shpryha
Загальний => ТЕРЕВЕНІ-ПЕРЕБЕНДІ => Тема розпочата: Ron від 19.07.2011, 12:49:44
-
Всім привіт, щойно був свідком такої пригоди. Значить їхав по вулиці Руській біля надставної церкви, як за мною ніби почали з феєрверків стріляти, а це тролейбусні дроти попадали на асфальт. Шкода що фотоапарата з собою не мав, видовище було файне, але не для мене. якби я затримався на пару секунд в центрі, то мали би, певно, першого тернопільського ШПРИХІВЦЯ, піджареного на тролейбусні лінії.
:)мораль байки така: дивіться не тільки під колеса, а і в небо :)
-
і таке буває :o
-
Мдас аж стрьомно зразу стало :o !!! Ну його туди - бажання аж перебило від їзди по дорозі, над тролєями :o .... Слава Богу що ніхто не постраждав.
-
Думаю, більша імовірність бути вбитим "биком на лєксусі" чим тролейбусною лінією. Но все одно, стрбомний випадок однозначно.
-
шанс мабуть 1 до 10000000
скоріше метеорит впадена на голову :D :D :D :D :D :D
-
...але смерть була би ефектною) :(
-
скоріше дійсно помер би від зіткнення з метеоритом аніж від контактної тролейбусної лінії. Дуже мала ймовірність того що на тебе впаде два дроти...... хто не знає ця мережа із постійним струмом :)
-
Цікаво чи має якесь значення постійність/змінність струму, якшо врахувати шо там більше 400 вольт мабуть і до грома ампер має бути. Бо інакше як >100кіловатний мотор буде крутитися?
-
Цікаво чи має якесь значення постійність/змінність струму, якшо врахувати шо там більше 400 вольт мабуть і до грома ампер має бути. Бо інакше як >100кіловатний мотор буде крутитися?
А хіба при постійному струмі не ОБИДВА контакти мають мати контакт (сорі за тавтологію) з обєктом ураження?
-
нєа... грунт він і в африці ground... від чого тоді за роном феєрверки стріляли?
Я не претендую на експерта в цих питаннях - дуже мало маю знань по електриці (ганьба моєму диплому). Але все таки видається шо померти можна і від одного тролейбусного дрота, якщо ти стоїш на землі.
-
ну то таке, головне що я здоровий. :)
а феєрверки були, бо два кабелі, які впали на асфальт, торкались один до одного і замикало їх
-
нєа... грунт він і в африці ground... від чого тоді за роном феєрверки стріляли?
Ромка, мені соромно що ми в одному ВУЗі вчились :'( :D. Здається ж "земля" має толк лише при ЗМІННОМУ струмі, а при постійному має ж бути контакт з обома лініями.
-
для ураження постійним струмом потрібно доторкнутись до двох контактів "+" та "-". :)
-
Ромка, мені соромно що ми в одному ВУЗі вчились :'( :D. Здається ж "земля" має толк лише при ЗМІННОМУ струмі, а при постійному має ж бути контакт з обома лініями.
Словосполучення "різниця потенціалів" знайоме? Що за ВУЗ? :)
-
політєх наш ВУЗ ) Але у мене чиста механіка. Електрику на фізиці десь мабуть прошлангував. Але дуже добре пам'ятаю, як лампочка в руках світиться лише від одного полюса батарейки ).
-
політєх наш ВУЗ ) Але у мене чиста механіка. Електрику на фізиці десь мабуть прошлангував. Але дуже добре пам'ятаю, як лампочка в руках світиться лише від одного полюса батарейки ).
від одного полюса? тож як так? нащо ж тоді, по-твоєму, там другий полюс?
та й ми, чисті механіки, вчили крім електрики (як розділу фізики), ще й електротехніку пів року :merlin:
-
Думаю, більша імовірність бути вбитим "биком на лєксусі" чим тролейбусною лінією. Но все одно, стрбомний випадок однозначно.
погоджуюсь
-
нєа... грунт він і в африці ground... від чого тоді за роном феєрверки стріляли?
Я не претендую на експерта в цих питаннях - дуже мало маю знань по електриці (ганьба моєму диплому). Але все таки видається шо померти можна і від одного тролейбусного дрота, якщо ти стоїш на землі.
порий в неті як тільки можна померти, і дивуйся чого ти ше живий :D
-
від одного полюса? тож як так? нащо ж тоді, по-твоєму, там другий полюс?
та й ми, чисті механіки, вчили крім електрики (як розділу фізики), ще й електротехніку пів року :merlin:
цікаво, а в блискавці тоже змінний струм? якшо валить тільки заземлені обєкти... походу питання в тому що струм має йти по колу, якщо кола нема то нема і струму... ну і струм проходить по шляху найменшого опору, якшо земля мокра а - лежить на ній то може і від + ввалити дугою... доречі раз заліз на черешню і чую шось мені мішає.. я мацмац, шото не то, рогорнув гіляки... ога голий дріт... повезло шо був погано заземлений...
-
Тролейбусна лінія живиться струмом 600 вольт - як би шандарахнуло то вже би певно неспасли, але є одни факт якщо ти на велосипеді то получається колеса резинові, вони і врятують в такому випадку бо ти будеш не заземлений і струм через тіло непройде...
-
Пропонуй провести експеримент. Хто буде доброволець велосипедист ? :D
P.S. Не сприймайте за флуд, але тема як на мене вже себе вичерпала. Краще боятись все таки навіжених водіїв :)
-
Краще боятись все таки навіжених водіїв :)
хватить і просто дами за рульом, яка висовує носа машини на дорогу шоп подивитись шо там робиться в 3-4м перед тобом... відтормозився з заносом і незаплановано повернув, але не ввалився чудом..
-
Якшо вже мова зайшла про дроти під напругою,то я вам скажу стару мудрість:
-ніколи не чіпайти оголені дроти мокрими руками,ато вони потім ржавіють... :D
-
Але розвели флуд....
-
так і темі самій туда пряма дорога...
-
Тролейбус їздить від 600 вольт. Якщо конкретно, то двополярне живлення +- 310в, отримане в результаті випрямлення змінного струму мережі. Кожен провід тролеї має відносно землі тих самих 310 вольт. Вбило би чи ні - скажу, вбило би на ура, але хай Бог боронить такому статись.
Кому цікаво. Змінний струм "б'є" більше, проте постійний небезпечніший. При контакті зі змінним струмом 50 гц м'язи скорочуються в унісон з "фазою", тому при "легенькому" контакті людина просто настрашиться, при хорошому - ситуація плачевніша. При контакті з постійним струмом людина може нічого не відчути, проте м'яз зкоротиться і визве ланцюгову реакцію - ще кращий контакт з провідником. Наслідок не з приємних.
Якщо комусь цікаво, то 220 вольт постійного струму менш небезпечні, аніж 220 змінного, зарахунок амплітудного значення 310 вольт. А 300 вольт постійного струму рівно вдвічі небезпечніше ніж 220 змінного при тому самому опорі тіла (P=U2/R).
Проте вірогідність, що лінія обрушиться прямо на велосипедиста досить мала, але щоби був електричний удар потрібно стояти босим на вологій землі і взятись рукою за провідник. Стоячи за півметра від провідника, а тим більше взутому - майже безпечно при такій напрузі, так як низька крокова напруженість. Небезпечніше стояти з широко розкинутими ногами у 10-ти метрах від обірваної ЛЕП 100 КВ :)
Міф про те, що для постійного струму, аби вдарило, треба зловитись за "плюс" і "мінус" для тролеї не актуальний, ще раз нагадаю, на майбутнє, що там 600 вольт між провідниками, але відносно землі по 300. (згадайте шкільну фізику, послідовне з'єднання елементів живлення). От в залізниці там покруче, наші вроді 35 кіловольт змінного передають на контакну мережу, але я думаю ніхто по шпалаш не шпарить на ровері )