Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - Romko

Сторінок: 1 [2]
16
Дублюю тему із Крапки:

В мене з під'їзду стягнули ровер, переламавши замок.
Якшо хтось побачить де-небудь Сomanche ontario червоно-чорно-сірого кольору - пишіть терміново в приват де і коли ви його бачили.
Дякую!


Пе.Се. Вел із багажником.
Від себе додам: 097 7964978 - Андрій, власник
Якщо таки трапиться на очі, то можна і до мене відзвонити - 067 3512637 - Ромко

17
 ::)
Отож, сьогодні після обіду приїздом з боку Скалата в Тернопіль повернеться фестиваль-велосплав "Шприха Дністровська". Звіт буде згодом, а наразі запрошую приєднатися до зустрічі Дністровських шприхалів. Заплановано виїзд на зустріч десь о 15-16 год. і повернення з ними в місто з подальшим перебиранням на квас/пиво на Дальній пляж. Там же буде проведений попередній перегляд та обмін фотками та враженнями. Те все заплановане в районі 17-19 год. - як маєте час можна підїхати.
Контакти про всяк: Янек - 80979330285, Ромко - 80673512637

18
Отакето... Давно думав і надумав.
Жодного популізму, тіко педалі ;D

Спортивно-туристична акція „Україна – від краю до краю!”

   Мандрівка, що являє собою веломарафон за маршрутом місто Львів – місто Луганськ. Весь шлях буде долатися за допомогою двоколісного товариша – велосипеда.
   
   Гасло: „У нас одна країна – велика Україна!”.
   Час проведення: 17 – 26 (27) травня 2009 року.
   Мета та завдання:
-  популяризація велосипеда, як альтернативного транспорту,
-  пропаганда активного і здорового способу життя,
-  розвиток велосипедних громад в різних містах України,
-  розвиток екологічної культури в країні.
   Маршрут мандрівки:
м.Львів – м.Тернопіль – с.Меджибіж – м.Немирів – м.Умань – м.Кіровоград – м.П’ятихатки – м.Дніпропетровськ – м.Красноармійськ – м.Вуглегірськ – м.Луганськ.*
   Протяжність: бл. 1310 кілометрів.
   
   Захід є результатом давнього задуму поєднати одні з крайніх обласних центрів України – Львів та Луганськ, а також Чернігів і Сімферополь. Велосипед обрано як транспорт, що має найбільшу можливість та потребу для розвитку в українських містах.
   Дорогою буде відвідано цікаві природні та історичні місця, які є окрасою і гордістю нашої країни. А у великих містах, за потреби та можливості, можна провести міні семінари з розвитку міського велоруху та активного туризму.
   Буду вдячний за будь яку підтримку та сприяння під час веломарафону!

Більше інформації в прикріпленому файлі


[вкладення вилучене Адміністратором]

19
Ото, коли не вмієш катати на лижах, то залишається знову і знову змащувати ланцюг на своєму велику, гарно-компактно одягатися і тиснути на педалі оминаючи кучугури снігу та здивованих перехожих. Тоді зима залишається надворі, а всередині себе відчуваєш тепло літа, проміння сонця і... відморожені кінцівки:). Ну, в принципі, я про дещо інше.
   Вже більше двадцяти років існує традиція передачі Вогню запаленого у Вифлеємі – місці народження Ісуса, всьому світу. Хорошу ідею австрійського телеканалу підтримали скаути, які кожного року напередодні Різдва із рук в руки передають Вогник людям по всій планеті. В Україні вже десятий рік цю традицію продовжують пластуни. А вдруге місію передачі Вогню з україно-польського кордону до Києва взяли себе велосипедисти. Оце вже про нас).
   Ідея народилась в голові знаного в пластових та не лише колах пластуна Назара Зелінки, коли він почав відроджувати давно закинуте веломандрівництво в Пласті. Хоча було простіше – після придбання велика думки на кшталт цієї „приїздять” помало самі. Щодо ідей, думок, розробок, проектів – то все до Зєлі, а я просто опишу технічні та духовні моменти другого веломарафону.
   Отож,
ідея: привернути якомога більшу увагу до акції ВВМ, велоруху та велосипедистів вцілому;
учасники: просто пластуни, жодного спортсмена, хіба що трохи мандрівники + водій з хорошим терпінням;
маршрут: Рава-Руська – Львів – Тернопіль – Житомир – Київ (~600 км);
активних км.: бл. 300 км. велоходу (враховуючи погодні умови та короткий день), середня швидкість бл. 22-23 км/год.;
натхнення: хз... звідкіля воно.
Коротко по днях.
День 1. На кордоні мокро та туманно, зате тепліше ніж минулого року. Наші польські друзі передали Вогонь, а ми крізь туман та пориви зустрічного вітру взяли напрямок на славне місто Львів. Загалом перші кілометри  даються з легкістю, якщо врахувати, що обіцяного супроводу (такої машинки з мигалками:) не було десь половину шляху і всі фури проносячись біля нас із звуком фууррр! різко зменшували наш ККД. Та все ж згодом про нас згадали і мигалкове ДАІ, і клімат у вигляді дощу, і темрява. Але таки о 19 годині ми передали Вогонь в собор Святого Юри, повечеряли та вляглися спати в одній із львівських пластових домівок.
Пе.Се. Ледь не забув! Вночі про нас не забув Миколай, що наділив нас не лише своєю духовною присутністю, але й досить реальними і повними пакетами з ласощами. Користуючись нагодою кажу вЕликЕ ДЯКУЮ, було смачно:).
День 2. Рівно о 9 виїжджаємо від собору Св. Юри та берем напрямок на Тернопіль. Окремим словом можна згадати знану львівську бруківку, але навіть одне слово велосипедиста, який катав по ній, буде підпадати під жорстку цензуру, то ж просто – нічого приємного на свою ду...  душу! Ще були втрачені права міського таксиста, який не дуже тактовно підрізав нашу велоколону. І це під акомпонемент дощу... Трохи згодом він перестав, а у Золочівському районі до нас приєдналися троє знайомих, щоб підтримати під час акції. Вони ж зоорганізували зустріч та передачу Вогню в одному з місцевих ПТУ, де нас чекав обід. Чесно – кількість та смак їжі перебивали думки про наступні 63 км... Ех! Зібравшись з силами ми в тумані подолали шлях і з дружньою підтримкою 2-х велоШприхарів та 2-х представників Тернопільського турклубу 17.30 ми були в Тернополі. А далі – додому шукати ще трохи Миколая;).
День 3. Найменший кілометраж, з плюсів – майже суха дорога, відсутність мокрих опадів, висока середня швидкість, макс. – 53,9 км/год, мало машин на трасі, багато пісень в бусі. З приколів: день міліції, то ж вже у Хмельницьку ми помітили, що наш супровід трохи того – веселий, але нічо всі цілі, коротше заважали декому з них спокійно посвяткувати:). Їдучи в бусі було дивно спостерігати різку зміну погоди: з просто прохолодної та сухої вона спочатку стала туманною та вологою, а потім й взагалі сніговою та малоприємною зважаючи на ожеледицю на дорозі. Оцінити її ми мали змогу в Житомирі, де після довгих катань на чотирьох стали на свої два. основна дорога ще нічого, але кожен провулок був схожим на льодову арену. Оригінально, але небезпечно. Помало, але впевнено ми передали Вогонь недавно створеному міському осередку Пласту в місті. І спатоньки...
День 4. Наперед передбачалось – все просто, навіть дуже – Житомирська траса – рівно, без різких підйомів, ям і т.д., і т.п. Але все ж один із законів велосипедного туризму працював – вітер. От він все і компенсував! Якщо додати до нього мокрий сніг, що постійно заліплював очі, то виходить непоганий коктейль. Буду простішим – 4 години і ми в столиці. Доречі в зоні міста до нас приєдналися 2 представника велоклубу КПІ та один „велоКиївець”. Офіційна передача Вогню відбулась на Софіївській площі під цокотіння наших зубів, стояти таки менш приємно ніж їхати.
   Потім була весела мандрівка в бусі додому під наш веселий спів та зворотню зміну погоди. А наразі залишаються нові спогади і... брудний одяг та велик.
Їхали: Назар Зелінка, Ігор Ханенко, Орест Кутрань, Павло Кулінець, Володя Бичковський, Ромко Задорожний + водій Михайло (віра і терпіння групи).
Висловлюємо подяку:
- організаторам загалом – НСОУ „Пласт” та іншим;
- тим хто приєднувався та підтримував по ходу – представникам м.Золочева, Шприхи, ОСТК, велоклубу КПІ, ВелоКиєва, ДАІ;
- всім, хто не був байдужим під час акції та всіляко підтримує прямування Вифлеємського Вогню Миру в кожну українську домівку.

Детальніше про  - ВВМ: http://www.vohon.plast.org.ua/uk/;
відгуки учасника: http://te.20minut.ua/news/140070

З.І. Сорі за великий пост...)

20
Цьогоріч ми вдруге організовуємо Велотур Вифлиємського Вогню миру. Ми провозимо Вогонь від польського кордону, де нам його передають польські скаути, до Києва, де передаємо його усій Україні. Минулого року нам було дуже приємно, що нас підтримали з власної ініціативи Київські велосипедисти. Тож цього річ звертаємося до усіх велосипедистів міст через які ми будемо проїзжати, зокрема до Львівських, Тернопільських, Житомирських та особливо Київських підтримати нас та долучитися до Велотуру Вифлиємського Вогню Миру перед своїм містом. Окрім Почесної Святої Місії, то є хорошим приводом показати велорух України. Велосипедистів буде супроводжувати автомобіль ДАІ. У Львові та Тернополі, а особливо в Києві планується багато преси. Тому потрібно показати і популяризувати наш велорух серед людей.
Програма (м. Тернопіль)
19 грудня
8.00 – сніданок у Львові
9.00 – 13.00 – переїзд Львів – Золочів (65 км)
13.00 – 14.00 – обід в Золочеві
14.00 – 16.00 – переїзд Золочів – Тернопіль (65 км)
17.00 – 18.00 – брифінг в Тернополі
19.00 – вечеря Тернополі
20.00 – ночівля в Тернополі
20 грудня
8.00 – сніданок в Тернополі
10.00 – 13.00 – переїзд Тернопіль – Волочиськ (40 км)
13.00 – 14.00 – обід в Волочиську
14.00 – 18.00 – переїзд Волочиськ – Житомир (бусом)
18.00 – 18.30 – передача владі Житомира
19.00 – вечеря в Житомирі
20.00 – ночівля в Житомирі
Терміни в програмі орієнтовні, тому добре було б якби уточняли безпосередньо контактуючи. В ідеалі було б добре, якби ви нас зустрічали за 15-20 км до свого міста.
Детальніше про Велотур цього та минулого року  на www.vohon.plast.org.ua, зокрема в розділі ЗМІ про Вогонь.

Назар Зелінка, +380503775160

21
На правах реклами..:)..
Як би страшно не виглядало - без велосипедів!


Планується таке: мандрівка «Альпи? Ні, Карпати!»
Час: 20-24 листопада.
Місце: Українські Карпати.
Маршрут: с.Кваси – г.Близниця, 1880м. – г.Стіг, 1704м. – хр.Апшинець та Свидовець – г.Унгаряска, 1707м. – можл. радіалка на г.Темпу – г.Братківська, 1778м. – г.Чорна Клива, 1719м. – г.Плоска, 1352м. – пер.Столи – Буковель (або р.Зубринка, пер.Переслоп – Яремче).
Кількість учасників: залежить від нас:).
Вимоги:
- відмова від алкоголю та тютюнопаління (якщо таке присутнє:) на час мандрівки,
- наявність хорошого настрою..

Фінанси:
~ 40 грн. – дорога Терн. – Кол. – Кваси – Татарів (Яремче) – Кол. – Терн. (за умов доїзду поїздом Шепетівка – Ів.Фр. та Кол.-Рахів).
10-15 грн/день – харчування (на власний смак), тобто 50-75 грн./чол./5днів.
НЗ – мін. 50 грн. (про всяк).
При бажанні: можна виїхати автоб. з Буковеля на Ів.-Фр.=25-30грн., далі на Терн. 27-30 грн.; або з Яремче (до Терн.=40 грн.)

Фотозвіти попередніх мандрівок:
http://picasaweb.google.com.ua/krystal.club/04#
http://picasaweb.google.com.ua/krystal.club/OackFC#
http://picasaweb.google.com.ua/krystal.club/2006120811#


22
присвячена Акту відновлення Української Держави 30 червня 1941 року та 70-ліття від дня загибелі Голови Проводу ОУН Євгена Коновальця

29-30 червня 2008 року

Організатори: Тернопільська обласна рада

Учасники: органи місцевого самоврядування, громадські організації, мешканці області, вихованці спортивних закладів

програма акції

27 червня — організація передачі із с.Зашків Львівської області (батьківщина Є.Коновальця) і прийом у Тернополі символічного вогню. реалізація цього задуму здійснюється молодіжними громадськими організаціями Тернопілля. Офіційне вручення вогню можна здійснити в рамках урочистостей з нагоди Дня Конституції.
29 червня — старт акції, ймовірно зі Співочого поля в м.Тернополі, де відбуватимуться основні заходи з нагоди Дня молоді. Після офіційного старту велопробіг вулицями міста із символічним вогнем.
30 червня — забезпечення перевезення вогню (велопробіг у п’яти напрямках) до районних центрів області, звідти до сіл, селищ, міст та запалення символічної ватри у кожному населеному пункті о 18 год.

маршути руху велосипедистів

29 червня — Співоче поле, вул.Коновальця, пр.С.Бандери, вул.руська, бульвар Т.Шевченка, Театральний майдан, вул.Грушевського, вул.Листопадова, Майдан Волі, вул.Замкова, вул.Крушельницької, вул.Збаразька, пр.Злуки, Співоче поле
30 червня — Маршрут №1: Тернопіль-Чернихівці-Збараж-Колодне-Вишнівець-Горинка-Кременець-Соснівка-Шумськ-В.Дедеркали-Ланівці-Вишгородок-Тернопіль;
— Маршрут №2: Тернопіль-В.Бірки-романове Село-Кам’янки-Підволочиськ-Качанівка-Скалат-Гримайлів-Товсте-Гусятин;
— Маршрут №3: Тернопіль-Микулинці-Теребовля-Мшанець-Сухостав-Копичинці-Чортків-(Борщів)-(Товсте-Заліщики);
— Маршрут №4: Тернопіль-Микулинці-Струсів-Дарахів-Бучач-Монастириська-Ковалівка-Підгайці
— Маршрут№5: Тернопіль-Озерна-Зборів-Козова-Бережани



П.С. Цікавить - наскільки реально, хоча б на 29 по Тернополі покататись, враховуючи вихідні та наші розїзди? На 30 треба координаторів.

Сторінок: 1 [2]