Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Cyrax

Сторінок: [1] 2 3 ... 11
1
И я тойво..,- зайшов на форум глянути, що змінилось за останні пів року в  підрозділі ФР/Д...
А тут все як завжди :), - срач, гвалт і рукоприкладством попахує. Красотіща!!! :)  8)

Автору топіка:
1.Раму шукай малої ростовки(13",14"), ніяких там 16" і т.п.
2. Пера рами- чим менше, тим краще. Оптимальний варіант в районі 380мм в крайньому положенні для плаваючого дропаута та 26" коліс.
3. Оприділись із колесами - 24" чи 26". На 26 не так відчуваються колдо..бини. 24 - це шось середнє між бмх і тру сайзом в плані ковбасні; але вже кажу, на 24 по лісі особливо не поганяєш, якщо захочеться:), зате 360 легше навчитись. 24" міцніші при тій же натяжці шпиць чим 26". Короче це питання- то вічний холівар(такшо пошлю я тебе на хб, якщо бажаєш більше відповідей).
4. Вилку бери тільки з 20мм віссю (на початках сильно виручати буде при невдачах у повітрі) + при якісно налаштованих колесах зекономиш на нервах та покупці нових ободів. Хід 80-100мм. Якщо молодий, нема болячок і насрати на хребет і т.п-, то мож "жесть" брати - БМХери будуть тебе уважати:)
5. Гальма. Тут є три варіанти:):
  - якщо ти невпевнено себе почуваєш на велі - тоді став 2 тормоза(передній і задній)
  - якщо у голові є гальма, то один тормоз на заднє колесо більш як достатньо
  - ну і якщо ти повний відморозок і тру іпошер - то купляєш такі собі норм. скейтерки із потовщим каучуковим покриттям на підошві і гальмуй лапами як тобі заманеться:)

2
Якщо акуми тільки куплені, то потрібно кілька разів виконати повний заряд і повний розряд.  Таким чином ти накачаєш акумулятори до їх номінальної ємності, що заявлена виробником. 8)

3
  Хочу збирати байк для урбан фрірайду і фрірайду(так по лісі погасати)Може ше трохи дьорт(то вже як вийде  :D )Фінанси невеликі (до 3000 грн) і ясно шо б/у ,думав про драгстар (05 чи 08)Цікавить ваша думка.Тошо одні задоволлені рамою, другі кажуть шо фанєра. *dontknow* Я новачок в тому, пробував катати на ардісі так той шось почав  стрьомно похрускувати :D )І взагалі чи витримає драгстар дроп-плоскачь 1,5-2 м(не по стрітцерських мірках а по нормальних)? Моя вага 49 кг.
 Ну поможіт шо вам шкода? :'(
Драгстар шлак >:D. Сам починав з цієї рами (після ашана). Для алл моунтіна зійде і може для ультра легкого ФР(для мене ФР - це перш за все сосіс, а байк на базі хардтейла в іншій категорії). Про дьорт на драгу забудь - геометрія не та. Хоча сам на цій рамі навчився з дьорту багато чому. 8)

4
https://picasaweb.google.com/114956646916546862819/20110403 - фото зроблені мною(або моїм фотоапаратом  :) ) сьогодні
Ппц, у всіх такий нездоровий колір обличчя :(. Весняний авітаміноз дається взнаки, або фотоапарат кольори передає невірно.

5
Велосипедний гумор / Re: Різне
« : 23.03.2011, 18:25:49 »
Перекладу для малограмотних цю чудо-вивіску:)

ПРОПАЛО БЕЗВІСТі!!!

(Намальовано від памяті. Можливі не ті пропорції)

Мій вел було вкрадено вдома з газону минулого тижня. Це СС (одношвидкісний) велосипед; був на ньому прапорець із черепком намальованим, та блискавка, яка світилась. Можливо, що злодюга зняв ці прибамбаси тепер. Байк був новенький із магазину.

БЕЗ ВИНАГОРОДИ!!

Я навіть не хочу, щоб мені повертали його. Я просто зробив цей плакат(флаєр), щоб сказати: ЯКБИ ТИ ЗНАВ, ЯК Я ТЕБЕ НЕНАВИДЖУ КЛЯТИЙ ЗЛОДЮЖКА. Я надіюсь, що ти катаючись на моєму байку без казанка попадеш під колеса якогось монстртрака. Я надіюсть що мій вел відвезе тебе прямо у пекло!!!

6
(26" підвіс їде плавніше 29" хардтейла)

Якраз навпаки. Чим більший діаметр - тим плавніше їде вел., так як колесо поглинає мілкі ямки, котрі для меншого діаметру колеса - будуть занадто великі і ковбасня буде відчуватись. Для прикладу, прокатайся на ВМХ по звичайній грунтовій стежці, а потім на байку із 26" колесами. Різницю відчуєш одразу.
Звичайно є недостаток- чим більше колесо, тим легше воно деформується від ударів. Тому 26-ка залишається на даний час найоптимальнішим діаметром для поїздок по бездоріжжю.

7
Шо носи повішали, я Вас усіх вітаю з першим днем Весни! Он вам і фотографії.
...Кого цікавить можу то відчуття та спосіб їзди описати...
Валяй. Цікаво прочитати буде...

9
Переглядав старі фотографії та відяшки, і от що надибав:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-NVfuKB9NzQ[/youtube]


10
Доречі про стрітовий Спеш Р. В Ігора Огруца є Спеш, він ніби хотів підвіса, то може й захоче свого спеша продати. Нехай Сайрекс спитається  :)
Спеш 07 року, куплений в 08 році, катаний лайтово.
Продається не весь байк,  лише рама з вилкою(дж3) і, можливо, ще деяка мелочовка (втулки і т.п.)

11
Та я на рахунок того нічого не кажу, твої зауваження технічно були досить правильні, просто, кажу, треба спокійніше ставитися до "помилок" менш освідчених форумчан.
 І доречі, ІМХО, весь пафос всяких "інтенсів" і т.д. у розкрученості і дизайні. А якщо брати голі ТТХ то вони нічим сильно не вирвались в перед відносно БХ, А-лайнів старих і т.д. Маркетинг рішає, та й усе. І з такої точки зору людина яка мріє про БХ є досить розумною. Вона дивиться на працю інженерів, а не маркетологів, і не збирається доплачувати за роботу відділу реклами  :).
 Згідний, через ту всю гнутість і т.д. ті рами дивляться крутіше, але навряд чи від цього вони стануть набагато краще в прямому використанні.
Уся сіль, у слові "індивідуальність". Кожна людина прагне бути індивідуальною і мати речі хоч якось частково унікальні, оригінальні та ексклюзивні. Адже маючи їх, ти підчеркуєш свої риси характеру в якійсь певній мірі. Велисопед, як і авто, трактор, чи шмотки - це одна із складових твоєї індивідуальності.Тому пафос рішає! 8)

12
точку збору зо зварочним апаратом можу організувати...
для електротяги пропоную за копейки в англікосів купити поломаний електроровер(можна і не 1) і тут зремонтувати.
О, тєма.
Можна ще подумати над проектом  трайкла(велосипеда на 3 колесах).Неважно чи спереду 2 колеса. чи ззаду, можна і так і так зробити:)

13
    Потрібно для нормальної роботи:
    • 1 - Зварочний апарат;
    • 2 - Фрезеровочний та токарний станок;
    • 3 - Гроші на матеріали, та запчастини.
    Двигло з нормальним блоком акумів(не свинцеві) потягне багато грошей, остальне можна по барахолці надибати, самим виготовити, або із запасів Стєчкіна вициганити :D

14
Ось вершина білдостроєнія електровелисопедів зараз.
Нажаль ціна не оправдовується :'(
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2ZI25b6tJyk&feature=player_embedded[/youtube]

Довжина: 1896мм
Ширина: 620мм
Висота: 982мм
Максимальна швидкість: 100 км/ч
Середня швидкість: 30-50 км/ч
Запас ходу при максимальній швидкості: 40 – 60 км
Запас ходу при середній швидкості: 160 – 200 км
Вага: 19,8 кг

Основні матеріали:
Вуглеволокно
Високолегований сплав алюмінія (використовується НАСА)
Титан
Магний

Колеса:
Вуглеволокно
Загальна вага (обидва колеса): 1600 грамм

Гума: BlackTrail Special 3.0“ x 26“
Привід: безколекторний двигун на 48V
Потужність двигуна: 1,2 кВт/ 140NM!!!  (ги, уявіть собі що ви сидите на одному громадному мустанзі(мається на увазі кінь), навіть не на одному, а на 1.5)
Логічне управління: CM с 3 режимами руху в поєднанні з  
програмним забезпеченням BlackTrail BT667
Батарея: CM 48 Вольт Li-Ion 17 А
Термін служби акумулятора: мін. 2500 - 5000 циклів зарядки
Час зарядки: 30хв (80%) 150хв (100%)
Гальма: Hope Tech V2 Disc Brakes ventilated
Світло: LED Deluxe з функціями:
- передній габарит
- допоміжний (стоп-сигнал)
- задній габарит
Дисплей: OLED Display з функціями:
- стан акумулятора
- статус циклів зарядки
- індикатор швидкості
- освітлення
Силка на оригінал  статті http://www.bike.inf.ua/statti/velonews/14-news-bike-word/199-pg-bikes-blacktrail.html

15
Я так бачу в шановного Спіріта якась психологічна проблема повязана з псами...

Не проблема у ньому, а вашої спільноти на форумі, що створює такі тупі теми, та щей умудряється жваво обговорювати такі дурниці. :P

Сторінок: [1] 2 3 ... 11