Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - vitkov

Сторінок: 1 2 [3] 4
31
Цю тему хочу підняти на допомогу тим, хто хоче їздити на байку, але в силу недосвідченості (незнання) або брак грошей збирається придбати собі моторошну, ні з чим не порівнянну конструкцію під назвою ашанбайк.



Отже, безпосередньо опис сього непорозуміння:

Ашанбайк (ашанобайк, лентабайк, дроческоп, сноубайках) - загальний клас велосипедів, що відрізняються вкрай низькою якістю, але при цьому понтового зовнішнім виглядом. Так як для бидла зовнішні дані превалюють над змістом, то ашанбайкі користуються стійким попитом.

У цьому цьому важливу роль відіграє і порівняно низька ціна (нормальний велосипед, особливо якщо він гірський, ніяк не може коштувати дешевше 10-15 до за нижні моделі). Загальні відомості Ашанбайк можна розпізнати за такими ознаками:

 * Чавунна сталева (з хреново сталі) рама, пластилінові обіду, пластмасові гальма.

Ardis Zevs обзор горного велосипеда

* Різьбова рульова. * Вирвиглаз розмальовка (желчеобразние і психоделічні кольору), яка облазить при першій можливості, відкриваючи здивованої публіці іржу і окалину на швах.
* Назва кшталт - «англійська літера» + «багато цифр» що має означати його цілковиту охренительно або назва на зразок «ліквідатор» «сталкер» «Стінгер» або інші поняття виражають монументальність Аццкого брутальність або понтового конструкції.
* Низька ціна (як правило, в районі 150-200 американських грошей).
* Дискові гальма, які обов'язково не спрацюють перед виїздом на жваву дорогу. Їх неможливо налаштувати, вони заважають їхати і не гальмують коли це потрібно.
* Задній амортизатор, який є важливою деталлю концепції. Його завданням у ашанбайке є створення комфорту пересування по нерівній поверхні ілюзії володіння крутим гоночним байком і виклику більшого слиновиділення у цільової аудиторії, і труднощі пересування по будь-якій дорозі. Алсо, викликає невиправдане ускладнення конструкції і збільшення маси агрегату. На особливо видатних конструкціях буває відразу два задніх амортизатора.
* Працююча красива пружинно-еластомірна вилка з пластиковими гофрами. У народі, ластик. Часто двухкоронная, тому що виглядає крутіше. * Наявність яскраво виражених, кривих зварювальних швів на сталевих рамах, або навіть точкового зварювання.
* Часто - наявність підніжки. * Рогу на кермі строго обов'язково як крута опція. Якщо вони є, то обов'язково повинні бути спрямовані в небо.
 * Болотник (заднє крило), задерши на висоті півметра від колеса (як воно допоможе від дощу або бруду - незрозуміло, але виглядає круто)
* Більше 9000 катафот
* Назва агрегату і всі написи виконані не фарбою, а наклейками (зміна моделі = зміна наклейки ж)
* Як правило, ролик заднього перемикача червоного кольору (це, швидше за все, Турне Великий. А буває гірше, багато гірше).Історія Термін «ашанбайк» був вперше вжитий після появи в Default City мережі гіпермаркетів Auchan, в яких продавалися всілякі дешеві лисапед, особливою популярністю користувалися хитрої конструкції з пружиною посередині. Трохи пізніше їм і дали ім'я «Ашанбайк» У Петербурзі такі велосипеди частіше називаються «Лентобайкамі», так як спочатку продавалися в гіпермаркетах «Стрічка». У Екатеренбургe і його навколишніх селищах також зустрічається найменування «Монеткобайк», на честь торгової мережі «Монетка», яка так само відзначилася поширенням вбивчих агрегатів.

 Особливості Ашанбайка Основною особливістю Ашанбайка є те, що він розвалюється протягом року (тижня, 30-100 км після покупки або велосипедист побивається через несподівану поломки під час їзди). Низька якість виготовлення сукупно з експлуатацією згідно помилковому іміджу гарантують постійні проблеми з велосипедом і розширенню знань ненормативної лексики матчастини.

Пружина посередині сприяє розгойдування під час педалювання і витрати сил на пружні коливання цієї конструкції а також викликає морську хворобу. Насправді, багато конструкцій рам (а точніше, передніх трикутників) ашанобайков безборонно "змальовані" з старих моделей нормальних виробників. А от конструкція підвіски скрізь одна і та ж - одноважеля, одношарнірная.
Кареточний вузол як правило розташований на підвісці, а не на передньому трикутнику. Така конструкція безпомилково видає ашанбайк.

Задній амортизатор зазвичай складається з однієї лише пружини, тому велосипед жахливо розгойдується при педалюванні завжди. (Це чудове опис взято з лукоморье.ру)

 Люди! Будьте розсудливі! Не витрачайте свої гроші на шкоду своєму ж здоров'ю!

Обзор горного велосипеда Azimut Dakar, Omega

32
Приступаю до складання велосипеда..Пропоную  шприхалям давати поради щодо вибору всіх комплектуючих...де краще  їх купляти в яких магазинах та види ...Думаю іншим також буде  цікаво як на прикладі  одного велосипеда  зібрати собі  під певні вимоги
Скажу просто що я хочу в  загальному...
велосипед має бути великий...колеса 29 дюймів  навііс не нище  ALIVIO
отже саме перше
Рамам та вилка .... Де їх  шукати

Поїхали

              рама   
   размеры     530mm (21”)

   вилка   

   рул. колонка    

   каретка   

   сист. шатунов    

   п.переключатель   Shimano Alivio M431 (34.9mm)
   з.переключатель    Shimano Deore M591
   манетки   Shimano Alivio SL-M430 Rapidfire Plus
   кол. скоростей    27
   кассета   

   цепь    

   тормоза   
   
   колеса   

   винос    KLS Expert (diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / 7° 120 мм

   руль   
      
   подсед. штырь   KLS Expert (diam 30.9mm)

   седло                  KLS

   педали                
   

   ручки руля     AUOTOR

   цена   макс 7000 грн.

33
Зацікавився  електровелосипедами..Знайшов в інтернеті Черкаську фірму яка виробляє весь комплект  який  дає змогу  за  30 хвилин переробити Ваш велосипед у електровелосипед та  дає  змогу розвивати швидкість 50 км в годину.
Хто що знає пишіть
адреса фірми у інтернеті  http://www.electransport.com.ua

а це той набір який я хочу придбати http://www.electransport.com.ua/electronabor/product/view/3/124.html

ціна 1939 грн плюс акамулятор 344 грн

Аккумулятор 12V 18Ah

Аккумулятор - SLA по технологии - AGM
Марка: Bossman profi
Тип: AGM
Напряжение: 12V
Емкость: 18Ah
Размеры: 181 х 77 х 167 мм
Номинальная рабочая температура: 25С +/- 3С
Максимальный зарядный ток: 5.4А

Сам рішився  переробити свого німця-гібрида на електровелосипед..вартість комплекту  на рівні 1950 грн плюс  пристойний акамулятор 344 грн ..мотор колесо чіпляється на переднє колесо
набори є двох діаметрів коліс 26 та 28 дюймів





 это обычный велосипед, дополнительно укомплектованный электрическим двигателем, который может быть установлен как ось колеса, так и прикреплен независимо, приводя велосипед в действие с помощью цепи. Такой велосипед по техническим характеристикам ничем не уступит мопедам с двигателями внутреннего сгорания, работающих на бензине, а вот экономическая выгода при его эксплуатации превосходит бензиновые мопеды в разы. Каждый год продается несколько миллионов электровелосипедов по всему миру, но вопрос покупки такого велика не всегда актуален, если у вас уже есть свой надежный велосипед, который очень легко можно переоборудовать под электрическую тягу всего за полчаса.



В электронабор для электровелосипеда входит:

Мотор-колесо 48V 500W;

Контроллер 48V 500W;

Ручка акселератора с датчиком уровня заряда аккумуляторов;

Ручки тормозов с датчиками отключения мотор-колеса;

Ограничитель скорости (для экономии заряда аккумуляторов);

Сумка для аккумуляторов;

Зарядное устройство;

Проводка для аккумуляторов;

Инструкция по установке и эксплуатации;

Крепление - усилитель вилки;

Гарантийный талон


дивлячись на те шо у веломагазині бачив елетровелосипед за 7500 грн мій мені вийде  за 4 тис  з навісом алівіо та елетроколесом разом з акамулятором в придачу

34
Чому виникла дана тема....Я як водій вже років  5 накачую шини автівки газом ...Ну хто  буває на шиномонтажі то  думає що в курсі...і коли перейшов із повітря на газ різниця була відчутна....
Цікаво чи  хтось пробував тим же газом накачувати  шини велосипеда і чи якась  відчутна різниця у тому буде...

Продукция Prosife, Украина

ООО ПКП "Техногаз" предлагает потребителям газовую смесь для автомобильных шин PROSIFE®. Сегодня стало возможным применение этой передовой технологии на Вашем автомобиле. PROSIFE® — специально разработанная смесь инертных газов для закачки в автомобильные шины. Смесь полностью безопасна и не вступает в реакцию ни с материалом шины и диска, ни с другими веществами и газами. По сравнению с воздухом смесь имеет меньшую плотность, меньший термический коэффициент изменения давления и больший размер молекул. На данный момент газовая смесь PROSIFE® является единственным на Украине продуктом, который специально разработан для закачивания в газовые амортизационные системы и шины транспортных средств (патенты № 6461, № 6462, свидетельство о регистрации торгового знака № 62337, ТУ У 24.1-24901185-001-2003).

 ИНСТРУМЕНТАЛЛИКА является официальным эксклюзивным представителем по продаже смеси для автомобильных шин PROSIFE®.

 www.prosife.ua

 www.tekhnogaz.com

Преимущества заправки шин газовой смесью PROSIFE® (по сравнению с заправкой воздухом):

 - повышение плавности и мягкости прохождения неровностей дорожного покрытия;
 - улучшение амортизации колес и снижение нагрузки на подвеску автомобиля;
 - уменьшение шума и вибрации от контакта шин с дорожным покрытием;
 - улучшение устойчивости при прохождениях поворотов, перестроениях и съездах на обочину;
 - улучшение сцепления с дорожным покрытием и уменьшение тормозного пути;
 - уменьшение пробуксовки колес при экстренном старте;
 - сохранение работоспособности колес при повышенных нагрузках и температурах;
 - уменьшение колебания давления в колесах, происходящего при изменении температуры окружающей среды, нагрузки, скорости движения автомобиля и т.п.
 - уменьшение износа шин и обеспечение его равномерности;
 - уменьшение утечки из-за повреждений шины и неплотности прилегания к диску;
 - уменьшение вероятности повреждения диска при попадании в яму, наезде на бордюр и др.;
 - исключение процессов окисления металлокорда шины и материала диска.

 Дополнительная информация по тел.: 044 490 10 90 (91)
 www.kievskoda.com

З вище описаного думаю запитань більше не буде  що  шини накачуються насосом ..
можливо хтось і в камери запихає свої насоси  :D :D :D

35
Presentazione Specialized Italia 2013

Presentazione novità Specialized 2013, 29er, Tarmac SL4 S'Works, Venge S'Works, Venge Expert e Comp, Camber Carbon, SJ Fsr 29er, Enduro Carbon 2013, Stumpjumper HT Carbon Evo Expert 29er, Roubaix S'Works 2013, Epic Autosag, Specialized Turbo Elettrica, Ruote carbonio, Carve 29er, Rockhopper..
 :o


Presentazione Specialized Italia 2013 - Italy Specialized presentation 2013 :o :o

36
Хочу зібрати колесо. Прошу поради. Має бути на 26 дюймів  . перед та зад ..Які втулки вибирати  марку обода та втулок а також шприхи...знаю що складна це справа  проте  дуже  хочеться зробити самому .
Втулки якої фірми вибирати  підкажіть.дякую

37
ЩО і як ..стечкін напиши  шось ....але  по правді...дякую
До Канадської ямахи потрібно поміняти колесо заднє...бо восьмерить вже  і нема чого  регулювати  бо колесо вже має 12 років... так що  зайнявся вибором нового колеса...на базарі були по 140 грн та  по 110 ...казали  шо ті  шо за 110 колеса  з китайськими втулками не гірші тих шо Квандо ..що і де  брати

38
Все що  повязане з рекламою велоспорту...ну що  ???? Поїхали.............

:D :D :D

40
Встановив манетки АЛІВІО автомати shimano-alivio-sl-m410

 Така проблема на велосипеды встановлена передня перекидка  Шімано найнижчого класу Shimano Tourney (TZ31)

При переключанні  з першої передачі на  другу хід передньої перекидки попадає на  третю зірку найбільшу ..тобто  виходить  що  хід манетки  більший  ніж сама відстань між зірками..

Який вихід...Купляти  передню перекидку також  ALIVIO ТАКУ НАПРИКЛАД ALIVIO FD-M412
чи  проблема в іншому  чи можливо якщо буде  передня перекидка  АЛІВІО то хід між зірками  буде менший  тому  всі  зірки будуть задіяні

41
Можу ремонтувати велосипеда

43
в темі пропоную  викладати відео зняте із заїздів  на велосипедах а також обговорення  щодо вибору спортивних відеокамер та  їх обговорення

Спортивна відеокамера

AT18A HD 720P Waterproof Sport Helmet Action

приклад  відео
Waterproof Sport Helmet Action HD 720P Camera Cam DVR

44
Оцініть  велосипед


Армія Швейцарії закупить для своїх солдат біля 2800 гірських  велосипедів вартістю 2800 євро кожен

Велосипеди будуть  обладнані новими алюмінієвими рамами та важити на 10 кілограм менше тих які стоять на озброєнні сьогодні   Крім цього нові велосипеди будуть мати вісім передач проти однієї яка  встановлена сьогодні ...

А це підбірка  стрільця на велосипеді часів першої світової війни ...Як  бачимо велосипед нагадує нам  Аіст радянських часів




















45
Пропоную створити тему де б можна було побачити чи проінформувати про велопрогулянки  Тернополем  по  складених маршрутах  щоб у любий час  читач міг прочитати  коли  буде нагода прокатаись разом із тими  хто намічає  невеличкі прогулянки парками та передмісті  Тернополя

Сторінок: 1 2 [3] 4