shpryha
Загальний => Справжні велосипедисти => Тема розпочата: Штир від 29.05.2010, 13:17:13
-
Збираюся купляти велокомп. і виникло питання - Чи варто звертати увагу на вагу магніта. Маю 2-а варіанта:
1. Магніт у металевому корпусі, вартість компутера - 150 грн.
2. Магніт у пластмасовому корпусі (суттєво легший), вартість 299 грн.
Мене просто зацікавило чому у дорогому варіанті використовують пластмасовий корпус. Центробіжна сила штука така що може суттєво вплинути на розбалансування колеса. Є поради?
-
чисто моє враження...
з пластмасового корпуса магніт на великих ямах чи бруківці може легко вилетіти...так як в металевому він надійно тримається...
-
OK. Тоді побіг купляти за 150 грн.
-
Збираюся купляти велокомп. і виникло питання - Чи варто звертати увагу на вагу магніта. Маю 2-а варіанта:
1. Магніт у металевому корпусі, вартість компутера - 150 грн.
2. Магніт у пластмасовому корпусі (суттєво легший), вартість 299 грн.
Мене просто зацікавило чому у дорогому варіанті використовують пластмасовий корпус. Центробіжна сила штука така що може суттєво вплинути на розбалансування колеса. Є поради?
мій камрад лак для дерева продавав на базарі: закупка по 5 грн, але з різними наклейками - біла і синя.
спочатку поставив ціну на той шо білими наклейками 12 грн, з синіми - 10 грн.
народ питає - в чому різниця?
камрад каже - той за 12 краще пристає до поверхні ))))
народ спочатку скупив весь лак по 12 грн.
потім камрад поміняв ціну - поставив з білими наклейками по 10 грн, з синіми - по 12.
так весь лак і розпродав...
мабуть той магніт в металевому корпусі пару кіло важить, якщо колесо розбалансовує...
-
Спробую пояснити мовою формул.
1. Чіпляємо магніт вагою 10 г = 0.01 кг, на відстані 25 см від вісі (у нас втулка)
2. Крутимо колесо з частотою 10 об/сек, це приблизно 39 км/год для колеса 28 дюймів.
3. Рахуємо центобіжну силу:
F = 0.01 x (2 x 3.14 x 10)^2 x 0.25 = 9.86H, це приблизно 986 грамів. Тобто 10 грамів перетворюється на 1 кіло.
Може колись бачив як балансують колеса на машинах, там гирі не чіпляють.
-
Спробую пояснити мовою формул.
1. Чіпляємо магніт вагою 10 г = 0.01 кг, на відстані 25 см від вісі (у нас втулка)
2. Крутимо колесо з частотою 10 об/сек, це приблизно 39 км/год для колеса 28 дюймів.
3. Рахуємо центобіжну силу:
F = 0.01 x (2 x 3.14 x 10)^2 x 0.25 = 9.86H, це приблизно 986 грамів. Тобто 10 грамів перетворюється на 1 кіло.
Може колись бачив як балансують колеса на машинах, там гирі не чіпляють.
на балансуванні автомобільних колес не розуміюся.
Емпірічним шляхом по роверах встановлено наступне -
на одне колесо можна вчепити:
1. магніт спідометра
2. один-два катафоти
3. свєтодіодну блималку на ніпель
- колесо не розбалансовується
Дописано : 30.05.2010, 00:04:42
а може і розбалансовується :) - але це не має значення ;)
-
Власне про це я і питався. Сьогодні тестував "важкий" магніт на трасі Тернопіль - Горишній Івачів - Тернопіль. Біля Чистиліва розігнався до 47 km/h. Проблем не відчув. Думаю ніхто не відчує на колесі 28" з покришкою 700x38c. Але шосери з легенькими колесами на швидкості 60 могли би відчути. Не знаю чи це правда, але чув що є шприхи з магнітами.
-
Думаю магніт можна чіпляти ближче до центру колеса, тоді ефект розбалансування буде нівелюватися...
-
Або робити як я - вішати два спідометра і відповідно два магніта :)
-
Обидва таки спідометра? :o навіщо?
-
Обидва таки спідометра? :o навіщо?
Якшо выдмовить один, то знымати покази з іншого. А якшо не відмовить ні один - то брати середній показник (це дуже важливо - знати скільки ковбаси їсти для відновлення калорій вдома).
Ну а якшо відмовлять обидва - то тре ше в кишені возити ДжіПіЕс трекер.
Дописано : 30.05.2010, 12:12:18
Спробую пояснити мовою формул.
1. Чіпляємо магніт вагою 10 г = 0.01 кг, на відстані 25 см від вісі (у нас втулка)
2. Крутимо колесо з частотою 10 об/сек, це приблизно 39 км/год для колеса 28 дюймів.
3. Рахуємо центобіжну силу:
F = 0.01 x (2 x 3.14 x 10)^2 x 0.25 = 9.86H, це приблизно 986 грамів. Тобто 10 грамів перетворюється на 1 кіло.
Може колись бачив як балансують колеса на машинах, там гирі не чіпляють.
Врахуй, ти порахував вже динаміку колеса на майже піковій швидкості (39 км/год). Тобто 10 грам в динаміці це кілограм в статиці. А колеса витримують вагу ровера, вагу велосипеда і пікові навантаження сягають більше сотні кілограм - і нічо. Колеса не розбалансовуються. Дехто ровер за переднє колесо підвішує (в поїзді наприклад) - і знову таки нічо.
Тобто психологічно твої розрахунки тиснуть на голову вдавано ілюзією, ніби на колесі висить гиря кілогрмова. Хоча насправді - це всього лише магнітик - 10 грамів.
-
тоді кусочок болота тоже може розбалансувати колесо?
-
Два спідометра так як мав хороший китайський провідний. А потім купив безпровідний німецький, але так як він трохи тормозить з показами то знімати провідний щось нехотілось :-).
-
самі класні спідометри -це Сігма .
-
самі класні спідометри -це Сігма .
Обгрунтуйте
-
Обгрунтуйте
коштують найбільше :)
-
Обгрунтуйте
(http://lh5.ggpht.com/_eDij5Cljpmo/SD48NWFlF8I/AAAAAAAAAvU/5Hj1Xiq1Nrw/s800/IMG_0323.JPG)
Швидкість найбільша :D (при проїзді біля будь-якої радіозавади)