shpryha
ТехМайданчик => Обслуговування та ремонт велосипеда => Тема розпочата: Lolik від 02.09.2010, 20:20:46
-
Взяв собі недавно металічного друга, все зрозуміло, єдина проблема - не можу розібратися з регулюванням жорсткості вилки, конкретно - SUNTOUR SF XCT V2, хід 100mm,з правої сторони є якись храповичок, посередині жовтий штирь, не хочеться без знання справи лізти куда не треба, прошу підказок хто знає, на перед вдячний.
[вкладення вилучене Адміністратором]
-
та крути на + не бійся
-
та крути на + не бійся
Тобто на + хід збільшується, відповідно зменшується жорсткісь? І навпаки?
-
так,в мене крутитьсь чуть важко
-
На + збільшується попередня реакція вилки на нерівності (попереднє навантаження), можна сказати, що частково і жорсткість в загальному, хід при цьому не міняється, тобто 100 мм залишається. Тобто вилка реагує тільки на більші нерівності, а на малих не працює або дуже слабо працює.
-
На + збільшується попередня реакція вилки на нерівності (попереднє навантаження), можна сказати, що частково і жорсткість в загальному, хід при цьому не міняється, тобто 100 мм залишається. Тобто вилка реагує тільки на більші нерівності, а на малих не працює або дуже слабо працює.
Тобто я так розумію, ти маєш на увазі настройку демпфера (rebound (отскок) регулює швидкість ростискання вилки).А як в такому випадку регулювати хід? Якщо в тех. характеристиках чітко сказано - хід 100мм.
-
Тобто я так розумію, ти маєш на увазі настройку демпфера (rebound (отскок) регулює швидкість ростискання вилки).А як в такому випадку регулювати хід? Якщо в тех. характеристиках чітко сказано - хід 100мм.
ти ЗАБАГАТО хочеш від цієї вилки :) , працює і вже добре.
-
ти ЗАБАГАТО хочеш від цієї вилки :) , працює і вже добре.
працює - тримає колесо!!! і всьо!
-
кароч, відскок там не регулюється, хід тим більше, для регулювання ходу тре складну систему ютурн яка коштує як 5 таких вилок.. є регулювання прелоада (попередня нагрузка вилки, стискає пружину, відповідно робить вилку трохи жорстішою) но якшо серйозно то забий, толку від регуліровок в такій вилці майже 0, відкрути повністю прелоад (-) і забудь за нього :)
-
Ну про змінний хід Позітіф трішки загнув - він є і на деяких РСТ, але от у всьому іншому правий - на цій вилці в обох ногах стоять стальні пружини. Тобто єдине що доступне це регулювання преднагрузки. Можна робити пружини жорсткішими.
-
Більш-менш зрозуміло, тобто якшо кручу до максимуму на "+" то збільшується жорсткість, а на "-" зменшується, я правильно зрозумів? На перед дякую за підказки.
-
Ну здається так. Але одне питання. у тебе просто SUNTOUR SF XCT V2, чи SUNTOUR SF XCT V2 MLO. Бо друга з блокуванням ходу, дозволяє уникнути розхитування вилки на рівній дорозі.
-
На одних сайтах по ТХ - "MLO" , на других "XCT" , а як взагалі то можна визначити самому?
-
На одних сайтах по ТХ - "MLO" , на других "XCT" , а як взагалі то можна визначити самому?
тре показати якомусь Еразелю і він скаже :D
-
На одних сайтах по ТХ - "MLO" , на других "XCT" , а як взагалі то можна визначити самому?
XCT це конкретна модель. А MLO - це маркування моделі яке вказує на наявність механічного блокування(Mechanical LOckout), і може належати будь-якій моделі.
-
XCT це конкретна модель. А MLO - це маркування моделі яке вказує на наявність механічного блокування(Mechanical LOcaut), і може належати будь-якій моделі.
сильний в тебе інгліш))
-
не про мою англійську мова. Ітак кому треба то все зрозуміли.
-
Дякую за підказки всім вам, особливо Erazel I-st за розтолкуваня матеріалу )
-
Дякую за підказки всім вам, особливо Erazel I-st за розтолкуваня матеріалу )
тоді я ше підмажусь... локаут найти просто... тама такий рубільнічек має бути біля круцьок
(http://lh3.ggpht.com/_DeaXwNUMFic/S_L3q6QNdcI/AAAAAAAAAWU/d2E0DoAx288/s640/DSCF1076.JPG)
чи замість них :)
а про хід 100мм... то чифра дожини руху ніг від верхнього положення до повного стискання... те про шо ти подумав описують як хід 80-120 мм, тоді хід змінний і регулюється... в дешевих рст за рахунок вкручування 2х пружин одна в одну, шо є рідкісним *овном таяк не має майже ніякого смислу крім зміни геометрії, що в принципі має смисл, але не на цих вилках...
-
в дешевих рст за рахунок вкручування 2х пружин одна в одну, шо є рідкісним *овном таяк не має майже ніякого смислу крім зміни геометрії, що в принципі має смисл, але не на цих вилках...
ОЙ, ніби в РокШокса по іншому :)
-
Є ось така вилка Suntour SF XCM, в ній є шат (тобто коли затиснути тормоза передні і попхати трошки вперед то є рух, в коліні). Має так бути, чи ні, мож це якось виправляється?
-
які тормоза?
-
Є ось така вилка Suntour SF XCM, в ній є шат (тобто коли затиснути тормоза передні і попхати трошки вперед то є рух, в коліні). Має так бути, чи ні, мож це якось виправляється?
Немає бути, але й зустрічається таке часто, люфтити люфтить але ніби вилки не розвалюються.
Але уточне де конкертно шат. Під коліном ти що розумієш? Місце входу ніг в штани?
-
Є ось така вилка Suntour SF XCM, в ній є шат (тобто коли затиснути тормоза передні і попхати трошки вперед то є рух, в коліні). Має так бути, чи ні, мож це якось виправляється?
це докатується, підшаманюється, добивається і викидається... цикл може заняти до 2х сезонів...
там є пластиковий башиннг (направляюча) який розбивається з часом, новий фіх купиш... а старий виймається, ззовні підклеюєш ізоленту, шоб ноги поплотніше обняли і добиваєш...
-
Немає бути, але й зустрічається таке часто, люфтити люфтить але ніби вилки не розвалюються.
Але уточне де конкертно шат. Під коліном ти що розумієш? Місце входу ніг в штани?
поставив стрілочку в якому напрямі йде шат
(http://s2.share.te.ua/b274390/xcm.JPG)
Вот вилки ніколи не розбирав, тому хз чи варто лізти і куди саме?....
Кажете вот, що підмучується і їздити можна ще довго, а як визначити наскільки це довго? тобто коли вже капут, і взагалі чи може вона розвалитись на ходу...
-
це шо в тебе тяжко вилкою назвати, якшо не можеш чи не хочеш купляти нормальну вилку то постав жостку і не парся
-
це шо в тебе тяжко вилкою назвати, якшо не можеш чи не хочеш купляти нормальну вилку то постав жостку і не парся
жостка це перебор, їздять і на простіших аморт. вилках набагато, і якось воно є....
А моцних вилок нема сенсу брати я так сильно не насілую її, в основному на бардюрах і часом трохи бездоріжжя.....
-
Ну Spirit мав на увазі що якщо їсти макарони звичайною виделкою і китайськими паличками, то у Тебе - друге. Я з жосткою вилкою бардюри беру не гірше ніж з вилкою за кілька тон грн.
На твому місці я би не боявся розбирати, по-перше мануали в і-неті - є, по-друге - деякий досвід набудеш!
-
Ну Spirit мав на увазі що якщо їсти макарони звичайною виделкою і китайськими паличками, то у Тебе - друге. Я з жосткою вилкою бардюри беру не гірше ніж з вилкою за кілька тон грн.
На твому місці я би не боявся розбирати, по-перше мануали в і-неті - є, по-друге - деякий досвід набудеш!
ну скажем так, жосткою вилкою мені не так комфортно навіть на асфальті як відбійний молоток...
ну рахунок розбирання, то знайшов інструкцію http://www.sportgen.ru/index.php?option=com_content&task=view&id=9&Itemid=1 думаю, справлюся (не перший раз щось підшаманювати).
Тільки вот якщо я правильно зрозумів, то розбираю, витягую башинги, обмотою їх ізолєнтою ззовні і ставлю назад, так?
-
ну скажем так, жосткою вилкою мені не так комфортно навіть на асфальті як відбійний молоток...
ну рахунок розбирання, то знайшов інструкцію http://www.sportgen.ru/index.php?option=com_content&task=view&id=9&Itemid=1 думаю, справлюся (не перший раз щось підшаманювати).
Тільки вот якщо я правильно зрозумів, то розбираю, витягую башинги, обмотою їх ізолєнтою ззовні і ставлю назад, так?
на картинці шо ти кидав http://www.sportgen.ru/gallery2/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=323&g2_GALLERYSID=38d57bc633df5a706beda45718026875 то елемент №4... тама тра ізоленти ліпити, але пошукай якусь пожоще, а не синю шо тянеться як пластилін... треба її дето по 2 2-4 см полоски на кожен... якшо ноги не лізуть, знач забагато, якшо далі бовтаються то замало...
Обережно !!! викручувати кришки зверху, або хитрим ключем, або я хз як, бо воно пластикове і газовим ключем випотрошиш нафік... і не вздумай за круцьки вивертати...
-
на картинці шо ти кидав http://www.sportgen.ru/gallery2/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=323&g2_GALLERYSID=38d57bc633df5a706beda45718026875 то елемент №4... тама тра ізоленти ліпити, але пошукай якусь пожоще, а не синю шо тянеться як пластилін... треба її дето по 2 2-4 см полоски на кожен... якшо ноги не лізуть, знач забагато, якшо далі бовтаються то замало...
Обережно !!! викручувати кришки зверху, або хитрим ключем, або я хз як, бо воно пластикове і газовим ключем випотрошиш нафік... і не вздумай за круцьки вивертати...
дякую, я якраз і думаю де такий ключик знайти, а поки він знайдеться то ще десь пару тижнів певно накатаю)..
а 2-4 см це певно маловато буде, якщо це довжина полоски тільки, той цилінд весь тре промотати, і довжини ізоленти 4 см наврят вистачить, чи я щось тут не зрозумів?
-
дякую, я якраз і думаю де такий ключик знайти, а поки він знайдеться то ще десь пару тижнів певно накатаю)..
а 2-4 см це певно маловато буде, якщо це довжина полоски тільки, той цилінд весь тре промотати, і довжини ізоленти 4 см наврят вистачить, чи я щось тут не зрозумів?
угу.. не вистачить.. тобі треба долі мм вибрати, тому і тра такий мааааенький кусок... зрештою... розбереш - побачиш по місцю скільки тра.
-
Собсно якось накінець зібрався я крутити ту вилку, в той день проїжджав мимо велошопа (майстерня також є) вирішив попитатися за ключиком. Побалакав з майстром, той каже, що не варто це робити, якщо і допоможе, то максимум на тижень-два, а з таким шатом можна їздити довго, вилка не розпадеться.... вот і рішив най буде все як є....