shpryha
ТехМайданчик => Обслуговування та ремонт велосипеда => Тема розпочата: Vadila від 22.08.2014, 17:12:47
-
Привіт.
Є проблема, постійно спускають колеса до низького тиску, я їх качаю до 2.2 атм через тиждень у двох вже меньше 2.атми.
Камери базарні дешеві, можливо в них причина ?
І ще одне. На швидкості якщо легенько притормажувати з горбка чи й на рівному кінець вилки страшно вібрує, в чому може бути причина ?
-
з вилкою не стикався, але з камерами то точно таке є. дорогі камери знайомий качає раз в пів року. а я базарні так як ти.
-
треба нормальні камери купляти, раз пожалів грошей, більше не буду.
-
треба нормальні камери купляти, раз пожалів грошей, більше не буду.
ну то питання ше. можна і докачувати якшо то не є проблемою, я їду повз шиномонтаж і докачую задурно. і того на камерах є деяка економія.
-
Якшо дискачі в тебе, то підтягни болти нормально на роторі і каліпері.
Інакше тупо люфт. В мене таке було на старій лянчі.
-
Колеса постійно качаю до 3.8 атм . Резина Швальбе Смарт Сем 28 +1.6 . За тижні два падає до 3 атм.
Маю камери Швальбе треба поставити можливо не буде падати так тиск.
-
треба нормальні камери купляти, раз пожалів грошей, більше не буду.
та тепер не така велика різниця між базарними камерами і нормальними
Купляв Швальбе 80 грн за пару базарні напевне 50 грн за пару
-
Попробую подокручувати болти на роторі
-
камери спускають -то цілком звична ситуація, вони ж не за день чи три спускають ,
а за більший прміжок часу.
Звичайно , дорогі камери спускають не так швидко, як дешевші, але ж все ж спускають також.
Фізика: молекули повітря під дією тиску проходять попри молекули гуми;десь так(ще й при збільшенні бачимо ,
що гума має печеристу структуру)
Тому виробник рекомендує перед виїздом перевіряти тиск в колесах.
Ще є такий фактор , як обє"м повітря.Він в велокамері досить незначний, порівнянно з автомобільною.
Тому і незначна втрата повітря в велокамері буде більш помітніша ніж в автомобілі. :)
На рахунок вібрації--то тут є вина ротора гальмів(має маленьке бокове биття) , або у випадку вібрейків-кривий обід.
-
Якщо шредери, то пробуй ніпеля докрутити більше.
-
можливо що треба втулки ( золотники ) шредерів викрутити і змастити силіконом або замінити на нові.
Там є гумові вкладки і можливо з часом, вони дубіють, відповідно пропускаючи повітря, яке під високим тиском
(http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/6c/Schrader_valve_opening_and_closing_on_a_tire.gif/170px-Schrader_valve_opening_and_closing_on_a_tire.gif)
-
можливо що треба втулки шредерів викрутити і змастити силіконом або замінити на нові.
Там є гумові вкладки і можливо з часом, вони дубіють ,відповідно пропускаючи повітря, яке під високим тиском
то скоріше через сам клапан втікає, хоча можна попробувати
-
Сорі, не супер їздок, але кожен день на роботу і до дому то до 15 км буває. Камери базар , стараюсь накачувати 3- 3.2 давно не докачував. Десь з місяць. Що зараз не знаю но по вигляду всьо гуд. Тому......
-
Камери в мене нові, не повинно б щось там пересихати
-
І ще одне. На швидкості якщо легенько притормажувати з горбка чи й на рівному кінець вилки страшно вібрує, в чому може бути причина ?
Тормоза провір. Схоже на те що або каліпер або ротор люфтять. Вібрація від того що воно ловить-відпускає-ловить-відпускає. Тобто грубо кажучи або колодки по ротору скачуть або вилка люфтить(здається це теж може бути причиною)
-
На двох роверах камери швальбе, проблем із занадто частим підкачуваням не помічено. Наприклад на свому ровері останній раз підкачував перед змаганнями в петриках, і то не тому що поспускали а з метою добити до 3атм. бо зазвичай катаю десь на 2 - 2.5.
-
можливо що треба втулки ( золотники ) шредерів викрутити і змастити силіконом або замінити на нові.
Там є гумові вкладки і можливо з часом, вони дубіють, відповідно пропускаючи повітря, яке під високим тиском
так ж можна просто масла туда капнути і ше походить
-
попробуй нові ніпеля поставити, на любій шиномонтажці вони є.