Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - xlibes

Сторінок: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 116
271
Про веломандри у Підкамінь, ще коли там фестивалів не було...

По правді сказати, то була моя перша масова поїздка.
До цього їздили максимум учотирьох.
Але восени 2006-го нас стало більше.



Жовтень був теплий і сухий. Кортіло поїхати кудись у гарні місця.
Після мінімальних дебатів на форумі Крапки вибрали Підкамінь.

Тоді я вперше здибався із такими шприхалями як Erazel, Sonce, VetalR, Zombie.
По тому із ними проїхав не одну сотню кілометрів разом.

У Підкамені варто побувати у різні пори року.
Вже звикло, подобається туди завітати у безлюдні дні, щоб неспішно і самому всюди залізти і все оглянути, зазнимкувати.
Місцеві монахи нам все радо розповідали про історію монастиря, відчиняли зачинені приміщення. Від тої атмосфери, що там панує, чомусь хочеться там побувати знову і знову. Що ми і робили :)



Більше знимок:
Клац

272
Нагороди - злиточки золота у пакетиках і загорнуті у фольгу. :)

274
Пройшло чотко. Мені сподобалося.

275
Так ще пару раз доплюсувати і вийде навколосвітня подорож не велосипеді. :)

276
Майбутні / Re: Поїзна по Шипшину
« : 19.10.2011, 09:09:54 »
А все так гарно починалося шипшиною. :)
Знаю точку де її все ще можна нарвати, можу здати.



Дивимося по карті на гору Крайній Камінь. Там на вершині було трохи кущів шипшини. Ніби від дороги далеко. Мона скочити туди і глянути.

277
У останню літню суботу 2006-го ми влаштували проводи літа на педалях.
Тоді нас знову було четверо: Bhagavan, Dedal, Dreamland, xlibes.


Того дня мабуть перший раз коли я їхав під дощем і без болотників.
Сухе і сонячне літо того року сприяло мандрам без прикрученої до рами зайвини.


Із того, що врізалося у пам"ять:

У Микулинцях на спуску коло замку Олег смачно пішов боком по вогкій траві і щедро зечерпнув педальою конюшини (на фото буде видно).
Далі у Теребовлі нас застав дощ. Почали його перечікувати під вербами коло пам"ятника князя Василька. Там же був привал із перекусом.
Потім подумали, що сядемо не електричку, якщо і далі дощитиме. То чекали вже на станції. Всидіти було важко, то почали дуріти:
робити різні викрутаси на пероні, поки не впав Ромко і у контрольованому заносі ледь знов не злетів Олег, за тим було мінідефіле у дощовику.


Електрички ми не дочекалися, а подалися додому своїм ходом.

Можна сказати, що то була остання поїздка на відчутну відстань у такому складі.
Бо після того перстав із нами їздити товариш Dedal (Андрій).
Зате із вересня нас почало ставати більше, долучилися : Erazel, Sonce, Sokil, Tiger, Vetal, Zombie.

За тим вже ішла осінь, яка мала свої принади для веломандрівників.

Решта світлин тут: https://picasaweb.google.com/118001978717261725765/08262006_Pokatushka

278
Захтілося вставити і своїх 5 коп.

Як-не-як є трошки досвіду їзди велосипедом по вулицях Лондона.
Як буває у всіх випадках є плюси і мінуси.

Плюси:

Велосипедистів тут поважають, є велодоріжки суто для велосипедистів, а є і комбіновані - для пішоходів і велосипедистів, у таких випадках вказується, що існує пріоритет, як правило, для пішоходів. Але якщо ви їдете і посигналите дзвоником (так! на нього тут реагують), то люди заметушаться і радо вас пропустять, навіть ті, що колясочками із дітьми - теж пропустять.

Якщо нема зеленої - роверової - розмітки, то можна просто їхати скраю, вас обов"язково пильнуватимуть водії. Хіба з фурами важко, бо можуть елементарно не помітити.

Велосипедист і мотоцикліст (і таксист на авто) має право їхати і червоною смугою, призначеною лише для міських автобусів. Якщо ви будете повзти по червоній і затримувати автобус позаду, то він так і буде їхати у вашому темпі позаду. Він не буде сигналити вам і матюкати крізь прочинену кватирку і жестикулювати. При нагоді він вас, звісно об"їде і обжене, якщо буде як.

Водії авто, за дуже рідкісними вийнятками, тут наче змагаються не хто проскочить першим, а хто кого пропустить першим. Так і з велосипедистом - пригальмують, пропустять. Щоб сигналили вам - теж дуже рідко. Треба або реально порушити правила, або реально тупити на дорозі.

Велосипедом дійсно зручно пересуватися по місту. Особливо у межах свого району, де часто буваєш у справах. Ним ще добираються від дому до станцій метро чи автобусних станцій, де потім залишають на велостоянці, а подорож продовжують далі вже громадським транспортом. Хоча є станції без ескалаторів, куди можна зайти із велосипедом і потім взяти у вагон потяга. У метро теж можна взяти велосипед але лише складний.

Літом не паришся у транспорті. На тебе не діють затори на дорогах. Економія на вартості проїзду, а вона тут дуже відчутна.

Влада міста заохочує людей користуватися велосипедами, особливо для частих і коротких мандрівок і особливо у центральній, найбільш завантаженій, частині населеного пункту. Звісно при цьому створюють умови. На порталі міського транспорту є велорозділ. Вам безкоштовно можуть вислати карти із веломаршрутами Лондона. Організовуються і проводяться велозаходи. Тренінги для нубів. Поїздки із інструктором. Безкоштовні техогляди.

Мінуси:

Оскільки велодоріжки прокладені проїжджою частиною, то на них також діють світлофори. А їх тут дуже багато. Відповідно мені не дуже цікаво так їздити. Може хто пересувається по місту за покупками чи ще по яких справах, то їм і проконає. Особисто для мене нецікаво їздити велодоріжками. Хіба один раз. Ліпше порозсікати у безлюдних місцях без світлофорів.

Велосипеди тупо крадуть. Якщо не можуть нічого відкрутити, то гнуть. Часто бачив на власні очі як міниться велосипед залишений припнятим коло плоту, скажімо, навпроти центрального входу до станції метро, де і камери встановлені. Спочатку зникає сідло, колеса, багажник, болотники. І так далі. Аж коли ідеш через якийсь час і є лише рама, припнята до труби тросом чи ланцом чи дугою - те, що не розкручується. Ну і ланцюг, бо він нерознімний.

Іноді на очі потрапляла статистика скільки гине велосипедістів у місті за рік. Цифр вже не пригадаю, але як для кількамільйонного міста небагато. Головна причина - фури. І ще був вражений випадками забивання пішоходів на смерть велосипедистами.

Очевидно, є відстані, які нерезонно долати щодня на велосипеді.

Додатково:

Є ще прокат. Головно у центральній частині міста і поволі просувається вглиб. Але я ним не користувався.


А на рахунок культури і поваги одне до одного на дорогах, то нам тре рости і рости. Але це залежить від кожного зокрема. Тому варто все починати із себе.

У нас, звикло, влада мало щось робила дійсно для людей. Якщо є якісь наміри, то їх звісно треба вітати. Аби ще й звершення якісь за ними були. Наше місто не таке вже й велике. Досить зручне для проживання. Його за 20 років незалежності можна було "вилизати" так, щоб і нам ще ліпше жилося, і щоб закордонні гості могли заглянути, і в тому числі велотуристи. Люди платять податки і були б втішені бачити, що щось зроблено на ті гроші і для них. А не взнавати про чергові відкати, зроблені на реалізації чергового соціального проекту у місті.

P.S.
Іноді той постсовок українських міст просто спричиняє когнітивний дисонанс. Бачили б ви, як виглядали міста Західної України до приходу совєтів і до війни.

279
То, Сергію, власне і був натяк, щоб і інші учасники чимось від себе поділилися. :)

280
Вар"яти. Прочитав всі букви звіту. Епічно. Але стилістика, ні дати, ні забрати.
Хочу туди, але не так відривно, як вийшло у вас :)))
Зиру знимки...

281
2 teodor4ik

Ну я зара вже знаю, що проїжджається. Але то було тоді, а знаю вже тепер. Та суть не в тому була, щоб проїхати, бо асфальт всюди однаковий. Суть ще була в тому, щоб щось подивитися, походити, пороззиратися, познимкувати. :)

282
Доробив ретроспективний звіт. Читаємо, згадуємо, ностальгуємо.

283
Мо торохи не в тему, фото з Підкаменя але не роверового:

https://picasaweb.google.com/xlibes/0722242011Pidkamin

284
Не сильно оперативно (через реактивний нет) але фото:

https://picasaweb.google.com/shpryha/07172011WhoIsWho3

285
Звіти / 17 липня 2011 року: Who-Is-Who - 3
« : 17.07.2011, 14:34:15 »
Третє за рахунком збіговисько шприхалів і шприхальок успішно відбулося, чи то пак ще завершується, бо більшість поїхали ще кататися.
Дякую всім, хто приїхав, прийшов, заглянув до нас і привітався.
Приємно було усіх вас бачити.

Фото :

Andy https://picasaweb.google.com/Andriy.chernov/WhoIsWho3
xlibes https://picasaweb.google.com/shpryha/07172011WhoIsWho3
Bhagavan https://picasaweb.google.com/silentgull/2011_07_17_WhoIsWho

Сторінок: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 116