shpryha
ТехМайданчик => Обслуговування та ремонт велосипеда => Тема розпочата: Erazel I-st від 22.03.2010, 10:58:57
-
Ось рішив підняти таку тему. Як вважаєте можна просто старе масло фільтрувати через якийсь фільтр (типу до кавоварки) і відстоювати, а потім заливати назад, чи все ж мусово заливати суто нове?
Просто давніше перебирав свого тотема і старе масло не виливав а злив у баночку. На днях дістав ту баку а масло чисте і прозоре, а весь осад осів на дно. Тобто получилось знову чисте масло. СОбсно коли перебирав Мурзу Дріма то теж за кілька днів весь осад в маслі осів і ми отримали чисте масло без домішок.
Задався цим питанням бо хотів би перебрати СупертТ свій, а масло там досить каламутне. Однак нового масла немаю, бо в байкшопі закінчилось. Да й Дімці вон треба теж цілий літр масла на його монстра. А це дорого блін.
Які будуть думки панове.
-
По ходу можна та от тіко вязкість не та бде :) думаю ти навіть особливо не відчуєш!
-
А чому не та? Масло ж залишається тим же. ПРосто ми забираємо з нього домішки у виді "виработки" від тертя поршнів.
-
А може масло із моторів BMW також почнемо відстоювати, і знов заливати його :D . Тре порадити таку технологію німцям :D :D :D
-
Ладно. Все . поняв. Купиш літру масла Мотюль за 250 грн для своєї майбутньої ДропОфф тоді й поговоримо. :P
До того ж ти путаєш моторе масло і амортизаційне. Різні умови роботи. В моторах воно має спарву з високими температурами. В амортах ж масло просто набирає домішок від вироботку тертя поршня в циліндрах. Тому відстоявши масло його можна далі використовувати. Його можна використовувати взагалі без заміни. Але є ризик домішками забити клапани демпфера.
-
ну, нормальна ідея ніби.
-
Працював в Глубичку на станції тех-обслуговування(В малярці правда). Часто забігав і до майстрів-мотористів. Бо і самому приходилося в них робити свого старого Москалика. Одним словом в савдепо-машинах нищого класу з маслом не бавляться. Інша справа хороший автомобіль. Там масло міняли і в амортизаторах часто.Бо, як не чисть, чи фільтруй - то мікрочастини всерівно залишаються.
Вичинав ще в Неті про Харлей - Під час цього процесу кінетична енергія трансформується в тепло. (Тому варто регулярно міняти масло амортизатора - тепло руйнує масло).
-
Ладно. Все . поняв. Купиш літру масла Мотюль за 250 грн для своєї майбутньої ДропОфф тоді й поговоримо. :P
До того ж ти путаєш моторе масло і амортизаційне. Різні умови роботи. В моторах воно має спарву з високими температурами. В амортах ж масло просто набирає домішок від вироботку тертя поршня в циліндрах. Тому відстоявши масло його можна далі використовувати. Його можна використовувати взагалі без заміни. Але є ризик домішками забити клапани демпфера.
Так що заливай собі по 200 раз одне й теж масло, і буде тобі щастя в лапках :D :D :D :D :D, тоість для твоєї вилки
-
Масло бажано повністю міняти на нове, бо старе просто від роботи поміняло свої властивості (воно ж підлягало при роботі різкому перепаду тиску, ... )
-
Так що заливай собі по 200 раз одне й теж масло, і буде тобі щастя в лапках :D :D :D :D :D, тоість для твоєї вилки
Ловлю на слові. Якщо не будеш міняти масло що 25 годин катання як, здається, написано в мануалі до вилки то значить ти дієш зовсім не так як говориш :P
-
А в мене є зустрічне питання якщо гідравліка нова але тре прокачати тормозуху тре виливати чи мона ще використати , бо вилка - масло ,а от гальма то важливо! ::)
-
Бажано наново. Бо навряд чи ти будеш прокачувати такою самою тормозухою яка була налита до тебе.
-
взагалі на банці написано,що треба міняти навіть якщо не катав.Воно тіпа втрачає свої властивості
-
юудеш мати чим ланцюг змащувати
-
не гоніть
ніхто в машинах викого класну не міняє масл ов амортизаторах
там міняють амортизатор!
до речі не тільки в високого класу машинах)))