Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - Kostantin

Сторінок: [1]
1
Shimano Deore XT RD-M761
Стан хороший, не гнулась, не рівнялась. Довга лапка.  9 шв.





Ціна 200 грн.

Монетка Shimano DEORE LX SL-M580 (Надбитий кутик, функціонально на 5)



Ціна 80 грн.

Касета 8 шв Sram PG 8... точно не памятаю. пробіг дуже невеликий-до 200 км+ланцюг,



 
Тільки притерлись:)
Ціна 100 грн.

Лежать шатуни  Bontrager Big Earl-треба виточити вставку між шатуном і педалею. Каретка VP 73 мм. (Разом з шатунами є незначний люфт, можна зробити і кататись))





Ціна питання 50 грн.

Всі деталі разом-350 грн.
Все  в Львові, перешлю поштою.

тел. 0965266484 Костя (Телефонувати до 24)
Дякую.



2

Продам свій  велосипед. Куплений в 2011 році з Pinkbike. Був кілька разів в Карпатах + щоденне пересування по місту. За велосипедом  регулярно дивився.

В вересні поставив нову систему, перекидку, монетку, ланцюг і касету.

Вилка перебрана, залито свіже масло Motyl W 7.5.Виточені нові кріплення аморта.В рамі поміняні проми.Жодних люфтів, тріску чи ще якихось посторонніх звуків.




Поміняв на 
Цей стоъть без діла.

 

Рама ZR 9000 Alloy main frame, ZR 9000 swingarm w/178mm.

Розмір рами S (При рості 180 см. мені було комфортно) Присутні потертості і  сколи фарби. Вмятин, тріщин немає. Не варена.

Проми поміняні. Виточені нові кріплення аморта.







Вилка Manitou Travis Single w/rebound, compression, 180mm

Штани пофарбовані в автомалярці. Був підварений дропаут, тріщинка була на момент покупки і зразу заварена.

На ремонт віддавав майстру з  Masterbike в Тернополі. Після заварки жодних проблем не виникало.

дропаут не є нагружений в цьому місці. На лівій нозі є царапини, але в нозі пружина,

тож на роботу не  впливає.










Задний амортизатор Manitou Swinger 4-way.



Втулки Bontrager Earl


Обода Bontrager Earl

На задньому є невелика вмятинка. Загалом стан на 5.



 Покрышки Bontrager Big Earl 26x2.6”, 60 tpi 

Тормоза Hayes HFX-Mag, hydraulic disc w/BFL levers, 8" (Переднє можна пркачати тільки через верх.)

Колодки стерті десь на 50-60 %.




Седло DMR

Подседельный штырь Bontrager Big Earl

Вынос Bontrager Big Earl, 10 degree, 31.8mm, 1.5”

Руль Bontrager Earl, 31.8mm

Рулевая Cane Creek Double X w/cartridge bearings, 1.5"

Каретка Truvativ Howitzer Team 73 мм. (нова)

Шатуни Truvativ Hussefelt 175 мм. (Нові)

Касета Sram PG 950 9 шв. (Нова)

Ланцюг Sram PC 951 (Новий)

Переклюк Sram X7 9 шв. 2012 рік. (Новий)

Монетка Sram X7 шифтер.







 В комплекті дам успок Da bomb recoil (потрібно повозитись з установкою, краще поставити інший, цей доживає своє і не дуже підходить під цю систему)


Контакти: 0965266484 Костя.

При потребі зроблю додаткові фото.

Відправлю наложкою чи по передоплаті новою поштою. Якщо наложний платіж, то передоплата за пересилку велосипеду, решта поштою.

Зустрітись-подивитись вживу вітається! Велосипед знаходиться у Львові.


Дякую.

 

3
Якось потихеньку помаленьку дожився такої радості)Велика подяку surik абож Саші,з його допомогою байк приїхав з далеких світів.




Рама     ZR 9000 Alloy main frame, ZR 9000 swingarm w/178mm
Вилка     Manitou Travis Single w/rebound, compression, 180mm
Задний   амортизатор    Manitou Swinger 4-way

Втулки                  Bontrager Earl
Обода                  Bontrager Earl_пістонові 36
Покрышки    Bontrager Big Earl 26x2.6”, 60 tpi

Манетки                            SRAM X-7, 9 speed.    передня Shimano LX
П.переключатель              Shimano XT
З.переключатель   SRAM X-9
Система                               Bontrager Big Earl 22/32 w/bash guard
Кассета                               SRAM PG970 11-34, 9 speed
Педали                               Bontrager Big Earl platform

Тормоза                   Hayes HFX-Mag, hydraulic disc w/BFL levers, 8"
Седло                               DMR
Подседельный штырь   Bontrager Big Earl
Вынос                               Bontrager Big Earl, 10 degree, 31.8mm, 1.5”
Руль                               Bontrager Earl, 50mm rise, 31.8mm
Рулевая                      Cane Creek Double X w/cartridge bearings, 1.5"

Планую цього року  встигнути на велодень)минулого уви не встиг(

4
Оскільки мій старий велосипед вже не зовсім задовільняє мої потреби то  вирішив за зиму зібрати собі вже щось солідніше.Їзджу на Author concept,але хочеться  чогось агресивнішого.Власне  велосипед буде потрібен і для того щоб 5-10 км проїхатись по місту але  і спокійно взяти його  десь в лісі поганяти чи в гори поїхати.
Зараз вибираю раму.Хочу низький хардтейл типу
Dragstar чи Da Bomb XLR8R,але  вони йдуть до 16 ростовки(а їзджу зараз на 21.Ріст 184) і не знаю чи зможу я нормально  по місту їздити якщо підсиділ довший поставити чи ногами за руль буду зачіпатись.Яку можете раму порадити  щоб і по розміру мені підходила і вимогам відповідала,чи це впринципі не можливо таку знайти?

за раму готовий віддати до 1500 грн.

5
Лежав у мене в кладовці  велосипед майже списаний мною рік назад,але виникла потреба в другому велосипеді і руки дійшли до нього.Проблема була в каретці,на старенькомуArkusi чогось мегакрутого чекати не довелось і після 6-7 років  катання в ній зявився жахливий люфт.У звязку з відсутністю необхідних ключів завіз велосипед(минулого літа)  в велолюкс де попросив замінити каретку,але хлопчина який там працював сказав що ліву частину заклинило і зняти він її не зміг ,тому змінив підшипники і тепер все має бути класно,але вже через тиждень зявився дивний металевий звук і той самий люфт.Того разу велосипед був завезений в ремонт на базарі(синя будка навпроти спорт+)де злий дядько(здається Гріша)теж не зміг її повністю викрутити(доречі підшипник був розтертий) і сказав що її можна вирізати тільки болгаркою.
Цю зиму велосипед простояв,але знайомий попросив позичити велосипед і я вже власноручно вирішив спробувати щастя в заміні тої злощасної каретки.
Привіз з дача  солідні гаєчні  і газові ключі і з допомогою шприхаля Maxzzz   після кількох годин роботи каретка піддалась.
Можливо  в когось колись виникне така проблема того постараюсь  розписати процес зняття:
Ліва частина(фото 1,2)ніяк не піддавалась і всередині все було вкрито товстим слоєм ржавчини, ззовні виглядало наче  вона дуже перетягнута і аж впресована в раму(маю підозру що це робота майстра з велолюксу який викручував її не в ту сторону,оскільки навіть передачі він мені відрегулював так що я довго плювався)
1)
2)

В стакан де була каретка залили ВД-40 і по можливості очистили від ржавчини.Глянули в неті в яку сторону викручувати,але вона і не думала піддаватись.Після роздумів вирішили спробувати нагріти  всю ту конструкцію.
Виливщи десь два літри кипятку  всередину  моментально спробували викрутити і склалось враження що  каретка зрушилась на кілька міліметрів.Так почергово поливаючи  каретку кипятком і потім заливаючи ВДешку(під дією кипятку рама розширювалась і за нашим припущенням ВД глибше проникала).І на восьмому літрі води та клята каретка нарешті піддалась,але викручавалась  криво того боячись пошкодити різьбу довелось її кілька разів дотягувати назад і починати викручувати заново,поки нарешті вона не пішла рівно.Надиво різьба постарждала не сильно(було зірвано кілька витків на самому початку а далі як новенька) і нова каретка поставилась доволі легко.

Такий вигляд то все мало як тільки ми її зняли:


А ось набір тендітних інструмантів  який нам допоміг):


Великий гаєчний ключ виявився просто ідеальним для цієї роботи,бо газові  дуже злітали,тому якщо ще в когось виникнуть такі проблеми то можу позичити.Процес зайняв біля трьох годин і позбивав добряче руки)

Сторінок: [1]