31
Вітальня / Re: ТОП-Флудеру 30 років
« : 15.05.2015, 13:08:36 »а ти виїзджай кататися. вже веселіше буде.Нема грошей
Всі стратив на Млинки..
Будьласка залогіньтеся або зареєструйтеся на shpryha
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
а ти виїзджай кататися. вже веселіше буде.Нема грошей
це типа якщо двоє мудаків приїхали по третього мудака то нехай роблять що захочуть, а ти не можеш нічого робити, бо можеш їм зашкодити?В ізраїльськоме консульстві при співбесіді задають питання: "Йдеш ти парком і бачиш як хлоп гвалтує жінку, шо будеш робив?". Правильна відповідь: "викличу міліцію".
На відео чітко видно, що перший удар пройшов від пацана котрий був з дідулею, а тоді велосипедист дав у відповідь, в чому він і правийНагадайте мені, будь ласка, причини для аварійної зупинки в неположенному місці?
А от нарахунок того, що непотрібно бити всі автомобілі підряд я цілком згідний із шприхалем vitkov. Адже в даній ситуації, на мою думку, вилосипедист був не правий, адже автомобіль здійснив аварійну зупинку, де на відео, це чітко видно по сигналам автомобіля. В даній ситуації обоє рябоє.
ти подивися в напрямку Олега з Підгороднього - alex2.0 - в нього цілий вел був на такий рамідумаєш за 1000 віддасть в зборі?
Ги, ну та є таке. Але то в основному молодь просто відпочиває після лісу. Ну та й я маю одного такого - виявилось що екстрім то не моє, а продавати якось не получається, ніхто не бере та й я не сильно горю пошвидше його продати, от і катаюсь на важкому танку по місту. Але катаюсь не зовсім все ж вірно .Так як ровер все ж бере своє, то по сходах на швидкості скочуся, то по ямах пронесусь по Руставеллі , тобто катаюсь так як на хардтейлі кантрійному було б шкода
Сьогодні поміняв покришки на гібриді. Тому маю дві покришки 28/35мм. Досить добряче підтерті, я на них з 2009 катав. Але цілком придатні до використання. Тому можу комусь віддати якщо комусь треба.
обзаводишся індикатором розтягу ланцюга, штука в велохазяйстві все рівно потрібна:мірялка та - до дупи. Хватає дюймової лінійки (таки 2 повних звена - то є дюйм).
- першим ділом оцінюєш розтяг ланцюга. якщо розтяг 0,75 або більше - ланцюг треба буде міняти і важко буде оцінити стан касети, це вже треба тоді придивляитсь до форми зубців. Якщо індикатор показує розтяг на 1% - то міняти імовірно прийдеться все: і касету і систему.
- якщо ланцюг в нормі, не розтянутий - тоді сісти на вел і покружляти, затиснувши частково заднє гальмо, шоб педалі довелось крутити з зусиллям, коротше щоб загрузити ланцюг і зірки. Якщо ланцюг не проскакує - значить зірки більш-менш нормальні. Особливу увагу приділити 2-й зірці спереду і середнім ззаду - вони завжди зношуються швидше від рештти. Заодно оцінити чіткість перемикання.
суть в тому, що ланцюг і зірки припрацьовуються один до одного. убита трансмісія може працювати цілком нормально (стан, що називається - "сів-поїхав", ніби все ок), але як тільки поміняєш один з компонентів на новий - відразу проявляться проблеми з іншими. Якщо касета і система зношені - вони можуть нормально працювати з рідним зношеним ланцюгом. Але поставиш новий - і почнуться проблеми. Якщо ланцюг новий або хоч не розтянутий і зірки нормально працюють з ним під нагрузкою - то скоріш за все їхній стан в нормі і вони ще походять.