shpryha
Загальний => ТЕРЕВЕНІ-ПЕРЕБЕНДІ => Тема розпочата: Віталько від 25.01.2008, 10:46:36
-
Чи не підкаже хто як класифікуються велопоходи за рівнем складності (к.с.)?
-
тут є http://www.bike.by.com.ua/forum/viewtopic.php?t=2340:
I КАТЕГОРИЯ СЛОЖНОСТИ –расстояние 250км, 4-6 дней +1(на дневку)
II КАТЕГОРИЯ СЛОЖНОСТИ – расстояние 400км, 6-8 дней +1-2 (на дневку)
-по равнине - не менее 150км грунтовых дорог При отсутствии этих препятствий - продолжительность (L) 800км
-по горам - Не менее 75км грунтовых дорог, сумарный набор высоты (Н) не менее 2000м. При отстутствии грунтовых дорог - Н=4000м
III КАТЕГОРИЯ СЛОЖНОСТИ – расстояние 500км, 8-10 дней +2 (на дневку)
-по равнине - Не менее 200км грунтовых дорог, полевых и лесных троп
При отсутствии этих препятствий - продолжительность (L) 1000км
-по горам - Не менее 100км грунтовых дорог, сумарный набор высоты (Н) не менее 4000м
При отстутствии грунтовых дорог - Н=7000м
IV КАТЕГОРИЯ СЛОЖНОСТИ – расстояние 600км, 10-12 дней +2-3 (на дневку)
-по равнине - Не менее 300км грунтовых дорог, полевых и лесных троп
При отсутствии этих препятствий - продолжительность (L) 1200км
-по горам - Не менее 150км грунтовых дорог, сумарный набор высоты (Н) не менее 7000м. При отстутствии грунтовых дорог - Н=10000м
V КАТЕГОРИЯ СЛОЖНОСТИ – расстояние 700км, 13-16 дней +3 (на дневку)
-по равнине – Не менее 400 км грунтовых дорог с песчаными или заболоченными участками, по лесным зарослям, с преодолением водных препятствий вброд.
-по горам – Не менее 200км грунтовых дорог, сумарный набор высоты (Н) не менее 10000м. При отстутствии грунтовых дорог - Н=15000м
VI КАТЕГОРИЯ СЛОЖНОСТИ – расстояние 800км, 16-20 дней +4 (на дневку)
-по равнине – Не менее 500 км труднопроходимых дорог на песчаных или заболоченных участках, по лесным зарослям, хпреодоление рек с наведением не менее одной переправы.
-по горам - Не менее 200км грунтовых дорог, сумарный набор высоты (Н) не менее 10000м. При отстутствии грунтовых дорог - Н=15000м
Утверждена исполкомом Федерации Спортивного Туризма Украины
Киев, 24.02.2006г.
там само можна взяти документ у форматі ворд, який є причіпаю ше сюди, для підстраховки :)
[вкладення вилучене адміністратором]
-
Вері вері мач дякую :)
Який мудаг то складав, там же по 70 км в день виходе, ЖАХ
-
Віталік ти ж був на Бескидах - там ті 60 км то тобі не по шосе 120 проїхатися...
-
По перше - ми то долали в змагальному темпі і там було 99% болота, по друге в першій категорії про гори нічо не сказано!
-
Тут напрошується невтішний висновок: наші велопоходи не вписуються у жодну категорію. :)
Отакої...
-
Та якшо схочеться оформити, то мона забацати велопохід. Тепер питання №2 - шо к.с. дає? :))
-
В армію непідеш :D
-
Відповіль №2:
к.с. не ДАЄ, а ЗАБИРАЄ купу сил і всього іншого...
-
Ці всі категорії складності нічого не дають, доки їздиш у замкненому колі. Але якщо люди не знайомі, то категорійність свідчить про кваліфікацію. Туристу з засвідченними категорійними походами легше приєднатися до інших туристичних колективів, потрапити у збірний похід, у похід вискої категорії складності, які відбуваються рідко, і складаються часто з незнайомих між собою учасників.
Першу категорію ми всі їздимо за виключенням тривалості. Ну і крім того категорійний похід виключає підзаправляння у магазинах харчами, заїзд в н.п. і т.д. Взагалі те що написано зверху це лише загальні постулати щодо визначення категорійності. Існують ще еталонні категорійні маршрути, з певною складністю та кількістю перешкод, а пройдені маршрути порівнюються з еталонними і МКК визначаєкатегорійність маршруту того чи іншого маршруту з гідно еталонного. Також існує система (складна) нарахування балів у відповідності до складності перешкод і згідно тих балів визначається категорійність маршрута.
В загальному - система, що лишилася нам з часів СРСР. Для нас великого значення вона немає. Поки щоми не готуємось на еверест з велосипедами і не завовойвуємо тиутли і звання. Меніі більше до вподоба кататися заради задоволення.
-
Zombie [Coffe]
На кіко я чую по слухам, то ти взагалі перестав катати :(. Чи то все слухи?
Думаю що ми навіть і не виконали половини першої категорії, тобто її складносі
Думаю що й тянутись і рватись до тих категорій нема сенсу. Катаємо, отримуємо задоволення, враженя поки і того хватає. Згодом помаленьку доростемо :)
-
Ви не катали зовсім, а ми катали дві триденки подібні за складністю і протяжністю, але не за тривалістю.
Думаю, що кожному своє - кому і до чого тягнутись.
"На кіко я чую по слухам, то ти взагалі перестав катати," - чутки про мою смерть сильно перебільшені.
Не довіряйте чуткам, читайте "Times". :)
-
Zombie [Coffe]
На кіко я чую по слухам, то ти взагалі перестав катати :(
що означає престати катати? кожен катає те що йому подобається. хтось катає за пивом хтось катає по парку хтось з горба вниз хтось катає вільне катання хтось лише стрибає... можливо наші катальні смаки просто розходятся... наприклад я багато з ким із шприхалів тільки 1 раз їздив а з деким і взагалі ніразу... мені більше до вподоби велотуризм а особливо багатоденки - тому мені рідко доводиться бачити тебе чи еразеля а про інших то взагалі мовчу - бо катаємо в різних паралелях. тому казати шо хтось перестав катати трохи невірно - просто людина найшла свій стиль який не сумісний з вашим ось і все...
п.с. ага і ше шо - не забувайте що Шприха то не лише ровер....
-
попрошу надалі висловлюватися по суті теми...