Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - mijki

Сторінок: 1 2 [3]
31
сьогодні теж шматок роботи встиг зробити , актуальний стан -

32
привіт я з Трускавця . Можеш зайти а можем і тут все обжувати , буде допомога форумчанам коли й собі задумаються .... Зараз якраз збираюся робити другу половину матриці (намастив модель розділочним воском )  . Дзеркала купив 3 на 6 найменші такі ж як на milan sl ставлять (  по 180 гр. )

33
Переважно кокпіт роблять таким щоб сідати зверху вузьким та незручним ( напевне через виробниче упрощення процессу ) але ось ця фірма використала варіант де зручність на першому місці , але страждає монолітність та аварійнобезпечність кузова ... що скажете ? = http://www.velomobile-france.com/medias/images/orca-hafen600.jpg  схиляюся до цього варіанту для свого *велика ...

34
 :) це ще чорновий макет склопластик один бік та акрилгіпсшпаклівка інший , наступний крок шліфовка та робота автошпаклівкою , потім буде робитись матриця .

35
Коллеги маю питання до того хто їздив в Польщу на ровері .

В них там так само як і в решту ЕУ мотор до 250 ватт рахується велосипедним а отже не треба реєструвати ТЗ ?

Як взагалі з ровером черех таможню ? Є якісь нюанси ? Треба може якусь зелену роверокарту чи щось подібне ?

дякую

пс-робота помалу йде , роблю іншу половину матриці та причіп . Заряджаю аккумулятори  :)

36
а при перетині кордону ровер якось реєструється ?
порада БУ - НЕ ПОСПІШАЮЧИ ВИБИРАТИ

37
Тока дякую  :)

Фото матриці

38
по порядку
ПОмітність на дорозі для інших учасників руху . Справді трайки та веломобілі відносно низькі , зумовлено це аеродинамічними вимогами , але вихід давно знайдено - це прапорець або кілька на атнені що височать на рівні погляду водіїв .

Дороги для реалізування аеродинамічних властивостей ...
Справа в тому що веломобілі ( фірмові та нормальні саморобні ) всі повністю аммортизовані - тобто амортизована передня та задня підвіска з ходом мінімум 5 см. а ліпше більше ...

Де реалізувати . Ну я наприклад переселив авто на деякий час на вулицю з гаражу ... :)

Фінансове питання ... Гмм тут складніще . Фірми пропонують готовий продукт по ціні від 5000 євро . Якщо є навички та розуміння справи то можна зекономити від 50 до 75 % але , потрібне бажання , наполегливість , час , та математика - в мене на солярку в місяць йде наприклад в межах 1000 гр. отже ... залишається порахувати 8)

39
RIP...  :(

На рахунок безпеки на дорозі . Саму товщину стінки корпуса роблю змішану склотканина , скловолокно та карбон . Але зі зрозумілої причини - вага аппарату має залишатись малою , не можу собі дозволити зробити товстелезну стінку кузова . Аппарат з електромотором та аккумуляторамми важитиме в районі 60- 80 кілограмм.
Вихід є , робитиму рамний кузов - тобто сама стінка не товста міліметрів зо 4 але зсередини дам павутину рамної конструкції і не з скломатеріалів а з дорожчого та міцніщого карбонволокна . Така конструкція повинна теоритично витримати удар і на швидкостях в районі 40 - 60 км. і не здеформуватися , а як і здеформуватися то не дуже ...

40
Думав над цим але вони досить великого розміру , погано для аеродинаміки ... Та швидш всього так і прийдеться зробити .

41
 :)
Привіт будую веломобіль . Потрібні файні маленькі дзеркала на обидва боки бажано з діодами повторвачами поворотників . Ніхто такого в продажу десь не бачив ?

Отже про задум . Будується трайк , тобто лежачий велосипед з корпусом обтікачем електричним ассистуванням місцем для пассажира та прицепом багажником двоколісним для евентувального перевезення вантажів до 80 кг. ( там людина навіть влізе при бажанні  :) )

Поки що процес роботи знаходиться на стадії виготовлення матриці .

Що наштовхнуло на цю ідею спитаєте ? А багато причин черед яких те як став свідком наїзду пікапа на велосипедиста , те як важко навіть на маунтайнбайку мені долати наші гори * трусавець та околиці * те що класичним велосипедом важко перевозити пассажира чи вантаж , те що класичним не поїздиш взимку , не поїздиш в вітряну погоду чи в дощ . Те що аеродинаміка дуже погана , те що максимальне прессзусилля в класичому варіанті на педаль становить не більше ніж вага велосипедиста ( 80 кгю в моєму ваипадку ) і тд.

Це не означає що я недолюблюю велосипеди в классичному варіанті , працівав в Голландії і мені там подобалися їхні умови для велосипедистів та незагазован міста та спосіб спортивного відошення до теми пересування ... але там рівнина ... а у нас Карпати ... там температура круглий рік не опускається нижче -1 градусу а у нас до - 30 доходить . ітд.

Для унаочнення ось кілька відео того як мій ровер приблизно виглядатиме - https://www.youtube.com/watch?v=17X7lJkYT7o       https://www.youtube.com/watch?v=AayXhDR7Ohw

- та роботи море , такі речі швидко не робляться а до того часу можемо обговорити дане питання .
шануймося

Сторінок: 1 2 [3]