shpryha
ТехМайданчик => Обслуговування та ремонт велосипеда => Тема розпочата: Avanar від 01.12.2014, 21:46:47
-
Не знаю як правильно називається, але потрібен упор для нижнього підшипника вилки
(http://savepic.su/4431462m.jpg) (http://savepic.su/4431462.htm)
Вилка стандартна 1 1/8', діаметр посадочного місця ~ 30 мм.
Потрібен тільки упор, без підшипника і чашки.
Може хтось має, або підкаже де в Тернополі можна купити
-
Штилиц выстелил в упор.
Упор упал
аж чесну правду тобі сі кажу - збирай як воно є, бо то шо ти бажаєш імєть є вельми абстрактним плодом твоєї уяви і в реалі навряд чи існує
-
В комплекті рульової завжди є така деталька - кільце кочення. Знайти можна скоріш за все досить важко окремо. Думаю варто запитатися в веломагазинах чи веломайстерінях. Проте з розбору його досить важко зняти - воно напресовується на шток(скоріш за все не дуже рівне після зняття).
Але і без нього важко - призначене для посадки підшипника. Получається як конус в втулці.
-
вони різні, в залежності від підшипника. хіба в майстернях шукати і підбирати. Сам їжду на нерідному вже майже 2 роки :D то притерлося трохи на шаріках. В планах нова рульова.
-
а я таки мам троха здоровля тиснути кнопки, отож й напишу
жостка вилка має ту ж висоту шо амортизаційна з утопленим амортом
ізначально корінь зла коріниться звичайно ж шо в стєчкіню, ібо та безстидна свиня похвалилася Аванару, шо поставив на 26"раму жостку вилку 28" і ровер менше став рити носом землю і сі поменшало провисання каретки
але ж там аморт.вилка мала хід 100 мм, а на аванаровому гібріді мабуть лише 63 мм - це стандартний (імхо) хід амортювилок гібрідів
тобто в випадку гібріда різниці в геометрії вела майже не буде, але ж Аванар твердо взяв за мету втнути не бачений ізврат
-
Стечкін, не розводь демагогію. Я не питаю поради, варто міняти амортизаційну вилку на жорстку чи ні, як зміниться кут нахилу вилки при заміні і як це буде впливати на керованість. Я цього добра і цих полємік вже начитався.
В мене на купленій жорсткій вилці нема нижнього упора, а з амо вилки я його збивати не хочу, може ще прийдеться її ставити знову. Тому і питаю може хто має стару або де можна купити. Просто неохота було купляти весь комплект до рульової.
-
я дуже сі вибачєю...
а то йа був шота взяв собі до порожньої голови, шо ти не лишив своєї маніакальної ідеї поставити нижче рульового стакана кільце - аби уникнути провисання каретки
але ж не радуйся - твоя маньячна ідея передалася меню, я тут собі компенсую відсутність баби зборкою чергового вела з безрізьбовою жосткою вилкою...
-
Питання закрито. БУшного знайти не вдалось, за комплект до рульової викидати 140 грн. впадло. Вдалось акуратно зняти з амовилки за допомогою ножа, молотка і викрутки.
-
Питання закрито. БУшного знайти не вдалось, за комплект до рульової викидати 140 грн. впадло. Вдалось акуратно зняти з амовилки за допомогою ножа, молотка і викрутки.
а вот тобі ні хрєна подібного !!!...
твоя безвідповідальна ідея з проставочним кільцем нижче рульового стакана засіла в моїй позбавлений розуму голові як та заноза в сраці і питання таки близько не закрито, а тіко плочинає розкриватися...
)))
-
Ладно, зима довга, щоб та заноза тобі подовше там сиділа, заодно буде про що триндіти, на:
Ти в курсі, що замість лівої вилки треба поставити праву
(http://savepic.su/4507798m.jpg) (http://savepic.su/4507798.htm)
Якщо робити так як є ось що вийде:
(клацни по зображенню)
(http://savepic.su/4512918m.gif) (http://savepic.su/4512918.htm)
Мені таке положення не дуже подобається.
-
ну а я про шо писав:
жостка вилка має ту ж висоту шо амортизаційна з утопленим амортом
взагалі буде нормально, лише каретка провисне
-
В мене на купленій жорсткій вилці нема нижнього упора, а з амо вилки я його збивати не хочу, може ще прийдеться її ставити знову. Тому і питаю може хто має стару або де можна купити. Просто неохота було купляти весь комплект до рульової.
Не майся дурнею, знімай. Воно для кожної рульової своє(ко кутам нахилів і формі профілю). Її зняти це 3-4 хвилини, найти іншу таку саму 3-4 тижні. Сам розумієш невідповідність величин часу.
А стоп, ти вже так і зробив :). Просто ти завжди вирізнявся тверезістю роздумів, а тут на дурницю переключився.
Що до жорсткої вилки. Народ, а ви суто по асфальту їздите чи що? Ви ж будете педалями землю рити і камінці ловити. Рама ж не розрахована під такий кліренс.
-
Що до жорсткої вилки. Народ, а ви суто по асфальту їздите чи що? Ви ж будете педалями землю рити і камінці ловити. Рама ж не розрахована під такий кліренс.
Низкий таз радует глаз
-
Низкий таз радует глаз
та то так коли дівчина за рулем, глаз то радує, но то є опасне діло, задивишся, і в яку яму шмигнеш *overhead*
-
Ти просто біля шосейниць не їздив. особливо якщо у них футболка з декольте. Я надовго запамятаю поїздку в Бірки. Я тоді ледь не зловив перший в житті сердцевий напад. Враховуючи що у дівчини каденс був десь під 100.
-
Низкий таз радует глаз
типа для інтернетчиків - тазом в раше називають авто ВАЗ.
а в них зара мода на занижені пріори
і вапщє - http://forum.te.ua/showpost.php?p=2482511&postcount=8418 (http://forum.te.ua/showpost.php?p=2482511&postcount=8418)
-
1. Народ, а ви суто по асфальту їздите чи що?
2. Ви ж будете педалями землю рити і камінці ловити. Рама ж не розрахована під такий кліренс.
1. Так, я в основному їзжу по асфальту, а ті декілька км польових доріг чи щебню мені погоди не роблять. Поясню чому, я десь в липні спробував на під'йомі заблокував вилку, перевірити чи дійсно так легше їхати, великої різниці не почув. А потім в листопаді коли її знімав, помітив що вона заблокована :D. Я 4 місяці проїздив на заблокованій вилці не відчуваючи дискомфорту. Тоді питання а нафіга вона мені при моєму стилі катання.
Крім того, та що стояла важить - 2,82 кг., жорстка - 1,13 кг. різниця в 1,7 кг спереду я думаю буде відчутна.
Коли поїду раз в рік в Карпати по перевалам, тоді може для тої поїздки поставлю цю еластомерну пародію. Висновок- хороші гріпси рулять!
2. Не буде ровер нічого рити, а те що ловив раніше, те і буде. Кліренс "до того" - 27,5 см., "після того" - 25 см., для мене цих 2,5 см не те що не критично, а просто смішно, я через повалені дерева не їзжу. Єдине що при цьому трохи зміниться кут нахилу вилки до асфальту, і від цього можливо керованість. Зроблю - побачу, не такі великі гроші.
-
Ну біс зна. Може я просто занадто багато екстрималив :). Але коли входив в поворот з нахилом то частенько педалью задівав землю. Рама була під 100-120 ходу вилки, а я поставив був 100 з витянутою однією пружиною, тобто вилка завжди була напівпрожата.
-
Але коли входив в поворот з нахилом то частенько педалью задівав землю.
Саме тому тобі це непідходить, а я чесно кажучи навіть не пам'ятаю, коли я останній раз входив в поворот з таким нахилом, щоб для мене цих 2-3 см були настільки критичні. Крім того , пам'ятаю, коли я був ще маленький, мені батько казав, що коли повертаєш, то відповідну педаль треба тримати в горі :D.
-
Саме тому тобі це непідходить, а я чесно кажучи навіть не пам'ятаю, коли я останній раз входив в поворот з таким нахилом, щоб для мене цих 2-3 см були настільки критичні. Крім того , пам'ятаю, коли я був ще маленький, мені батько казав, що коли повертаєш, то відповідну педаль треба тримати в горі :D.
Справжні райдери в поворотах ше накручують :D 8)
-
як скучно йа живу...
-
жорстка - 1,13 кг.
ого, сталь? Моську не хотів? Хоча вона в теперішні часи трохи вартує.
Справжні райдери в поворотах ше накручують :D 8)
8)
-
ого, сталь? Моську не хотів? Хоча вона в теперішні часи трохи вартує.
моська на 28" колесо лише пыд диск стає
в неї вібрейки на 26"
-
ого, сталь? Моську не хотів? Хоча вона в теперішні часи трохи вартує.
Поділивши 1,13 кг на 300 грн. отримаємо 26,5 грн./ 100 гр. , а тепер порахуй те саме на 560 грамову карбонову вилку, і скажи чесно чи варте воно того? :) , для мене це зайва трата грошей.
Тим паче що вже пізно, вже все зроблено.
-
Поділивши 1,13 кг на 300 грн. отримаємо 26,5 грн./ 100 гр. , а тепер порахуй те саме на 560 грамову карбонову вилку, і скажи чесно чи варте воно того? :) , для мене це зайва трата грошей.
Тим паче що вже пізно, вже все зроблено.
по-перше коли я тобі ту вилку продав вона важила 1,122 кг разом з болотом, а не 1,13 :)
по-друге вилка МОССО не карбонова, а люміньова і важить десь 0,9 кг
по-третє вилка МОССО таки на 26"
по-четверте перевага жосткої вилки не лише у вазі зокрема, а у ергономіці взагалі (тому що йобана в рот, якщо хто бєс панятія...)
по-пяте учі матчасть, батанєг...
:) :)
-
по-друге вилка МОССО не карбонова, а люміньова і важить десь 0,9 кг
З не обрізаним штоком 650гр.
-
З не обрізаним штоком 650гр.
а ти вапщє мовчі, а то не тіко шток обріжу )))