Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - mijki

Сторінок: 1 [2] 3
17
 :) jawohl !
То що я будую то простенька річ насправді , а ось такий байк що був би дійсно *трішечки складніщим проектом* -   :laugh:   Let's Ride the Parabounce.m4v

18
нові фото передня підвіска та приблизне майбутнє розсташування сидіннь

19
pedal pover rules ! Нема ніц кращого , я пробуватиму і з мотором і без нього , просто в мене тут гора є серйозна досить,  то на неї з пасажиром точно не викручу, без мотора, а якщо сам та з розгоном то питання спірне ...

Насолоджуйтесь роликом ( з 1.30 хвилини ) веломобіль на трасі без електропідтримки !  :)

http://youtu.be/v051nLRqDnU

20
Своя назва в них є , в європі його називають - * Педеллек * все що понад 250 ват треба реєструвати - видають номерки .

21
Теж пробивав ціни з доставкою з китаю комплектів але в кінці взяв тут - доставка переважно від 300 уо . від них

22
Підвіски вже стоять , спереду типу як у квадроциклів і ззаду амортизована з маунтайнбайку - але задню буду ще укріпляти упорчиками боковими на сайлентблоках бо має троха хід ( хитання ) боковий , хоч не критично але швидкості будуть серйозні отже буду укріпляти .

Веломобілів не буває без підвісок по замовчуванню , просто різні фірми їх роблять по різному . в мене щось типу як на фото але массивніща набагато ( бо двомістний як не як ) .

23
Я от що подумав , відстань між передом та задом та лівим і правим колесами в мене зовсім мала в порівнянні з легковиком ... а отже середній кліренс в 15 см. можна досить відчутно зменшити без негативних наслідків для проходимості ... ну не вскакуватиму ж я в 15 сантиметрові ями в мене колія всього 65 см. ! якось тай обїду ! навпаки чим нижче я опущу центр тяжіння им більшою стане стійкість трьохколіски по бездоріжжю ...

24
arhont , я в коефіцієнтах не дуже розбираюся знаю лиш що  зі всіх транспортних засобів найеффективніща аеродинаміка тільки в літаків та ракет , а веломобіль це така форма кузова по замовчуванню , що ЩЕ аеродинамічнішою буває хіба що авіація ...ось цей milan sl без електро підтримки суто на педалях розганяється до 88 кмг   .  http://youtu.be/4IHIdGVGKdI   Максимально спортсмен там видавав 500 ватт помоєму (є ваттометр збоку ) от що робить аеродинамікахороша ...
Vadila , бокові затоную а лобовуху хіба половину верхню щоб сонце в ранково вечірній період не сліпило , правда ще треба буде розібратися чи підходить звичайна автомобільна плівка на пвс пластик ( в мене мілліметровка ) чи може треба щось спеціальне .
xlibes дякую.
 та от про те й мова ! може хтось наприклад ще лежачого одноколійного задумає зробити чи трайк якийсь чи карго , мені б було цікаво таку тему тут зустріти .

Ось те відео http://youtu.be/PerWh19qzWc  . Шикарне рішення , дуже зручний варіант бо можна розмовляти під час руху та дивитися один на одну , плюс огляд дороги прекрасний ДЛЯ ОБИДВОХ . Нажаль я раніще не знав що так можливо ... точніще знав але чомусь думав що ширина тоді вийде десь в межах 1.5 метра а це не гут зовсім ( до того ж в європі напр. веломобілям дозволено рух без реєстрації з шириною до 95 см. ) а ці англійці вклалися в 1 метр ! При чому ноухау просте та геніальне - зміщення сидінь вперед і назад відносно один одного всього лиш на трішки , от і все ! А знав би то можливо зробив би той варіант а не осьцей з одним крутачем педаль ) В мене ширина 85 см. довжина 3.20 , кліренс залишу як є - такий відносно великий кліренс додатковий плюс для обтічності , аеродинаміки , ну і буду більш помітний у вуличному русі , висота вийшла лиш незначно меншою за більшість легковиків малолітражок . :)

25
Моторколесо це ( 1 кіловат) з контроллером на велику upright/товому - 70 км.год ( на практиці ) видає а так як аеродинаміка в мене ліпша та зубачки толкові то ще + 10 можна припустити що мало б бути . Але то практика покаже не зарікатимусь . Тепер помалу братимусь за колесні арки та рулоьову сиситему , а також сидіння , підлогу лакофарбувальне ітд. ітп . коротше ще купа роботи ... але приємної  :)

нижче картинка зветься -* ідеальна аеродинамічна форма* не скажу що в мене точно так але близько до неї ... 8)

26
peppermint передня зубача шоссейна . Плюcпереднє ліве з моторколесом а 1000 ватт моторчиком та контроллером що витягне з того моторчика й 1500 ватт а це біля 80 кмг. по прямій .  :)

27
Коллеги велосипедисти вам взагалі то веломобілі цікаві чи видалити цей форум з закладок га ?  :) Бо вигляда як монолог бл...  :(
Сьогодні підвісив колеса щоб подивитися як він з кліренсом в живу виглядатиме ( спереду 15 та ззаду 23 см. ) що скажете вистачить для бездоріжжя ?

ps - thats without passangers of course ( 15 and 25 cm. )

28
Ще хочу поділитись з вами лінком на шикарний варіант веломобіля від наших британських друзів - http://youtu.be/PerWh19qzWc

29
ще трохи фоток -

30
Вітання . В європі максимальна потужність для велосипедів ( це щоб без реєстрації ) це 250 ватт, в америці по моєму 500 . В нас менеджер що їх продає ( моторколеса велосипедні ) казав що законодавчо щене врегульовано це питання , тобто можна теоретично до 4 кіловат ставити ...

Питання таке , чи є тут хтось на форумі до кого з притензіями підрулив працівник нашого доблесного і чесного д. а. й. Ї ?
Як пробігло спілкування ? :)

Сторінок: 1 [2] 3