Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Pozitiff

Сторінок: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 18
76
Алкорайд


вилитий теодорчік))

77
якшо тобі не дуже горить я через 2-3 тижні буду раму дути порошком в чорний глянець, можу твою ручку і ше багато чого в камеру запхати

78
дремель не в ту сторону крутиться))
і попойму таке краще робити в гаражі а не перед компом

79
В мого друга стоїть 500 ватний мотор. Під горку, як до "Танку", розвиває 30 км/год, по прямій 45-50 км/год. Колеса 26"

то форсована 500, хоча чого її 500 назвали незнаю, вона в піку розвиває більше півтора кіловата)) то обмежена серія 10 року, їх більше не роблять.. і кстаті акуми воно жре нехіло, якшо прості 500 жруть 24А то поза 32. для таких струмів нада потужний акум, свинець від такої нагрузки загнеться за місяць-два.
якшо брати звичайну 500 і акум свинець на 18аг то ше може бути (пікова нагрузка получається 1.33С), но як тобі вже сказали вага ппц

80
біля росту я не розвертаюсь, я зіжжаю направо в той заїзд, розвертюсь там і тоді просто виїжжаю і повертаю наліво)) кстаті недавно був там, там не 200 а не більше 50м)

81
то для випадку коли з правої полоси можна прямо і направо, якшо (як даному випадку) права полоса тільки направо дане правило не діє, якшо з правої полоси прямо за рядність можуть взмахати. так шо треба сміло ставати в ліву полосу.
но ви ж хочете проїхати по правилах?? тоді нагадаю шо по правилах на той міст зі сторони східного взагалі не можна заїжжати

82
мда ше такого бреда не читав, маркетологи та частина населення яка дійсно файно працює, якшо ти вже 5 років за кермом то мав би поняти шо більшість тих пунктів досягається правильним тиском в колесах і нормально зробленим розвалом.
одне в шо повірю то менше розширення газу при нагріванні в порівнянні з повітрям. но ми слава Богу не в пустелі живем і тут температура за сутку не міняється від 0 до +45
вот поясність мені як різні гази при однакових тисках можуть впливати на рівномірність зношення покришки?? шо азот по інакшому роздуває покришку ніж повітря??
ну а пункт "уменьшение пробуксовки колес при экстренном старте" ну дуже актуальний для быльшості форумчан, я своїм електромотором який на старті видає майже 2квт не можу колесо в пробуксовку зірвати.. хотя куда мені зі своїм гівноровером до 0.3квт ножної сили на канадіській ямасі
і кстаті тема на рекламу тягне конкретно, хоть би назви фірм і телефони позабирав. ну і на рідну мову можна було перекласти, хотя не, я ж забув про рЄгіанальні язики

83
тед спеціально для тебе)) 6 магаз

червоне розмітка протилежних потоків, зелене смуги руху. після зупинки перед перехрестям стоїть знак перестроювання, до перехрестя права полоса тільки направо ліва прямо, після перехрестя права тільки прямо, ліва наліво і розворот. саме ліпше там маршрутки проїжжають (і не тільки там))) або з правої полоси їдуть прямо або біля кольца в 3 ряд стають))
і біля заїду на рост в сторону березовиці за 200 метрів є перехрестя з світловором, дуже удобно розвернутись і стати в протилежну праву полосу..

84
якшо їхати в центр зі східного на міст взагалі не можна заїжжати, там перед мостом знак вїзд заборонено. якраз за то і ловлять дайці тих хто на перехресті біля політеху повернув на жд вокзал

на рахунок попереднього посту про бульвар шевченка, то по правилах нада заїжжати з інакшої сторони, від міської ради за драмтеатр або ше дальше до повороту біля банку хрещатик

85
то попри трасу?? я би не радив такі горіхи брати..

87
вконтак ше викінь, ну так шоб жінка точно побачила  :D

88
мотор чорний, задній привод і акуми на багажніку?? якшо так то я сьодні бачив біля озера, апарат капец файний і акуратний, я даж незразу замітив шо там ззаді мотор.
шо за ліпольки? народні зіппі?? полімер файна штука но шота ссикотно.. хедвеї на рахунок того лялька, ставиш на зярядку і спокійно лягаєш спати. з полімером на зарядці я би певно не заснув))

89
номінально 1квт, але контролер потужний 15 мосфетний, 35 ампер батарейного струму і ватметр показує більше 1800 вт. акум залізофосфат "хедвей" 48в15аг конфіг 16s1p, бмс 50-100А (довготривалий/короткочасний струм). з доставкою біля 900уе

90
Як показує мій досвід, задній привід краще. Наприклад одна з переваг, я вже не несу свій ровер на 5-й поверх, а даю чуть газу і веду за руль по сходах вгору. Передній в такому випадку просто пробуксовує.

шо за мотор і акуми?? може я бачив просто незнаю по ніку)

похвастаюсь своїм)) фотка стара, сьодня забрав з покраски раму задули капец файно, доведу до путя перефоткаю  :russian:


Сторінок: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 18