shpryha
ТехМайданчик => Наші залізні коні :) => Тема розпочата: paravozz від 21.08.2013, 23:24:53
-
Останнім моїм ровером був Аїст. З того часу катався на чужих.
Сьогодні приїхав мій Bergamont Blade dirt Disc. Якось так короче. Звісно що б/у
(http://pic.te.ua/images/2013-08-21/Wvugn.jpg)
(http://pic.te.ua/images/2014-07-06/ESLRz.jpg)
(http://pic.te.ua/images/2014-07-06/TEGgr.jpg)
(http://pic.te.ua/images/2014-07-06/qaFi.jpg)
(http://pic.te.ua/images/2014-07-06/J47u3.jpg)
(http://pic.te.ua/images/2014-09-14/QRjle.jpg)
(http://pic.te.ua/images/2014-09-09/LrGBI.jpg)
Комплектуха наступна (стирив з опису попереднього власника)
Рама: Bergamont Alu 7005 heat treated T4 & T6 butted Elite
Вилка: Manitou Six 100mm Rock Shox Revelation 130mm Dual Air
Вынос: Specialized Mobius Rockrider
Руль: Rockrider
Гріпси: No name China
Сідло: Comfort (?) Selle Italia X2
Каретка: Shimano Deore (интегрированная)
Шатуны: Shimano Deore
Педали: UmBikes
Кассета: Sram X9 Sram PG970
Цепь: Shimano Deore Sram PC971
Переключатель передний: Shimano Deore XT
Переключатель задний: Shimano Deore
Манетки: Shimano Deore
Тормоза: Hayes Nine
Ротор передний: Avid 185mm
Ротор задний: Hayes 160mm
Обод передний: Mach1 MX Disc двойной пистонированный
Обод задний: Alexrims Ace-17 двойной Mach1 MX Disc двойной пистонированный
Ниппеля: DT Swiss
Втулки: Quando (?) Shimano Deore
Покрышки: Schwalbe Hurricane / Kenda Schwalbe Smart Sam
Эксцентрики: Shimano Deore
-
Звучить доволі непогано. Шкода що на кукурузу не встиг. Ото був би тест-драйв...
-
Звучить доволі непогано. Шкода що на кукурузу не встиг. Ото був би тест-драйв...
Ага, норм роверик...
Мені своїм команчом після кукурузи вже ніуди не страшно...)
-
Пробив колесо ввечері @#$. На сусідній вулиці зловив цвях десь 10см. Зняв скат а на камері 3 латки :D. Завтра піду куплю нову. Короче ті швальбе гамно якесь. Добре що обід не тріснув.
-
Ну і що шо 3 латки. Хоч 10, їздити гірше не буде. Ремнабір: 24 латки, клей, хрінь для зачистки, все в пластіковій коробці, коштує 20 грн.
-
не люблю такого. Латати штопати ітд Нова камера зекономить мій час і нерви. Варто брати дорогу чи обмежитись ноунейомом?
-
Не зекономить. Проб'ється так само легко як і штопана. А прокол - сама поширена несправність у велоспорті. Щоразу куплявши камери, вже б, напевно, розорився. Дорогу це як? Дефолтна камера коштує в районі 50 грн. Дорожчі - йдуть вже якісь полегшені, за 100 грн. Ще дорожчі - латексні. Вистачає за 50-60 грн. Єдине - треба мати запаску. Тобто третю запасну камеру. в дорозі не рекомендую клеїти.
-
Не зекономить. Проб'ється так само легко як і штопана. А прокол - сама поширена несправність у велоспорті. Щоразу куплявши камери, вже б, напевно, розорився. Дорогу це як? Дефолтна камера коштує в районі 50 грн. Дорожчі - йдуть вже якісь полегшені, за 100 грн. Ще дорожчі - латексні. Вистачає за 50-60 грн. Єдине - треба мати запаску. Тобто третю запасну камеру. в дорозі не рекомендую клеїти.
Купляти треба дорогі покришки, щоб не пробивалися камери. Покришка з EPI >= 50 - дуже міцна до пробиття. Ось приклад:
http://www.chainreactioncycles.com/ua/en/schwalbe-marathon-dureme-29er-mtb-tyre-folding/rp-prod78419 (http://www.chainreactioncycles.com/ua/en/schwalbe-marathon-dureme-29er-mtb-tyre-folding/rp-prod78419)
-
їзжу на китайських камерах-нонеймах за 20 гривень. Вожу латки/клей + одну нульцеву камеру - на всяк пожарний.
Люба покришка пробивається - вічних не буває. Згоден со Штирьом - чим густіше армування покришки - тим вона стійкіша. Тим паче - у швальбів є хитрий додатковий антипробивний шар в покришці...
А.. і ще - швальби досить недавно (в 2012 році) обновили техпроцес - тепер жодна з їх камер не має нейлонового каркасу рідшого за 50 EPI. Якщо ровер б/у, і покришки чуть древніші - то певно у вас - всього лиш 30.
А кенди, такі як у вас спереді - рулять - три роки їх юзав - і так і не доюзав :) - но трактори жуткі. В таких хіба по злому болоті їздити, на твердому покритті вони звучать - наче на тролейбусі їдеш )))
Красіво ровер виглядає
-
Купив камеру ноунейм за 20 гривень. Встала, як рідна )))
Покришки там повне ге. Задня якась напівслік, в поворотах з дороги зносить, я так не люблю.
На весну хочу проапгрейдити ровера.
Взяти норм резину
(http://velopro.com.ua/products_pictures/pokryshka-schwalbe-smart-sam-26x2-25-white-1905-B.jpg)
Купити нові обода. білі хочу
(http://s42.radikal.ru/i095/1305/4f/f63da5c18eeb.jpg)
Щось накшталт такого має бути. Наразі все.
Зара вон поки погода погана, піду цепку помию шолі
-
Помив вчора цепку. Мив в ацетоні з використанням зубної щітки. В воді не купав. Після того мастив маслом для швейних машинок "маде ін СССР". Казали, що та банка на вагу золота. Всьо змастив, всьо чотко паше і вже не дзвенить. Але тре задній переклюк відрегулювати, а я не вмію ((
Порадьте, що ще в тому ровері перебрати треба.
-
злу гуму на асфальтових поворотах більше несе, ніж сліки. На "пересічьонці" - навпаки.
-
злу гуму на асфальтових поворотах більше несе, ніж сліки. На "пересічьонці" - навпаки.
Ну як сказати, харікейни носить дай Боже так, особливо коли мокрий асфальт.
Ше й з хаєс найн замість гальм :)
-
якщо застопорити кулко - то понесе на будь-чому і з любою гумою :)
якщо входити в поворот на асфальті на вел. швидкості , та ще на грунтозацепах - то вочевидь площа контакту буде рівна площі ребер бокових грунтозацепів. Власне в хюрікенсах, здається так і є: по центру якийсь мракобіський муар непонятний, а по краях - грунтозацепи. Чи то я не про ті покришки думаю? впринципі хз - я не надто багато покрих пробував. Но по дорозі мені особисто приємніше на сліках котитися, а на природі - на тракторах ))
глянув на реклямку - нє, я точняк шось наплутав :)
-
якщо входити в поворот на асфальті на вел. швидкості , та ще на грунтозацепах - то вочевидь площа контакту буде рівна площі ребер бокових грунтозацепів. Власне в хюрікенсах, здається так і є: по центру якийсь мракобіський муар непонятний, а по краях - грунтозацепи. Чи то я не про ті покришки думаю? впринципі хз - я не надто багато покрих пробував. Но по дорозі мені особисто приємніше на сліках котитися, а на природі - на тракторах ))
ІМХО В ідеалі смарт сем на зад і рейсінг ральфи на перед. 8)
-
а ральфи як? гудіти не будуть? дуже вже кубіки вроссипуху в нього - явно для лісових якихось гонок він.
-
а ральфи як? гудіти не будуть? дуже вже кубіки вроссипуху в нього - явно для лісових якихось гонок він.
Керованість кращу дають, липнуть гарно(і стираються хе-хе :)). На зад краще семи бо мають гарну доріжку для асфальту і накат.
-
но на сліках все одно файно :) на Тарнавського менше 45-ти на своїх дешевих рубенах, ще ні разу не їздив :) Пра - разок чуть не влетів був - екстренне гальмування на них "нікчьорту".
На Кендах - таких як на переді у автора, ніколи більше 40-ка розігнати свій зореліт не получалося.(Мається на увазі - з гірки. Нарівно щоб так їхати - то таким незлим биком тре бути - з силою в ногах )))
Історичний максимум по швидкості на дорожніх півсліках, мого багатостраждального Команчі-Ніагари - 51 км/год - то було на обїздній з боку львівської траси - в бік перехрестя на чистилів. Там доріжка так нічого + невеличкий ухил + спереду невеличка вантажівка з будою, в якості пілоттон-лідера. Правда - тримався його поки дорога рівна була, або вниз йшла, коли під горку поїхали, я зразу відстав. Все таки в грузовика - куча коньських сил, а в мя - тілько одна, і то - далеко не конська 8-)
Коли підійде черга в черговий раз міняти гуму - тре буде попорбувати оті ральфи - шо за звір.
-
на сайті швальбе чітко написано які шини для чого.
-
Історичний максимум по швидкості на дорожніх півсліках, мого багатостраждального Команчі-Ніагари - 51 км/год - то було на обїздній з боку львівської траси - в бік перехрестя на чистилів. Там доріжка так нічого + невеличкий ухил + спереду невеличка вантажівка з будою, в якості пілоттон-лідера. Правда - тримався його поки дорога рівна була, або вниз йшла, коли під горку поїхали, я зразу відстав. Все таки в грузовика - куча коньських сил, а в мя - тілько одна, і то - далеко не конська 8-)
На смарт семах 2.25 я "їхав" 75, з гори перед старим Збаражем, на них же проїхав марафон до Бережан, всі кк гонки... Покри просто суперові в плані уніварсальності.
-
Бачив ровера твого. Я ще потім знов під'їжджав до кози, но ти вже кудись поїхав.
Бачу тут розмова за покри... Щодо ральфів, мої враження:
1. звук. Шипи там низенькі і маленькі, і їх багато. Звук виходить вищої частоти на асфальті, на швидкості нагадує звук тролейбуса.
2. накат. По ходу не поступаються смарт семам. Йдуть дуже плавно, порівняно з Ноббі ніками, де явно відчувається вібрація, бо шипи рідше стоять. За рахунок ваги ральфи легше розкрутити.
3. зчеплення. от тут виграш по всіх параметрах, заблокувати передок навіть на камінчиках стало значно складніше.
4. висота шитпів - десь 60% від семів, тому довговічність теж так розраховую на 3-4 тис, без протяжок заднім колесом)
5. ціна. Ну да, трохи є, особливо в Ево версії... Але впевненості на дорозі (на грунті особливо) стало більше.
-
Вельми пізнавальна бесіда получилася :)
О.. А ше таке питання:
Який сенс ставити на один ровер дві геть різні шини. Часто досить натикався на зображення роверів з лисою шиною ззаді і шипами - зпереді (як і у автора, до речі), чи навпаки. Навіщо це?
Такої конфігурації не пробував, но в мя стійке враження, що такий підхід просто збирає недоліки окремих типів шин до купи: на асфальті, шипи альбо некеровані, альбо мяку швидкозношувану близьку_до_професійної гуму за стопіццот тугриків, на бездоріжжю - привідне колесо з мілким рисунком протектора - і як наслідок - з паршивим зчепленням, знову ж таки.
-
Все діло в розподілі ваги. Заднє колесо - 70% десь. Тому є зчеплення і з менш агресивною гумою. Так само спереду, шипи не так сильно проминаються всередину і не так заважають їхати. Ну але кардинально різні покришки - то вже чуть перебор. На стокові вели ставлять спереду Рони, ззаду Ральфи, наприклад.
-
В автора заднє колесо інше бо з таким купив. Вчора поіхали на дальній пляж через білу, я думав шо недоіду. Покришка тупо не тримається дороги. заднім гальмом неможливо користуватись.
Хочу тих смартсемів.
-
Вчора від нєфіг дєлать розібрав вилку. Думав там конструкція ого. Як виявилось, стоїть там пружина і кусок поролону. Відмив я то все діло оцетоном, відрізав кусок еластомеру, змастив маслом машинним і засунув конструкцію назад. Вроді як стало краще, м'якше їхати. Вот ..
Фоток не робив, бо руки брудні були
-
Вилку до речі, в дорозі прокачувати прийшлось
(http://cs311922.vk.me/v311922812/3799/xxE-BEgF1a0.jpg)
-
Підніму тему. За зиму поміняв руль і винос. Хтів міняти вілсети, але вирішив змінити вилку. Хочу брати цю
(http://cs409930.vk.me/v409930262/7b24/pVHcZOP0jOA.jpg)
Вилка: Rock Shox Tora 302,
- пружино/масло
- локаут
- регулеровка одскока
- 120мм/ход
- Алюминевий шток для снижения веса
- 20см длина штока
- вес 2050грам
- техничное состояние 5
- внешний вид 4
- перебралась и не устанавлевалась на велосипед
Що думаєте?
-
вилка http://shpryha.te.ua/index.php/topic,7783.0.html (http://shpryha.te.ua/index.php/topic,7783.0.html)
беру таку ж за 800 на харкові :)
ну це трошки не така вилка. та що тобі пропонували на барахолці шприхи:
Продам вилку Rock Shox Tora 318 solo-air, 110 mm, Motion Control, Rebound, Манетка на руле, 2008 р.в. шток 200мм
причина продажу-потрібна вилка з штоком більше чим 20см
Колись читав вітку по Торах - то писали чуваки, що Тори варті уваги починаючи з 318. те що до того - примітивне і мало чим краще найпростіші Дарти.
Крім того та що на тутешній барахолці - пневматична. Пневматика по перше легша, по друге зазвичай працює мякше і по третє - настроюється точно під твої потреби. Недолік - треба насос високого тиску купити, гривень 250-300 новий.
Я бачив цю воздушку вже давніше, і тоже думав тобі кинути зсилку, але ти так категорично відрізав що заміна вилки - не актуально, що рішив не лізти з своїми навязливими порадами. Вилка цікава, і ціна дуже навіть прикольна, єдине - щоб не було якогось підвоху в плані технічного стану, потреби заміни башингів чи пильників, чи ще там чогось. Якщо все ок - то варіант цікавий. Я би взяв її а не "пружинку" з Харків-Туриста.
-
ПС: насос в принципі не те щоб постійно потрібен був. Якщо вилка не травить і не сопливить - то раз накачав під свої параметри і катаєш собі. Дружині вилку як один раз накачав на початку осені - так до кінця сезону вже й не ліз до неї.
А так щоб час від часу підкачати - то можна на початку і позичити в когось...
-
Та що.. може зразу Ребу взяти нову.
В мене є певний бюджет. Я за 1300 куплю вилку, резину і обід.
Дана тора дійсно аналог моєі пружини/еластомера, чи буде відчутна різниця?
-
чесно кажучи я не цікавився, яка в неї начинка. пробий по форумах.
а в тебе що, еластомерка? не масляна?
ну порівняно з еластомеркою - то думаю різниця буде в позитивну сторону відчутна.
Особливість Рок Шоксів в тому що там вилки дуже уніфіковані - типу є набір вузлів, і з цих вузлів в різних комбінаціях збирають різні вилки. В цій торі певно такий демпфер, схожий на той, що я собі поставив. То ти по суті отримаєш вилку, похожу на мою по поведінці.
Ну вона більш-менш працює, на великих перешкодах (влітаєш в рівчак чи налітаєш на товсту гілку) вел керованість зберігає і удар вилка поглинає. В принципі вона в мене з самого початку не дубова була, але без демфера вона все що прийняла на себе потім віддавала в руки. Зараз масло амортизує віддачу, але мілочовку чути добре.
Для порівняння на воздушці дружини я гравій практично не відчуваю на рулі.
Ну але в неї теж не Тора, тому я не зможу гарантувати, що Тора 318 соло ейр буде гарантовано відпрацьовувати мелочовку.
-
Та що.. може зразу Ребу взяти нову.
реба на бушці від 2-2.5 тисяч вроді.
я коли собі вилку придивлявся - то зробив висновок що найцікавіші і прийнятні для мене варіанти коштують біля півтори штуки. За такі гроші може попастись щось з рокшока або воздушки з Маніту. Ще в "вилочному" світі ціняться Фокси, але там 100-міліметрова Фокс Флоат тяне на 2200-2500.
Але потім натрапив на той варіант з Скаребом і порахував що це суперова вилка для жінки і взяв їй, а сам поїзжу ще з сезон на своїй старій.
-
Подивився трішки характеристики 302 і 318 Тор. Різниця в:
- пружині (стальна пружина проти повітря)
- демфері стиснення (в 302 демфера як такого немає, там простий локаут, в 318 стоїть демфер Motion Control, як на дорожчих моделях - типу регулювання швидкості стиснення вилки. локаут на ньому теж реалізований само собою).
Якщо в тебе не Six версії Еліт або Супер - то видімо таки еластомерка - Тора 302 думаю по любому краща такої.
-
Купив собі педалі замість пластмасових
(http://pic.te.ua/images/2014-02-27/cfREo.jpg)
Руль і винос теж поміняв.
Залишилась вилка, шини, обід і гріпси
-
а ти поквапся
нині був на базарі - ціни стрибнули
а ще зайшов в патріот - на вітрині ціна 8 грн - а кажуть плати 10
питаю - чому?
відповідь - долар подорожчав :( :( :( - це в магазині що перепродує кальсони які своє в бундесвері відслужили
в московії водиться такий звірьок - пісєц сі кличе...
-
Руль і винос
-
Купив салідолу і вирішив позмащувати все, що крутиться
Спочатку розібрав і змастив педалі
(http://pic.te.ua/images/2014-03-04/dKO4y.jpg)
Потім настала черга втулок. І тут я а*****л (с)
(http://pic.te.ua/images/2014-03-04/yGDqQ.jpg)
Виробітка на конусах. Хоча чого чекати від тих квандо.
Тепер скажіть, ті конуси можна десь купити? Чи втулки таки тре купувати нові?
-
конуса можна купити
треба дивитися щоб ЗОВНЫШНИЙ діаметр співпав, інакше ще пильник будеш шукати
крім конусів треба витерти змазку і подивитися чашки всередині втулки - як там є раковини бажвно міняти втулку
-
Всередині втулки то витрусити підшипники?
-
мабуть не витрусити, а просто витягти ті шарики
окремо скласти ліві і праві, бо в них може бути різний знос, має бути по 9 шт з кожного боку
витерти шарики від змазки і глянути чи нема на них раковин
витерти від змазки поверхні всередині втулки - чашки- і подивитися чи нема на них раковин
-
Кошерні СмартСеми
(http://pic.te.ua/images/2014-03-05/0OojF.jpg)
-
за скільки брав, якщо не секрет? ::)
-
400 за пару, плюс доставка
-
два дні тому я ще знайшов по 170 без полос і по 180 з полосками, але після того як купив, ціна зразу зросла на пару десятків гривень, жесть. а доставка обійшлась в 20 гривень через нову пошту, доставка з Києва :( також спочатку хотів з полосками, але з грішми туго, тугіше нікуди
-
Я теж знайшов по 170 з полосками. Але поки зрухався, вони стали 200. І доставка 20
В мене теж туго, а ще стільки всього треба купити
Втулки вон, навернулись. Комплект деорівських 400грн
Обід задній треба змінити. Ну і шприхи перетягнути
Ітого, 1000грн
А ще вилку, бо той рокшок так і не купив
-
http://shpryha.te.ua/index.php/topic,8996.0.html (http://shpryha.te.ua/index.php/topic,8996.0.html) може заднє колесо тобі підійде? воно майже нове, втулка на промпідшипниках під 6 болтів, щоправда обід з вісімками, але думаю якщо попробувати наново поперетягувати шприхи то все буде ҐУТ. Ще скину пару грн. Якщо би збирався брати, то краще спочатку домовитись з експертом Стєчкин'ом, щоб він оглянув ті колеса, щоб часом не виявилось якихось неочікуваних "сюрпризів"
-
Ні, дякую. Я вибрав собі втулки і обід
-
Перезувся, змастився. буду добивати ті втулки, поки не куплю нові
Такі ми були
(http://pic.te.ua/images/2013-08-21/Wvugn.jpg)
Такі ми стали
(http://pic.te.ua/images/2014-03-08/6w43.jpg)
(http://pic.te.ua/images/2014-03-08/AIeN1.jpg)
-
полосочки рішають) Ше чуть настроїти гальма, і буде круто.
-
яка ширина резини? Виглядає Фест!
-
26*2.25. Але як казав орг, вилка на фоні того всього убого дивиться
-
Замовив собі на ебей гріпси
(http://imgs.inkfrog.com/pix/ebayimage2012/D3277-W03.jpg)
і ці... ковпачки на колеса
(http://imgs.inkfrog.com/pix/ebayimage2012/23035-R.jpg)
Обід теж замовив, але не оплатив і замовлення пропало ...
-
Вчора тріс ланцюг. В ровербайку сказали, що йому нічого не світить вже.
Замовив собі Sram PC 971
(http://velos.com.ua/products_pictures/tsep-sram-pc-971-9-skorostei-242-B.jpg)
Що скажете за нього?
-
хороший ланцюг, але разом з ним касету треба міняти
-
хороший ланцюг, але разом з ним касету треба міняти
В залежності від того скільки та касета пройшла.
-
Вчора тріс ланцюг. В ровербайку сказали, що йому нічого не світить вже.
Замовив собі Sram PC 971
(http://velos.com.ua/products_pictures/tsep-sram-pc-971-9-skorostei-242-B.jpg)
Що скажете за нього?
хороший ланцюг, зараз, правда, подорожчав на гривні, але подивись на зуби касети, чи не підтерті,
а так , якщо нічого не добачиш, то ,при зносі касети, відчуєш проскоки на зношених зірках.
якщо нічого не буде проскакувати, значить все в нормі!
-
Касета ОК. Пацани казали, ще погасаю.
А як піде спати - куплю нову касету.
vitkov
не рахуй чужі гроші, ок?
Треба поміняти пів ровера - я поміняю. В чому проблема. Мені подобається сам процес. Не виключено, що з часом поміняю раму. Хочу карбоновий Scott. Але на нього тре відповідний обвіс вішати.
Головне не шкодувати грошей на компоненти і купляти не всяке ге для своїх ашанів.
Касета Deore 350грн
Касета Sram PG 970 - 300грн
Яку краще брати, срам чи шимано?
-
Беріть шиману. Тему про "чому" ніяк не можу знайти. Не пам'ятаю навіть на якому форумі бачив.
-
Зараз стоїть Sram 9 серії. Проскакує між середніми зірками. Думаю через ланцюг. 22 числа взнаю ))
-
Проскакує між середніми зірками.
Все є саме так як я собі і уявляв :).
Думаю через ланцюг.
Вірніше через касету, на якій зносились самі ходові зірки.
У вашому випадку дуже рекомендовано замінити середню зірку на системі. Не зажміть ще 140 грн. і вам вдастся продовжити життя ваших нових ланца і касети.
Краща ціна, певно ще дореволюційна - http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=44&t=27732 (http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=44&t=27732)
-
Ланцюг поміняв. Не помогло. Купую касету
Sram PG 970 11-34 оцю беру
-
http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=44&t=27732 (http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=44&t=27732)
Беру все тут. Продавець над1йний. Грош1 кидаю на карточку, в1н передае новою поштою
-
дороговатий якийсь той Ярик...
Брав в цього чувака касету на 8 зірок дружині і ланц на 9 собі (http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=44&t=162287) - все без проблем. Єдине він з Монастириська, звідти посилка Новою Поштою іде 2 дня а не день як з Києва чи Хмельницька скажем.
Ну але в принципі він і автобусом передати може, якщо дуже спішно.
-
Ціни такі ж. Асортимент скудний. Незнаю, незнаю
Я собі поки не приїхала касета, вчіпив старий ланц. Замки на ланцах рулять
-
Ти індикатор зносу ланца маєш?
Вважається, що якщо знос 0.75% - міняється тільки ланц. Якщо знос 1% або більше - ланц уже вбив касету і систему. Я якийсь час їздив на ланці зношеному на 1%, поміняв на новий - касета зразу попросилась на заміну. Але крім того в мене ще й середня зірка на новому ланці проскакує, як я виявив сьогодні. Тут вище тобі хтось рекомендував її міняти, то вот так би мовити +1 - доведеться в себе міняти.
А ціни бачу да - вже підняв трохи хлопака. Раніше на 5-7% ціни нижчі були в нього порівняно з тим же Яриком.
-
Приїхала моя касета. І ще купив тормозухи, щоб гальма прокачати
(http://pic.te.ua/images/2014-04-28/W5LC3.jpg)
-
А ще вилку, бо той рокшок так і не купив
Сьогодні на секонді коло "диканьки", недалеко від основного входу(там де сторожка) мужик на бусі продає всякий спорт. інвентар. Серед того всього стояла вилка R.S. Tora 302 хід120 рік десь 2008~2009. Покрутив її вруках, стан дуже хороший, от тільки шток 17см. Хоче за неї 700грн.
-
Я так подумав. в мене пружина еластомер
Тора пружина масло
Чи відчую я ту різницю?
Хотілося б повітря масло. Тому націлився на ребу
-
Тоді саме краще помацати в когось на ровері. Стоїть така(пружина масло) на жінчиному. Наприклад можем десь зустрітись - потестуєш.
-
В еразеля тора повітряна, ніби
-
І по чому зараз реби повітряні?
-
нові дуал ейр в районі від 3500 тисяч
але чуть б\у є і по 3000 тисячі
-
Шото мало. По моєму я їх раніше на б/к-шці зустрічав по 2500 грн. Але хз. сперечатись не буду :)
-
ну не знаю, я просто щойно глянув на харків турист ціни, там ще є з виносною манеткою, є без манеток, дуал ейр, соло ейр, загалом їх багато підвидів є :)
-
Я пробував еразеля. але в нього вроді 318. то така нічого
-
Буду збирати вілсети
Прикупив на ебей Red DT SWISS 100 Aluminum Alloy Anodized Spoke Nipples 14G /2.0mm x 12mm
(http://i.ebayimg.com/00/s/OTQwWDEyOTM=/z/m4kAAOxyIPNTd-VY/$_57.JPG)
Обода будуть Mach1 MX Disc
Короче такий як спереду стоїть, треба ще прикупити
Не знаю, що робити з втулками.
Вибір між Shimano Deore і Novatek. Останні хочу через те, що вони такі ж червоні анодовані, як і ніпеля
Мало б типу отак виглядати
-
Бомба
От так само і я хочу зробити
Ніпеля брав на ебей. Там була знижка 50% тому і купив
Обід мені треба 1. Буду брати в якомусь інтернет магазині. Якщо хочеш, візьмеш і собі там.
Спиці знайшов на харків туристі
-
то таке на ямаху??? :o :o
дайте будь-ласка ссилочку де брали ніпеля.
А також обода. Я якраз на стадії зборки. Вже маю на руках втулки перед зад DEORE XT
Потрібно обода ніпеля та спиці. Можемо купляти разом і доставку поділити на двох
Планую збирати колеса 29 дюймів. Обода розглядав Mach1 NEO Disc
мало би бути щось таке на 32 спиці
Ніпеля хочу кольору золота -золотисті
(http://images04.olx.pt/ui/22/51/89/Jantes-Mach1-Neo-Disc-29er-NOVAS_434414289_7.jpg)
З 29 розміром скажу так асортимент не дуже вражає як на 26 колеса . Вибирати важче
-
Вроді на найнера, а ямаха в музеї сьоїть, пилюкою покривається...
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
-
Вроді на найнера, а ямаха в музеї сьоїть, пилюкою покривається...
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
і нічого не в музеї
для неї будується відповідна культова споруда
будуть туди лише достойних пропускати шоб подивилися і усвдомили...
і то за дуже великі гроші
-
А, то мавзолей будують, ой як файно...
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
-
а як себе, взагалі, дюралеві ніпеля поводять? люмінь же любить закисати в вогкому середовищі, і мягша набагато - від тієї ж латуні. Сюрпризів не буде - з нашою цьогорічною погодою?
-
Я таки вирішив брати деорівські втулки. Щось той новатек не внушає довіри.
Про закисання нічого не скажу, так як в мене наразі анодовані тільки ковпачки від золотніків на колесах :laugh:
-
Їде до мене вика
Rock Shox Revelation
(http://i179.photobucket.com/albums/w290/jonny427/13120.jpg)
130мм ходу, dual air ітд. Подивимось, що за звір
-
Класна, де знайшов? Скільки відвалив?
-
А попередня скільки ходу мала?
-
Знайшов на харкові. Ціна не дешева, але хороша. Попередня вроді як 100мм ходу мала. Но я шось не вірю. Думаю не більше 80
-
я в смислі що чи не засильно перед підніметься. геометрія рами проектується під якийсьь певний хід, а тут хід ого-го :)
якщо з 100 на 130 - то ще нормуль, а з 80-на 130 то вже досить багато.
а вилочка вцілому думаю емоцій подарує шквал, після тієї що була :)
-
Запхати приставку в той ревелейшн і подєлов.
пс. Вітаю, тепер в тебе жирнюча вилка. Бо та манітушка з 28 ногами ніяк до рами не дивилася
-
геометрія рами спроектована для дьорту, а не крос кантрі. Тому такі вилки то самий жир для неї
-
Ой хз, в нас схожі рами і з 130 по рівному накат гірший. Зкручую все до 100. Но то фігня по суті, менше качай і сег зїсть ті 3 см, буде сто.
Надіслано від мого MB860, використовуючи Tapatalk
-
Шо я знаю. Завтра вилка приіде.вчіплю, попробую а тоді побачим. Може вона вопше мені не сподобається
-
З обновочкою мене.
Вилка працює пздц. Любі ями пофігу
(http://pic.te.ua/images/2014-06-30/HD7iE.jpg)
(http://pic.te.ua/images/2014-06-30/bsMRz.jpg)
Але як то кажуть в анегдоті "но є нюанс"
Переоцінив можливості свої
(http://pic.te.ua/images/2014-06-30/sPM5A.jpg)
(http://pic.te.ua/images/2014-06-30/Iczx3.jpg)
-
:o де так летів?
-
На косі, хтів з мосту спригнути. Трохи не вийшло ...
-
Красава :)
Забавно, но я свою ключицю тож ломанув, катаючись на вилці дружини. Безпечність. Вилка працює явно краще за рідну - це провокує їхати більш агресивно.
Нічо, після того падіння я тепер стараюсь їхати чуть повільніше, ніж швидкість, при якій я відчуваю, що вел веде себе передбачувано. Уже нещодавно переконався, що підхід вірний, коли чуть не навернувся в грунтовій колійці, але вирулив. А йшов десь біля 40 км/год - ключиця думаю ушла б тільки так, якби таки завалився.
Коротше рахуй що легко відбувся і надалі враховуй :)
-
Мабуть ще пальця зламав. Зараз іду в травмпункт, рентген зроблю
-
Мабуть ще пальця зламав. Зараз іду в травмпункт, рентген зроблю
почалися літні"велохвороби", вважай на другий раз, здоров"я все ж дорожче за байк;
а шлем хоч одягаєш?
-
Хух. Пальця не зламав. Просто забій
Шлем? Ні. Я так не гасаю, щоб шлем вдягати
-
Шлем? Ні. Я так не гасаю, щоб шлем вдягати
Червоний кепік теж добре, вже не голомозий. :)
-
Червоний кепік теж добре, вже не голомозий. :)
ага, скальп на місці залишиться
гельма - то святе, хоч ще ні разу не падав, але впевнений, що з шоломом обов'язково потрібно їздити. На дорогах багато божевільних гасають, п'яне, обкурене, ще фіг знає під яким наркотиком. Хоч і будеш їхати повільно, це не спасе від вищеописаних тварин. Впасти головою об якийсь камінчик чи бордюр - в результаті досить трагічні наслідки.
-
Давайте закінчимо обговорювати травми. Вони не мають ніякого відношення до ровера.
Подер вчора сідло. Треба купувати нове.
Хочу Selle Italia X2 Flow
(http://www.velo.vn.ua/components/com_virtuemart/shop_image/product/___________Selle_4f33a2206590c.jpg)
Але воно дороге зараза.
-
сідло можна обшити шкірою, колись цікавився тим, в загальному мені би це обійшлось в районі 100 гривень
-
Давайте закінчимо обговорювати травми. Вони не мають ніякого відношення до ровера.
Подер вчора сідло. Треба купувати нове.
Хочу Selle Italia X2 Flow
Але воно дороге зараза.
в мене таке, можу дати посидіти ))))
-
На дорогах багато божевільних гасають, п'яне, обкурене, ще фіг знає під яким наркотиком. Хоч і будеш їхати повільно, це не спасе від вищеописаних тварин.
Блін, якби я так сприймав водіїв на дорогах - я би мабуть ніколи з своїх лісів на асфальт не вилазив :)))
Тоже катаю без шолома. В принципі на трасі думаю варто би вдягати, а взагалі шоломи мене дратують. Я довго плювався, коли Буковель ввів обовязкове шлемоносіння :) Але вже ніби звик.
сідло можна обшити шкірою, колись цікавився тим, в загальному мені би це обійшлось в районі 100 гривень
нормально получається? я би своє обшив, бо в мене з піни якоїсь і добряче линяє на світлі штани. Але зручне - не хочу міняти.
-
Давайте закінчимо обговорювати травми. Вони не мають ніякого відношення до ровера.
Подер вчора сідло. Треба купувати нове.
Хочу Selle Italia X2 Flow
В мене таке http://www.chainreactioncycles.com/ua/ru/selle-italia-x0-flow-saddle/rp-prod49778 (http://www.chainreactioncycles.com/ua/ru/selle-italia-x0-flow-saddle/rp-prod49778)
Три жорстких контакти з асфальтом, і тільки після одного залишився ледь помітний слід, сідлом задоволений. Теж можу дати посидіти/поганяти.
В принципі на трасі думаю варто би вдягати, а взагалі шоломи мене дратують.
Перегляньте мою тему у розділі ДТП.
-
нормально получається? я би своє обшив, бо в мене з піни якоїсь і добряче линяє на світлі штани. Але зручне - не хочу міняти.
якщо чесно, я не знаю, просто колись хотів власноруч обшити шкірою, але дійшов до висновку, що в мене нічого толково не получиться, тому звернувся за допомогою одного колєги на роботі. В нього є знайомий, який працює в сфері швеї, говорив що обшиває сідла в машинах, ричаг коробки передач і т.д.
Мені говорив що це діло мені обійдеться в 100 грн. але я так і забив болт на те старе сідло, купив нове. В четвер вийду на роботу, можу попросити колегу щоб зідзвонився з ним і розпитав що і як
-
ага, скальп на місці залишиться
гельма - то святе, хоч ще ні разу не падав, але впевнений, що з шоломом обов'язково потрібно їздити. На дорогах багато божевільних гасають, п'яне, обкурене, ще фіг знає під яким наркотиком. Хоч і будеш їхати повільно, це не спасе від вищеописаних тварин. Впасти головою об якийсь камінчик чи бордюр - в результаті досить трагічні наслідки.
що саме цікаве , кожен хто не їде в гельмі -думає: зі мною це не може статись...
а потім, коли, не дай Бог, сталось:ну чого я не послухав хлопців?
переконувати і спорити ні з ким не буду, але моя думка така:
в кого нема мозгів-той і не прикриває голову гельмою, бо не має за що переживати! *dontknow*
-
Хтось катає в шльомі по набережні, хтось в майці на дьортах. Асфальтна хвороба дістане кожного.
Після перелому зап’ястя задумався над якимось фіксатором, шоби його не вивертало при падінні.
Топікстартер шолома собі не купить, можете бути певні і не старатися тут лишній раз :)
-
Перегляньте мою тему у розділі ДТП.
Скажу так - з шоломом - то як і з толковою вилкою.
Я їдучи з горки розумію, що я без захистів, і гальмую, намагаючись лишати собі запас по швидкості на випадок неприємної несподіванки. Їдучи в шоломі/на хорошій вилці - відчуваєш себе в більшій безпеці, тому дозволяєш собі більше, наприклад на швидкості 30 км/год застрибувати на бордюри на гравії...
Стосовно шолома - я вже сказав - аналогічно вважаю що це штука корисна, проте свою антипатію до головних уборів переборюю дуже важко (у мене шапки навтіь жодної в гардеробі немає) - патологія, треба до психолога :).
Але дійсно - припиняєм загаджувати Паравозові тему :) Шкода що тут немає "офтопів" як на крапці.
-
Шатуни з опису можна стерти, вони, разом із зірками утворють систему, яка присутня в списку.
-
Помився до знимки
(http://pic.te.ua/images/2014-07-06/ESLRz.jpg)
(http://pic.te.ua/images/2014-07-06/TEGgr.jpg)
(http://pic.te.ua/images/2014-07-06/qaFi.jpg)
(http://pic.te.ua/images/2014-07-06/J47u3.jpg)
і зразу на пляж - засмагати
(http://pic.te.ua/images/2014-07-06/wxoUm.jpg)
-
Спиці мают бути чорні всі.
ти не слідкуєш за темою. шпиці в пошуку
Задній обод треба поміняти , щоб був такий самий як передній .
ти не слідкуєш за темою. все вибрано вже
Винос перевернути наоборот.
для чого?
Вчепити Насос там де підфляжник. Шо будеш робити як пробєш колесо. Пхати ровер за 20 км.
на такі відстані їзджу з колєгом, який має нососа і запаску. підфляжник то св'яте. то на пиво. я ровер купив для того, щоб на пивзавод їздити. ти не слідкуєш за темою (с)
Вчепити сумочку на підсиділ , щоб возити мінімум ключів та бортіровочні лопатки з камерою запаскою
див. вище
Нема передньої фари.
після темноти не їзджу
Можна вчепити фірмову лапку . Якось непасує такий ровер спирати по бордюрах, плотах та каміннях, чи взагалі ложити на землю.
лапка для лушпенів. норм пацани капують норм педалі
І взагалі рама даного велосипеда не є тим акцентом, шоб при першому погляді зверути на неї увагу.Вона просто рама не більше. Скажу правду. вона застаріла .
Вона стара, як гімно мамонта. 2006 рік. но вона міцна. покатаю на цій до кінця сезону. наступна буде scott scale карбон
(http://provelo.com.ua/images/product_images/popup_images/1790_0.jpg)
-
лапка для лушпенів. норм пацани капують норм педалі
сила! в пух і прах!
коротко і в "точку". 8)
-
Вона стара, як гімно мамонта. 2006 рік. но вона міцна. покатаю на цій до кінця сезону. наступна буде scott scale карбон
нагадай но нам, що лишиться від оригінального Бергамота там ще? :)
був сенс з тим всім паритись? Може варто було просто підзбирати грошенят і продавши старий взяти новий/новіший Скот?
Хоча не спорю - збирати все самому - більш гнучкий варіант.
ПС: карбонова рама на МТБ? З карбоном не стикався, він хіба не делікатніший порівняно з Алю-сплавами? При невдалому ударі в камінь не розлетиться? МТБ каг-бе розуміє під собою катання по не самій гладкій поверхні. Особливо з вилкою на 130 мм.
-
ПС: карбонова рама на МТБ? З карбоном не стикався, він хіба не делікатніший порівняно з Алю-сплавами? При невдалому ударі в камінь не розлетиться? МТБ каг-бе розуміє під собою катання по не самій гладкій поверхні. Особливо з вилкою на 130 мм.
Поки весь народ катає карбон в фіст і гриву, хтось досі думає, що карбон то шось тендітне і для шосерів.
нагадай но нам, що лишиться від оригінального Бергамота там ще? :)
Та він вже куплений був з наполовину поміняним обвісом.
-
МТБ це означає маунтін байк
є різні види МТБ. Крос кантрі, ендуро, трейл, дьорт, ол маунтін ітд. Для того всього є карбонові рами. Суть для мене не в вазі навіть, а в самому вигляді. А міцність? Я катаю АР (алкорайд)
нагадай но нам, що лишиться від оригінального Бергамота там ще?
ось стоковий обвіс
Рама:B.A.T. 7005 T6 Alloy Box Tubing, Keen-Tec Geometrie
Вилка:RST Gila T6, 80mm
Тормозные ручки:Tektro Hebel
Передний переключатель:SRAM 5.0
Кассета:SRAM 8-Speed
Каретка:Truvativ Power Spline
Задний переключатель :SRAM SX-5
Тормоза:Tektro IO-1.0 Disc, v:180mm, h:160mm
Втулки:Tattoo Comp Disc
Ободья/резина:BX-32, 36 Loch/Kenda K-Rad 2.3"
Шатуны:Truvativ ISOflow
Вес:14,7kg
Особенности:
Alu Rahmen im Dirtbike-Design, Discbrake, 3-D Dropout
Виходить, рідна тільки рама
-
Поки весь народ катає карбон в фіст і гриву, хтось досі думає, що карбон то шось тендітне і для шосерів.
ну я чесно признаюсь, що я з карбоном навітьне на Ви, не те що не на ти. Я в принципі взагалі скептично ставлюсь до зниження ваги вела на 1-2 кіло, при моїй вазі в комплекті з велом - центнер :) Тому карбон мене особливо ніколи не цікавив.
Ну але якщо всерйоз - вроді як карбон боїться точкових ударів, як то наприклад при падінні рама вдариться об виступ якогось камінця. Чи сучасні карборами по міцності вже на рівні з Алю?
МТБ це означає маунтін байк є різні види МТБ
Ну це понятно. я мав на увазі, що це їзда не по широким рівним дорогам, і удари а часом падіння для МТБ - норма :)
Виходить, рідна тільки рама
я чуть невірно висловився - мав на увазі не від оригінальної комплектації, а від купленого зразка :)
-
80% лишиться купленого, бо воно мене влаштовує. Що в планах і те що було замінено, є в шапці теми.
Сьогодні приїхала моя велофутболка Motorola, так як в мене мобілка моторола
Кожен по своєму з розуму сходить (с)
-
Сьогодні приїхала моя велофутболка Motorola, так як в мене мобілка моторола
угу, то як дамочки сумочки до туфельок підбирають :))) модник.
ПС:
поцікавився трішки карборамами - міфів про крихкість багато, но реальність така:
[youtube]SDVpRSNtcPQ[/youtube]
[youtube]-lsDXEEUlRE[/youtube]
ну тут ка би тоже є нюанс - карбонова амортизує удар великої площі (кувалда) і стиснення, а от якщо вдарити чимось гострим, як виступ каменя?
і на другому відео з алюмінівою видно що він куди більше зусиль докладає на ричаг лещат, щоб її стиснути. Ну а те, що Алюміній не повертається в попередню форму - не знаю на кого розраховано було :)
Отут більш реальні тести (ну з болгаркою це маразм звичайно, а от "тест" з нагрузкою на пера і кидання шайби - це ближче):
[youtube]nvk63bmVpck[/youtube]
ну але для розслабленої каталки (АЛ чи АР) - не критично :)
Скажем так - дружині я би карбон купив, якщо колись "дозріє" (щас он взагалі на сталі їздить), сам більш прихильний до своєї древньої масивної 4900-ї рами :)
Незнаю чи це правда з карбоновими рамами справ немаю , але маю інформацію що карбон зимою боіться морозів і чим більший мороз тим більше збільшується його хрупкість
тут є про міфи на рахунок карбонових рам (http://alkatrion.com/?p=20381). зокрема про це питання пишуть:
8. При низких температурах карбон становится хрупким. На карбоновой раме нельзя кататься зимой.
А лыжные карбоновые палки? До –20°С карбон заметно свойств не меняет, а при ниже –20°С, имхо, это уже экстрим, а не покатушки.
приблизно те саме сказано про точкові удари - мол технології все рішають. і сучасні карбонові рами далеко не те саме що були перші.
стосовно що карбон властивості не міняє - це так, але смоли, якими він проклеюється - міняють скоріш за все. Рама мала б ставати більш дубовою і хз, як в такому стані вона переживає деформації.
Соррі за офтоп в твоїй темі.
-
Херня то всьо. Футболку краще зацініть
(http://pic.te.ua/images/2014-07-11/a3HZA.jpg)
(http://pic.te.ua/images/2014-07-11/a1y2.jpg)
-
а шорти де?)
-
На рахунок карбону ми бачемо результатів тестів. Я знаю що титан боїться різких і точкових ударів, а в мороз він ще крихкіший.
Херня то всьо. Футболку краще зацініть
(http://pic.te.ua/images/2014-07-11/a3HZA.jpg)
(http://pic.te.ua/images/2014-07-11/a1y2.jpg)
футболка класна, но телефон моторола купляти не біжу.
-
Ви задовбали з тим карбоном. Я шо дурак, зимою на ровері їздити?!
-
Диванні теоретикікс...
За алюміній тех так кажуть, шо зимою крихкий.
-
навряд чи дюраль чи титан чи ще яка біда сильно крихкіша буде в наші то зими - коли -20 раз на два роки протягом двох днів буває.
-
Мучусь з вибором, брати чорні шприхи під вілсети, чи червоні анодовані?
Чорні
(http://images04.olx.pt/ui/22/51/89/Jantes-Mach1-Neo-Disc-29er-NOVAS_434414289_7.jpg)
червоні
(http://crosslinc.biz/images/gallery/bicycle/matte_black_with_red_anodized_powder_spokes1.jpg)
(http://crosslinc.biz/images/gallery/bicycle/matte_black_with_red_anodized_powder_spokes.jpg)
(http://www.bike198.com/wp-content/uploads/2010/10/dt-swiss-wheels.jpg)
(http://www.bike198.com/wp-content/uploads/2010/10/dt-swiss-red-white.jpg)
-
Бери чорні, не роби з ровера попугая
-
по нинішніх часах взагалі-то мода на білі шприхи з чорними ніпелями
уточнюю - фарбовані в білий колір
-
тоді чорні шприхи. але. чорні і 2 червоні чи чорні і 2 білі?
-
з чисто прагматичної точки зору шприхи бажано однакові, просто тому що різні шприхи можуть мати різні фізичні властивості
-
з чисто прагматичної точки зору шприхи бажано однакові, просто тому що різні шприхи можуть мати різні фізичні властивості
добре каже, або одної фірми і моделі якшо вже різних кольорів
-
Таки купив її
(http://www.retto.co.uk/admin/files/images/r315200401-11_g3.jpg)
-
Ні. не в нього. Але в нього замовляю багато чого
-
Купив задній обід
(http://pic.te.ua/images/2014-09-19/QzMh.jpg)
замалював чорним маркером алюмінієві сірі пістони. Дивиться краще. На черзі втулки.
Думаю, є зміст купувати shimano XT, чи обмежитись простими Deore? Різниця в 400грн ::)
-
Купив задній обід
(http://pic.te.ua/images/2014-09-19/QzMh.jpg)
замалював чорним маркером алюмінієві сірі пістони. Дивиться краще. На черзі втулки.
Думаю, є зміст купувати shimano XT, чи обмежитись простими Deore? Різниця в 400грн ::)
де купив?
шо платив?
яка фірма?
ширина? (19 мм чи інша)
на 32?
а то ж дехто несвідомий вирішить, шо то аванті, на який ти наклеїв плівку, на плоттері вирізану )))
-
де купив?
шо платив?
яка фірма?
ширина? (19 мм чи інша)
на 32?
а то ж дехто несвідомий вирішить, шо то аванті, на який ти наклеїв плівку, на плоттері вирізану )))
В інтернеті на якомусь сайті. Харківському вроді
285 грн.
Mach1 MX Disc. Такий ж, як і спереду
Ширина не знаю, мабуть 19
На 36, так як спереду на 36 стоїть
-
Купив накінець то окуляри, щоб кататись. Бо маю тіки одні, дорогі і піжонські, якось вони не йшли до ровера
(http://s020.radikal.ru/i706/1305/77/d91850282f10.jpg)
-
Де брав, яка ціна, тоже такі хочу?
-
На форумі крапки по розпродажу.
-
Де брав, яка ціна, тоже такі хочу?
Теж юзаю озі, купляв на подолянах здається, на другому поверсі є магазин "Спорт мода". На сьогодні ціна десь ~300грн.
-
Давно не писав. Хоча тут походу взагалі ніхто не пише. Забрав сьогодні своі втулки. Зосталось лише шпиці купити і все. До сезону готовий. Ще купив масло для вилки Motul. Взяв літру, тому можу відпродати частину
-
І скільки вони зараз коштують?
-
Ну нє. Мені вийшли 800грн. Без доставок ітд бо я був в Львові і зразу їх забрав.
На черзі шприхи і всьо, я готов
(https://pic.co.ua/images/2015/02/04/1f9596e7af850cdb9eb069fae903b448.jpg)
-
я шо дибіл сам робити? В мене ж руки крюки. Я то всьо в кульок зберу, занесу комусь, най бавиться. 60грн\колесо.
Ха ха. Самому робити :laugh: :laugh: :laugh:
-
60грн\колесо
задорого :)
-
Готов ше рано казати.
Треба те все скуртити відцентрувати.
Я тут вже писав купив такіж втулки але
+ Shimano XT FH-M756A 32h black
сам зібрав грамотно, а відцентрувати та натягнути спиці сам нерішаюся.
Може будемо якось разом майстра шукати . Колеса у мене 29 дюймів
Пан Стєчкін казав може то зробити
ти давай вже шота рішай, кіко тої зими лишилося?
а там я просто не буду мати часу або може якщо вийде поїду десь подорожувати на місяць-другий
-
задорого :)
Де дешевше? Імена, явки, паролі?
І цей.. допоможіть довжину спиць визначити. Я мав двійку з математики. Не шарю як калькулятором користуватись
-
найбільш імовірно шприхи повинні бути 257 мм для трьох хрестів
оскільки на обох колесах зонт половина шприх може бути 255 мм
якщо переднє збирати на два хрести вистачить 252 мм
-
(http://www.birota.ru/images/tech/techdocs/typeoflacing/lacing-pattern.gif)
Ти про оце говориш?
Який вид надійніше?
-
про це саме
з (не на ніч сказано) концептуальної точки зору чим більше хрестів тим колесо стійкіше до деформації, краще рушає з місця та котить під гору - це я так знаю, хто знає краще прохання поправити/доповнити
але чим більше хрестів тим довші шприхи і відповідно зростає вага колеса - тому на спортивних шосейниках переднє колесо може бути взагалі без хрестів, а на задньому лише один хрест з сторони зірок - щоб зонт був
стандартом для МТБ/гібріда є сборка на 3 хрести
щодо власного досвіду я просто збираю з таких шприх які маю - тому виходить від 2 до 4 хрестів, головне щоб кількість хрестів переднього колеса була менше або дорівнівала кількості хрестів заднього колеса
також бажано щоб заднє колесо МТБ/гібріда мало не менше 3-х хрестів
-
28" і 29" однакові колеса, різниця в товщині покришки
типа 28" до 1,5", 29" від 1,9"
мабуть в тебе шприхи 285 мм +- 1 мм
щоб був зонт зонт при умові однакових розмірів лівого і правого фланців і однакової довжини шприх шприхи заднього колеса з сторони зірок закручуються на 3-4 оберти більше, а шприхи переднього колеса з сторони ротора на 2-3 оберти більше
остаточно зонт виводиться на рамі/вилці
в такому випадку шприхи з різних боків мають різну силу натяжки
зонт також робиться:
1. використанням шприх різної довжини - різниця 2-3 мм
2. якщо втулка має фланці різного розміру
3. різною кількістю хрестів справа і зліва
-
все не зовсім так, як пише Олексій, ось тут є правильна тема про шприхи і "хрести" і не тільки http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=31&t=185604#p1316498 (http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=31&t=185604#p1316498) хоч на кацапській мові, але.....
а про де дешевше ніж 60грн/колесо, то завтра передзвоню до людини і запитаю чи можна дати контактний телефон і відпишуся в ПП
-
по ссилці на харьків-туристі про колеса я перечитав і не знайшов шо я неправильного написав
прохання процитувати шо там протирічить мною написаному
а взагалі то стаття в основному про старі радянські вели, які і в свій час були найгіршими в світі, а нині настільки морально застаріли, шо з ними бавитися абсолютно безглузда трата часу
щоправда автор тої теми чомусь вважає шо зробив з гівна цукерку і всіх круто об"їбав і тому зобовязаний всіх вчити тому саме
імхо внаслідок інтенсивної єблі з тим металобрухтом чувак подужав лише зробити шота, шо якось таки буде їхало
якби мав троха клепку, то за час потрачений міг заробити грошей шоб купити новий набагато кращий ровер
-
забув ще один нюанс - якщо дискові гальма - зростають навантаження на шприхи - бажано щоб колесо мало не менше трьох хрестів
-
і вапщє - йа тут мав натхнення і набрав колесо радіально, тобто без хрестів
правда втулка там під дисковий гальм, але головне шо мав місце прецендент )))
-
Вітков виконав сборку колеса
потім особисто в мене ще два етапи:
1.натягування шприх, виконується на колінах
1.1. пальчиками закручуєш нипеля на однакову кількість обертів
1.2. ключом остаточно дотягуєш шприхи, кількість обертів однакова
1.3. принеобхідності виводиш зонт
2. центрування колеса на станку
2.1. забираєш вісімки
2.2. забираєш яйця
2.3. остаточно забираєш вісімки
2.4. остаточно забираєш яйця
колесо вважається готовим коли бокове биття менше 0.5 мм а по вертикалі торкається обмежувальної планки стиком обода
втулка повинна бути відносно обода таким чином щоб отвір для ніпеля був над надписом на втулці
-
да, це ціла наука, зборка коліс, думав , що простіша процедура, а тут --цілий процес.
молодці, хто осилив!!! :)
-
Тако. Харе флудити в мене в топіку. Адміни, потріть і винесіть в окрему тему
-
ну шобись тс вгодити - маю чорні шприхи 258 мм
якщо шо - тоді тойво...
-
Тако. Харе флудити в мене в топіку.
Флуд (неправильна вимова англ. flood /flʌd/ — «повінь», «потоп») — марнослів'я, повідомлення в інтернет-форумах і чатах, яке займає (в багатьох випадках) великі обсяги і не несе якоїсь нової чи корисної інформації.
а для себе я тут знайшов багато корисного *dontknow*
-
Можливо автор теми мав на меті описувати усі дії по вдосконаленню свого велосипеда та звітувати по усіх пунктах.
Тому для повного щастя видалив свої повідомлення , котрих як не дивно назбиралось аж на 2 сторінки
-
Замовив 8 червоних спиць на вілсети
(https://pp.vk.me/c425016/v425016275/8fc3/T5hTWenejsU.jpg)
по 4 в кожне колесо. чорні спиці вроді як в стєчкіна є
-
Перебрали мені в суботу вилку. Заніс вчора до Стєчкіна вілсети крутити. Зосталось замінити тросіки в передачах, причепити сіру перекидку і все. Ровер моєі мріі буде готовим
-
Будуть готові колеса, заїзджай до мене. Різати вже вмієм ;) Тимбільше 1 тросік твій в мене.
-
Перебрали мені в суботу вилку. Заніс вчора до Стєчкіна вілсети крутити. Зосталось замінити тросіки в передачах, причепити сіру перекидку і все. Ровер моєі мріі буде готовим
а ти раму вже поміняв:
Вона стара, як гімно мамонта. 2006 рік. но вона міцна. покатаю на цій до кінця сезону. наступна буде scott scale карбон
? :)
-
Ні. курс підскочив. На старій кататиму
-
Змінив задній перемикач з чорного на сірий. Під колір шатунів
(http://www.kilgrewscycles.ie/graphics/panda/RD-M511.jpg)
-
3*9 ?
Новим брав чи б/у?
Ціни зараз космос )
-
3*9
Моя)))
Хвалися вілсетами ;)
-
Вілсети пацани це пздц просто. Стєчкіну ріспект і уважуха
Фотки трохи Ге вийшли, но я постараюсь
(https://pic.co.ua/images/2015/02/27/36c917238091411b84c067ee3abf6dbc.jpg)
(https://pic.co.ua/images/2015/02/27/a427007b56bfd513466dd30d2175eeaa.jpg)
(https://pic.co.ua/images/2015/02/27/79a0e856c8e62e49ad9d4aab772f13dc.jpg)
А так виглядає мамина вітальня зараз
(https://pic.co.ua/images/2015/02/27/91a559c2471b4a5fa6ff10eb683bdae7.jpg)
-
Таке нескромне питання - то в тебе зйомна хата, чи ти так нагло в власній вітальні на паркеті вела крутиш? :)
-
А шо такого? Я теж на паркеті крутив. Постелив коца старого і крутив на ньому :)
-
От блін, а я мусусь як не на балконі то на сходовій клітці між поверхами :)
-
Хлопці не гоніть. Замість обговорення вілсетів вас цікавить де я ровер розбираю. Яж написав, в мами в вітальні. Звісно що в себе вдома. А що тут такого? Ми віталнею не користуємось ніколи. Кімнат і без того вистарчає
-
Буржуй однако.
А що ті вілсети обговорювати якщо неясно з чого вони складаються, фото фіговате :).
У тебе там Деорки вктулки і базарні обода? Бо щось не видно толком. І нахріна ті 4 червони шприхи?
-
обода Mach1 - made in France - дискові, а нє хрєн абвісльій...
а червоны шприхи шобись навіть Ызраэль усвідомив, шо то таки не проста так, а таки в натурє
-
Зібраний ровер з новими вілсетами в СТУДІЮ будь-ласка ..
-
(https://pic.co.ua/images/2015/02/27/36c917238091411b84c067ee3abf6dbc.jpg)
якась "шляпа" з тими шприхами, дай най перенабере для "феншуя"
-
Обода Mach1 MX Disc (базарна ціна Обод - Mach1 - MX DISC, 26¨, под диск. торм, 32 отв., чeрн, AV, 480g 370552
Код товара: 41073 Размер: 26¨ 32H Наличие: Есть в наличии 931,00 грн.)
Втулки Shimano Deore
Ніпеля DT Swiss
Шприхи Sapim/Шось від Стєчкіна
(https://pic.co.ua/images/2015/02/27/958f7c822dfb47f4e1f62060a1b17590.jpg)
(https://pic.co.ua/images/2015/02/27/a3d2c8655a9b37beb6fa0f64744f6dde.jpg)
(https://pic.co.ua/images/2015/02/27/b9d177a451ea0f1c77a1259f843e70f0.jpg)
(https://pic.co.ua/images/2015/02/27/6d9d335b0f4200a6ad59e723a47463f3.jpg)
А ще нові рубашки передач і анодовані ті фігні. Не знаю як називаються.
Червоні шприхи, бо по феншую. Люблю я ексклюзив.
Мені подобається короче
-
нормальний ровер вийшов, мені сінравит :)
-
Нормальні ті червоні шприхи..то вони від завісті пропонують їх замінити ..Неслухай нікого ..
Ровер супер . Але ше треба винос перевернути догори цапки .Буде агресивніше виглядати .
Я так розумію на цьому тема завершується і ми вже небудемо мати ,що про нього почитати.Чи як ??
(https://pic.co.ua/images/2015/02/27/958f7c822dfb47f4e1f62060a1b17590.jpg)
-
Винос не зможу перекинути, бо там в болтів зірвана різьба зовнішня. Тай толку з тоі агресіі. Я отримав бажаний результат. Надіюсь тепер буду отримувати насолоду віж купи потрачених грошей
-
якась "шляпа" з тими шприхами, дай най перенабере для "феншуя"
а ти би взагалі мовчав, ібо не всім дано...
-
а ти би взагалі мовчав, ібо не всім дано...
так тачно не всім дано, тільки "ізбранним" :D
ну шо не бачиш, що наплужив, на передньому "червоні" шприхи перехрещуються, а ззаду - паралельно
-
... ше треба винос перевернути догори цапки
підтримую, бо судячи, як в тебе виставлене сідло, то рама тобі вже замала, а перевернутий винос трохи витягне посадку
до речі, як тобі вильчонка?
-
так тачно не всім дано, тільки "ізбранним" :D
ну шо не бачиш, що наплужив, на передньому "червоні" шприхи перехрещуються, а ззаду - паралельно
то в тебе від недоливу перехрещуються - жадність ще нікого до добра не доводила ))
на задньому колесі наклейки зміщені - а колесо збирається не відносно наклейок...
-
Наскільки мені відомо, шо колесо починається складати відносто тої дирки ,що камеру качати . Перша спиця йде або зразу за ним ,або перед ним
Все прально. Спиці , де сосок мають бути паралельні ..
(http://s008.radikal.ru/i305/1502/b4/2bde594648b6.jpg)
що на фото не так ??
-
Нормальна вилка. Сезон відкатала. перебрав. Тепер краще почала працювати. Задоволений короче покупкою. А шприхи норм
Ви тут не гоніть на Стєчкіна.
Регулювали вдень передачі - лопнула камера в задньому колесі. Розріз біля 10см по шву. Хз чого
-
Що за камера?
-
ну як міг так сфоткав - сподіваюся можна роздивитися як розміщені шприхи відносно отвору для ніпеля
(http://f18.ifotki.info/org/10ffebc9cb663f0c55eeff4dbb74b703c1a950207816401.jpg) (http://i-fotki.info/)
а на задньому колесі тс-а наклейка на ободі зміщена відносно отвору для ніпеля, а на передньому той отвір посередені наклейки
-
Стечкін, та всім насрати на наклейку. Тут говорять що на одному колесі шприхи червоні всі паралельні а на іншому перехрещуються. не по феншую :). Треба було червоні шприхи розміщувати одинаково.
Особисто на мій смак то я б інші шприхи розміщував хрестом. Тобто одна дивиться вліво, одна вправо, одна ввех і одна вниз. А то коли вони всі разом то якось асиметрично дивиться. Ну але це мій смак, у кожного своє бачання :)
-
а йа таки напишу шо ті червоні шприхи по дві с боків від отвору для ніпеля і не перехрещуються
і вапщє...
-
Ті білі полосочки на покришках, то точно ексклюзив)
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
-
а йа таки напишу шо ті червоні шприхи по дві с боків від отвору для ніпеля і не перехрещуються
і вапщє...
Тут хтось звіздить, або ти або ракурс фото
(https://pic.co.ua/images/2015/02/27/36c917238091411b84c067ee3abf6dbc.jpg)
-
Тут хтось звіздить, або ти або ракурс фото
смєркалось...
Erazel сидів собі, дивив у кампютера і шота думав про життє і коханнє )
-
Бляха, я тільки що зрозумів, про що суперечка :D
Ззаду не перехрещуються. Лише спереду. Але мені якось всеодно
Що за камера?
Якась базарна ноунейм. Причини, по якій вона лопнула, я не встановив
Ті білі полосочки на покришках, то точно ексклюзив)
То кошерні СмартСеми. Я б не сказав, що то щось сильно таке ексклюзивне. Бо вони є у продажу. А ось вілсети це да. Це суто моя примха і фантазія.
-
знайду болтики і перекинемо тобі винос :)
-
шота мені сумнівно шоб перехрещувалися
а в загальному має місце чергова сумна історія про нещасне кохання, але стєчкін на диво не є головним страждальцем...
-------------------------
Смєркалось...
Ізраєль сидів собі дупою на стулі, предметно думав про кохання і страждав со страшною силою
підступний стєчкін перестав постити свої фоти і Ізраєлю не було на що подрочити перед сном
тоді Ізраєль вирішив взяти фюрера ізмором і почав інкримінувати стєчкіну перехрещування шприх на зібраних ним колесах
стєчкін в натурі прийшов у смятєніє і зафоткав наступне складене ним колесо з наявного резерва:
(http://f18.ifotki.info/org/a1b2053c1149c811bd0dc9f450e33286c1a950208164172.jpg) (http://i-fotki.info/)
і попрошу мені пояснити яким хєром ті шприхи перехрещуються ???
-
Перед
(https://pic.co.ua/images/2015/03/05/d3cf4daebd1b23dce43d67e132d09a6a.jpg)
Зад
(https://pic.co.ua/images/2015/03/05/83f44f5f8e17ee0d6d6e4eaf0411a49d.jpg)
Нічого не перехрещується. То на фото так виглядає
-
ох, це давно забуте відчуття нового немитого заліза :angel:
-
ох, це давно забуте відчуття нового немитого заліза :angel:
ага, і запах масла і ґуми :). А я ше боявся як купував перший новий ровер, то думав може він легенько викатаний і помитий, а потім вже як не вимивав, то поняв, шо як новий він вже ніколи не буде :D
-
Та чого, можна, але то треба ну дуже ретельно вимивати. Мало з не якимось фейрі кожну запчастину :D
-
Купив собі ленту для ободів
(http://s00.yaplakal.com/pics/pics_original/3/9/5/1970593.jpg)
-
а чому синю, а не чорну?
-
а чому синю, а не чорну?
Щоб не нагадувала пану Стєчкіну про негритянок. 8)
-
насправді чорна. Картинка просто з синьою попалась
-
Щоб не нагадувала пану Стєчкіну про негритянок. 8)
нащо розголошувати чужі таємниці?!
-
ага, і запах масла і ґуми :). А я ше боявся як купував перший новий ровер, то думав може він легенько викатаний і помитий, а потім вже як не вимивав, то поняв, шо як новий він вже ніколи не буде :D
на ринку Мотор мікрорайон Дружба продається у одній точці силікон з Білоцерківського шинного заводу на розлив. (кого зацікавлять координати пишіть у приват ) От помивши велосипеда натераєте його тим силіконом і буде як новий.
При курсі долара 8 грн я брав літру за 80 грн .Хватає на довго. Я використовував для авто більше
Одної літри після миття авто натираю поліки резинки пласмаси і так далі .вистачає на років 3
P.S для чого та лента для ободів.?? вибачте за дурне запитання ??
-
P.S для чого та лента для ободів.?? вибачте за дурне запитання ??
виконує роль фліппера
тобто обод всередені - там де камера - обмотують ізострічкою, щоб камеру не видуло всередину обода, якщо обод подвійний або не пошкодило об шприхи якщо обод одинарний
-
Перший виїзд
(https://pic.co.ua/images/2015/03/09/87e3c9efbd8dbb4d7223035f35a83fb3.jpg)
(https://pic.co.ua/images/2015/03/09/fa254fa804ee29e503b102ce70919721.jpg)
(https://pic.co.ua/images/2015/03/09/b79aebe4fcfaed2e79f21c1c4369d87d.jpg)