shpryha
Загальний => Флуд, Флейм і Оффтоп => Тема розпочата: teodor4ik від 23.10.2009, 10:31:34
-
(http://i.ebayimg.com/24/!BclDrK!B2k~$(KGrHqUOKicEq5HCbNGQBK1HHFsQ2g~~_12.JPG)
є така штука на торгах покишо дета 300 грн.
нікому не тра?
-
йоптя....мав би якого Келліса то пригодилась би...а на Туріста ставити... :laugh: :laugh: ржачно :)
Хм...тре Анрі запропонувати....
-
А чим турист гірший Келіса в поїздці. Лише маркою. так що не парся. Я б радив взяти.
-
ушол за 550грн якшо б когось шото туке поперло бдем ше шукати...
-
А чим турист гірший Келіса в поїздці. Лише маркою. так що не парся. Я б радив взяти.
може аж на літо візьму :)
-
А чим турист гірший Келіса в поїздці.
а з такою фігньою його і туристом назвати тяжко буде...
-
а з такою фігньою його і туристом назвати тяжко буде...
але там ше відповідно тер докупляти перекидки і тормозні ручки....але вони дешеві...десь до 100 грн манетки + 100 тормоза
-
але там ше відповідно тер докупляти перекидки і тормозні ручки....але вони дешеві...десь до 100 грн манетки + 100 тормоза
кінцеві переклюки дешеві?
-
ем...тобто кінцеві?...
-
ем...тобто кінцеві?...
в торец тих труб шо вперед торчать...
(http://i2.ebayimg.com/07/i/000/e5/37/0ceb_1.JPG)
70-80$ за пару
-
хм...то якісь певно дуже модні... *dontknow*
-
хм...то якісь певно дуже модні... *dontknow*
3*10
-
запропонували мені взяти велик Colnago якихось 90-х років за 300$...враховуючи шо в мене манетки є і зірки і перекидка...то десь мінус 100-150$ буде...вага вЕлика приблизно 9 кг...я його ше в очі не бачив...але! вже зацікавився...причом ростовка моя...і тоґо думаю на днях піти подивитись шо воно собою представляє...шосер за 100$?...краще чим мучитись над Туристом... *dontknow*
-
Не мрій. Сказали 300 значить 300. Думаю власникам того колнаго насрати на те що у тебе є. Продадуть тобі в повній комплектацї, а ти вже хочеш їздь так, хочеш на запчастини розбирай.
-
я домовлявся шо скинуть якшо мої деталі 8)
-
плАчу... :'(
[вкладення вилучене Адміністратором]
-
А чим турист гірший Келіса в поїздці. Лише маркою. так що не парся. Я б радив взяти.
дозволю собі зауважити що ти туриста ніколи не мав і відповідно не знаєшь, що він є.
але любиш вчити інших в тих питаннях, яких сам не знаєш.
я, наприклад, в 1985 році проїхав на туристі від Вільнюса до Талліна - десь до 800 км.
вот поїдеш весною в долину нарцисів, тоді хоч якесь поняття матимеш "чим турист гірший Келіса в поїздці"
але ж ти не поїдеш, тому що їздити в походи не так приємно як цукор в вино сипати і брєд на форумах писати
-
А якщо все ж конкретно? Давай по полочках розклади параметри по яких турист суттєво програє тому келлісу. Згадується хіба що вага. І то нескажу щоб турист був вже такий важкий.
-
А якщо все ж конкретно? Давай по полочках розклади параметри по яких турист суттєво програє тому келлісу. Згадується хіба що вага. І то нескажу щоб турист був вже такий важкий.
парочка на глаз...
рама:
1. вага
2. серйозні пружні деформації = сег
3. застарілі (не)стандарти кріплень...
4. під 135мм втулку пера тра проха розгинати
колеса - говно аморфна масса, міняти
шатуни - аморфна масса, міняти
переклюки, манетки, тормоза - аморфна масса, міняти
вилка - аморфна масса, міняти
ше?
-
забув додати...той вел коштує 9.900$...
-
забув додати...той вел коштує 9.900$...
на ебею за 7000 похожий видів... ВСЬО!!! карбон...
-
2. серйозні пружні деформації = сег
Теодору більше не наливати. сег у ПІДВІСІВ
3. застарілі (не)стандарти кріплень...
Це недолік апгрейдопридатності, до ходових якостей немає ніякого відношення
4. під 135мм втулку пера тра проха розгинати
Може ще запишеш в мінус те що шини товщиною 3.0 туда не влізуть? До твого відома ширина дорожної втулки 130 мм
колеса - говно аморфна масса, міняти
шатуни - аморфна масса, міняти
переклюки, манетки, тормоза - аморфна масса, міняти
вилка - аморфна масса, міняти
Поясни чо шатуни і вилка аморфна маса? Не круто дивляться? так тобі шашечки чи їхати?
Чим колеса невгодили? Я знавав людей у яких велосипед куплений в Угорщині в 1997 році працював 10 років на оригінальних запчастинах без всяких траблів. Всього лиш треба було до нього дивитися і пару раз в сезон змащувати підшипники. 10!!!!!!!!!!!!! років, це більше чим протянуть твої круті спешовські або Хоповські втулки.
-
Теодору більше не наливати. сег у ПІДВІСІВ
сталь тоже просідає і прогинається чи ти буш стверджувати шо туріст абсолютно жорсткий?
Це недолік апгрейдопридатності, до ходових якостей немає ніякого відношення
неможливість, або геморойність встановлення комплектухи яка підвищить ходові якості має серйозне відношення до ходових якостей :)
Може ще запишеш в мінус те що шини товщиною 3.0 туда не влізуть? До твого відома ширина дорожної втулки 130 мм
10ки 135 :)
Поясни чо шатуни і вилка аморфна маса? Не круто дивляться? так тобі шашечки чи їхати?
шатуни - вага, паскудне кріплення... цепко на 9-10 не стане... вилка - мягка з поскудною торсіонкою, важка..
Чим колеса невгодили? Я знавав людей у яких велосипед куплений в Угорщині в 1997 році працював 10 років на оригінальних запчастинах без всяких траблів. Всього лиш треба було до нього дивитися і пару раз в сезон змащувати підшипники. 10!!!!!!!!!!!!! років, це більше чим протянуть твої круті спешовські або Хоповські втулки.
туристи в угорщині продавали? :o :o :o
-
сталь тоже просідає і прогинається чи ти буш стверджувати шо туріст абсолютно жорсткий?
Він просідає не настільки щоб це можна було вважати сегом. Зазвичай про те шо сталь "грає" говорять МТБшніки а не шосери, бо на шосе нема таких навантажень.
10ки 135 :)
НУ так у мене вообще 150*12, але до дорожних велосипедів це немає відношення.
туристи в угорщині продавали? :o :o :o
Ну там не турист, там МТБшка якась проста. Рівня наших базарних. Але вірно служило вон скільки років і радувало власника. Так що якщо за туристом дивитися то він теж буде вірно служити і милувати око.
-
Він просідає не настільки щоб це можна було вважати сегом. Зазвичай про те шо сталь "грає" говорять МТБшніки а не шосери, бо на шосе нема таких навантажень.
а чо? там... конь по педалям нехіло скаче... і в повороті грає не тільки сталь... :)
НУ так у мене вообще 150*12, але до дорожних велосипедів це немає відношення.
я про 10 педерач...
Ну там не турист, там МТБшка якась проста. Рівня наших базарних. Але вірно служило вон скільки років і радувало власника. Так що якщо за туристом дивитися то він теж буде вірно служити і милувати око.
ми про туриста говорили?
-
а чо? там... конь по педалям нехіло скаче... і в повороті грає не тільки сталь... :)я про 10 педерач...ми про туриста говорили?
наглядний приклад заробляння топфлудерства :D нашими топфлудерами :laugh:
-
Я знавав людей у яких велосипед куплений в Угорщині в 1997 році працював 10 років на оригінальних запчастинах без всяких траблів. Всього лиш треба було до нього дивитися і пару раз в сезон змащувати підшипники. 10!!!!!!!!!!!!! років, це більше чим протянуть твої круті спешовські або Хоповські втулки.
мій тато ні разу за 20+! років проїздив на рідному всьому!!! з 82 по 07!! а потім я взявся за нього :D
-
мій тато ні разу за 20+! років проїздив на рідному всьому!!! з 82 по 07!! а потім я взявся за нього :D
і склав з нього батлера... :laugh:
Дописано : 12.01.2010, 14:38:11
наглядний приклад заробляння топфлудерства :D нашими топфлудерами :laugh:
біда в тому шо еразьол відписує на кожний мій пост, а так я його не дожену... нада шото нове придумати... :laugh:
-
Ти мені ще тут поговори. То вообще почну терти твої пости, щоб лічильник постів опустити.
-
і склав з нього батлера... :laugh:
шото типу того :D, мені просто терпіння не хватило дозбирати того Туриста....тим більше він як для такого апргейду не придатний... *dontknow* і подальше від гріха продав його...)
-
мені просто терпіння не хватило дозбирати того Туриста....тим більше він як для такого апргейду не придатний...
ше в когось будуть питання чім гірший турист?
-
Тільки одне АЛЕ. Він 25 років їздив і ніхто ніякими апгрейдами не заморочувався. А тут чогось одразу поганий став.
-
Тільки одне АЛЕ. Він 25 років їздив і ніхто ніякими апгрейдами не заморочувався. А тут чогось одразу поганий став.
я тоже довго дивився ч/б телевізор, катав Аїста, грався на атарі2600, і ходив покакати в зелену будку... прикинь, тоже не заморочувався... і все це мені раптом стало погано... СИНКУ це називається ПРОГРЕС!!! :P
Дописано : 12.01.2010, 18:08:54
Він просідає не настільки щоб це можна було вважати сегом
а гугль так вважає
sag:
прогиб
провес
осадка
понижение
оседание
провес
просадка
перекос
слабина
-
А якщо все ж конкретно? Давай по полочках розклади параметри по яких турист суттєво програє тому келлісу. Згадується хіба що вага. І то нескажу щоб турист був вже такий важкий.
буду писати про той турист, що сам мав. бренд - "ХВЗ". прохання не плутати з "Старт-шоссе".
за сучасною класифікцією "Турист" ХВЗ умовно можно зарахувати в клас гібрідів і безумовно назвати гіршим в світі велом в цьому класі.
1. руль - вузький і дуже незручний
2. залізний винос довжиною 2 см, який легко ломиться
3. всі рами чомусь одного розміра
4. мягка низькоякісна сталь рами і вилки. вел погано котить. рама гнеться при лобовому ударі в місті кріплення манеток перемикачів. дав одній проїхатися, доїхала до найближчого бордюра і зігнула раму.
5. незручне розташування манеток перемикачів на рамі
6. передня перекидка після того як раз заб"ється болотом не переключається на маленьку зірку
7. одинарні ободи колес з мягкого алюмінію і ненатягнутими шприхами
8. вага без багажника - 14,5 кг
9. лише 8 передач, і ті не перемикаються
10. шатуни на клинках
і так далі по всіх можливих позиціях
-
Ну тоді з цим спорити небуду. Тут тобі видніше. Ти все розложив по полках і фактах. А то Тед з тою своєю хворобою-апгрейдоманією трішки дістав.
-
Ну тоді з цим спорити небуду. Тут тобі видніше. Ти все розложив по полках і фактах. А то Тед з тою своєю хворобою-апгрейдоманією трішки дістав.
буду писати про той турист, що сам мав. бренд - "ХВЗ". прохання не плутати з "Старт-шоссе".
за сучасною класифікцією "Турист" ХВЗ умовно можно зарахувати в клас гібрідів і безумовно назвати гіршим в світі велом в цьому класі.
1. руль - вузький і дуже незручний
2. залізний винос довжиною 2 см, який легко ломиться
3. всі рами чомусь одного розміра
4. мягка низькоякісна сталь рами і вилки. вел погано котить. рама гнеться при лобовому ударі в місті кріплення манеток перемикачів. дав одній проїхатися, доїхала до найближчого бордюра і зігнула раму.
5. незручне розташування манеток перемикачів на рамі
6. передня перекидка після того як раз заб"ється болотом не переключається на маленьку зірку
7. одинарні ободи колес з мягкого алюмінію і ненатягнутими шприхами
8. вага без багажника - 14,5 кг ...мій сраний аркус і то легший
9. лише 8 передач, і ті не перемикаються
10. шатуни на клинках
і так далі по всіх можливих позиціях
4 з 10 я вгадав :) а решту компонентів не згадував, но!!! якшо вони гавно погані, як тут написано... їх тра МІНЯТИ... а далі по списку..
-
4. мягка низькоякісна сталь рами і вилки. вел погано котить. рама гнеться при лобовому ударі в місті кріплення манеток перемикачів. дав одній проїхатися, доїхала до найближчого бордюра і зігнула раму.
5. незручне розташування манеток перемикачів на рамі
7. одинарні ободи колес з мягкого алюмінію і ненатягнутими шприхами
8. вага без багажника - 14,5 кг
9. лише 8 передач, і ті не перемикаються
10. шатуни на клинках
і так далі по всіх можливих позиціях
4. дуже навіть нормальна сталь! два рази влітав в машину...чуть погнулась...виправили мені назад...і нормально вигладає навіть не замітно шо бита
5.досить зручне якшо привикнути
7.а яка проблема натянути шприхи?...
8. 13-13.5 кг вага!
9. ну це як в кого...рідних там тільки чи 5 чи 6 передач...
і до речі, Турист випускався в багатьох різних компектаціях...а от шо на рахунок розміру рами то незнаю...тре подивитись... в мене(точніше в мого тата) ше зберігся паспорт того вела :) і інструкція по користуванню :)
-
Про шоссер на одному з форумів:
"Катит божественно,если перестать крутить-задолбишися ждать пока остановится.Очень понравилось чувство единения с дорогой на сликах и тишина качения."
Йо, весна не за горами, Васька даси відчути всю то-ту красу???
-
Про шоссер на одному з форумів:
"Катит божественно,если перестать крутить-задолбишися ждать пока остановится.Очень понравилось чувство единения с дорогой на сликах и тишина качения."
Йо, весна не за горами, Васька даси відчути всю то-ту красу???
а мене навпаки нервує шо шосер тихо їде...( бо коли їдеш на широкій гумі то прикольний звук такий :)
якшо не зАбюсь після першої покотеньки на ньому то попробуєш :D
-
Неописуємо http://uabike.com/index.php?newsid=1259778485 *dontknow*
-
4. дуже навіть нормальна сталь! два рази влітав в машину...чуть погнулась...виправили мені назад...і нормально вигладає навіть не замітно шо бита
5.досить зручне якшо привикнути
7.а яка проблема натянути шприхи?...
8. 13-13.5 кг вага!
9. ну це як в кого...рідних там тільки чи 5 чи 6 передач...
і до речі, Турист випускався в багатьох різних компектаціях...а от шо на рахунок розміру рами то незнаю...тре подивитись... в мене(точніше в мого тата) ше зберігся паспорт того вела :) і інструкція по користуванню :)
4. труби з грубими стінками з мягкої низьковуглецевої сталі, такі як на "Україні". така сталь використовувалася будь-де. не віриш мені - попитай десь на велобазі. в рамах Старт-шоссе стінки труб тоньші і сталь краща
тут читай: http://www.velorama.ru/blogs/32676
5. чому в сучасних велах манетки на рулі?
7. спочатку купи, а потім шприхуй ? ті ХВЗ після купівлі треба було розібрати і самому скласти. так і робили - інших не було і ті самі туристи теж не завжди були
9. звичайно було сзаду 4 і спереді 1-2 зірки. під занавес існування ХВЗ нібито ставили пятерики від старт-шоссе
8. вот і прочитай в інструкції яка вага, я можу помилитися - 25 років минуло.
і взагалі на рамі писало: турист, спутнік, спорт - але принципово вони не відрізнялися - невдалий гібрід дорожного і гоночного роверів
-
5. чому в сучасних велах манетки на рулі?
7. спочатку купи, а потім шприхуй ? ті ХВЗ після купівлі треба було розібрати і самому скласти. так і робили - інших не було і ті самі туристи теж не завжди були
8. вот і прочитай в інструкції яка вага, я можу помилитися - 25 років минуло.
5. то вже спортивні забаганки, то чисто для змагань придумано...принаймні для шосерів
7. а шо хтіли? то ж Союз був :D
8. нашо мні існтрукція в мене вага дома є :) хотя ради інтересу тре глянути...
Дописано : 12.01.2010, 21:43:51
Неописуємо http://uabike.com/index.php?newsid=1259778485 *dontknow*
а най його шлях трафить..... :o :o тре бде на туристі попробувати :laugh:
-
Туриста - не цапай, то - раритет. Його треба "в рамочку і на стіну" :D
Во шо зараз видають http://veliki.com.ua/goods.php?id=4687
-
8. нашо мні існтрукція в мене вага дома є :) хотя ради інтересу тре глянути...
мова про заводську комплектацію, а не самопал
-
Туриста - не цапай, то - раритет. Його треба "в рамочку і на стіну" :D
Во шо зараз видають http://veliki.com.ua/goods.php?id=4687
таке добро в Львові бачив в маґазині, 2300 коштує! всьо так як пише..) вага там порядку 10-11 кг...але як тренировочний байк взагалі супер...я задумався чи не взяти собі колись для тренувань(це в тому випадку якшо цього року всьо буде норм зі змаганнями) ::)
-
Во шо зараз видають http://veliki.com.ua/goods.php?id=4687
таке чудо навіть я би прикупив - але бажано на нього в реалі глянути.
взагалі 2300 - невеликі гроші, тільки де я ті ровери складати буду?
-
А ти старі розпродуй. Ти ж це любиш :D
-
А ти старі розпродуй. Ти ж це любиш :D
тобі продам з великою скидкою :)
-
тобі продам з великою скидкою :)
з якого повеха його скинеш?
-
:'( Не буду тута більше писати, бо тема знаходиться в розділі "Флуд, Флейм і Оффтоп" :'(
-
:'( Не буду тута більше писати, бо тема знаходиться в розділі "Флуд, Флейм і Оффтоп" :'(
саме тут їй і місце :D
-
з якого повеха його скинеш?
як тобы совість (диви яке я слово згадав,навіть не знаючи шо вого є) дозволила таке на проовідного шприхаля написати...
-
як тобы совість (диви яке я слово згадав,навіть не знаючи шо вого є) дозволила таке на проовідного шприхаля написати...
це як тобі не хватило фантазії доперти шо я про ровер?
-
це як тобі не хватило фантазії доперти шо я про ровер?
то ще гірше(
Брати хлібороби!
Позичте для доброї хліборобської справи ранцевый огнемёт "Шмель" у тимчасове використання.
Будем трохи палили шкодних комах...
-
то ще гірше(
Брати хлібороби!
Позичте для доброї хліборобської справи ранцевый огнемёт "Шмель" у тимчасове використання.
Будем трохи палили шкодних комах...
комуто по ходу походу пора купляти ласти!!! клей я маю...
-
комуто по ходу походу пора купляти ласти!!! клей я маю...
а як щодо віника попіл змітати на міндобриво?
але міндобриво неякісне буде, хіба шо під ріпяк сипати...
-
Пропоную вам двом купити по парі коньків(зима як неяк). А весною ми провіримо хто їх дальше ....... відкине :laugh:
-
Пропоную вам двом купити по парі коньків(зима як неяк). А весною ми провіримо хто їх дальше ....... відкине :laugh:
тобі шо скидку вже зробили? без парашута?
-
Правила хорошого тону вимагають пропустити вас вперед, пане.
-
Правила хорошого тону вимагають пропустити вас вперед, пане.
медведя боїшся?
-
ну і срете ..... :D
-
афтари пишіть ісчо
-
продається дерев"яний макінтош. ціна і фото в приват.
-
продається дерев"яний макінтош. ціна і фото в приват.
попередньо забиваю!!!!
деревво якої породи??? скільки років??? в якому районі росло???
-
попередньо забиваю!!!!
деревво якої породи??? скільки років??? в якому районі росло???
воно тобі треба?:)
-
медведя боїшся?
Після того як я на швидкості в кілометрів 30 на велосипеді без тормозів йшов на лобове зіткнення з тролейбусом я вже нічого не боюсь. банально нерви тоді всі згоріли.
-
воно тобі треба?:)
ти шо не в курсі? він же ДХ ровер купив, вот і прицінюється... :P
а якшо він міцний, то можна прикрутити дишло і колеса, вийде прикольний прицеп до буса :laugh:
Дописано : [time]Птн 15 Січ 2010 12:50:07[/time]
Після того як я на швидкості в кілометрів 30 на велосипеді без тормозів йшов на лобове зіткнення з тролейбусом я вже нічого не боюсь. банально нерви тоді всі згоріли.
разом з підошвами?
ну і срете ..... :D
доречі я поняв хитру тєму... якшо обкакатись від страху, то при зіткненні масса, а відповідно і момент інерції меньший...
а як тролейбус? в нього від ужаса рога дибом не стали?
-
Теду +1
-
Теду +1
за проведення досліджень на тему залежності масси велосипедиста до пошкоджень нанесених ним тролейбусу?
-
і за це теж
ну вопше процес обсирання себе при переляку - закон збереження маси не змінює, хіба може трохи понизити центр мас і помякшити посадку на жопу
+ був за адекватний гумор
-
ну вопше процес обсирання себе при переляку - закон збереження маси не змінює, хіба може трохи понизити центр мас і помякшити посадку на жопу
дозвольте не погодитись тут не все так однозначно... багато параметрів експеримента залежать від густини і липкості екскримента а також одягу велосипедиста... а якшо все випаде під колеса, то тормозний шлях суттєво збільшиться!
-
дозвольте не погодитись тут не все так однозначно... багато параметрів експеримента залежать від густини і липкості екскримента а також одягу велосипедиста... а якшо все випаде під колеса, то тормозний шлях суттєво збільшиться!
і зразу пішли натяки що палити на міндобриво ще зарано, може бути джерелом органічного добрива
-
дозвольте не погодитись тут не все так однозначно... багато параметрів експеримента залежать від густини і липкості екскримента а також одягу велосипедиста... а якшо все випаде під колеса, то тормозний шлях суттєво збільшиться!
коллєга, під час дефекації дуже рідкими каловими масами в процесі льоту на тролейбус з"являється пенва реактивна тяга, яка тільки додасть швидкості і збільшить урон.
-
коллєга, під час дефекації дуже рідкими каловими масами в процесі льоту на тролейбус з"являється пенва реактивна тяга, яка тільки додасть швидкості і збільшить урон.
знову ж таки не погоджусь... закон збереження імпульсу знаєте? m1v1=m2v2 тобто для строрення реактивної тяги необхідно попередньо зняти штани інакше масса залишиться знов таки на місці... або заздалегідь втикнути в анус трудку-сопло для направлення струменя... а якшо сопло розвернути на 180 град. то получимо необхідну для швидшої зупинки зворотну тягу, але не забуваємо що треба відводити не прямо перед собою, а на декілька гр. вбік, шо додасть дещо імпульсу в сторону, для легшого оминання перешкоди і не буде заважати зчепленню коліс з дорогою!
[вкладення вилучене Адміністратором]
-
:D
во а ще трошки вгору - щоб забезпечити краще зчеплення коліс з покриттям і знову ж таки зменшити тормозний шлях
Дописано : 15.01.2010, 14:21:55
не забудьте й усі інші фактори врахувати температуру, шв. вітру і т.д.
а також Еразеля - дуже невідомого фак тора :D
або як тут виявилось у певних обставинах фекалоїдатора
-
Забаню всіх
А тоді я благополучно розїхався з тролейбусом, бо як бачите ви зі мною спілкуєтеся, а не оградку мені поправляєте. І ніякої дефекації небуло. Бо як каже один вислів "в момент прижка сфінктер десантника взмозі перекусити лом".
-
дефекації
автор зануда
-
Забаню всіх
...як каже один вислів "в момент прижка сфінктер десантника взмозі перекусити лом".
краще буде - "в момент наближення до тролейбуса без тормозів сфінктер шприхаля може перекусити підсиділку" :laugh:
-
Щоб сфінктер міг перекусити підсиділку треба щоб підсиділка находилась в ньому.
Увага питання: ДЕ В ЦЕЙ МОМЕНТ ЗНАХОДИТЬСЯ СІДЛО?
-
Щоб сфінктер міг перекусити підсиділку треба щоб підсиділка находилась в ньому.
Увага питання: ДЕ В ЦЕЙ МОМЕНТ ЗНАХОДИТЬСЯ СІДЛО?
в шлунку?
-
Та щоб тобі сідло могло дойти до шлунку. Те що кишка називається прямою незначить що вона пряма від рота до жопи :P
-
Та щоб тобі сідло могло дойти до шлунку. Те що кишка називається прямою незначить що вона пряма від рота до жопи :P
а я завжди думав шо в мене саме так... жру-*ру-...-жру-*ру... а толку 0!
-
кишка тонка, зате пряма
-
кишка тонка, зате пряма
можна на сідлі зекономити... дуже цікаво...
-
4. дуже навіть нормальна сталь! два рази влітав в машину...чуть погнулась...виправили мені назад...і нормально вигладає навіть не замітно шо бита
5.досить зручне якшо привикнути
7.а яка проблема натянути шприхи?...
8. 13-13.5 кг вага!
9. ну це як в кого...рідних там тільки чи 5 чи 6 передач...
і до речі, Турист випускався в багатьох різних компектаціях...а от шо на рахунок розміру рами то незнаю...тре подивитись... в мене(точніше в мого тата) ше зберігся паспорт того вела :) і інструкція по користуванню :)
на турииста я незнайшов офіційної інфи по вазі, а по келісу: http://www.kellys.com.ua/bike.php?b=kellys_2009&n1=CROSS&n2=STYLUS
може не будеш стверджувати, що совковий залізний вел з болотніками легше від буржуйского аналога