Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Pozitiff

Сторінок: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 18
121
і шо це таке >:D

самому тяжко догадатись??

122
який там стандарт різьби?? якшо шось люцьке можу попробувати нарізати..

123
всіж знають шо в нього дабомб з супермонстрою вкрали

да впрям всі.... ішо сперли той сраний дабомб (там кста мої колеса з покрами були)))) тепер чел карпіль має  :russian:

124
блін, яке воно тоненьке  :o :o, аж стрьомно  *dontknow*

думаєш твій хіт сильно грубший  :russian:

125
крім мене ніхто ще грошей не дав . всім дякую

точно?)

126
Вітальня / Re: 31 №3
« : 24.03.2011, 16:48:44 »
приєднуюсь до привітань!!! ше би шось написав но зара знов всьо червоне буде  :russian: :D

127
кагбе поздравосік!!! :russian:

128
пацанчіки ви би драгстар перше вламали.. райдери нах... якшо кона гавно ти хто ви даж писати не буду до забанять....

129
жесть просто відос давно так  не ржав  :laugh:

130
вага коліс 1850 грам

в мене одна покришка з камерою десь так важить  :russian:

131
Салідол то вчорашній день. Він густішає на морозі, на жарі тече, змивається водою. Найкраще використовувати Літол. Собі купив біля Мотору масло Mannol (у жовтій банці). Ціна 50 грн.

про воду бред - літол набагато легше вимивається водою ніж солідол. Про температуру в принципі правильно, літол має набагато більший діапазон температур, но салідол в інтервалі -20..+50 працює нормально, а їздити поза цим інтервалом думаю недуж комфортно, реально шо можна віднести до переваг літолу то менше тертя, но думаю то мало відчувається.. про взаємодію літолу з люмінієм вже сказали, звичайно то нетак старшно як всі кажуть, но особисто я немаю великого бажання пхати літол в люмінієві деталі, юзаю якийсь видозмінений солідол, а для дорогих запчастин тіпа вилок можна купити баночку фірменної змазки тіпа мішліна або моторекса

132
переробкою..
*No* по перше від постійної дії високих температур і тисків (якшо моторна переробка) масло втрачає здатність змазувати і триматися на стінках + як масло не фільтруй там лишаються мілкі продукти зносу які працюють як наждачка.. є спецфільтри для переробок но ціна такої послуги майже як ціна нового масла)))

взагалі не рекомендують машинним маслом...
вот хто реально вміє працювати то маркетологи!! баночка 100мл змазки для велосипеда коштує як літра крутого трансмісійного масла, і добре якшо вони не з одної бочки налиті... яка опше може бути різниця (леткі спреї не враховуємо) тими маслами, призначення то саме (добре проникати і змазувати, триматися на поверхнях тертя, не спричиняти корозію, відштовхувати воду і т.д.) а умови роботи в рази легші, так за шо питається??!
купив собі давно вже літру трансмісійного кастрола густиною 80в і проблем з ланцюгом ше небуло.. мало того даж в доводчик дверей від домофона залив його бо нада було шось густе  :russian:

133
пиво робить диво  :russian:  :D
а от шо без фула- :nono: :nono: :nono:
ой хто б казав  ::)  завтра вже буде шлемак так шо тссс..)

134
сірожа ти явно до сказа нерівнодушний  :D

135
всі хто має бажання завтра на 12-30 біля ФУРШЕТУ!!!

Сторінок: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 18