shpryha
Загальний => Справжні велосипедисти => Тема розпочата: Vintage від 22.10.2009, 23:54:06
-
На прохання Skeleton-a 13. Наприкінці голосування теж запрошую обговорити результати!!!
-
дякую :)
-
неправильно це... я катаю тіко дньом, то і влітаю дньом...
а взагалі самі небезпечні години шоб бути знесеним то сутінки, коли все сіре... і схід-захід сонця, коли тіні дерев падають на дорогу і затіняють ровериста, а само сонце валить водію прямо в глаз...
-
Ех Тед, знаю, бо оцю тему http://forum.shpryha.te.ua/index.php/topic,1410.0.html не один раз перечитував.
-
Голосуйте народ не соромтесь, я нікому не скажу що хтось у темну пору доби до коханки їхав :D А взагалі-то якщо всі серйозно поставились до голосування - мене радує низька кількість таких випадків.
-
Час "збирати врожай". М-да получається, що безпечніше їздити з 23:00 до 8:00 тобто уночі :) . Ну менше з тим вдень так само як і в темну пору доби треба бути пильним на дорогах. Різниця лише в тому що для переміщення у темну пору необхідно, щоб велосипед мав світловідбивачі, при чому ззаду бажано окрім пасивного, ще мати ліхтарик на світлодіодах, а і як є в наявності то такий, що можна закріпити на рюкзаку, такий автомобілістам буде здаля видно. Само собою фару,і не лише тому щоб пильно бачити перед колесом наші неякісні дорожні покриття і через них не зіпсувати ровер, а для того, щоб водії, що їдуть спереду бачили вас. Також передня фара відіграє немаловажливу роль на перехрестях, коли у вечірній та нічний час доби воно стає - нерегульованим. У такому випадку з фарою вас швидше помітять автомобілісти що рухаються перпендикулярно до вашого напрямку (тобто зліва та зправа на перехресті), бо пасивні відбивачі не у кожного на колесах присутні, та й розміщені вони доволі низько, вас можуть не помітити ті водії що наближаються до перехрестя! Удачі!
-
М-да получається, що безпечніше їздити з 23:00 до 8:00 тобто уночі :)
вчи мат. статистику.... ти б спочатку визначив залежність аварійності від пори доби в розрізі кількості роверистів на дорозі
для переміщення у темну пору необхідно, щоб велосипед мав світловідбивачі, при чому ззаду бажано окрім пасивного, ще мати ліхтарик на світлодіодах, а і як є в наявності то такий, що можна закріпити на рюкзаку, такий автомобілістам буде здаля видно. Само собою фару,і не лише тому щоб пильно бачити перед колесом наші неякісні дорожні покриття і через них не зіпсувати ровер, а для того, щоб водії, що їдуть спереду бачили вас. Також передня фара відіграє немаловажливу роль на перехрестях, коли у вечірній та нічний час доби воно стає - нерегульованим. У такому випадку з фарою вас швидше помітять автомобілісти що рухаються перпендикулярно до вашого напрямку (тобто зліва та зправа на перехресті), бо пасивні відбивачі не у кожного на колесах присутні, та й розміщені вони доволі низько, вас можуть не помітити ті водії що наближаються до перехрестя! Удачі!
уточню шо задній блимак корисний не тільки вночі, вдень він тоже ДУЖЕ корисний...
ше до пас. безпеки варто користати світлоповерпаючі плівки...(маю куски)
-
Тед розслабся, там вкінці другого речення смайлик стоїть. До речі та світлодіодна панель що Ти мав доволі класна,недорога і корисна річ, як маєш змогу то ще дістань, вважаю багато хто з велосипедистів їх схоче взяти тим паче по такій ціні (там самі но світлодіоди ціною в 8-10 грн. а ще + виріб + світловий процесор). коротше, як ще маєш відклади - полюбому візьму!!!
-
Тед розслабся, там вкінці другого речення смайлик стоїть. До речі та світлодіодна панель що Ти мав доволі класна,недорога і корисна річ, як маєш змогу то ще дістань, вважаю багато хто з велосипедистів їх схоче взяти тим паче по такій ціні (там самі но світлодіоди ціною в 8-10 грн. а ще + виріб + світловий процесор). коротше, як ще маєш відклади - полюбому візьму!!!
в мене їх толі 20 толі 30 шт...
Дописано : 09.11.2009, 10:27:33
уточнив... 10 каларових панельок і 20 просто червоних блимаків...