Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - arhont

Сторінок: [1] 2 3 ... 12
1
маю 2, в мене на фіксі і в дружини. міняти не буду, але воно не для того, щоб на ньому сидіти ))

2
Фрірайд, Дьорт / Re: Дрон
« : 04.04.2015, 16:44:43 »
толку 0,2. батареї на 10хв, вагу підніме не більше ваших ,, екшнкамер", і самому тре керувати. на кікстартері бачив квадр, камера покраще гпро3, фулхд при 60фпс, 2 год польоту, але саме головне - жпс і фіфай. задав параметр - висота 5м, відстань 10м і він летить за тобою. саме ефектніше в мотокросі. або лижі,борд

щось схоже: ] http://reviews.mtbr.com/news-silca-launches-personal-support-drone ]

3
Та я ніц не маю проти. Просто я на 5 kW моторі (швидкістому) при вкачуванні 2.5kW ледве розігнав до 75 км/год, а тут на 1.5 kW - 80 км/год.
І дивно що такий низький коефіцієнт, 0.04, притому що в сучасних автомобілів він 0.3

4
peppermint передня зубача шоссейна . Плюcпереднє ліве з моторколесом а 1000 ватт моторчиком та контроллером що витягне з того моторчика й 1500 ватт а це біля 80 кмг. по прямій .  :)
Що за моторколесо, контроллер, батарея? 80км/год досить таки оптимістично, незважаючи на менший коефіцієнт аеродинаміки, і лобова поверхня не така мала.

5
приєднуюсь до питання ,, де це робиться", Ви з Тернополя? Хотілось би подивитись вживу, поспілкуватись. Теж маю задум зробити зворотний трайк, але кардинально іншої конструкції, але питання кріплення коліс і рульове управління залишається актуальним.
Щодо дзеркал: на базарі бачив такі, з поворотниками, хороший ,,обзор" при малих габаритах

6
Ровери / Re: Поругайте вел
« : 31.07.2014, 15:01:48 »
Вроді там Shimano BR-M485, диски гідравліка, с ходу поганих відкликів не нагуглив
Де? То Hayes Sole, вони ніякі. хоча тормозили краще за найни (2 поршневі). Доречі, активна колодка теж регулюється  :D
 І так, краще вібрейки, а якщо ЛХ, взагалі казка буде.
Ну і вилка...

7
Від цьої гайки змінюється пепередній натяг пружини (preload) в ненавантаженому положенні, довжина від цього не змінюється.
Таке є тільки в мото амортах, якщо це мав наувазі
[spoiler][/spoiler]
якщо відкрутити ту гайку що на пружині то вона буде бовтатись, і може призвести до поломки

8
Усі амортизатори мають пенвий хід. який можна  регулювати .  хід десь в межах 20 мм а то й більше.
Перепрошую звичайно, але ГА? Ви хоч раз амортизатор в руках тримали? В жодному аморті НЕ можна регулювати хід. І де є аморт 20мм ходу, від самоката? В 165мм амортів хід ШТОКУ (а не аморта) 38мм, в 190мм - 50мм.
Впринципі від 165 аморту йому гірше не стане, але з 190 буде завалена геометрія, відповідно треба ставити вилку з більшим ходом

Ви спочатку відкрутіть з однієї сторони аморт, і попробуйте раму більше розсунути. Питання чи позволять дві половинки рами на стільки розійтись
а чо не позволять)))
[spoiler][/spoiler]
а от 190 вже під питанням, потрібно буде чіпляти аморт не в середній отвір, а той що вище.
і після цього аморт заклинить в рамі

9
Нокію 5230 за 160 грн. А вона виявилась з ЖПС

а часом не A-GPS, бо наскільки пам"ятаю в нокій ніколи не було повноцінної навігації. для тих цілей краще пошукати щось на windows mobile

10
якесь питання з підвохом. якщо він брав NOX то з певною метою і за певні гроші. чи може він не зовсім чесним шляхом отриманий? от якби питання було більш конкретне, то би чимось допомогли. кагбе, якби то був вбититий ардіс з гамемерики, то інша справа.

Ухти, який лютий стріцеферський байсіклє.
не путай СТРІТЄЦ із соплестайлом :)
[spoiler][/spoiler]

11
Барахолка / сідло копія Tioga Spider
« : 13.11.2013, 12:18:25 »
нові,без коробки.
вага - 174гр
ціна - 250грн




12
він як таврія обвішана спойлерами. цікаві тільки тормоза, І ВСЕ!!! вилка - чугун, колеса - чугун, шатуни теж. хіба брати зціллю продати по запчастинах. але і так говно. аморт... ну повітряний, але сантур,скільки він ще протягне? ходова в загальному кал.
тут постає питання: НАВІЩО?

13
Гарний байк!,я б сказав а....й   :o .Строго і красиво.Навіть оконцовки тросів в колір)
а то ))) дякую! ти теж складай
Діма привіт! Розділяю твоє бачення стосовно ровера для коханої, бо досить часто жінці дістається - "папрощє".
 А можна про кожухи детальніше? 
привіт! давно не бачились! на хорошу жінку ніяких грошей не жалко))

даного типу кожухи використовують на шосерах класу Dura Ace, а там навантаження великі. тай міцніші вони порівняно з спіральним плетенням. в них менші переломи,і трос переходить плавніше, що зменшує втрати на тертя. тут прокладений суцільний кожух, тому обслуговування практично не потребує. в парі з тросом типу ,,тефлонова нержавейка" працює як гідравліка.

14
вот нічого особистого не маю, прошу автора теми прийняти мої запевнення у безумовній до нього повазі.

але ж спитаю: яке для коханої має значення напрямок плетення велосипедного кожуха ???

як робити,то вже нормально! по м"ягкості тормозних ручок люба гідравліка ховається,і модуляція є. а процес тормозіння на любому етапі контрольований і передбачуваний. от з таких дрібниць як перемикання,тормозіння і чіткість складається комфорт і впевненість керування велосипедом.

15
про успок знаю,але ставити не буду,через ціну-вагу-опір, чейнлайн вибраний ідеально,пружина на перекидці дуже жостка. тай це не АМ а більше турінг, де ви бачили на них успоки? зірки від Гарбарука бачив,дуже класні, але 500грн за одну зірку... я ще не такий маньяк ))

ще забув добавити: кожухи на перекидку і тормоза з поздовжнім плетенням (4мм і 5мм), тобто без втрат навантаження від розтягу-стиску кожуха

Сторінок: [1] 2 3 ... 12