Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Topics - bahja

Сторінок: [1] 2
В минулу середу виїхав на роботу в гарному настрої, аж занадто гарному бо думками літав десь далеко виїхав на проспект Чорновола (Львів) набрав накату 30 км. год як завжди котився, дорога була в той момент пуста ні маршрутки ні машин, я щось давай по сторонам ще заглядати, як раптом подивився в перед, а передімною загальмував бус, я встиг натиснути гальма,  але вже було пізно я вїхав в нього. Включився вже лежачим на асфальті, в буаса вибив вікно, велік також в хлам. Сам весь подертий на лиці і лівій руці. гуля на голові. Без шолома був бо на роботу котити два кілометри і останнім часом перестав на роботу в шоломі кататись. Покоцана машина і велік виявилось не настільки дорогою платою, як здоровя. Лікарі діагностували компересійний перелом хребця, тепер місяць лежати і ще 2 після того в корсеті ходити, але це я ще легко відбувся, бо удар був дуже сильний.
Мораль така, що ситуація на дорозі міняється постійно і будучи тверезим і досвідченим водієм можна попасти в дтп, відволікшись на кілька секунд. Шолом і старховка чуть зменшать наслідки дтп, але я немав ні одного ні другого, в той момент.

Звіти / Зелене кільце Львова
« : 06.12.2015, 22:24:56 »
Шукав де б ще покатати по Львову і наткнувся на статтю http://city-adm.lviv.ua/portal/for-tourist/tours/5850-zelene-kilce-lvova-parki-lvova- про маршрут парками, сьогодні пробував  проїхатсь по ньому, але через те що погано орієнтуюсь в місті тільки половину осилив. В загальному цікаво було з парку в парк переїжджати, єдине, що коли вони зелені то то красивіші ніж зимою. Стан парків гірший ніж в Тернополі, мало доглянуті.
Ось мій трек.

пару фоток

Повсюду ездили машины, сплошной туман и вонь бензина,
Достали черти, прям не в мочь, сигналки воют день и ночь.
А мне не нужен мерседес, пропал к машинам интерес,
Мне круче технику достали - колеса, руль, седло, педали!

Я забил на компьютер, выкинул телик,
Зачем всё это нужно - у меня есть велик.
Лены, Маши, Наташи и Гали,
Посмотрите, как я круто кручу педали!

Цепь натянута и спицы, как бы насмерть не разбиться,
Я лечу по тратуару, а в лицо мне светят фары!
Светофоры пролетают, дальше будет что - не знаю,
Ничего я не боюсь - тормоза придумал трус!

Я забил на компьютер, выкинул телик,
Зачем мне это нужно - у меня есть велик,
Лены, Маши, Наташи и Гали,
Посмотрите, как я круто кручу педали!

Відкатали сьогодні "Кукурудзу" . Зібрались сьогодні біля дурки на 9 годину, але організатора Teodorchika не дочекались. Почекали годинку і покотили в сторону с. Петрики трохи лісом трохи полем.
Записав ГПС трек нашої покатухи, бо то словами не описати, ми так напетляли, що самі довго розбирались де ми є.
src="http://maps.google.com/maps?q=docs:%2F%2F0B-iAD5l7G3vgRmZxVlU4aGc3b00&output=embed"

Звіти / 13.06.2013 Покотенька
« : 14.06.2013, 22:53:41 »
В четвер було свято і виявилось, що не тільки я вихідний, а й Олег (Stylet). Та й покотились по маршруту, який Олег придумав, я взагалі не мав поняття куди ми їдемо. Проїхали В. Гаї -Товстолуг-Красівка-Дичків-В.Бірки-М.Холодачків-Панасівка-Колодіївка потім повернули на старий аеродром і доїхали до початку скель Товтри висота 372,9.

Наш маршрут виявився таким

Кінцева точка маршруту, на фотках дорога до кар'єру, ми з'їхали в сторону ставків, потім видерлись на скелі.
вигляд з гугла

Старий аеродром, але судячи з того, що ми там застукали закохану парочку, я би перейменував би його в сексодром.

Сьогодні їхав додому по проспекту Злуки близько 22 години, і проїжджаючи стоянку Таксі, помітив машину таксі, яка включила лівий поворт і збирається повертати, але водій чомусь довго вагався, повертати там не можна було, та й я його вирішив обїхати, поки він думає, і він раптом рушає в збиває мене з велоспеда. Водій не став чекати чи я встану чи мені потрібна допомога, рванув з місця і втік з місця пригоди. Я в стані шоку виявив, що я цілий, подерті руки і ноги не рахуються, ровер правда став не робочим, тай кочу той металобрух на тротуар. Правда було багато свідків, одні з них набрали 102 і запамятали номер машини. Приїхали міліціонери, взяли покази, підходив друг водія просив владнати справу, обіцяли купити новий велосипед, якщо я не буду мати притензій  :) , але міліціонери були проти вирішувати цю справу по "спрощеній системі", оскільки свідки дзвонили на 102 і це здвінок записаний і вони тепер мусять цю справу довести до кінця. Сказали що винних знайдуть.
 Раніше в такі ситуації не попадав. Але якби не свідки, люди які не байдужі, я би тупо потягнув той металолом до родичів, які не далеко живуть, а так приїхало три машини міліції, шухер по всьому місту. Підвезли мене до родичів.

Оськільки я мав деякі обмеження в часі, повернувся трохи швидше. Мав з собою фотоапарат, викладаю свої фотки.

Жесть на вул. Гайовій

Чекаємо відставших в В. Гаях біля Барвінка (на правах реклами)

Проїхавши с. Білоскірка зібрались для групового фото.

В с. Смолянка переїхали через луг і добрались до місця відпочинку.

Ковбаску файно підсмажили, хватило на всіх.

Повертався тою самою дорогою, догнав Саню (org100h) він мучився без задньої перекидки, взяв його на буксир. Оскліьки я досвіду їзди з причепом не маю, тому Сані треба було добре пильнувати, щоб на заїхати в мене, або не зловити яму, але він справився.

Барахолка / Продам велосипед
« : 29.04.2013, 18:45:43 »
Знайомий продає велосипед, 0673221881 Володя. Ціна 1400, торг.

Тиждень пройшов після першої покотеньки і вирішив я з Олегом (stylet), ще раз податись в неділю в мандри. Олег склав маршрут, він краще орієнтується на місцевості ніж я. В принципі хотіли катнути короткометражку, але в результаті накатали 80 км, середня швидкість 17 км. за годину, бо по тих селах швидше не розженешся.
Підїхав в Березовицю звідти стартували, поїхали на Кипячку-Товстолуг-Білоскірка-Грабовець-Баворів-Смолянка-Скоморохи-Остальці-Сущин-Лошнів-Кровинка-Теребовля.
Назад з Теребовлі поїхали прямою дорогою на Тернопіль ніди не зупиняючись, бо вже накатались вдосталь.

Зробили пару фоток на телефон на память, бо взяти фотік забули. Якість фоток паршива :( .

Дорога на кипячку

В Кипячці сфотографували стару цекву, ставок і скульптуру яка непогано збереглась.

В Товсолузі подобається ставок і пагорб з якого можна оглянути краєвид.

Панорама

Дорога на Грабовець

Грабовець

Баворів, стара церква на ремонті.

В Скоморохах перекусили , сфотографували місцеву церкву і дорогу на Остальці.

Лошнів, старий костел, дуже цікавий і старий.

Подорозі на Кровинку, церква в Кровинці.

Покатались по Теребовлі, дорога при вїзді дуже розибта, краще їздити по тротуарах.
По дорозі назад ще пару фоток зробили.

Заїхав в Березовицю витягнув знайомого (Олега) на покотеньку, поїхали в Острів-Буцнів-виїхали на трасу повернули на Мишковичі-з Микович виїхали на обїздну дорогу.

Пофоткались біля залізничного моста, він настільки файний, що не сфоткати його не можливо.

Стара церква в Буцневі, дзвіниця похилилась, як Пізаньска башня, хрест на храмі обстріляний, на статуї нема голови.

Панно біля сільскої ради

От і сама сільска рада.

Ще одна церква з знаком масонства, всевидяче око . . . .

Дзвіниця з файними бронзовими дзвонами

Поїхали в сторону костомельного і переїжджаючи через міст помітили бурхливий потік води, фотографія не предасть швидкості течії, але під враженнями ми пофоткались біля моста.

Ще місцясми є купа снігу, не кожен рік в квітні купа снігу, тому для історії ми це зафіксували.

Зсув грунту від снігу і талої води.

Проїжджаючи костомельний, ми гадали, чи працює чи ні, бо щось не чути гидкого запаху, але потім як потягнуло смородом, тікали звідти, аж гай шумів, дорога від костомельного на трасу.

Проїхавши Мишковичі, звернули в село, зустрілись з Олеговими знайомими, перекусили печевом і поїхали назад трохи зрізали польовою дорогою, щоб виїхати на обїзну, щоб не дертись назад під крутий затяжний Мишковицький пагорб, вирішили обїхати, бо так цікавіше.

Діло йде до зими і ходити на вулицю в холодну сиру погоду на турнік вже нема охоти, тому це підштовхнуло до ідеї зробити турнічок. В квартирі я не знайшов потрібного місця де можна було б вчепити турнік і щоб було на ньому зручно займатись, тому вирішив вчепити в загальному коридорі. Поміряв відстань між стінами ширина склала 1,3 м. Пошуки потрібного розміру міцної труби, за порадою знайомих, завела мене на ПП "Метал" там мені за 22 грн врізали трубу 25-ку на 1,3 М. Я її якось примотав до ровера і попиляв з тим копйом :) через Тернопіль.
Кутники на яких буде фіксуватись знайшов в себе в підвалі врізав під потрібний розмір. Купив 4 анкера на 8х10, два болта на 8, 4 шайби,4 гайки, 1 свердло по металу на 8, 1 по металу на 3, і 1 победітове на 10 для дир під анкера.
Значить всі деталі є приступаєм до роботи.
Пошкурив трубу і кутники спочатку грубою потім тонкою наждачкою.

Просвердлив отвори під анкера і кріплення труби до кутників і саму трубу.

Зібрав, щоб переконатись, що все тримається купи

Розібрав і пофарбував для естетичного вигляду.

Вчепив так, щоб нікому не заважала ходити на собі тестував :) бо я високий. Коли свердлив дири під анкера сусіди подумали, що то прийшли домофони проводити :) , але коли я пояснив, що це я чіпляю турнік то були здивовані, бо турнік нікому нафіг не потрібен :).

Все тримається твердо, єдине, що фарба не встигла висохнути, а я не міг встояти, щоб на ньому не подригатись і порозмазував її і треба буде перефарбувати.

Надибав цікаву статтю, можливо ще комусь буде цікаво, можливо очумелі руки засверблять і захочеться зробити даний девайс.

Майбутні / Рибаки на роверах
« : 12.06.2012, 22:58:50 »
На вихідних постійно катаюсь на велосипеді на рибалку, можливо є бажаючі приєднатись. Стараюсь їздити по бесплатних ставках, або платних з нормальними умовами вилову риби.
Варіанти поїздок -  с. Іванчани, Збаразький р-н, с. Ладичин, с. Товстолуг, с.  Мала Плавуча і тд.

Проїжджав Товстолуг і там малий катався на цікавому ровері.

Поділіться досвідом в розбиранні-збиранні педалі, можливо комусь доводилось це робити. Цікавить як правильно законтрагаїти її після зборки?