Хто щось зрозумів, можете в двох словах розказати)тут має місце реклама вєла на 29" колесах.наглядно показують, що вєл на 29-му ходу по проходимості на кантрійній трасі вище ніж вєл на 26-му .Можливо, в деякій мірі воно так, бо більші колеса "не бачать" дрібні перешкоди.
дайощ 32"Треба частіше заходити в магазини і слідкувати за новинками)))) До речі вилка до найнера тоже така сама як до гібрида?
сьогодня пробував продавцю в РБ пояснити шо на 28 колесо влізе 29 гума... довів до того шо я почав тикати пальцем в маркування і просити переміряти рулеткою... потім взнав шо альтус то на клас вище ніж ацера, а гібрид спеш дорожчий за меріду бо фірма крутіша... апофігеем став рассказ власниці клієнту, шо люмінева рама маньовреніша...
Вікіпедія каже шо найнер - це просто підвид гірського велосипеда
а це що має колеса 28 дюймівтеорію відносності ніхто не відміняв: логічно шо діяметр і довжина кола колеса з 2,15'' резиною виявиться більшими ніж в колеса з тими ж ободами але 1,95'' покришкою. квадратура кола і всяке-таке :)
Як власник найнера можу сказати точно одне - на 26" колеса не повернуся, навіть 26" двопідвіс однозначно має гіршу прохідність, ніж 29" хардтейл, особливо це відчутно на сходах і розковбасах, але ясно, що на підвісі дещо м"якше 5-й точці. Взагалі я помітив, що прийоми їзди на підвісі і хардтейлі досить відчутно відрізняються, тому порівнювати їх напряму не зовсім коректно.Скільки важить твій найнер, і шо то за нічні крос кантрі і т.д.? Є щось в Тернополі таке?
Керованість на 29" колесах анітрохи не гірша, принаймі з рулем 680 мм, просто, як на мене в 26" коліс є надлишкова верткість, а найнер йде стабільніше, можливо це пов"язано з тим що я звик переважно повертати нахилом корпуса. На нічних крос-кантрі змаганнях "Найт Меднес" теж в принципі керувалося чудово, 26" на спусках ховалися далеко за деревами, під ті підйоми-торчки де я їхав, багато хто з 26" йшов пішки. І саме основне, розорані поля, пісок, сніг, болото проїзджаються чудово, там де 26" колеса просто не їдуть на 29" колесах я спокійно вкручую 15-18 км/год, а то й більше.
Як власник найнера можу сказати точно одне - на 26" колеса не повернуся, навіть 26" двопідвіс однозначно має гіршу прохідність, ніж 29" хардтейл, особливо це відчутно на сходах і розковбасах, але ясно, що на підвісі дещо м"якше 5-й точці. Взагалі я помітив, що прийоми їзди на підвісі і хардтейлі досить відчутно відрізняються, тому порівнювати їх напряму не зовсім коректно.найнер рулить !
Керованість на 29" колесах анітрохи не гірша, принаймі з рулем 680 мм, просто, як на мене в 26" коліс є надлишкова верткість, а найнер йде стабільніше, можливо це пов"язано з тим що я звик переважно повертати нахилом корпуса. На нічних крос-кантрі змаганнях "Найт Меднес" теж в принципі керувалося чудово, 26" на спусках ховалися далеко за деревами, під ті підйоми-торчки де я їхав, багато хто з 26" йшов пішки. І саме основне, розорані поля, пісок, сніг, болото проїзджаються чудово, там де 26" колеса просто не їдуть на 29" колесах я спокійно вкручую 15-18 км/год, а то й більше.
Скільки важить твій найнер,Немаю чим точно зважити, але думаю в районі 12 кг.
в мого знайоиого є найнер на вагу10,5 кг,так -що це необовязково має бути "витривалий" по вазі! :)
І саме основне, розорані поля, пісок, сніг, болото проїзджаються чудово, там де 26" колеса просто не їдуть на 29" колесах я спокійно вкручую 15-18 км/год, а то й більше.
...Керованість на 29" колесах анітрохи не гірша, принаймі з рулем 680 мм, просто, як на мене в 26" коліс є надлишкова верткість, а найнер йде стабільніше, можливо це пов"язано з тим що я звик переважно повертати нахилом корпуса...
Доречі, в вилки Сантур, під 26 колесо, 28 колесо влазилось з запасом. Може і 29 стане в більшість вилок? Так що можна спробувати взяти 28 колеса і повішати товсту гуму на них. Буде такий собі бюджетний аналог повноцінного найнера.Діаметр не дасть, вже пробував, в 26" вилку влізає максимум 622-37 мм (28х1,4).
Тобто - в плані керованості - найнер більш прямолінійна машина - по лісовій звірячій стежинці на нім важкувато буде?Важко пояснити "на пальцях", найкраще самому спробувати порівняти на одному участку 26" і 29" хардтейл. На Найт Меднесі (http://forum.beskyd.lviv.ua/viewforum.php?f=29&sid=443a4b0f11bd8cd4dba210addb1703f1) дефіциту керованості не відчув.
Не, не подумайте шо я ганю найнери - цікаво просто дізнатися як воно ним управляти. На вигляд - да дійсно, більші колеса виглядають вражаюче.
Ну та по такій дорозі, щей з горба - можна їхати. По дорозі з Сатанова, на прямому відрізку я своїм ходом їхав 52 км.год, такщо нічого дивного нема.
(http://)