Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Pozitiff

Сторінок: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 18
106
а4 не більше 15грн, то з ламінацією

107
на острозького біля дельтабанку є артлайн дизайн, там таке роблять, кажеш шо нада на самоклеючому + ламінат зверху. ше в роксолані є, 3 чи 4 поверх

108
байк мій, но рама скоро вже інакша буде, тож самовар но ше жирніше)) ця піде на продажу, можливо перед тим ше помалюю..

109
хлопці зжимається і працює то зовсім різні речі.. з точки зору прогресії підвіска спроектована абсолютно неправильно, пане майстер таке питання, підшипники в тій "підвісці" взагалі є??

110
Прикольна, але чо з правої сторони? не краще б було зліва на місце ротора прикручувати?

тоді або пилу нада вбік зміщувати або розвертати її на 180, а без шини з цепью впереді якось нецікаво..

111
Ну я думав там буде втулка яка не призначена для зірок, отже й педалі з ланцюгом будуть не задіяні.

задні всі йдуть під зірки(і даж ротор можна вцепити), тошо вони чогось всі під накрутку, під шліци нема, но то таке то питання вже рішив.. но зірки нада, пушо якшо не лінитися і при стартах і під горку помагати мотору пробіг можна конкретно збільшити, оскільки саме в таких режимах даж 500ватний бере до 30А, а коли вже розігнався по рівному бере 5-6, правда чи я буду таке робити то вже інакше питання))) но факт лишається фактом..

112
педалі мусять бути полюбому, якшо будуть проблеми з живленням або тупо акум сяде не буду ж я його до розетки пхати.. шо значить занадто вільний хід?? то погано? тим більше колись можна і підкрутити, для здоровя корисно) педалі будуть но сінглспід, вже даж зробив переходнік з мтб втулки на зірочку грм від жигуля   :russian: а сінгл - значить перекидки манетки і успока мені вже нетре, ато вже як мінімум 1000грн..

113
все разом більше 800 доларів..

114
Потужність 1,5 кВт, заряду акумуляторів вистачає до 80 км при матрасному темпі і на 40 км в швидкому.

взагалі-то там 500ват номінального, 1500 то короткочасна пікова нагрузка.. мотор незнаю но акуми навіть його залізофосфатні в такому режимі (1500ват при 48 вольтах то є грубо 30А) довго не поживуть

Там є всього 1 плата яка захищає акумулятор від перезаряду чи глибокого розряду і електричний автомат від КЗ.

то не просто одна плата.. то дуж складна і відносно дорога штука - бмс (батері менеджер сістем) яка крім вищесказаного контролює ше купу параметрів такі як короткочасний і довготривалий струм розряду і виконує функцію балансування (вирівнювання напруги) комірок акумулятора - для літієвих акумів річ невідємна!!

пс. можете мене привітати, заказав собі в китаї акуми ліфепо4 "хедвеї" 48в15аг і набор 1квт, орієнтовна дата прибуття через 2 міс  :russian:

115
тобі написали реальний факт

116
Ровери / Re: Виготовлення рами
« : 04.11.2011, 09:19:59 »
ну я зробив раму собі, якшо цікаво пиши в пп скину фотки розкажу подетальніше, правда я зробив підвіс. Скажу одне - робити раму для продажу комерційно невигідно, виняток становлять хіба шо на заказ з конкретною геометрією і призначенням. робити хардтейл опше бред, ібо прибуток мало шо перевищить собівартість, і то ше добре якшо перевищить.. робити підвіс - не в обіду но недумаю шо ти шось толкове і конкурентно спроможне зробиш, як мінімум по тій причині в шо підвісі купа фрезерної і розточної роботи, а крім станків на них треба вміти шось робити самому, бо якшо за токарну і фрезерну роботу платити то про прибуток можеш забути...

віриш я тільки за, но якшо візьмешся маєш знати пару моментів:
1. Матеріал - потрібним алюмінієм або хромолем в Україні ніхто офіційно не торгує.. сталь для потрібної міцності має мати стінку більше 2мм, а при такій товщині і густині сталі маса рами получиться ололо, якшо вел для кк там на вагу в першу чергу звертають увагу.. якшо як і мені на вагу пох то йдем далі
2. різьба в каретці (дюймова 1,37х24Т)- з 99% впененістю кажу шо мітчики для каретки ти в Україні не купиш ібо сам взнавав, якшо заказувати за бугра ціна пари мітчиків лівий-правий більше 1000грн. Як варіант робити самому, шукати сталь негірше 40Х-45 різати і калити, я так і зробив, но нада ппц толкового токаря і спосіб дуже геморний, і не факт шо при закалці не трісне або не поведе ібо вуглецева хоче калитись в воді а хромована в маслі.. якшо ти в різьбах розбираєшся то повинен знати шо таке різьба 24 нитки, так вот станки які в Тернополі ріжуть таку різьбу можна перерахувати по пальцях, причом можливо одної руки
3. Рульовий стакан - на заводи-виробники матеріал для стаканів приходить в вигляді трубок, їх тіки чуток розточують під посадку чашок і готово. особисто я карету і рульовий сткакан робив з цільних кругляків діам.50мм, при цьому 80 проц заготовки йде в стружку - тобто з економічної точки зору повний бред. Но так як в мене таких кругляків було повно мені такий ваірант підійшов, но якби прийшлося їх купляти - знов повний бред, оскільки тіки матеріал на стакан і каретку по ціні вийде поза 100грн
4. Підсиділ - тут простіше - в нашу рідну ДУ25 майже без хірургічних втручань заходить підсиділ 27.2
5. Дропаути - як не крути чи підвіс чи хард дропаути мусять бути, так шо стає питання заготовок і фрезерної роботи
6. Якшо підвіс - як мінімум стає питання посадки підшипників, а посадка під проми йде з точністю 0.05мм. тобто якшо обойма має 30мм, то отвір має бути в районі 29.95, буде 29.9 - незайде, ну під пресом зайде но крутитись точно не буде, буде 30мм - триматись не буде, так шо питання точності стоїть дуже гостро
7. Якшо мова йде про пару одинакових штук - стає питання станини, шоб не варити на коліні, знову ж таки питання тончості, ібо весь інструмент як мінімум в пару раз точніший за вироби які з нього виходять

То тільки основне, а так ше по ходу діла купа мелочей вилізе. Кажу як варінат робити або собі для душі або шось ексклюзивне, тоді ше є якийсь смисл. А якшо робити попсу то нетреба бути сильним економістом шоб зрозуміти шо одиничне виробництво не може конкурувати навіть з дрібносерійним

117
Заплановані / Re: кукуруза -3
« : 09.08.2011, 20:10:38 »
хто шо варить?
я трайк, позітів підвіс, а хто ше шо?

він мене і мав на увазі)

118
ті вставки не виймаються??

119
Поміряв дирку під каретку. Десь 33,5мм вийшло.

ну то супер, для єврокаретки нада 33,8. матеріал рами який?

120
який там внутр діаметр?? маю мітчики для єврокаретки можна попробувати її нарізати.. на крайняк можна відрізати рідну каретку і приварити нову з потрібною різьбою, в станку ріжеться люба різьба...

скоро вже дороблю свій падвес.. сьодня труби купив, самі тіки труби без лінків дропаутів кареточного і рульового стакана біля 5кг  :russian:

Сторінок: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 18