shpryha

ТехМайданчик => Обслуговування та ремонт велосипеда => Тема розпочата: vitkov від 10.10.2012, 11:57:47

Назва: Мотор-колесо фірми "ЕЛЕКТРА"
Відправлено: vitkov від 10.10.2012, 11:57:47
Зацікавився  електровелосипедами..Знайшов в інтернеті Черкаську фірму яка виробляє весь комплект  який  дає змогу  за  30 хвилин переробити Ваш велосипед у електровелосипед та  дає  змогу розвивати швидкість 50 км в годину.
Хто що знає пишіть
адреса фірми у інтернеті  http://www.electransport.com.ua (http://www.electransport.com.ua)

а це той набір який я хочу придбати http://www.electransport.com.ua/electronabor/product/view/3/124.html (http://www.electransport.com.ua/electronabor/product/view/3/124.html)

ціна 1939 грн плюс акамулятор 344 грн

Аккумулятор 12V 18Ah

Аккумулятор - SLA по технологии - AGM
Марка: Bossman profi
Тип: AGM
Напряжение: 12V
Емкость: 18Ah
Размеры: 181 х 77 х 167 мм
Номинальная рабочая температура: 25С +/- 3С
Максимальный зарядный ток: 5.4А
(http://i068.radikal.ru/1210/09/4397d8e6aa77.jpg)

Сам рішився  переробити свого німця-гібрида на електровелосипед..вартість комплекту  на рівні 1950 грн плюс  пристойний акамулятор 344 грн ..мотор колесо чіпляється на переднє колесо
набори є двох діаметрів коліс 26 та 28 дюймів

(http://s006.radikal.ru/i213/1210/6d/1cbe8c05bd4a.jpg)



 это обычный велосипед, дополнительно укомплектованный электрическим двигателем, который может быть установлен как ось колеса, так и прикреплен независимо, приводя велосипед в действие с помощью цепи. Такой велосипед по техническим характеристикам ничем не уступит мопедам с двигателями внутреннего сгорания, работающих на бензине, а вот экономическая выгода при его эксплуатации превосходит бензиновые мопеды в разы. Каждый год продается несколько миллионов электровелосипедов по всему миру, но вопрос покупки такого велика не всегда актуален, если у вас уже есть свой надежный велосипед, который очень легко можно переоборудовать под электрическую тягу всего за полчаса.



В электронабор для электровелосипеда входит:

Мотор-колесо 48V 500W;

Контроллер 48V 500W;

Ручка акселератора с датчиком уровня заряда аккумуляторов;

Ручки тормозов с датчиками отключения мотор-колеса;

Ограничитель скорости (для экономии заряда аккумуляторов);

Сумка для аккумуляторов;

Зарядное устройство;

Проводка для аккумуляторов;

Инструкция по установке и эксплуатации;

Крепление - усилитель вилки;

Гарантийный талон

(http://s59.radikal.ru/i166/1210/fa/473a87fb385e.jpg)

дивлячись на те шо у веломагазині бачив елетровелосипед за 7500 грн мій мені вийде  за 4 тис  з навісом алівіо та елетроколесом разом з акамулятором в придачу
Назва: Re: Мотор-колесо фірми "ЕЛЕКТРА"
Відправлено: mr.Dream від 10.10.2012, 13:15:26
Значить так. 50 км/год то є казка на 500 ватному колесі.
В мене на 28" 36-42 в залежності від вітру по рівній дорозі.
Акумуляторів треба 4 (тобто на 48В набрати)
На рахунок достойних акумуляторів - то його вартість починається від 3-4 тис грн, і ясне діло - це має бути не свинець. Ті "босмани" десь коло 5 кг важать, тоюто ровер буде після переробки важчий на 28 кг :)
Назва: Re: Мотор-колесо фірми "ЕЛЕКТРА"
Відправлено: Вован від 10.10.2012, 16:26:02
В мого друга стоїть 500 ватний мотор. Під горку, як до "Танку", розвиває 30 км/год, по прямій 45-50 км/год. Колеса 26"
Назва: Re: Мотор-колесо фірми "ЕЛЕКТРА"
Відправлено: vitkov від 10.10.2012, 17:19:58
Значить так. 50 км/год то є казка на 500 ватному колесі.
В мене на 28" 36-42 в залежності від вітру по рівній дорозі.
Акумуляторів треба 4 (тобто на 48В набрати)
На рахунок достойних акумуляторів - то його вартість починається від 3-4 тис грн, і ясне діло - це має бути не свинець. Ті "босмани" десь коло 5 кг важать, тоюто ровер буде після переробки важчий на 28 кг :)

зрозумів...значить треба 4 акамулятори по 344 грн ...якщо один має 12 вольт то треба 4 штуки  значить 344 множимо на 4 маемо 1376 плюс 1945 маємо вартість доробки ціна всього електрокомплекту 3321 грн...зрозуміло



у мене також колеса на велосипеді 28 дюймів гібрид але  гірський велосипед із 28 колесами .

але що скажете справа та гроші вартують тої задумки чи  ні ?????

Стєчкін а ти шо скажеш на то ????
Назва: Re: Мотор-колесо фірми "ЕЛЕКТРА"
Відправлено: Vadila від 10.10.2012, 19:06:08
Нашо вам ці мотори,я розумію якщо людина їздить кожен день на роботу-це вигідно напевно. А ровер для того створений щоб крутити хекати,палити жири,скидати вагу і т.п

П.С  за 3 К  купи собі нормального ровера
Назва: Re: Мотор-колесо фірми "ЕЛЕКТРА"
Відправлено: vit від 11.10.2012, 00:33:33
 Я б радився тутаво
shpryha.te.ua/index.php/topic,6018.0.html
 Народ там в тому дiлi той шо треба. Доречi, в суботу iз Стечкiним зустрiли як каже Еразель двох наших лiнивих друзiв, то я мав честь зблизька роздивитись та навiть помацати витвiр мистецтва Позiтiва. Розмiр мене просто вразив, а пiдвiска то вообше капец.
Назва: Re: Мотор-колесо фірми "ЕЛЕКТРА"
Відправлено: Pozitiff від 11.10.2012, 07:41:17
В мого друга стоїть 500 ватний мотор. Під горку, як до "Танку", розвиває 30 км/год, по прямій 45-50 км/год. Колеса 26"

то форсована 500, хоча чого її 500 назвали незнаю, вона в піку розвиває більше півтора кіловата)) то обмежена серія 10 року, їх більше не роблять.. і кстаті акуми воно жре нехіло, якшо прості 500 жруть 24А то поза 32. для таких струмів нада потужний акум, свинець від такої нагрузки загнеться за місяць-два.
якшо брати звичайну 500 і акум свинець на 18аг то ше може бути (пікова нагрузка получається 1.33С), но як тобі вже сказали вага ппц