Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - xlibes

Сторінок: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 116
256
Організація кульгала на дві ноги :)

257
Бажаю гарно проїхатися.

258
Хі, привіт усім. Півгодинки тому приїхав.
Поїздка таки не наламалася.

Виїхав із хати о 9:40.
На площі почекав від 10:00 до 10:10.

Постояв. Покружляв. Повдивлявся. Помітив лише себе і свій велосипед. Пару перехожих, двійко міліціянтів.
У повітрі зависало багато дрібних краплин...



За тим сів на велосипед і подався у сторону колишнього комбайнового заводу. Коло "Епіцентру" здибав товариша Andy. Перекинулися парою слів і я почухав далі.
Промзона. Сіро. Нема людей. Пару автомобілів. Їдуть дуже повільно. Малюють звивисті візерунки по дорозі - минають усі рясні ямки.


Обганяю їх і їду далі. Я сам. Навколо сірий індастріал. Моторошнувато. Як у зоні відчуження. Далі полем до об"їзної.

Потім у сторону кар"єру. Ані душі. Лише крапель, повислих у повітрі, стає більше.

За кар"єром видніється гарна польова дорога. Манила вона трохи.
Але за 2 секунди і 10 метрів їзди під кутом 30 градусів (колеса не порозумілися із товстим шаром болота і не знайшли опертя та пітримки) приходить думка, що тре звернути.




Манить...

Повертаю. Але не назад, а праворуч. На гарну польову дорогу, де земляний покрив виглядає щільнішим.
Через пару десятків метрів їзди на заваді руху стає шар чорнозему між скатами і болотниками. Зупиняюся. Звідти видніється спресована чорна смужечка вологої землі.

Беру патичка. Колупаю його звідти. Не дуже. Якраз попереду спуск. Думаю розженуся та й розтрушу те болото. Перекидаю ланцюг на найбільшу зірку.
Передній перемикач весь заліплений болотом але перемикається. Зі скрипом і відстрибуючими на всі боки кавалками болота їду вниз. Там знов спиняюся.
Виколупую ще болото патичком.


Починає падати мокрий сніг. Тре завкруглятися. Додому. Полями виїхав коло гаїв Шевченківських. Пару км і вже вдома.
Обріяний Збараж нині не трапився. Але тішуся, що й так покатався. Адже вже пару тижнів не сідав на велосипед. Приємне відчуття тонусу у тілі.
Дякую всім за покотеньку і за увагу (на велокомпі 23.5 км за 1 год і 25 хв їзди).


А тепер іду мити ровера :)

P.S. Решта знимок тут: https://picasaweb.google.com/118001978717261725765/10122011_Pokatushka

259
А тойво, забув сказати, всерівно завтра викочую свої колеса.

260
Неділя - без проблем. Тіки мені на 13:00 на хрестини і мене не буде.
Та й не факт, що та сонячна погода із неділі знов не відсунеться на понеділок.
Бо ще день тому це сонце, яке обіцяють на неділю було прогнозоване для суботи.

261
Привіт, шприхалі та шприхальки!

Погода тримається добра, принаймні у ці дні, а сезон починає завершуватися.
Пропоную з"їздити у Збараж.

Чому саме у Збараж?

А чом би й ні, попри те, що там вже всі певно були!

Так ми:

1] відмітимо п"яту річницю однієї поїздки (http://shpryha.te.ua/index.php/topic,6517.0.html);
2] викотимо провітрити велосипеди;
3] розтрусимо сідниці;
4] спробуємо потрапити у Збараж альтернативним маршрутом;
5] знову здибемося очно на колесах і на дорозі;
6] вгробимо частину одного із вихідних днів;
7] зможемо злиняти від частини своїх обов"язків на якийсь час;
8] поп"ємо теплого чаю фіг зна де у лісі;
9] ....

Власне маршрут:



Там у нас під номерами:

1) виїзд із міста через промзону коло комбайнового заводу;
2) дивимося, а що то там за кар"єр такий;
3) минаємо Стегниківці, а із ними і річку Гніздечну долаємо вплав;
4) потраплямо у Старий Збараж, але низом, а не верхом як все;
5) минаємо Залужжя;
6) фінішуємо у Збаражі.

Відстань вийде коло 20 км в одну сторону. Для тих, хто все ж плануватиме повернутися і назад до Тернополя, вона складе коло 40 км.

Те що намальовано на карті - то переважно польові дороги.
Асфальт від Тернополя до Збаража вже всі виділи.
Він і мені видається чорним, одноманітним і нецікавим.
Тому і полями. Але якщо би раптом зарядили дощі і то все розкисне, то можемо і стандартно - асфальтом.
Хоч то і вийде не зовсім те, чого би праглося і хотілося.

Запрошуються усі бажаючі.

Збір
у суботу 10 грудня 2011 року
на 10:00
на театральному майдані, коло яєць

Погоду стараємося не сильно брати до уваги, а просто приїжджати на покотеньку будь-що.

262
Все скидається на якусь іронію долі.

Коли в нас ще була головна сторінка і час від часу подавала ознаки життя у вигляді публікацій про Шприху, то тоді цим мало хто цікавився. Публікований матеріал ще й часто породжував дискусії. Це можна пояснювати як давністю подій, які описувалися, так і авторською однобокістю подачі. Оскільки ніхто бути хранителем шприх не брався, то цим скористався знову ж я. Відповідно все подавалося присмаченим саме моїм баченням. І я чесно старався бути максимально точним і об"єктивним.

Ось наведу кавалок із статті "Становлення Шприхи" із нашої головної (бо поки-що матеріал є офлайновим), який висвітлює питання поставлені Ruslan 75 і доповнює те, що вже встиг до мене написати товариш Bhagavan :


"Народження власне Шприхи

З початком 2007 року нудьгуючі велосипедисти своє натхнення скерували у напрямку створення єдиної спільноти. Зокрема відбулися такі акції:

•   14.01.2007 – колективне усвідомлення потреби у сайті і спроби визначитися із назвою сайту та затвердити її голосуванням;
•   18.02.2007 – обговорення структури сайту і базових концепцій дизайну;
•   25.02.2007 – «корпоративний» шашлик;
•   11.03.2007  – обговорення планів на рік, спілкування у неформальній обстановці, очікування тепла.

Варто зазначити, що все ішло відносно добре, до моменту коли довелося вибрати назву. Голосування із його кількома турами провалилося, а його організатор, Tiger, втратив терпець і вмив руки. Щодо мене, то я можу тішитися, бо якось само собою, тишком-нишком, мій варіант назви сайту, підкрався непомітно до інших кандидатів і обіграв їх у шахи.

Просто сталося так, що Bhagavan в якості робочої назви прописав Шприху, а вона вкоренилася і від того часу так і залишилася. Крім того форум сайту почав називатися шприхатим, а ми відповідно шприхалями. Так що у березні 2007 року ми вже точно були Шприхою. А мені на пам’ять залишилася лейба від чайного пакетика від 14.01.2007 , на якому серед інших варіантів красується shpryha.te.ua.
Щоправда серцем сайту став форум, де й киплять усі наші велосипедні пристрасті, а головна сторінка – то наша візитівка і місце для художніх вправлянь."


Вже згадана лейба від чайного пакетика, яка у мене збереглася. Зараз покоїться у рамочці:



Писалося на лейбі, бо не було паперу у кнайпі, де ми пили чай, а ручка і бажання генерувати домени - були.
Думалося про щось пов"язане із велосипедом. Щось, щоби мало галицький колорит і вже не було розтиражоване у неті.
Були і інші варіанти, там на паперчику гляньте.

Над етимологією слова "шприха" не задумувався ні тоді, ні тепер. Бо так звично у нас на селі називали і називають спиці у роверовому колесі.

263
Велосипед на зиму не консервую. Роблю по кілька виїздів кожного зимового місяця.
Один із мінусів їзди зимою і в мокрий сніг це те, що годину їздиш, а три години миєш велосипед :).

264
Звичайно. Чекайте анонсу!

265
То був 2006 рік. Я тоді їздив на Arkus'і, купленому у 2000-му році на базарі.
Взяв найліпше із наявного у велоточці коло автовокзалу. Про веломагазини тоді ще нічого не знав.

Єдине чим мені у результаті не підійшов той байк - то розмір рами.
При дальніх мандрах втомлювалися коліна від низької посадки. Сідло при цьому ітак було підняте на максимум так, що труба прогнулася назад.

Але то був мій перший серйозний байк. І в мене про нього лише світлі спогади. :)

Далі захтілося більшої рами, більших і тонших коліс.

266
Вогонь ми палили ще чуть раніше, просто тоді мало людей їздило і знало.
Просто була осінь, бувало мокро і відповідно зимно. Грілися, перекусували, сиділи, травили байки.

Найбільш махровим цвітом такі посиденьки забуяли після поїздки у Баворів на ковбаски. :)
Та й так повелося.

267
А вже хтось робив таке раніше?

268
Коли тре закрити велосезон, то виїжджали і в мороз. За бортом було -5 і туман...

Після цієї грудневої поїздки мій велокомп"ютер показував 1306 км.
Стільки я намотав на протязі 2006 року. До цього я не їздив так багато.
До цього мій велосезон тривав лише кілька літніх місяців.

А тут виявилося, що можна їздити як завгодно багато і довго.
Лиш би було бажання і час. Цих дві достатньо-необхідних умови для процвітання будь-якого діла чи починання.

Фактично то уже була зима. Снігу не було, а морозець уже був. Плюс хотілося втнути щось вар"яцьке. Поїхали у Збараж.

Їзда в таку погоду дозволяє пограти у цікаву гру - "Вгадай, що вдягнути". Ну так щоб не було ні загаряче, ні зазимно.
Ще можна поковзати по льоду на двох колесах. Як варіант впасти при цьому і набити ґулю. Або впасти самому і зачепити ще двох, щоб і вони впали.
Ще можна попрактикуватися із розпалюванням вогнища. Бо воно не дуже хоче горіти, коли все вогке і вкрите інеєм.
Та, одним словом, багато ще всього можна. Лиш би хотілося...









Решта знимок із поїздки-маршу відморозків:

https://picasaweb.google.com/118001978717261725765/12032006PokatushkaOTmorz

269
Коли не спиться осінніми ранками


270
Як у наше веложиття прийшли помічні електрички













Решта згодом...

Сторінок: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 116