Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - mr.Dream

Сторінок: 1 2 3 [4] 5
46
ТЕРЕВЕНІ-ПЕРЕБЕНДІ / Re: Чат :)
« : 20.08.2011, 09:36:29 »
і знову те саме... а привязати його до системи аутентифікації форуму не вийде?
про те саме не зрозумів, а на рахунок форуму, тут трохи інший протокол (за аутентифікацію в ІРЦ мав би відповідати nickserv)
але попробую прикрутити, якось згодом, як буде часу ))

47
та йолки палки))) знов просплю)

48
ТЕРЕВЕНІ-ПЕРЕБЕНДІ / Чат :)
« : 19.08.2011, 23:38:22 »
Шукав по форуму, так і не знайшов - або погано шукав, або нема :)
Інколи сиджу, нєфіґ дєлать, і хочеться кудись викотити на ровері вночі, приходиться самому )) Того виникла ідея організувати чат, щоби в якись момент хтось когось в онлайні міг запросити на покотеньки, і не тільки - потеревенити з легким флудом, просто вбити наявність вільного часу. отдже (не реклама), настроїв IRC сервер, який колись мав відношення до "крапківського" ))
http://mynet.te.ua/?p=chat (там же є налаштований ІРЦ клієнт, тільки ввести нік)
в кого вже є клієнт - конектіться до серверу mynet.te.ua порт 6667
Подивимось, а може з того що й корисного вийде )

49
Мене на днях намагався гризанути, їхав десь 25 км/год, той з боку кидається мені на ногу, чуть не вгриз, але писком вдарився так в ляшку шо аж синяк :)) хотів знайти якусь палку і затовкти бідолагу, а то ну на фіг потім якусь бацилу чіпанути. А самі меланхолічні пси - ті шо розгодовані біля базару. Біля них хоч танком стріляй - їм по фіг.

50
Заплановані / Re: кукуруза -3
« : 16.08.2011, 18:38:40 »
ну 30 і 80 км то трохи є різниця. Добре що проспав і не поїхав, а то б моя кохана мене довго і голосно матюгала )) хоч в кукурудзі встигли побувати, чи по дорозі змінились плани на "хто швидше/більше"? :)

51
думаю, з понеділка зможу взятись глянути.
аська 4407078 два два

52
Заплановані / Re: кукуруза -3
« : 12.08.2011, 16:04:34 »
"блін проспав"
во-во)) мене то стосується навіть дуже. чого б то так рано на кукурузу? цікавіще вночі покатати )) виїхати в 6-7 вечора і т.д.
а то може не всі встигають від п'ятничного пива відійти))

53
фотки вище є...
На жаль... тут немає чого переглядати. Або ви не маєте доступу до цих фотографій, або їх можна знайти за іншою веб-адресою. Зв’яжіться безпосередньо із власником, щоб отримати доступ.

хз шо за )

54
є.
тільки якщо то не якийсь китай підвальний, коли все залито компаундом :))
розкажи, як то я стало, що він перестав інвертувати? зазвичай, його спалити відносно важко.

55
Тролейбус їздить від 600 вольт. Якщо конкретно, то двополярне живлення +- 310в, отримане в результаті випрямлення змінного струму мережі. Кожен провід тролеї має відносно землі тих самих 310 вольт. Вбило би чи ні - скажу, вбило би на ура, але хай Бог боронить такому статись.
Кому цікаво. Змінний струм "б'є" більше, проте постійний небезпечніший. При контакті зі змінним струмом 50 гц м'язи скорочуються в унісон з "фазою", тому при "легенькому" контакті людина просто настрашиться, при хорошому - ситуація плачевніша. При контакті з постійним струмом людина може нічого не відчути, проте м'яз зкоротиться і визве ланцюгову реакцію - ще кращий контакт з провідником. Наслідок не з приємних.
Якщо комусь цікаво, то 220 вольт постійного струму менш небезпечні, аніж 220 змінного, зарахунок амплітудного значення 310 вольт. А 300 вольт постійного струму рівно вдвічі небезпечніше ніж 220 змінного при тому самому опорі тіла (P=U2/R).
Проте вірогідність, що лінія обрушиться прямо на велосипедиста досить мала, але щоби був електричний удар потрібно стояти босим на вологій землі і взятись рукою за провідник. Стоячи за півметра від провідника, а тим більше взутому - майже безпечно при такій напрузі, так як низька крокова напруженість. Небезпечніше стояти з широко розкинутими ногами у 10-ти метрах від обірваної ЛЕП 100 КВ :)
Міф про те, що для постійного струму, аби вдарило, треба зловитись за "плюс" і "мінус" для тролеї не актуальний, ще раз нагадаю, на майбутнє, що там 600 вольт між провідниками, але відносно землі по 300. (згадайте шкільну фізику, послідовне з'єднання елементів живлення). От в залізниці там покруче, наші вроді 35 кіловольт змінного передають на контакну мережу, але я думаю ніхто по шпалаш не шпарить на ровері )

56
Заплановані / Re: кукуруза -3
« : 09.08.2011, 16:15:57 »
Що, малого свого потянеш? А він вже свого "залізного" коня зварив?  :D
ні, малу :)
віроді щось там зварив, самому цікаво глянути, бо судячи з креслень - махіна))

57
Заплановані / Re: кукуруза -3
« : 05.08.2011, 23:52:30 »
Постараюсь
+2 тіла :)

58
Ніколи не пхав ровера в електричку, як воно? Як ставиться адміністрація поїзда до такого? Сам надумав їхати з самого тернополя, порахував трасу ~60 км.  Правда, не знаю її стан.
Але зможу поїхати тільки за умови хорошої погоди (відсутності грози), так як залежу трохи від того :)

59
Взяв собі http://baul.at.ua/index/denvik_sity/0-14 - для одноденних поїздок, дизайн сподобався.
Правда купив на Аукро десь тиждень тому. Вчора випробував. Влізло все що треба - мило, гречка й сірники... )) Кріпиться в двох точках - підсидільний штирь і багажник. "Штани" висять вільно, але від того їм не зле, з внутрішньою сторони вони жорсткі. Суб'єктивне відчуття, що на трохи більших горбочках то всьо підпригує, але може тільки враження через металевий посуд всередині :) У верхній відсік влазить ноутбук  :D
Так що 40 літрів + на верх причіпити можна намет + килимок (є лямки) - для мене достатньо. Правда для довгих заїздів буде можливо маловато. А рюкзак на спині додатковий не маю бажання тягати )

60
Наступного разу треба спробувати сфотографувати таке :)
Спеціально взяв фот і шатив )) але так ся стало, шо не ровері досить віднедавна і швидко здихав ) тому, як тільки встигав догнати самих рєзких на стоянці, чув тільки "їдьмо, ідьмо!!1111"
пропоную на наступний раз в таких випадках розбиватись на дві купки - хто любе погасати і пошукати ямки на дорогах, і тих  хто хоче прогулятись) (не відчув обіцяної релаксуючої прогулки вчора)))

Сторінок: 1 2 3 [4] 5