Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Frenky

Сторінок: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 44
181
sku58506 - Oakley Radar Path Sunglasses - Polished Black - Grey
http://www.chainreactioncycles.com/ua/ru/oakley-radar-path-sunglasses/rp-prod18581
$180.99

sku91343 - Oakley Radar Path Replacement Lenses - Clear
http://www.chainreactioncycles.com/ua/ru/oakley-radar-path-replacement-lenses/rp-prod94582
$68.99

182
окей, беру ліві. Завтра напишу ссилку, без мене не замовляйте)

183
)) я не знаю їх розміру.

В житті:


Ще нюанс, ліві йдуть глянцеві, праві - матові. Якщо б потримав в руці, то вибрав би за 5 хвилин, а так мучуся.

184
які взяти?

185
Нащо гофри з вилки забрав? якщо це та сама вилка, то вона не призначена їздити без них.

186
Вітя, не сплутай мені колір)) Я їх спєцом до гріпсів взяв, щоб підходило по кольору.

187
якшо ше тиждень почекамо, думаю замовити окуляри ~ 200 $. Чекаю на наповнення бюджету....

188
якщо б ті хоупи стояли на такому велі, було б весело))


191
то просто дівоча роствка, тут десь 16 дюймів.

192
Маркетинг:

Цитувати
Новые сверхлегкие втулки представила компания, в основном специализирующаяся на экстремальных дисциплинах МТБ. Syncros выпустила переднюю и заднюю втулки FL Disc Hub с рекордно низкими показателями веса и, по заверениям компании, крайне высокой надежностью. Во втулках используются фирменные промышленные подшипники и уплотнители Syncros, выполненные по технологии смазки Rock ‘n Roll™.

По анонсам производителя, колеса на новых втулках выдержат самый экстремальный марафон и жесткую гонку кросс-кантри.

Материал корпусов и передней и задней втулок – фрезерованный алюминий. В задней Syncros FL используется фирменная трещётка с шестью собачками. Доступны будут варианты только на 32 отверстия под спицы. Вес передней – 153 грамма, задней – 272 грамма без эксцентриков.


193
Гарний. Велосіті?

194
Все діло в розподілі ваги. Заднє колесо - 70% десь. Тому є зчеплення і з менш агресивною гумою. Так само спереду, шипи не так сильно проминаються всередину і не так заважають їхати. Ну але кардинально різні покришки - то вже чуть перебор. На стокові вели ставлять спереду Рони, ззаду Ральфи, наприклад.

195
Бачив ровера твого. Я ще потім знов під'їжджав до кози, но ти вже кудись поїхав.

Бачу тут розмова за покри... Щодо ральфів, мої враження:
1. звук. Шипи там низенькі і маленькі, і їх багато. Звук виходить вищої частоти на асфальті, на швидкості нагадує звук тролейбуса.
2. накат. По ходу не поступаються смарт семам. Йдуть дуже плавно, порівняно з Ноббі ніками, де явно відчувається вібрація, бо шипи рідше стоять. За рахунок ваги ральфи легше розкрутити.
3. зчеплення. от тут виграш по всіх параметрах, заблокувати передок навіть на камінчиках стало значно складніше.
4. висота шитпів - десь 60% від семів, тому довговічність теж так розраховую на 3-4 тис, без протяжок заднім колесом)
5. ціна. Ну да, трохи є, особливо в Ево версії... Але впевненості на дорозі (на грунті особливо) стало більше.

Сторінок: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 44