shpryha
Загальний => Забави роверові => Тема розпочата: Yanek від 19.04.2012, 18:21:38
-
Велодень остаточно призначили на суботу -19 травня!
Програма приблизно отака
пропонується щось таке.
з 9 ранку організатори на Театралці...розкладають апаратуру, тріалісти монтують свої конструкції.
10.30 -МастерБайківці відкривають свою громадську велоремонтню, хто хоче - може підійти отримати поради, зробити техосмотр і контакти майстрів.
В цей же час починаємо реєстрацію Цього разу електронну на нетбуці - бо з попереднього досвіду ті каракулі від руки потім фіг розбереш. Всі хто реєструються- отримають модну наклейку на ровер. Головною по реєстрації зголосилася бути Ліда (Аеліта)..потрібно ще дві людини їй в поміч, щоб дівчина не загнулася і не була весь час прикована до стола.
В цей же час Теодор розкладає свою фотопрезентацію велопоходів і велопокотеньок. Хто хоче щоб там була його фотка -звертайтеся до нього.
11.30 - Офіційне відкриття, вступне слово, і поїхали.
Тріалісти як завше показують свої фіглі міглі.
12.30 тріалісти роблять перерву, в той час роблять свою міні-презентацію Даішніки. Коротко розказують про правила, про випадки які були з велосипедистами в області, і далі питання-відповіді. (тут треба подумати як та презентація проходитиме - чи то давати людині мікрофон - чи десь збоку - хай хто хоче підійде послухає?)
13.00 - Якщо буде ВІПколона - МЕР і.т.п - то пару слів їм, і далі формування колони. 13.30 вирушаємо. Думаю маршрут стандартний -
Маршрут велопробігу: Театральний майдан – вул. Листопадова – вул. Й.Сліпого – вул. Руська – пр-т С.Бандери – Збаразьке кільце – вул. 15 квітня – вул. Київська – вул. Тарнавського – пр-т Злуки – вул. Збаразька – вул. С.Крушельницької – вул. Замкова – вул. Руська – дамба Ставу – кільце Маяка – дамба Ставу – вул. Руська – б-р Шевченка – Театральний майдан.
14.30 – завершення велопробігу.
15.00- збір на дальньому пляжі, реєстрація на крос-кантрійні змагання.
16.00 - старт крос-кантрійних змаганнь.
18.00 Дальній пляж - підведення підсумків змагань. Нагородження учасників.
а як вам варіант перенести крос-кантрі на 19 число?
По кошторису, думаю впишемось в гривень 500 - афішки, запрошення, флаєри з правилами, бензин на перевозку.
Щукаємо активістів для:
-
Двох помічників Ліді на реєстрацію.
Активістів по районах для розклейки афіш.
Активістів помогти відвезти після закінчення шоу палєти
-
До речі, забув вписати веловиставку. Думаю, якщо Ромко створить таку конструкцію як була минулого року, то буде прикольно щоб ті хто має чим похвалитися - похвалилися:)
Нескромно позволю собі запропонувати своїй газеті http://doba.te.ua/ (http://doba.te.ua/) бути інформспонсором, і потім вивісити там якийсь банер.
-
Все ж пропоную, щоб дати працівникам ДАІ мікрофона, щоб усі чули, що правила для велосипедистів існують і що їх потрібно виконувати.
Щодо перенесення на 19 число - не бажано, бо багато хто поїде на дачі і буде мало учасників.
-
Також підтримую думку, що основні дійства, в т.ч. КК змагання краще зробити в неділю 20-го.
-
можу поговорити завтра з однією з найбільших фірм в Тернополі, за спонсорство(чи меценатство) цієї події, думаю для них вказана сума - не гроші, а повішати якийсь їхній банер не площі - також не проблема, я думаю?
варто чи ні? і дайте контакти якоїсь головної відповідальної особи, з якою б могло зв"язатись керівництво, якшо вирішить допомогти..
попитати? чи не варто?
-
Варто, але є одна вимога - ніяких політичних гасел і прапорів.
-
нєнє
ніякої політики)
сам того не люблю...
добре, я постараюсь поговорити про це, нічого обіцяти не можу, але спробую
дайте контаки когось "головного"
-
Можеш тримати звязок зі мною:
050-611-35-58
097-456-14-78
-
Особисто в тому дійстві не буду приймати участь, бо буду не в Тернополі, але інформацію про захід розповсюджуватиму.
Ще б хотів дещо сказати щодо заїзду на туристичну виставку в суботу:
це буде зручним варіантом пропіарити велорух перед всілякими чиновниками і громадськістю міста та області, а це піде на користь велоруху.
Окрім того управління туризму ОДА, яке організовує дану виставку, готове включити в свою інформаційну кампанію (реклама на радіо, в газетах і т.д.) згадку про проведення Велодня, а це халявна реклама велоруху :-)
То ж якщо буде заїзд в суботу на виставку - кажіть. Треба повідомляти управління, щоб рекламувало подію.
-
Теодорчіка попрошу створити тему з вказанням номеру карточки і своїх контактів. В темі писатимем хто що передав - відповідно знатимем суму, і потім прозвітуємо куда то витратили.
давайте я не буду палити на загал свої картрахунки? якщо хтось готовий туда шось кидати, то це можна зробити через:
1. Любе відділення любого банку (не знаю які в них комісії)
2. Дельта-банк (безкоштовно)
3. Прямий банківський переказ через клієнтбанк (рахунок фізособи 2620, приват того не хоче робити поки не позвонити і не поматюкатись, вартість перказу залежить від вашого банку)
4. будь-який Ай-бокс(безкоштовно)
5. дати мені, я закину.
координати для проплати дам в ПП чи по телефону, всі внески обнародую тут (крім анонімних)
можу поговорити завтра з однією з найбільших фірм в Тернополі, за спонсорство(чи меценатство) цієї події, думаю для них вказана сума - не гроші, а повішати якийсь їхній банер не площі - також не проблема, я думаю?
для фірми може бути проблемою виведення грошей внікуда, тому вони можуть скинути платіж на мій 2620 під якись смішний договір, наприклад реклами+15% які я віддам в податкову. Або на якогось ПП 2-3го типу (я знайду такого якшо тра) за якусь малоцінку(розхідник) шоби не бадатись з бухгалтерією... на АВТ чи іншу орг. не вийде так як будуть ті ж бадання шо і з міськрадою.
-
Сьогодні буду говорити щодо розклейки реклами у тролейбусах.
-
Що семе із апаратури потрібно? Я так розумую, активну акустичну систему мікшерний пульт і мікрофон, плюс ще щось для фонової музики
-
Що семе із апаратури потрібно? Я так розумую, активну акустичну систему мікшерний пульт і мікрофон, плюс ще щось для фонової музики
певне десь так. ну якщо був попередні рази то знаєш що там було. ми ж тут мало хто експерти щоб знати перелік техніки:( щоб був мікрофон, колоночки, і щоб музика грала - то так по простому скажу. Думаю то десь співпадає з тим описом що ти дав. підключку будемо просити в театру.
-
давайте я не буду палити на загал свої картрахунки? якщо хтось готовий туда шось кидати, то це можна зробити через:
ІМХО не проблема ті 12 чи 16 цифр номера карточки написати. Чи є загроза що тебе хтось надурить знаючи їх?
Я про той варіант що може тебе хтось не знає - то переписав би ці цифри, тай закинув через любий айБокс. а то дзвони, пиши ПП пояснюй хто ти. - ускладнення.
і Ще одне. перенеси плз цю штуку в окрему тему. Воно місця не займає - але кожен зможе по грошах швидко зорієнтуватися скільки від кого надійшло, а не вибирати між дописами на іншу тему.
-
То ж якщо буде заїзд в суботу на виставку - кажіть. Треба повідомляти управління, щоб рекламувало подію.
Ну я так розумію що КК в суботу зарубали, а от проти заїзду на виставку - то ніхто нічо проти не мав.
Скажи, о котрій годині це все відбуватиметься, і о котрій годині туди б варто було приїхати?
-
ІМХО не проблема ті 12 чи 16 цифр номера карточки написати. Чи є загроза що тебе хтось надурить знаючи їх?
Я про той варіант що може тебе хтось не знає - то переписав би ці цифри, тай закинув через любий айБокс. а то дзвони, пиши ПП пояснюй хто ти. - ускладнення.
для айбоксів тра №рахунку і №договогру а не №карти... а то вже не для загалу інфа...
тему зроблю коли розчехлюсь точно по тому шо до чого, по чому і де того тра.
-
Для поповнення рахунку через термінали ПриватБанку достатньо тіко номер картки і ПІБ для верифікації (щоб не наплутати номер картки).
-
Для поповнення рахунку через термінали ПриватБанку достатньо тіко номер картки і ПІБ для верифікації (щоб не наплутати номер картки).
2620*** то не картрахунок... то просто рахунок з прибитою картою... але маю там же і картрахунок, але ПБ термінал його не поповнить... а 2620 мав би, але то я ше сьогодня провірю.
-
Та невже стільки не Тернопільських? Занесіть ті гроші самі і передайте з рук в руки. Тим більше шо всі мають ровери, а щоб переїхати з будь-якого кінця Тернополя в центр і вернутись на роботу то обідньої перерви вистачить.
-
Людиська, пропоную підняти промосторіночку з програмою велодня і інфою для масмедіа.
Хостинг і сторіночка за мнов, контент за вами :)
-
Людиська, пропоную підняти промосторіночку з програмою велодня і інфою для масмедіа.
Хостинг і сторіночка за мнов, контент за вами :)
опаопа... давай шолі в ПМ поговорим шоб не завалювати глагне?
-
Щойно попередньо домовився за акустику, мікшерний пульт, мікрофон і кабеля маю свої.
-
Вопрос ребром, до велодня лишилося 3 тижні. Основні затрати ідуть на друк оголошень. Чому ще немає бажаючих допомогти проведенню велодня?
-
Вопрос ребром, до велодня лишилося 3 тижні. Основні затрати ідуть на друк оголошень. Чому ще немає бажаючих допомогти проведенню велодня?
Бо грошей нема :D
-
Бо грошей нема :D
Ну гривень 30-50 дати на добру справу не думаю, що велика проблема.
-
На відео будуть то все знімати ????
-
На відео будуть то все знімати ????
Поки пропозицій не було. Можливо телевізійники будуть.
-
Може все-таки незле було б залучити якихось спонсорів типу веломагазини. Хоча їх в Тернополі не так і багато. Хоча як їх рекламувати (віддячити їм) мені в голову не приходить.
-
Може все-таки незле було б залучити якихось спонсорів типу веломагазини. Хоча їх в Тернополі не так і багато. Хоча як їх рекламувати (віддячити їм) мені в голову не приходить.
минулого року я пробував... не спонсорами... просто прийти, вивезти свої ровери і там продавати... відмовились таяк тра платити за бус і можуть поцарапатись ровери...
хто хоче може повторити цього року, а я більше туда не піду(с+, рб).
-
Постійних користувачів є досить і якби кожен спонсорнув по пару грн, то це вже була б непогана сума. Десь світилась орієнтовна сума видатків в розмірі 500 грн, то є 20чол по 25 грн, чи 30 чол по 16-17 грн. По сучасних мірках, то є небагато, якщо і лишиться то думаю, що АВТ придумє що з тим зробити. Чи навіть вкладете в свої ШОРИ. ІМХО
-
Із офіційним спонсорством є купа проблем - багато писанини, паперів, звітів і тп. Також дуже б не хотілося бачити політичної реклами - велодень не політична акція і до виборів ніякого відношення не має. Щодо суми, то 500 грн то мінімально необхідна сума. Залишки грошей будуть направлені на інші заходи - дивогонку, марафон, інші заходи. Кожен бажаючий зможе у будь-який час отримати звіт щодо використання коштів, тому ніякого привласнення не буде.
-
...Залишки грошей будуть направлені на...
де залишки? поки 2є людей зголосилось допомогти... решті *johndoe*
-
де залишки? поки 2є людей зголосилось допомогти... решті *johndoe*
Залишки, якщо такі будуть.
Я мав на увазі, що сума повинна бути не меншою, ніж 500 грн.
-
Може на крапці прорекламуємо.. бо я щось там не знайшов підходящої теми. Ще знайомим порозказую - може хто захоче долучитися до велоакції.
-
Поки пропозицій не було. Можливо телевізійники будуть.
TV-4 буде :)
-
Щойно попередньо домовився за акустику, мікшерний пульт, мікрофон і кабеля маю свої.
якби не домовились за електрику дизель на 2кВт то все потяне?
-
Коротенький звітик по роботі.
-Занесено заявку в міськраду
-Добалакано попередньо за апаратуру і транспорт з державною структурою "Спорт для всіх"
[spoiler]worm - свою домовленість тримай в силі на всяк випадок, якщо вона тобі зараз грошей не вартує. для підстрахівки. ок?[/spoiler]
-В міській раді обіцяли що добалакаються з тєатром за підключку.
Тішуся що є бабло. 2дей обіцяв що якшо йому нагадувати - зробить афіші і наклейки.
-
Якщо Ігор Сачко зараз є повноправним директором театру, то я, можливо, зможу із ним добалакатися за підключку (нажаль, навряд чи безкоштовну).
-
Наразі є така от невтішна новина: тріалістів скоріш за все просто не буде: наскільки мені пояснив відповідальний чувак який тим займався раніше - старші тріалісти вже не катають і попродали все що могли, а молодшим не цікаво виступати на велодень. Попробую ще якось зацікавити їх, зустрівшись..але не знаю що з того вийде.
ІНФОРМАЦІЯ НЕ ЦІЛКОМ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСТІ
-
Ну то БМХерів пнути. гадаю вони не відмовляться виступати.
-
Хочу добавити від себе, що майже у кожному місті нашої держави проходить такий захід, який має назву "Перша Сотня" (Дистанція 100км). В ньому беруть учась всі бажаючі хто має хоч якийсь велосипед і шолом не залежно від віку, статі і тд. Час пуроїзду становить ві 3-х до 10-ти годин, відповідно мета у кожного своя. В суботу були у Львові. Органіатори робили її вже втретє. Участь взяло понад 100 учасників зі Львова, Тернополя, Києва, Одеси, Франківська, Хмельницька і тд. Організатори збирали стартові внески по 35 грн, в них ввійшли КП де вгощали шоколадними батончиками і заправляли водою, на фініші усі учасники теж отримали шоколад, воду, памятні призи, та ще й дуже смачна піца на всіх. Були машини супроводу. При чому організатори чекають на фініші усіх учасників в межах 10 годин від старту. Як показує практика популярність такого заходу росте з року в рік, відповідно з ним росте й кількість учасників і кількість гостей, що є чудовим фактором. Отже цей захід популяризує велосипед в нашому місті і за його межами, а також спонукає людей до активного займання велоспортом, адже велоспортсменом може вважати себе кожен хто старається як частіше їздити на своєму двоколісному коневі, тим більше що будуть залучатися люди з сусідніх областей, міст і сіл, а це як мінімум нові знайомства, та й популяризація нашого краю. То ж чим ТЕРНОПІЛЬ гірший. Чому Львів, Дніпропетровськ, Одеса, Харків, Донецьк, Київ і ще багато має такий захід а ми ні, тим більше що ми себе вважаєм таким роверистим містом. І ще раз підкеслюю, це не є змагання на шосе. Це гонка в якій кожен хоче і має можливість перевірити себе, свої сили, залишити хороші спогади і враження від побаченого, від тої святкової атмосфери яка панує на цьому заході, завести нові знайомства, поділитись власним досвідом, навчитись чогось нового, вести здоровий спосіб життя.
-
якби не домовились за електрику дизель на 2кВт то все потяне?
Понятане... проблем поідеї немає бути з підключкою до театру. Маю про запасі 5 кіловатний генератор, накрайняк від шевченка 23 докотимо.
В пятницю пообіду спілкувався із Бурим Володимиром Васильовичем із фонду розвитку міста ім Лучаківського(хто пригадує на велофорумі він активно виступав), казав що бажаючі посприяти фінансово.
-
В пятницю пообіду спілкувався із Бурим Володимиром Васильовичем із фонду розвитку міста ім Лучаківського(хто пригадує на велофорумі він активно виступав), казав що бажаючі посприяти фінансово.
доречі, фінансів вже хватає, але шото ніхто за ними не звертаєтья, а лишилось, то менше 2х тижнів...
-
Хочу добавити від себе, що майже у кожному місті нашої держави проходить такий захід, який має назву "Перша Сотня" (Дистанція 100км). В ньому беруть учась всі бажаючі хто має хоч якийсь велосипед і шолом не залежно від віку, статі і тд. Час пуроїзду становить ві 3-х до 10-ти годин, відповідно мета у кожного своя.
Походу 27го вроде стартує 100 за 24 пішохідка і під неї планується 100 за 10 вело. я так поняв ідеологічно це те саме.
-
Наразі є така от невтішна новина: тріалістів скоріш за все просто не буде: наскільки мені пояснив відповідальний чувак який тим займався раніше - старші тріалісти вже не катають і попродали все що могли, а молодшим не цікаво виступати на велодень. Попробую ще якось зацікавити їх, зустрівшись..але не знаю що з того вийде.
нє, то не тру
короче 20 числа буде етап кубка України по велотріалу в Славуті.троха тріалістів поїдуть туда(можливо і я в тому числі))
доречі 20 числа також драг в Тернополі, багато людей підуть на нього!
старі тріалісти можуть виступати і хз звідки в тебе такі новини!про молодших також не правда, є люди які хочуть покататись на велодень!
-
доречі, фінансів вже хватає, але шото ніхто за ними не звертаєтья, а лишилось, то менше 2х тижнів...
Точно. Ще ж треба надрукувати рекламки. Є по ходу пропозиція. В парку Шевченка, гідропарку повно народу на роверах. Ось їм вже можна роздавати рекламку. І тоді шприхалів повинно побільшати. На рекламці треба обов"язково надрукувати адресу сайту шприхи. Я готовий долучитися до роздавання рекламок.
-
Походу 27го вроде стартує 100 за 24 пішохідка і під неї планується 100 за 10 вело. я так поняв ідеологічно це те саме.
оце правильно і класно :)
а вот на рахунок 20 числа... дійсно... стільки всього.....
і головне Драг в Аеропорту, я думю шо більшість активних молодих жителів міста будуть там.... :(
-
скіль часу триває той "ДРАГ" і коли він починається?
-
нє, то не тру
короче 20 числа буде етап кубка України по велотріалу в Славуті.троха тріалістів поїдуть туда(можливо і я в тому числі))
доречі 20 числа також драг в Тернополі, багато людей підуть на нього!
старі тріалісти можуть виступати і хз звідки в тебе такі новини!про молодших також не правда, є люди які хочуть покататись на велодень!
Супер! якщо то не тру - то ми тільки раді! чого ж не зголошуєтеся. зараз наберу..
-
Звязався з Павліком. він нас всіх порадував - тріалісти нікуди не ділися:))
Щодо грошей: зараз маємо трабл з тим що на 12 годину міськрада задумала якусь траурну процедуру біля Музею політвязнів (біля пошти). Відповідно не хочуть щоб їм щось бамкало. 9 числа маю здибатися з тріалістами і з заступником мера щодо того дня. відповідно 10 можна буде сформувати афішку і всьо чотко надрукувати
-
Блін, всі як спеціально на 20 число все заплановують. Таки треба було йти своїм шляхом і робити 20 квітня. :(
-
і головне Драг в Аеропорту, я думю шо більшість активних молодих жителів міста будуть там.... :(
да отце якараз побую... ті хто піде на драг, то не наші клієнти... а 27го як в решти міст ше гірше все.
-
скіль часу триває той "ДРАГ" і коли він починається?
десь з 12 до 18-19
кубок Галичини, гості(круті тачки) зі всієї західної України.... ех....
Блін, всі як спеціально на 20 число все заплановують. Таки треба було йти своїм шляхом і робити 20 квітня. :(
то ж вроді п"ятниця.... взагалі не варіант))))
да отце якараз побую... ті хто піде на драг, то не наші клієнти... а 27го як в решти міст ше гірше все.
жорстокі ви) я вот минулого року ні одного етапу в Тернополі не пропустив, в 2-х приймав участь, + їздив на етапи в Рівне і Франківськ...
тому я дійсно буду розриватись між цими двома подіями, і не знаю чому віддам перевагу))))
ну і навіть не кажучи про себе...
я вам гарантую шо людей буде на багтао менше, ніж в якийсь інший день... коли не буде всяких Драгів і т.д...
-
троха зле виходить... Перенести не вийде ніяк? Бо на драг такой багато люду піде і наша подія може трохи ефект "масового заходу"(
-
Щодо грошей: зараз маємо трабл з тим що на 12 годину міськрада задумала якусь траурну процедуру біля Музею політвязнів (біля пошти). Відповідно не хочуть щоб їм щось бамкало.
якшо почати в 10, до 12 виїхати кататись містом, за той час і траур скінчать, потім по поверненню закрити оф. частрину і за озеро КаКататись... хто бде в гумор подрагатись, зі збаразького прямо на драг... устроїти там філію велодня, з додатковим змаганням драг на велосипедах :)
-
Куди переносити, навіщо? Ну піде кілька чоловік на драг, ну буде якийсь траур. Під усіх не підлаштуєшся. Через тиждень, 26-27 будуть проводитися інші заходи. Ніколи не вийде підстроїтися під усіх.
-
Я не пропонував переносити, а просто спитав. Я особисто маю намір приїхати в Тернопіль на ВЕЛОДЕНЬ, але хочеться аби капку народу було.
-
Народ буде, і буде нормально. У всіх різні інтереси, тому кожен вибере те, що більше до душі.
-
а я пропоную реально перенести!а шо як 19 замутити?чи нє?в суботу, і можна буде до самої ночі той велодень тягнути.а 20 з чистою душою піти на драг :D
а з тріалістами хз шо буде,9 реально зберемся та й обговорим бо наскільки я знаю то в Славуту пару людей збираються їхати...
[spoiler](http://cs305602.userapi.com/v305602413/4e2/sd_DiTq_EzA.jpg)[/spoiler]
-
В суботу також не вийде - у нас нація сільськогосподарська, багато хто поїде на дачі, на кучеряві села.
-
пля... драг в 13.00 з 10.00(9.00) всі заманаються велоднитись, а далі вже хто на драг, хто на КК.. шо ви за проблему найшли??
-
пля... драг в 13.00 з 10.00(9.00) всі заманаються велоднитись, а далі вже хто на драг, хто на КК.. шо ви за проблему найшли??
Тим більше, хто захоче, зможе під-час велоппробігу поїхати із Збаразького повороту на аеропорт.
-
свіжа новина: 20 травня траур - день памяті загиблих політвязнів :o. Грубо кажучи варіанти такі:
1.перенос на інший день
2. Проведення в тихому режимі без гуп-ца-ца.
Чекаю ідей і пропозицій. завтра маю побалакати з замом міського голови про те як це провести.
-
моя думка що краще перенести, дотогож зараз в всіх екзамени поченаються!
-
без гупцаца буде погано, тому краще перенести імхо!
-
Перенести. В АЕРОПОРТ :). Всмислі десь за місто.
-
який в жопу аеропорт... ви чо похворіли?..
моя думка що краще перенести, дотогож зараз в всіх екзамени поченаються!
без гупцаца буде погано, тому краще перенести імхо!
пропоную забити хер і забути взагалі про ці ідеї...
яке гупцаца, який траур, які екзамени...
нахера там взагалі якась музика? її там тра шоб чути було про шо говорять...
причом траур, ми закінчимо ше до того...
які в сраку екзамени, вони як почнуться, то в липні закінчаться, то шо переносим на серпень?
-
що має одне до іншого?))) ну ви смішні) нічо не переносьте
-
який в жопу аеропорт... забити хер...
яке гупцаца, який траур, які екзамени...
нахера музика...
які в сраку екзамени...
"...и тут Остапа понесло..." :D Тед, я тут на хвильку уявив тебе злосним..)))
-
"...и тут Остапа понесло..." :D Тед, я тут на хвильку уявив тебе злосним..)))
все гірше... в мене бодуніще після корпоративчика...
-
Ну то як робимо?
Слух, а може ну його нах той велодень? Критична маса рулить. Воно все виростало з критичної маси(Сонце підтвердить) хай воно критичною масою і буде цього року.
З.І. Пояснюю нюанс - велодень то організоване свято, з участю влади, журналюг і т.д. А Критична маса це на зразок флешмобу. Хлопці збираються самі по собі, і їдуть гуртом. Тобто ніяких влад, ніяких гучних виступів. Велоспільнота у чистому рафінованому виді. Але тут машини супроводження теж небуде тому на дорогу я б радив не їхати, а то дітиська ще собі щось втворять. Я б казав поїхати від пивзаводу по набережній через гідропарк до Галичини, а там на дальній пляж. ХТось запитає "навіщо два рази перетинати дорогу?" та імхо треба зробити так щоб більше народу то все побачило, тому варто проїхатися ордою через парк :).
-
А на всі зібрані гроші накупити мняса і пива :D :D :D :laugh:
-
все гірше... в мене бодуніще після корпоративчика...
тед, ну ти хіба не свиня в натурі?
якби ненавязливо натякнув мені, отримав би реальну допомогу в боротьбі з пияцтвом (((
+в якості бонуса показові виступи із стрипитизу...
-
до речі про синиць
напишіть мені внятну причину, чого тернопільський велодень не проводиться так як і загальноукраїнський - 26 травня?
-
Тому що люди, які мають безпосереднє відношення до організації Велодня, з 21 травня по 6 червня будуть за межами України.)
-
А у мене 26 взагалі голову буде "бо-бо", бо 25 мені 30 стукне :D
-
до речі про синиць
напишіть мені внятну причину, чого тернопільський велодень не проводиться так як і загальноукраїнський - 26 травня?
ти мав на увазі 27?
як нам всім відомо в тернополі взагалі туго з всякими організаторами, з тими хто любить просто позвиздіти(як я наприклад) проблем нема, а вот з тими хто би ше шось робив зовсім погано... і так сталось шо на тих хто займається організацією міроприємства (янек і ромко) 27го висить ше 100 за 24 пішохідка і, можливо, 100 за 10 вело. Тобто 27го не виходить ніяк. Пізніше, по суті, також... Крім того ми ВЖЕ зареєстрували 20те як дату проведення велодня у організаторів всеукраїнського велодня. http://www.bikeday.org.ua/ua/bikers/msta-uchasniki/ternopl.html (http://www.bikeday.org.ua/ua/bikers/msta-uchasniki/ternopl.html)
-
Тому що люди, які мають безпосереднє відношення до організації Велодня, з 21 травня по 6 червня будуть за межами України.)
та якби то тільки цього року - то це було б аргументом. але кожного ркоу дата тернопільського велодня не збігається з загальноукраїнським.
п.с. а хто буде за межами з організаторів?
-
ти мав на увазі 27?
ні, мав на увазі 26.
http://www.bikeday.org.ua/ua/novini/veloden-26-travnya.html (http://www.bikeday.org.ua/ua/novini/veloden-26-travnya.html)
як нам всім відомо в тернополі взагалі туго з всякими організаторами, з тими хто любить просто позвиздіти(як я наприклад) проблем нема, а вот з тими хто би ше шось робив зовсім погано... і так сталось шо на тих хто займається організацією міроприємства (янек і ромко) 27го висить ше 100 за 24 пішохідка і, можливо, 100 за 10 вело. Тобто 27го не виходить ніяк. Пізніше, по суті, також... Крім того ми ВЖЕ зареєстрували 20те як дату проведення велодня у організаторів всеукраїнського велодня. http://www.bikeday.org.ua/ua/bikers/msta-uchasniki/ternopl.html (http://www.bikeday.org.ua/ua/bikers/msta-uchasniki/ternopl.html)
це все стосується цього року. але наскілкьи я знаю тенденція святкувати окремо - постійна. надіявся на якесь логічне обгрунтування. ок.
-
але наскілкьи я знаю тенденція святкувати окремо - постійна.
логіки нема... як і тих хто би готовий був все зробити вчасно..
доречі варіанти забити також розглядувались. і похоже шо організація поки йде саме по цьому сценарію
-
[quote
це все стосується цього року. але наскілкьи я знаю тенденція святкувати окремо - постійна. надіявся на якесь логічне обгрунтування. ок.
[/quote]
Самурай..ну ти як перший раз замужем. Шукаєш тут якийхось логічних обгрунтувань. Нема таких! Придумали - робим. минулорі роки взагалі в квітні було - бо так виходило. Потім ходила думка на форумі провести ще 26 -але, насправді нажаль, ніц з того не вийшло.
-
Дійшли чутки що на 19 перенесли. Це так?
-
Потім ходила думка на форумі провести ще 26 -але, насправді нажаль, ніц з того не вийшло.
то я хтів, але крім антона всі забили, а тра було багато людей, тож я тоже забив.
-
Дійшли чутки що на 19 перенесли. Це так?
судячи по афіші так...
головне вчасно...
афішка вже бойова, чи ше не повністю?
-
Самурай..ну ти як перший раз замужем. Шукаєш тут якийхось логічних обгрунтувань. Нема таких! Придумали - робим. минулорі роки взагалі в квітні було - бо так виходило. Потім ходила думка на форумі провести ще 26 -але, насправді нажаль, ніц з того не вийшло.
та мені взагалі будь-який день підходить. просто вже вкотре організація практично до самогої оголошеної дати робится таємно, а потім за два дні оголошується шо є купа проблем, нема людей і багато невирішених питань і всі забили болт.
якщо хтоьс береться і робить то без афішування - то робіть вже. а якщо хочете залучити народ - то з самого початку пишіть список потрібних справ по допомозі.
-
та мені взагалі будь-який день підходить. просто вже вкотре організація практично до самогої оголошеної дати робится таємно, а потім за два дні оголошується шо є купа проблем, нема людей і багато невирішених питань і всі забили болт.
якщо хтось береться і робить то без афішування - то робіть вже. а якщо хочете залучити народ - то з самого початку пишіть список потрібних справ по допомозі.
Навіть не знаю що тобі відповісти! Таке щоб купа проблем і всі забили болт - то я, принаймні ніколи не жалівся. З чого ти взяв?
щодо Таємності. Згіден з тим що в будь якому варіанті можна було б зробити то якось відкритіше: голосуванням на шприсі вибрати оргкомітет..оргомітет голосуванням затвердив би дату, далі створити перелік заходів, і з переліку оргкомітету вибрати відповідального за кожен захід.
Але. ІМХО - головне бажання довідатися якусь інформацію і вплинути на прийняття рішення..
http://shpryha.te.ua/index.php/topic,6838.0.html (http://shpryha.te.ua/index.php/topic,6838.0.html) - ця тема створена 15 березня. там йшлося про збір ідей на рік. Таємно?
http://shpryha.te.ua/index.php/topic,6814.0.html (http://shpryha.te.ua/index.php/topic,6814.0.html) - ця тема створена 5 березня. Таємно?
Аж тут 10.05.2012, приходить СімСамураїв і питає :"напишіть мені внятну причину, чого тернопільський велодень не проводиться так як і загальноукраїнський - 26 травня?"
а потім ще додає
"вкотре організація практично до самогої оголошеної дати робится таємно"
Ну йопти-мать! Я аж злий!
-
та мені взагалі будь-який день підходить. просто вже вкотре організація практично до самогої оголошеної дати робится таємно, а потім за два дні оголошується шо є купа проблем, нема людей і багато невирішених питань і всі забили болт.
якщо хтоьс береться і робить то без афішування - то робіть вже. а якщо хочете залучити народ - то з самого початку пишіть список потрібних справ по допомозі.
вот вроде ти ж людина адекватна... перечитай перший пост і подивись на дату... нічо дивного не замітив?
також десь тут висіла тема про збори АВТ і відповідно рішення там дати проведення велодня, програми, задач і т.д., запрошувались всі бажаючі... шо саме тут таємного? Перепрошую звичайно, але знов таки на АВТ дистанціюється від шприхи, а якраз навпаки...
Ніхто не робив гвавту, просто я уточнив шо пора би рухатись, якби хтось завтикав.
про перенесення то я взагалі хз, тікошо почув... так си стало, як бачив я реєстрував все на байкдею по старим данним причом буквально позавчора... шоп я був у захваті, то таки ні... але маєм то шо маєм.
-
19 травня - остаточна дата проведеня Велодня?
Які ще є невирішені задачі? Можу допомогти в організації.
Якщо потрібно можу допомогти фінансово.
-
Пропіарте вконтакті і на фейсбуці хто має можливість у своїх групах )
-
19 то добре, бо 20 я не міг, хоть раз виїду :D
-
Навіть не знаю що тобі відповісти! Таке щоб купа проблем і всі забили болт - то я, принаймні ніколи не жалівся. З чого ти взяв?
щодо Таємності. Згіден з тим що в будь якому варіанті можна було б зробити то якось відкритіше: голосуванням на шприсі вибрати оргкомітет..оргомітет голосуванням затвердив би дату, далі створити перелік заходів, і з переліку оргкомітету вибрати відповідального за кожен захід.
Але. ІМХО - головне бажання довідатися якусь інформацію і вплинути на прийняття рішення..
http://shpryha.te.ua/index.php/topic,6838.0.html (http://shpryha.te.ua/index.php/topic,6838.0.html) - ця тема створена 15 березня. там йшлося про збір ідей на рік. Таємно?
http://shpryha.te.ua/index.php/topic,6814.0.html (http://shpryha.te.ua/index.php/topic,6814.0.html) - ця тема створена 5 березня. Таємно?
Аж тут 10.05.2012, приходить СімСамураїв і питає :"напишіть мені внятну причину, чого тернопільський велодень не проводиться так як і загальноукраїнський - 26 травня?"
а потім ще додає
"вкотре організація практично до самогої оголошеної дати робится таємно"
Ну йопти-мать! Я аж злий!
не нервуйся) з озвучених проблем були:
Розробки дизайну афішки, запрошення і наклейки (2дей ніби не проти:))
Двох помічників Ліді на реєстрацію.
Активістів по районах для розклейки афіш.
Транспорт для перевезення палєтів і апаратури
Кстаті може хтось має апаратуру, щоб не потрібно було домовлятися і десь позичати?
всьо? більше проблем нема?
-
до речі причини ніто так і не озвучив.
окрім посту Одобецького - бо в нас є традиція робити у квітні. яку вже похерили, бо вже травень.
якщо ідея велодня належить не нам, а киянам - то може варто робити як всі?
ну то таке, ліричний відступ. я за екстравагантність.
-
вот вроде ти ж людина адекватна... перечитай перший пост і подивись на дату... нічо дивного не замітив?
замітив озвучені пару проблем і все. решту гладенько було дотепер
також десь тут висіла тема про збори АВТ і відповідно рішення там дати проведення велодня, програми, задач і т.д., запрошувались всі бажаючі... шо саме тут таємного? Перепрошую звичайно, але знов таки на АВТ дистанціюється від шприхи, а якраз навпаки...
бо це різні організації з різними в принципі цілями. дистанція нормальне явище.
п.с. я не то шоб хотів поконфліктувати, але мене дивує ситуація, коли вже три роки підрряд з нікому невідомих причин ми організовуємо свій персональний велодень, бо ми горді, а за пару днів до велодня кричимо - шо ай, всі казли, ми не встигаєм, купа невирішених питань, і вобше в нас купа інших ше справ.
якщо цікаво - можете поритись в аналогічних темах з минулих років - там знайдете підвердження морїх слів.
так, я знаю що це морока і непросто. але якщо взявся за гуж - то не кажи шо не дюж, як кажуть росіяни.
особливо нервує сімсот раз обвговення дати, перенесення, бо комусь там персонально ен виходить. визначились з датою - всьо. хай навіть приїде 5 людей - то має бути в той день.
як люди, трохи дотична до інформаційних технолгій скажу, що 98% контингенту велодня сидят ьв інтернеті. і розпіарити захід без проблем можна безкоштовно, користуючись нетом - форум крапки, форум шприхи, янека доба і ще при нагоді пару сайтів. афіші - непотрібна і витратна штука.
-
Мдя, а ви дівчину на афішу в більш обтягуючому одязі найти немогли? :)
-
Мдя, а ви дівчину на афішу в більш обтягуючому одязі найти немогли? :)
Хм, а мені вопше здалось що то бодіарт)
-
У перенесенні винна міськрада. Вони запланували певні заходи, які не можуть співіснувати із велоднем. Остаточно на 100% точний план дій, дата і тд будуть відомі сьогодні. Більше сказати нічого не можу, бо чекаю на відповідь із міськради.
-
можу порозклеювати афіші на сонячному, чи то бамі))
-
можу порозклеювати афіші на сонячному, чи то бамі))
Ок, але клеїти можна буде виключно на рекламних тумбах.
-
Ок, але клеїти можна буде виключно на рекламних тумбах.
ок, коли шо буде треба, то пишіть в пп.
-
Я можу розклеяти в центрі, районі автовокзалу.
-
Усі бажаючі до поклейки будьте готові на понеділок-вівторок. Зараз погоджується дозвіл на це у міськраді.
-
звонив якийто чудік з велокраїни, казав шо передадють 21го відповідні журнальчики для роздачі на велодні :D
на наше 19те жутко огорчилса.... але так си стало... тобто 150 журналів будут в мене, потім придумаємо шо з ними робити.
-
УСІМ!!! УСІМ!!! УСІМ!!!
Хто має бажання розповсюджувати афіші, завтра я буду роздавати їх волонтерам. Мене можете знайти за адресою бульвар Шевченка, 9 (центр Євростудій). Попередньо зателефонуйте до мене (0506113558, 0974561478).
Афіші будуть роздаватися для поклейки у під'їздах та роздачі магазинам та організаціям. Розклейка по стовбах, деревах та інших несанкціонованих місцях заборонена!!!
Щодо поклейки на рекламні тумби буде повідомлено пізніше.
Також приєднуємося до групи http://vk.com/event38897656. (http://vk.com/event38897656.) Хто може, пропіарте її серед друзів. Хто може, створіть щось аналогічне у інших соціалках.
-
(http://doba.te.ua/wp-content/uploads/2012/05/velodenSmall.jpg)
Повністю Бойова листівка.
Є прохання брати їх в Антона і через знайомих домовлятися про розклейку у всяких там центральних магазинах, офісах з видом на прохідні вулиці і.т.п
Наразі дозволу на розклейку по тумбах немає, але думаю завтра він буде.
Зараз міська рада дуже серйозно то все регламентує.
При поклейці прошу ліпити ті афіші на вільне місце а не заклеювати афіші подій, які мають відбутися.
-
то якого велодень 19 чи 20?
-
а яка довжина кола на КК трасі?
-
Велодень 19-ого!
Попередній допис Антону пропоную самому ж і витерти.
Тут насправді так багато говорилося про дати, що можна заплутатися.
По тому що наразі потрібно допомогти на сам день - то це:
: двоє людей які могли б помогти ЛІДІ з реєстрацією,
І двоє людей, які могли б після заврешення велодня загрузити палєти і відвезти їх на АРС. бо Тріалісти, справедливо, роблять зауваження, що вони окрім того що роблять шоу - то мусять самі то все грузити пколи всі розходяться.
прошу зголоситися хто б міг помогти в цих двох справах.
ДРІМ-думаю твої організаційні здібності пригодяться в допомозі Камянцю організувати Крос-кантрійні змагання.
-
А чому ніхто не забирає афіші? Чи усі байдужі до заходу? Я фізично не зможу усюди порозносити. Тому нагадую, хто може порозклеювати афіші по під'їздах, а також домовитися із магазинами, офісними приміщеннями про розміщення у них на вікнах, дошках оголошень, підходьте до мене і забирайте афіші. Мій тел 0506113558, 0974561478.
-
можу допомогти на реєстрації + шось занестивинестипренести ;)
-
теж можу помогти грузити) і якшо не буде кому можу й на реєстрації помогти.
-
да, було б круто якшо хтось допоможе грузити і розгружати ті палєти. 8)хоть пару чоловік, бо після катачки буде тяжко їхати аж до арсу і ше потім там тягати... ::)
-
Буду з самого ранку, допоможу із розгортанням, перенесенням etc.
-
Шановні шприхалі, хто допоможе із поклейкою афіш?
-
Шановна громадо! Всім, хто допоможе з поклейкою афіш, від адміністрації сайту Шприха буде додано +50 до карми. Організаторам проведення Акції "Велодень" — +100 до карми. Думаю так буде справедливо.
-
Та не справа у кармі. Справа у спільній справі. Якщо велоднем займаються 3-4 людини, вони не можуть охопити усе. Елементарно утрясти усі питання із міськрадою потребує дуже багато часу.
-
не прийду бо не з Тернополя :(
-
можу допомогти на реєстрації + шось занестивинестипренести ;)
теж можу помогти грузити) і якшо не буде кому можу й на реєстрації помогти.
Буду з самого ранку, допоможу із розгортанням, перенесенням etc.
всім відписав в пп!але треба шоб точно було, шоб можна було розраховувати на вас))
-
Вразі чого, я буду із 8 години і координуватиму роботу.
-
Можу трішки допомогти з апаратурою.
В наявності є пульт. 2 колонки 250 ват. Підсилювач в безкорпусному виконанні - руки не дійшли :D
Немає мікрофона (точніше є студійний, він не проканає)
Немає чим то всьо відвізети :)
Питання: де то всьо буде стояти? (на випадок дощу)
мій телефон 068 516 52 23
-
Апаратура вже є, дякую.
-
Попіярився перед депутатами.
Янович запрошує депутатів на "Велодень" (http://www.youtube.com/watch?v=Qr4Peldp0vo#ws)
-
файно є :)
-
Щодо розклейки афіш. Вже розклеєні східний, центр, Березовиця. В пятницю буде розклеєно на дружбі. Тому потрібні бажаючі, які зможуть поклеїти на БАМі. Афіші можна взяти у мене. контакти: 0506113558, 0974561478
-
візьму ссобом кіка десятків шприхонаклейок, такшо якшо кому тра шукайте мене біля стенда з фотками.
-
Наклейки роздруковані і є в мене в досить великій кількості.
-
Наклейки роздруковані і є в мене в досить великій кількості.
Які наклейки? Наклейки велодня? Ті що розроблені Тудеєм я роздрукував і це входило в бюджет велодня.
-
Які наклейки?
кіка десятків шприхонаклейок
Наклейки роздруковані і є в мене в досить великій кількості.
я не хвастаюсь, а обіцяю принести... то різні речі :) крім того в мене їх дофіга видів, кольорів і розмірів (залишки різних тиражів)
-
бл.... х.з чи вийде завтра приїхати :'( Один на весіллЄ йде, другий на ЗНО, а третій(той шо має машину) сьоні подзвонив і сказав, що в нього постЄльний режим, бо скосила якась болячка. Якщо зранку в автобус ще реально запхатись, то ввечері шофер і пасажири 100500% пошлють мене ... їхати ровером до дому)
-
бл.... х.з чи вийде завтра приїхати :'( Один на весіллЄ йде, другий на ЗНО, а третій(той шо має машину) сьоні подзвонив і сказав, що в нього постЄльний режим, бо скосила якась болячка. Якщо зранку в автобус ще реально запхатись, то ввечері шофер і пасажири 100500% пошлють мене ... їхати ровером до дому)
якшо не боїшся крокодилів і 15км. пробігу, то можна попробувати мого спутника забрати зі шроту за містом(ненене він там як черговий транспорт).
-
Та я якраз свого коня підкував трохи злоснішою ґумою, щоб в КК гонитві взяти участь.
-
Та я якраз свого коня підкував трохи злоснішою ґумою, щоб в КК гонитві взяти участь.
то я про крайній випадок... якшо вже зовсім жоппа.
-
фоток на виставці бде 48... добрий мужичок за 100 грн!!! друканув 8 20х30 і 40 15х21... ото активіст велодня...
а хазяйка спорт+ ЗНАЮЧИ хто Я такий і ДЛЯ ЧОГО прийшов НЕ СКИНУЛА ні копійки при покупці призів(велоаксесуарів)
такшо робимо висновки господа...
-
якщо завтра приїду і не забуду то візьму на флешці пару штук наших. зразу друкану 10-15
-
якщо завтра приїду і не забуду то візьму на флешці пару штук наших. зразу друкану 10-15
найди мене, друканем за рахунок фірми за ті ж гроші 15х21, стенд ліпимо з 9,45 в к-трі перемога
-
а хазяйка спорт+ ЗНАЮЧИ хто Я такий і ДЛЯ ЧОГО прийшов НЕ СКИНУЛА ні копійки при покупці призів(велоаксесуарів)
такшо робимо висновки господа...
Вибачте за офф топ, та свої висновки зробив ще тоді коли купляв одночасно два вела там і вона теж нічого не скинула........ :( *No*
-
гарно крутанули!але скорості бракувало.я радий що приєднався до велопробігу.ще би десь так трохи далі катнути
-
ухух..)
велодень пройшов на ура..))
на рахунок фоток і відеО..
якшо в когось є багато фоток то заархівуйте і киньте на ex.ua і ссилку в тему))
-
В силу особистих обставин не зміг то всьо побачити :(
А шо вже по святі? Бо тільки щас думаю виїхати кудись... мо хтось знає, що зараз твориться?
-
ухух..)
велодень пройшов на ура..))
на рахунок фоток і відеО..
якшо в когось є багато фоток то заархівуйте і киньте на ex.ua і ссилку в тему))
Результати в цій темі публікують:
http://shpryha.te.ua/index.php?topic=7075.0 (http://shpryha.te.ua/index.php?topic=7075.0)
Зараз виставлю то що зазняв і дам прямий лінк на архів.
-
гарно крутанули!але скорості бракувало.я радий що приєднався до велопробігу.ще би десь так трохи далі катнути
нормальна швидкість....
для таких "велосипедистів" які були в колоні, і такої було забагато....
в загальному
все супер
-
все круто було!вдячний за водичку і пічєнькі! 8)
-
дуже шкода що не був присутній :'(