shpryha
ТехМайданчик => Обслуговування та ремонт велосипеда => Тема розпочата: kamyanets від 15.06.2013, 23:38:50
-
Порадьте, як вчинити.
Їздив трохи з гори роверком і гальма починали грітись і відмовлялись працювати.
Кажуть, тре поставити диски більшого діаметру.
Зараз стоїть Hayes Dyno Sport hydraulic disc 160
Порадьте гарний ротор і певне потрібно якийсь кронштейник для більшого ротора.
-
Порадьте, як вчинити.
Їздив трохи з гори роверком і гальма починали грітись і відмовлялись працювати.
Кажуть, тре поставити диски більшого діаметру.
Зараз стоїть Hayes Dyno Sport hydraulic disc 160
Порадьте гарний ротор і певне потрібно якийсь кронштейник для більшого ротора.
які гальма?? ротор ні до чого тут, хто таке нарадив :D, прокачати свіжою рідиною, стара закипає. або колодки якісь ультра неякісні.
-
які гальма?? ротор ні до чого тут, хто таке нарадив :D, прокачати свіжою рідиною, стара закипає. або колодки якісь ультра неякісні.
Що ще потрібно вказати про гальма, крім того, що вже написав ?
Рідина свіжа, бо вел новий.
Але не розумію, до чого тут рідина, якщо гріється ротор.
Ротор остигає, і знову все стає ОК.
-
Але не розумію, до чого тут рідина, якщо гріється ротор.
Ротор остигає, і знову все стає ОК.
Ротор гріється і гріються колодки(як два учасники тертя), колодки віддають температуру в рідину, вона нагрівається і закипає, від того міняється її характеристика на стиснення і відповідно колодки "провалюються".
Більший ротор дасть більший ричаг при гальмуванні - різкіше буде тормозити, а нагріватися він будет ПРИБЛИЗНО так само. для охолодження то вже вигадують всякі специфічні профілі ротора, але сам розмір там ні до чого.
Хороші колодки та поршні спроектовані так щоб мінімально віддавати температуру в масло. Зазвичай в дешевших моделях з таким не заморочуються, бо нема потреби, і там велика площа контакту поршня та колодки.
ІМХО вся проблема від того що тормоза ти взяв дешеві, а даєш їм просратися по повній всякими горами :), як на мене краще взяти щось рівнем повище - Avid elixir(але вони дорогуваті), або avid jucy (правда не знаю чи їх ще в магазинах найдеш), але джусі хороші робочі відносно недорогі тормоза.
-
думав що Hayes Dyno Sport hydraulic disc 160 то тільки ротор )). З якої гори таке стається? ручка при цьому провалюється до гріпси чи все як звичайно? при високій температурі можуть фігово працювати рідина, колодки, матеріал ротора. розмір звичайно відіграє, але не так сильно. попробуй на іншому роторі в тому самому місці, або той самий ротор і інші гальма. якщо таки кипить то з тепловідіеденням там проблеми, бо дешеві гальма розроблені для паркового катання. або там цілий букет дешевих гальм, ротор + колодки + перегріття. Для чого тоді робити дуже дорогі і якісні якшо дешеві добрі :)
-
Блін, їздив з вібрейками горя не знав :).
Не думаю, що щось там кіпить. Гальма не провалюються, а просто не гальмують і створюється враження, що ротор намастили маслом. Якщо на ротор плюнути, то шкварчить. Ну і просто якийсь сторонній запах зявляється.
Було то в Карпатах, коли спускався з рюкзачком більше години крутосхилом.
Також думаю колеса 29 додають ричага.
-
Було то в Карпатах, коли спускався з рюкзачком більше години крутосхилом.
ти ротор спалив, він більше тормозити не буде
-
ти ротор спалив, він більше тормозити не буде
цікаво, як залізяку можна спалити ? :)
-
не сприймай все буквально. перекалив залізо, воно поміняло кристалічну решітку і стало слизьке
-
хм, може наждачкою потерти :)
Зараз коли холодне - то добре гальмує.
-
То є природне явище, боротися з яким, як вже писав Еразел, покликані дорогі тормоза.
Трохи краще справляються з цим грамотно/гарно перфоровані ротори.
Беріть той ротор шо ви хочете, можете ще взяти отово - http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=76043 (http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=76043) хто зна шо в вас там стоїть.
Вибирайте адаптер - http://www.chainreactioncycles.com/Categories.aspx?CategoryID=563&BrandID=130. (http://www.chainreactioncycles.com/Categories.aspx?CategoryID=563&BrandID=130.) Будьте уважні з типом кріплення адаптера до вилки - IS/PM.
І ставте то всьо на перед. Будете бачити який тормоз краще справляється.
Ваші ротора потемніли?
-
краще взяти перевірений ротор авід, шімано, хоуп. і не експерементувати на собі. При довгих затяжних спусках гальмувати 2ма гальмами і з перервами, давати охолонути їм.
-
Ротор ніби не потемнів. Трошки синюшність зявилась, але тільки місцями.
Чекати поки вистигне - якось не дуже хочеться. Стигне довго, поливати певне погано. І взагалі....
Але що поробиш...
-
краще взяти перевірений ротор
Тоді - http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=82436 (http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=82436)
-
Я думав, що краще в цьому випадку органічні колодки...
А той неперевірений ротор має, на мій погляд, кращу перспективу відводити тепло, оскільки більше металу іде від місця нагрівання до втулки, де воно охолоджується.
-
Тоді - http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=82436 (http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=82436)
оцей зіі/слх НАБАГАТО кращий. Хоча, в Буковелі в мене чорнів ротор від кодів ))), в твому випадку краще металічні колодки, вони передають температуру в каліпер і в рідину, а органіка тепло віддає в основному тільки в ротор. на затяжних спусках тормози почергово, або двома, а потім одним і іншим потім двома знову. шоб не постійно одним.
-
Підкажіть,як правильно вибрати адаптер 160-180 ??
Від чого залежить той IS-PM ??
Мені добре підійде найдешевший :)
-
Підкажіть,як правильно вибрати адаптер 160-180 ??
Від чого залежить той IS-PM ??
Мені добре підійде найдешевший :)
На харківтуристі їх повно.Від 30 грн .
-
Зліва на фото IS було до 2009, зправа PM з 2009.
-
Зліва на фото IS було до 2009, зправа PM з 2009.
Це для прикладу,щоб він зрозумів що таке IS-PM.А далі лінійка і точне око :)+трохи смикалки.
-
дякую !
-
Дещо на Х.Т.
http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=44&t=91411 (http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=44&t=91411)
http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=44&t=83338 (http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=44&t=83338)
http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=44&t=76257 (http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=44&t=76257)