Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Electro-sTurbovanyj

Сторінок: [1] 2
1
Купляв на Ebay кілька років тому для конверсії в електровел, але появились рами з інтегрованими боксами і т. д.

Характеристики:
- матеріал алюміній 7005
- розмір М
- вага 2,53 кг
- рульова 1 1\8 FSA
- підсиділ 32 мм
- кріплення на тормоз IS
- аморт ROCK SHOX SID

Продаю з амортом і сідухою і решта все що на фото.
Рама в Тернополі, продавець на Ebay казав що знята з вела пробігом 500км, катала дівчина.

Хочу 5000грн.

Аргументований торг. Більше фото на вайбер

2
Елементи LiFePo4 розміром 18650 фірми А123.
 Виробництво Китай.

Батарея  2 роки використовувалась на електровелосипеді( 300-350 циклів заряд\розряд ) потім 2 роки простояла, але руки не дійшли до нового проекту.

З подібних елементів зробив батарею на автомобільний компресор 12В,
Перевів на такі елементи живлення шуруповерт , ліхтарик, відеореєстратор.

Оригінальні елементи A123 мали ємність 1100 мАh і продавались( продаються ) по 2.5 $\шт, але на велосипедні батареї йшли елементи з ємністю 800-900 mAh. Китайські продавці на Ebay чуть завищували ємність акумулятора і типова батарея з 224 елеменів 48в, 15 Аh ( реально 13.5 Ah ) вартувала разом з зарядним пристроєм 440-460 $.

Тестування на зарядці Imax B6 показало ємність елемента 0.69 Аh, при розряді струмом 0.2 А . Напруга зарядженого LiFePO4 елемента після деякого відстоювання 3.3 В, розрядка допускається до 2В, але після 2.8В ємністі залишається одиниці відсотків від початкової.

Пристрої , які працюють від LiIon 3.7В, після підключення до живлення LiFePO4 3.3 В працювали ( велокомпютер, відеореєстратор. ліхтарики ).

Писати в приват.

Доставка по місту безплатна ( електровеликом ).

3
Ліву, може бути б\к

4
Де і коли можна оглянути.

5
Файний фест і навіть вводить в оптичну оману !!!

Раз на свої вуха чув і очі бачив як якийсь сердобольний ( вже в досить поважному віці )  пішохід  поривався підказати велокруту з тим девайсом: " ви там шось загубили - дротик якийсь, чи шо "

6
Тут можна в міжсезоння знайти по смачних цінах ( нові і б\к комплектуючі )

http://www.electra.com.ua/forumelectra/28.html

мотори по потужності нижче 500 Вт тільки для естетів ( імхо ), як дорогий ( і важкий ) прибамбас, щоб допоміг в гору ....

зараз в мене знову 500 Вт, в міру педалюю   і похалявити на розслабоні без проблем.

Мотор б\к - прямий привид  ( дірект-драйв ) майже як новий - ламатись там немає чому, поміняти підшипники після 10-15 тис км, в гіршому випадку перепаяти датчик хола за 2$. Редукторні б\к мотори з обгоною муфтою не раджу для початківців - там пластикові шестерні в планетарці і знайти підходящі для заміни страшний гімор ( можуть вийти з ладу на першій тис. км ). Вже є нові мотори з "вічними" композитними шестернями - але дорогі і не скоро стануть б\к .

http://em3ev.com/store/index.php?route=product/product&path=44&product_id=109

Свинцеві акумулятори ( свинаки ) АGM мабуть як крайній випадок - дуже мало прихильників.

Основна перевага - відносно дешево і то тільки в короткотерміновій перспективі.

Яскраві недоліки поясню на прикладі:
   - y вас допустимо поширені 9 А\год акумулятори для упсів ( 3 послідовно з"єднані дають 36В для батареї, яка живить контролер вашого мотора.

    При розході 1 А\год на 3-3.5 км ( без педалювання ) по місту реальний пробіг буде 3-3.5км х 4.5 А\год =13.5 - 15.75км - індикатор розряду покаже червоний сектор розряду батареї ( Свинцево- кислотна батарея при безперервному розряді віддає тільки 50% ємності в силу особливості протікання хім. реакцій  - після відстою кілька годин густина електроліту піднімається і знову можна розряджати батарею.

Струм заряду батареї не може бути більшим ніж 0.1 х ємність батареї ( 0.1С ) і відповідно час заряду розтягується на 8-9 год.

При послідовному з"єднанні акумуляторів діє правило " сильніший пригнічує слабшого" і для здоровя батареї за десяток циклів заряду\розряду потрібно вирівнювати ємність окремих акумуляторів. При простої батареї в зимовий час потрібно робити контрольні цикли заряду\розряду

Свинцеві акумулятори деградують по ємності в часі і в якості тягових довше 2-3 років як правило не служать.

Масо-габаритні дані також не на користь свинця ( 9 А\год акумулятор важить 2.5 кг - відповідно батарея 36в 9 А\год важить 7.5 кг.

 Для прикладу при такій вазі є 12-15 А\год 48В залізофосфатні літієві LiFePO4 акумулятори. Літій-полімерні LiPo акумулятори мають ще кращі параметри по питомій енергоємності.

....але це інше питання і другі ціни

7
Після 20 479 км пробігу проект 1( тест на мінімальне вкладення\ максимальне використання ) припинив своє існування. Зараз в  гаражі  покривається пилюкою - чекаючи  реінкарнації в новому проекті,( якщо дійдуть руки ). Батарею чекає тест  на ємність і  в резерв.

Вже є перша сотня км  на проекті 2 ( умовно комфорт\помірний гламур )))))

Зустрічайте ... далі буде




8
Додав опис і фото до переобладнання.

пізніше нарию фото з електрообвісом

9
Кража відбулася 23 серпня о 22 год 15 хв.

Власник Дмитро ( 067 295 92 69 ) залишив без нагляду на 10 хв біля готелю Тернопіль ( місце відправки маршрутки на Київ ).

Через кілька хвилин я випадково зустрів злодія на велі в районі памятника Бандері ( так як знаю майже всі електровели в місті ), але притупив, припустивши що власник  дав покататись знайомому.

Через 10 хвилин почались активні пошуки .... але на разі без результату.

Злодію на вид не більше 20-25 років, ріст приблизно 160-165см, худорлявий, одяг - сіра вітровка, джинси, на голові здається кепі...

На фото вел до переобладнання на електро.

 Велокрут древній, рама перекрашена власником, поставлено передній мотор-втулка 500 Вт сріблястого кольору, бренд  Електра ( Черкаси ).

Акумулятор в саморобному кофрі сірого кольору займає весь підрамний трикутник, по периметру кофра алюмінієвий кутник.

Ручка газу ричажного типу, з індикатором заряду і кнопкою включення живлення.

Провода від ручки газу і мотора не вкорочені і не дуже по феншую зібрані в пучок біля правої сторони вилки.


10
29 травня кругла дата - 2 роки, як кручу педалі жму на ручку " газу"

Ідея чому взявся за тему електровела була така:  по роботі  ( перевести з одного кінця міста в інший  різні документи - деколи 1 листок А4 , різні зустрічі не формальні ) почав використовував  вел б\к куплений за 500 грн .

 Майстри в будці на Шептицького назвали його зразу не  вел а катастрофа :).Але з квітня 2009 по травень 2011р він з не великими нюансами  справно служив  по роботі, ну і всі парки мої і т.д.,
 Прогрес був явний порівняно з автом, але мінуси активного педалювання в жару загальновідомі.
     Почав шукати додаткову альтернативу в виді дирчика - табуретки і тут в неті наткнувся на інфу по електровелах ( листопад 2010р.) Два місяці серфінгу по форумах і тверде рішення на електрофікацію мого безродного двохколісного велокрута.

В лютому  2011р заказав на ebay батарею LiFePO4 48в, 15Аh, моторкомплект брав в Черкасах Новою поштою. Через два місяці приплила батарея, ще місяць на зборку\тестування\компонування і 29 травня 2011р перший виїзд 8)

До жовтня 2011р зафіксований пробіг 4600км, листопад, грудень їздив без одометра  (  на холоді відмовляв літій-іон елемент в спідометрі )
Січень, лютий 2012 теж даних немає, з березня до спідометра поставив завнішній 3.3 В акумулятор LiFePo4 . 25 травня 2013р одометр на позначці 9999,9 обнулився.

Загальний пробіг за два роки  десь 16-17 тис. км.

Деякі висновки...

В прямому значені -  шок і найсміливіші прогнози віддихають!!!

Хочу відзначити зразу фантастичну витривалість електрокомпонентів, враховуючи круглорічну всепогодну їзду , цього року почав експерементувати їзду в дощ.

Після слякотної зими 2012\13 вирішив глянути до нутрощів електродвигуна, стану підшипників . ( з форумів була інфа після 8000км міняти підшипники )

Специфічний запах лаку обмоток і приємне здивування від продукту китайських друзів :o
( див. фото ) Відніс підшипники ( разом з кришками - не випресовуючи ) до знаючих людей ... той самий смайл . Струм холостого ходу як був 0.6А на холостому ході ( при піднятому колесі і повному газі ) два роки назад так і лишився... Тримайте мене ззаді *dontknow*

Нагадаю - катаю практично круглий рік,  кожен день на роботу, ( в т.ч. обід\з обіда ). З Східного в любу точку міста 10-15 хв . На роботу добираюся на Новий Світ за 5-7 хв.

Перестав орендувати гараж для авта ближче дому, так як до свого в кар"єрі  10 хв дороги і 1Аh ємності батареї.

За день середній пробіг меньше 25-35 км не буває.

По механіці :

- Трасмісія
Десь з липня минулого року відмовився від недотрансмісії мого напів-ашана , підвязав ланцюг до рами і не маю клопоту з манєтками\перекидками\картріджами... тупо використовую вел як електротабуретка.

- Вилка 
За цей час успішно вбив 2шт рст джіла - ніколи не розбирав \обслуговував свого роду краш-тест
- Обода
базарні двойні десь по 60-70 грн, цього року після зими перешприхував мотор в другий обод і купив в зборі заднє колесо тоже на двойному ободі ( тобто за весь пробіг дві пари ободів базарних )
- Покришки
базарні, спочатку полуслік брав, тепер для безпеки і щоб  меньше проколів  помірно-зубасті ( хоча пробіг на одній зарядці дещо впав і максималка на 3-5 км\год. зменшилась ) За рік  стираю приблизно три передні і дві задні покришки.
-Тормоза
 ві-брейки Аlhonga , купив після переходу на електротягу, колодки по 30-40-грн беру.
стараюсь тормозити електромотором ( функція рекуперації ), тоді на довше хватає колодок - а так в середньому 3-4 комплекти на рік.

На останок ТТД електровела

- мотор втулка 500 Вт
- акумулятор 48 в 15 Аh ( реально більше 12 Аh не розряджаю )
- контролер 600Вт ( в піку видає 1700Вт, 32 А )
- ватметр Turnigy 130A Watt Meter and Power Analyzer
- зарядка 5А ( 250 Вт )

Пробіг на повній зарядці без педалей 35 км.
Максимальна швидкість 46км\год ( на полусліках і накачаних шинах до 3.5 атм )
Економна швидкість 28-35 км \год
На 1 Ампер\год пробіг по місту 3-3.5 км, за містом 3.5-4.5 км
Час повної зарядки 2.5 год.

Скільки вартує 0.5 кВт\год не знаю

11
Електропривод рулить  8)

Сьогодні до загального пробігу доплюсував 34 км

Зимові покатушки

12
Трохи потусили....

Погода шепче

Евелотусня

13
Прікольно!,
 їде підгорку, а педалі не крутить!-)


радий - би крутити. але фрівіли нікудишні. за цей сезон третій поміняв без толку.... але не парюсь, на підході новий проект. там має бути все по-дорослому

14
З пробуксовкою можна рушити?

1700 Вт при повному газі. ( на  600 Вт контролері )   запроста буксом стартуєш..... для здоровя покришок треба штовхатись при старті ( за рік стираю 3 передніх. 2 задніх базарних покришки )

15
Сьогодні по маршруту Дружба - Новий Світ десь в районі дамби на спідометрі було 5000км ( від 10 березня ) 

... за січень-лютий десь 1000 км , апроксімація на  Новий рік дає 12 000  8)

Сторінок: [1] 2