shpryha
ТехМайданчик => Наші залізні коні :) => Тема розпочата: prizrak_design від 28.07.2008, 11:08:04
-
(http://keep4u.ru/imgs/s/080724/74/741bceb133f9074b07.jpg) (http://keep4u.ru/full/080724/741bceb133f9074b07/jpg)
Вихвалятись не маю чим, і взагалі в роверах новачок. Створив цю тему для того, щоб можна було отримати допомогу і пораду від досвідчених роверистів щодо апгрейду свого коня.
-
За ті пару днів шо покатав на ньому виникло декілька питань. Можливо хтось допоможе в них розібратись.
1. Невистачає швидкості для легкого руху під круту горку. Я так розумію справа в зірочках, чи можна окремо замінити передню зірку на ше меншу, чи така заміна потягне за собою ше якісь зміни?
2. Чи можна поставити на нього троха ширші і покришки з більшим протектором? Чи прийдеться також обода міняти?
-
Покришки поставити швидше за все можна. Зірочку замінит на меншу - навряд. Напевне потрібно шукати підходящу систему і міняти повністю із шатунами. Але все може убти. Треба подивитись що там стоїть (система зірочко) і поритися в неті чи бувають варіації.
-
Трохи порив в неті, для мандрівок радять поставити покришки вищого профілю 40-622. Шось типу Schwalbe Cross. http://www.velosiped.com/product_info.php/info/p6473_Pokryshka_Schwalbe_Marathon_Cross,_26x1.75,_Kevlar-MB,_Reflex.html (http://www.velosiped.com/product_info.php/info/p6473_Pokryshka_Schwalbe_Marathon_Cross,_26x1.75,_Kevlar-MB,_Reflex.html)
-
у тебе передня система на 2 зірки. для шосейників також є передні системи з 3 зірками - це саме те що тобі потрібно.
п.с. а яка у тебе система? часом не шімано сора?
-
у тебе передня система на 2 зірки. для шосейників також є передні системи з 3 зірками - це саме те що тобі потрібно.
п.с. а яка у тебе система? часом не шімано сора?
шінамо срака :) іздіваєшся?
-
От пофоткав все, де є написи ;D
(http://keep4u.ru/imgs/s/080728/d7/d7b4be287c1c33bbe7.jpg) (http://keep4u.ru/full/080728/d7b4be287c1c33bbe7/jpg)(http://keep4u.ru/imgs/s/080728/06/06e25b7b5e435a2f85.jpg) (http://keep4u.ru/full/080728/06e25b7b5e435a2f85/jpg)(http://keep4u.ru/imgs/s/080728/3b/3b66f88d577b400809.jpg) (http://keep4u.ru/full/080728/3b66f88d577b400809/jpg)
Я так розумію, якщо міняти спереду на три зірки, то прийдеться міняти все?
-
Я би не "парився" із заміною чогось на щось. Тяжко їхїати - йди пішки. З часом адаптуються потрібні м’язи -будеш їздити. В мене, наприклад, є тенеденця до зменшення товщини покришки. Кожну нову я купляю менш зубастішу і менш грубшу.
Міняти все мабуть не доведенться.
Система розбірна, пошукай в неті, можливо існують різін модифікації тої системи, де друга зірка має менше зубчиків.
Можливо виникне питання сумісності манетки, і вільного ходу передньої перекидки (амплітуди її руху).
-
О, то так можна купити "Україну" і казати адаптуються мязи буш їхати :D
-
За пару місцяів активної їзди, якщо ти довго не їздив до того, в тебе буде постійно відбуватися замітний прогрес фізичних кондицій. Ти будеш довелосипеда ставити інші вимоги, ніж зараз. ТОму я раджу не спішити з апгрейдами, а дати можливість організму звикнути до нових навантажень і тльки з часом міняти начинку.
-
Систему на 3 зірки я б поміняв, як Дрім радив.. бо під горку їхати - то добре якщо м'язи адаптуються (розкажемо колись про це Славкові (xlibes) як м'язи під навантаженням адаптовуються :), шоб знав ), але в кожного своя техніка педалювання - хтось береже коліна, хтось - інерцію. І щоб обрати свій метод - треба хоча б мати вибір.
Я, наприклад, привик довгі але не затяжні підйоми долати на вликій передачі понижуючи її на ходу, і через те завжди впираюся "в зад" Славкові (якщо їдемо відповідним порядком), який скидає передачу одразу і крутить на пониженій передачі цілий підйом, бо береже коліна. Може, коли в мене коліна потріскають я теж буду такий обережний, а поки - мені підходить мій вибір :).
Покришки: ширші - можна, але глибший протектор - ні. Ровер ж не тріальний. Ширина покришки буде краще тримати на грунтовій поврхні а протектор - нафіг треба - збирати зайве болото.
-
Та я не дуже й то спішу, просто думаю розвідати шо і як. Просто перед тим попробував катнутись на гібриді з 3-ма передніми зірками і там вгору було набагато легше крутити. От і подумав, шо в шосейника видно все розраховано під швидкість, а не на круті підйоми. А колеса грубші хочу, для їзди по стежках і побитому асфальті. Захоплююсь фотографією, а там де гарні види як правило дорогі далекі від ідеальних :)
-
Та я не дуже й то спішу, просто думаю розвідати шо і як. Просто перед тим попробував катнутись на гібриді з 3-ма передніми зірками і там вгору було набагато легше крутити. От і подумав, шо в шосейника видно все розраховано під швидкість, а не на круті підйоми. А колеса грубші хочу, для їзди по стежках і побитому асфальті. Захоплююсь фотографією, а там де гарні види як правило дорогі далекі від ідеальних :)
Бери покришки стійкі до проколів. Та Schwalbe Marathon Cross досить гарно виглядає ;), я б собі таку взяв :).
Найдалекігші від ідеалу дороги - це ті - на яких колеса пробивають. Рельєф покриття - можна і перетерпіти, а от проколи - справжня засада. Я купив собі на заднє колесо твердішу гуму (Schwalbe) і дуже тішуся - жодного проколу (не рахуючись один, коли воно просто не могло не пробитися), в порінянні з старою мякенькою гумкою, яка пробивалась досить таки часто.
-
Та мене і на рельєфному покритті ковбасить :) Шосейник.... А на рахунок проколів, безкамерні шини з герметіком хтось юзає?
-
у тебе ззаді я бачу блок із 7 зірок - туди також думаю можна втулити блок зірок із гірської групи - де більші зірки, це думаю буде найбільш швидший та зручний спосіб. касету із 7 зірок можна купити у РБ чи на базарі - але перед тим раджу зняти колесо і піти з ним в РБ - хай тобі попробують заміняюти, бо я не впевнений чи воні дійсно припасується.
п.с. шосер то є шосер - :) завдяки посадці та конструкції велосипеда - горки повинні долатися на ура :)
-
Нэа, ніхто такого не юзає. Це якось, не по-нашому :)
-
у тебе ззаді я бачу блок із 7 зірок - туди також думаю можна втулити блок зірок із гірської групи - де більші зірки, це думаю буде найбільш швидший та зручний спосіб. касету із 7 зірок можна купити у PБ чи на базарі - але перед тим раджу зняти колесо і піти з ним в PБ - хай тобі попробують заміняюти, бо я не впевнений чи воні дійсно припасується.
п.с. шосер то є шосер - :) завдяки посадці та конструкції велосипеда - горки повинні долатися на ура :)
Дякую за пораду! Під горки я виїзжаю, але докладаючи добрих зусиль :) Може дійсно з часом все стане набагато легше.
-
З часом може стати не лише набагато легше, а навіть набагато схоже як у мене. :)
Це ж я тут притча во язицех. Це про мої коліна тут всі згадують. :)
-
xlibes То ти також радив би поміняти касету на гірську?
-
Покатайся трохи, то ж шосер як не як, потім має бути легше.
-
Просто коли людина купує шосейний велосипед, то вона має знати: ніхто не казав що буде легко. :)
Він дійсно розрахований для швидкісної їзди і розрахований на коней, які зможуть підтримувати таку швидкість на таких передачах, де спереду лише великі зірочки, а зізаду лише маленькі. Тобто там передаточний коефіцієнт дуже високий і для нетренованої людини на горбаках буде важко.
Тому можеш тренуватися на рівних трасах для початку, або частково тюнінгувати велосипед.
Можливо ти просто купив трохи не той велосипед як для першого разу.
Хоча ідеального велосипеда не існує для усіх випадків, тому варто мати їх аж три. Так що ти маєш першого. Вітаю у клубі веломаніяків. :)
-
Я б особисто теж радив ззаду поставити касету з великим діапазоном(особисто я так і зробив). Це дозволить як і вкручувати на рівнинах, так і мати легкий хід під гору. Але це тобі ЗАРАЗ важко, пройде 2 тижні і вже будеш гасати як дурний. Ногам треба час на розкачку. Навіть тренованим людям після зими важко їздити. Просто при педалюванні працюютиь не ті мязи що при ходьбі, і зазвичай ті мязи не сильно розвинуті в людини.
-
Ок. Поки буду катати так і потихеньку приглядатись до апгрейдів. */\* Першим на черзі певно буде задній болотнік ;D
-
А він існує в природі? Болотнік для шосерів.
-
Задній мені в "Ровербайку" показували, 50 грн. пластикове крило.
-
До речі може хтось підкаже, призначення цих двох дирок на задній вилці?
(http://keep4u.ru/imgs/s/080730/9b/9bd026b6a7a06c5d4b.jpg) (http://keep4u.ru/full/080730/9bd026b6a7a06c5d4b/jpg)
-
Які дирки? Там їх багато... є дирки для кріплення багажнику, для кріплення дискового гальма. якщо можна фото в студію...
-
Та я ж приєднав фото в попередньому пості, шо в тебе не показує?
-
а з на другому боці рами є теж 2 дирки в тих самих місцях?
якшо так то дирки зроблені для кріплення багажнику та болотніка (такого типу як на "україну" чіпляється)
верхня дирка то багажник, нижня то для кріплення болотніка.
-
Так, з другого такі ж самі дирки, значить в мене не шосер? ;D
Ше розібрався з зірочками, спереді в мене 52-42, а ззаду 7 зірок від 12 до 24. Певно буду таки задню касету міняти хоча б на 14-28
-
Так, з другого такі ж самі дирки, значить в мене не шосер? ;D
у тебе шосер - просто іншої "категорії". наявність дирок обернено пропорційна до ціни та призначення велосипеда.
п.с. у тебе на манетці до переднього перемикача - скільки можливих передач 3 чи 2? Якщо 3 то можеш пошукати шатуни із 3 зірками - імхо. тоді буде більший діапазон "низьких передач" ніж поміняти задню касету, хоча спочатку спробуй якраз поміняти задню касету, а потім вже будеш бачити чи тобі достатньо її.
-
Буду робити з нього туринга :)
На рахунок задньої касети, шо порадите? Знайшов отаке http://www.velomax.lviv.ua/store/index.php?controller=product&path=113_198&product_id=129 (http://www.velomax.lviv.ua/store/index.php?controller=product&path=113_198&product_id=129) але шось дуже дешево. Варто її брати?
-
Якщо підійде до втулки то можеш сміло брати. Ціна як ціна.
-
Був в "Ровербайку" такої трещотки небуло, тож взяв іншу Shimano 13-34 типу такої як на фото. Заплатив 56грн. + зйомник 16, зганяв додому на обід і поміняв:) (http://www.velomax.lviv.ua/store/image/shim_mf-tz37.jpg)
До речі писали шо тяжко відкручувати трещотку, затискають в тіски і т.д. Я робив так, розвідний ключ накидав на зйомник, ставив колесо на ребро і всівшись на нього, тягнув ключ догори. Пішло зразу. Вся операція зайняла 15хв. Лишилось тільки перемикачі піднастроїти.
-
Важко в старих системах, коли касета НАКPУЧУВАЛАСЬ НА PІЗЬБУ. Або в тому випадку коли ти "від душі" затянув стопорну гайку на касеті. У тебе ж я бачу гайка була закручена без надмірних зусиль, тому й відкрутилась легко.
Доречі моя тобі порада, час від часу відкручуй і закручуй ту гайку. А то якщо прикіпить, або затянеться то хрін ти її легко знімеш. Хоча це стосується всіх різьб на велосипеді. Також я б радив піти і купити фіксатор для різьб. По перше небудуть самопроізвольно розкручуватись всякі болти і гайки(я маявся якраз з цим фіксатором касети) а по друге не "прикіпить" різьба від довгого використання. У тебе ще велосипед відносно новий(Віктор катав несильно багато), то чому б не подбати про все зазделегіть, щоб потім не мучитись.
З.І. Сам брав майже таку саму касету, тільки велика зірка теж біла а не чорна. ПРавда брав тому що кращих на той час небуло ;D
-
До речі, а для чого це там такий великий розрив у діаметрах передостанньої і останньої (чи першої і другої* ) зірок?
виглядає так екстремально якось ..
-
Ну типу касета нормальна швидкісна, дозволяє точно підбирати передаточне відношення, але бувають випадки коле треба НАДзусилля, ось тоді в пригоді і стає та велика зірка. За звичайних умов вона майже не використовується, але прозапас стоїть(як там в росіян "запас карман не тяготит, ни пить ни есть не просит ..." далі нецензурно, то я й не привожу всю фразу повністю ;D)
-
2 erazel В мене трещотка закручується на різьбу! То в вас касети з гайкою зверху :)
2 bhagavan Я трещотку якраз і купляв через останню зірочку, в мене вона використовується, постійно при русі вгору. Діло в тому шо передні зірки в мене 52-42, а задня найбільша була 24, тому при русі вгору треба було прикладати багато зусиль. Тепер задня найбільша 34, в поєднанні з передньою 42 виходить нормальна передача для руху вгору. В вас напевно спереді є зірки менші чим 42, тому вам можливо така задня зірка без потреби, а в мене туринг-шосер, розрахований на швидкість.
-
Ше маю бажання замінити руль на прямий, варто таке робити? Бо при їзді по місту, рога не дуже зручні.
-
ггг, в мене спереду *найбільша* зірка має 42 зуби :)
на рахунок руля - то я взагалі не уявляю такої посадки, шоб можна було на баранячих рогах їздити. Мабуть шия болить, коли вперед на дорогу дивишся?
-
Та ні, я переважно їздю тримаючи руки зверху на тормозних ручках, або біля виносу
-
Ну прямий не прямий, а з "палками" посередині для упору рук взяти б непомішало. Рукам зручніше в далеких поїздках.
-
А ті палки на мій руль можна доставити? Правда всерівно зручного мало, бо треба буде тягнутись до тормозних ручок постійно, на прямому рулі по місту простіше, і переклюки і тормоза під руками.
-
В п’ятницю прикупив собі задній переклюк Shimano Tourney RD-TX30 (http://ecx.images-amazon.com/images/I/41IMm84H6KL._SS500_.jpg)
Не знаю, чи то він такий вибагливий, чи то в мене руки такі, але настроював його майже цілий день, і то здається невідлаштував, плюнув і катаю так. Хоча зі старим проблем не було, настроювався за 15хв. Єдине чого вирішив його поміняти, він не призначений працювати з зірочками "MegaRange" і троха тер на сусідній з "MegaRange" зірці. Отак, хотів як кращє а вийшло як завжди ;D
-
В мене такий стояв. Повір що в тебе з руками все гуд :)
-
Тарней то початкова група у Шімано, і досить фіговий. Краще не пожалій 150 грн і візьми Алівіо. Можна взяти і Ацеру/Альтус але у них кріплення тросіка на гайці а не шестигранці, геморно затягувати. Тим більше Алівіо 7/8 року це та сама Деоре(у мене є і та і та, прям брати близнюки). А ще краще візьми Шрам 3.0 У шрамів просто переключення набагато чіткіше і легше, Дрім підтвердить. Але прийдеться взяти і нові манетки, десь 250 грн разом витяне.
З.І. Я так бачу ти його хочеш довести до "гібрида". ;)
-
Отакоє :( Прийдеться знов міняти, а з тим шо робити? На запас? ;D На рахунок шрамів, в нас вони десь є? Чи потрібно замовляти з нету? І як вони з шимановськими зірками, нормально працюють?
До речі в Турнея кріплення тросіка також на гайці, особливого дискомфорту не відчув, ключик на 9 здається і все нормально затягується. Якщо брати Алівіо і Ацеру/Альтус різниця відчутна?
З.І. Гібрида не гібрида, просто хочу зробити його більш придатним для їзди по місту і прилеглим районам.
-
Троха чути різницю, ти не міняй вже/, не слухай того Еразеля. Вбєш цю то поставиш собі шось дорожче :). А на рахунок гайки то просто якшо на шестигранник болт то якось зручніше
-
Та просто той турней напрягає троха, зара відлаштував шо добре переключає на малих швидкостях, зате на великих проскакує одну зірку, відлаштовую великі тоді чудить на малих >:(
-
Та просто той турней напрягає троха, зара відлаштував шо добре переключає на малих швидкостях, зате на великих проскакує одну зірку, відлаштовую великі тоді чудить на малих >:(
В тебе ролік для тросіка є? Якшо є то забудь про нормальні налашштування :)
-
Нема, там був варіант з роліком, але я його не взяв. А цю заразу налаштував раз так шо ніби все ок переключалось, тільки от коли на саму велику задню зірку включаюсь, то тросік натягується так шо добрий поворот руля переклацує манєтку на передачу вверх >:D Попускаю трос починаються чудеса. Я так поняв шо мені його несвітить налаштувати ідеально ;D
-
Кожухи і тросік поміняй :D, серйозно, бо він міг з часом забитися в Вітьки, а за час стояння весь пил налипнути і затвердіти на тросіку в кожусі. Ось воно фігово і переключає.
Шрами є в РБ.
-
Та ні, то гон, на старому все прекрасно переключало, та й тут тросік ходить нормально.
-
Ше шо хотів спитати, в мене обода Alexrims 14-622 яку зашироку резину туда можна втулити? Зара стоїть 28-622, хочу 35 або 40. Pеально таке зробити чи треба обода міняти?
Всьо, розібрався. Знайшов статейку толкову, може комусь згодиться http://www.veliki.ru/text/sizetires.html (http://www.veliki.ru/text/sizetires.html)
-
Sram - чоткий!
-
Sram - чоткий!
Дрім тоже! :D
-
Лазив по нету на срам (неподумайте нічого поганого ;D ) дивився, шо скажете задній переклюк Sram 2007 SX 4 http://bikeshop.com.ua/product_info.php?products_id=1355 (http://bikeshop.com.ua/product_info.php?products_id=1355)
і манетки Манетки Sram SX-4 Trigger http://bikeshop.com.ua/product_info.php?products_id=641 (http://bikeshop.com.ua/product_info.php?products_id=641)
Чи краще буде взяти задній переклюк шимано алівіо http://bikeshop.com.ua/product_info.php?products_id=1733 (http://bikeshop.com.ua/product_info.php?products_id=1733)
Ше знайшов у Львові б/у шосейний переклюк Shimano RSX RD-A410 за 100 грн. (http://i24.ebayimg.com/02/i/000/fd/bd/4edd_1.JPG)
-
Скажем так - SX4 нормальний переклюк, манетки впринципі теж, просто в SX7 манеток іде основа люмінієва, а в чтвертих плястмаса. На рах шімано - ліпше бери шрам :)
-
На рахунок тієї шосерної перекидки із Львова. ТИ ЧОГО МІНЯВ СВОЮ НА ТАРНЕЙ? Бо вона не кидала на велику зірку. Невжи ти думаєш що ця почне кидати :D . ЧИ брати Срам чи Шімано різниці нема для шосерів. Просто Срам меньше теліпається, що при їзді по колдойобінах роль грає. При їзді по дорозі один хрін. Правда існує думка що срам точніше переключає. Але то треба питати в тих хто юзав обидві фірми перекидок.
-
Там троха не так. Стара кидала на велику зірку, але через те шо маленька лапка чи шо, на великій зірці вона притискалась вплотну, тобто якщо поркутити назад педалі, то ролік скакав по зірці і ніякими настройками відвести нижче я його не міг :( От і вирішив поміняти, шило на мило ;D
-
Хотів в суботу купити тримач з флягою для води, зайшов в РБ а там чувачок сказав шо то можна причепити тільки якщо є отвори в рамі. В мене їх звичайно ж нема, от думаю може на хомути якісь прикрутити, бо шось недуже хочу раму свердлити. Може хтось вже чипляв, поділться технологією :)
-
Є сумки від Дойтера напоясні з фляготримачем... Раму не варто свердлити - в нас отвори в рамі пістоновані і гвинти вкручуються в різьбу в пістоні. А твої різьбові отвори будуть служити лише концентраторами напружень. Це все звичайно лише ІМХО, але, здається, не позбавлене глузду :)
Спробуй кабельними стяжками (пластмасові самозатяжні хомутики такі), якщо не буде достстньо жорстко - тоді вже металевими хомутами...... але здається дві-три стяжки мають добре тримати (як "антилюфт" можна гумову прокладку прив'язати).
-
Спасибі за пораду, буду шось майструвати. На рахунок сумок, як на мене шось не дуже зручно.
-
В мене такий велосипед, хороший, нічого не скажу, звичайно хотілось би кращого, але й на кращий ліпший знайдеться, а далі що?Короче катаюсь другий сезон і не жалуюсь. o^-o
-
Хотів в суботу купити тримач з флягою для води, зайшов в РБ а там чувачок сказав шо то можна причепити тільки якщо є отвори в рамі. В мене їх звичайно ж нема, от думаю може на хомути якісь прикрутити, бо шось недуже хочу раму свердлити. Може хтось вже чипляв, поділться технологією :)
я вже займався.... металеві хомути рулять.... бо пластикові якато сволота ... обрізала...
а взагалі нової так і на вчіпив... поняв шо мені її нафік не нада... як і сумки, яка розлізлась... рюкзак рулить форева...
-
В мене такий велосипед, хороший, нічого не скажу, звичайно хотілось би кращого, але й на кращий ліпший знайдеться, а далі що?Короче катаюсь другий сезон і не жалуюсь. o^-o
А я вже до свого так звик, шо ніякого "трактора" ;D не хочу. Коли пересідаю на чийсь байк з амортами то почуваю себе так ніби з спорткара в мерс пересів, ніби зручно і м’яко але чогось не вистачає... */\* Буду міняти хіба що на хорошого туринга.
-
Прально. Але хороші туринги дорогі.
Тут, наприклад.
-
Та й тут не дешеві ;)