розбереться. Водій почав щось говорити про те що я втік з місця ДТП, і що то моя вина – бо я "їхав по середині дороги і виїхав на зустрічну смугу – бо як інакше я міг розбити ліве дзеркало в бусі". Уявіть собі людину на велосипеді яка по поганій дорозі та щей вгорку – тікає від буса – нонсенс. Почав хапатися за велосипед – но я твердо відстояв і сказав що лише в міліції будемо розбиратися. В кінці кінців назавав йому своє прізвище та домашній номер, а також віддав свою !сім картку з телефону!. Водій поїхав і сказав що то той колєга з білого бусу буде розбиратися а не він.
Виходячи з ситуації я так зрозумів – що доказати щось суттєве неможливо – у мене свідків немає, були лише люди в бусі як в білому так і в синьому – но тепер їх ніяк не найдеш. Якщо все ж таки водій зателефонує – то я буду намагатися взнати від нього всі його дані. Що мені найкраще робити в цій ситуації – писати заяву про ДТП + заяву про те що в мене силоміць намагалися забрати мої речі. Чи може з цього щось вийти?

Схема руху при ДТП.
A - вантажівка
B - бус
C - велосипедист

Фото з місця ДТП. На фото видно – що дорожнє полотно дуже вузьке – через забрудненість кашею зі снігу, піску та болота.

Майбутні / Золоті водоспади
« : 05.09.2008, 13:59:15 »
Восени свят дуже мало - а свята хочеться як не крути.
Ото сидів і висидів....
Ідея-фікс: зобачити чудові вже знайомі краєвиди в золотому кольорі осені...
Формат: велосипедне дводенко.
Дата: кінець вересня - початок жовтня (вихідні дні)
Маршрут:
1 день - Тернопіль-Товсте(дизель-потяг)(0км) - Нирків(17км) - Джуринський водоспад(20км) - Шутроминці(24км) - Язловець(42км) - Pусилів(46км)
2 день - Pусилів(0км) - Бучач(12км) - Тернопіль(92км)

На маршруті нас чекають - Джуринський водоспад та стара фортеця в мальовничому каньйоні, стара фортеця в Язлівці та монастир з парком, перевал до русилівського водоспаду, знову водоспад з багатьма каскадами, фортеця в Бучачі, руїни фортеці в Підзамочку, і решту всякої дрібноти по дорозі шо важко перелічити.

Декілька світлин з тотих місцин:
на останній світлині хтота кагбе глаголе "Алоха! - єдь в дводенко ні пажалєєш..."

Велика мапа з похапцемнаколінінамальованиммаршрутом.

Друзі шо хто хоче зауважити чи шось додати не соромтеся - пишіть тут.
А також обговорюємо дату дводенки - 27-28 вересня альбо 4-5 жовтня.
Дизель- потяг   6271   Тернопіль - Заліщики   07:50

Звіти / Pобота на 1 день =) - ЗВІТ
« : 26.08.2008, 08:48:19 »
Ну і в честь завершення того дійства закриваю тему :)
раз ти там був то б хоть відписав що то було за дійство - шо за магазин і чи багато було лісапедистів...

Ось знову нас радує держава 3 вихіднимим днями.
Давайте планувати - ато Шприхалі вже призвичаїлися до матраців...
1. Поїздка Карпатами - якщо є бажаючі розробити маршрут було б дуже добре (оскільки я в Карпатах був мало і всіх гарних місцин не знаю - то немаю змоги спланувати люксусовий маршрут). Привіт Сонце та Зомбі.
2. А також можна повторити  триденку -  Pусилів-Джурин

Друзі - виносьте свої пропозиції - це останні 3 дня вихідних цьому році.
п.с. хочу в Карпати.

Є бажаючі поїхати на фестиваль?
Можна розглянути як вело, так і безвело поїздку на 1-2 дні.

сосбно сабж.

Ось знову маємо 3 вихідних няд підряд. планується матрасна триденка.
Кількісь учасників - 1.
1. день матрасимо на стройці.
2. денка на дивані.
3. день матрас на стройці.

Доводжу до відома шприхалів (щоб неробили гвавту) - якщо у вашому пості буде присутня велика буква P (українська) - запостится пустий пост. Наразі уникайте цієї виликої букви - або використовуйте англійську. Причина глюку уточняється.

Хотів би замінити задню перекидку на SRAM x-5 та обидві манетки на SRAM х-5 - набридло постійне налаштування прекидки.
У SRAM більш точне позиціювання задніх перекидок, відповідно і перемикання передач стає точнішим, оскільки "передаточне "співвідношення манетка-перекидка - 1:1. Тоді як у Шімани 1:2.
Цікавлять відгуки тих хто використовував SRAM перекидки, а також порівняння їх у роботі із Шіманами. Бо читав багато а відгуів малувато, чи варто переходити із системи Deore на SRAM X-5?