shpryha
Загальний => Справжні велосипедисти => Тема розпочата: Штир від 24.04.2010, 09:05:03
-
Прочитав ваші поради і прикинув що city варіант не є оптимальний для мене. Допоможіть з вибором виходячи з наступного:
1. Вага велосипеда для мене є вагомий аргумент, тому що хочу на роботу їздити і на обід повертатися додому. Не дуже хочу важкого велосипеда носити по сходах, залишати у під'їзді так само не хочу.
2. У студентські роки наїздив на туристі десь 5000 км, їздив деколи по 70 км на день без зупинки. Тому певний досвід маю.
3. Зараз думаю про хардтейл (колеса не менше 26) або гібрид. Тому, який варіант кращий з точки зору тернопільських велотурів? З якою середньою швидкістю ви їздите?
-
"Я вам нескажу за всю Одесу", але дещо можу повідати. Середня швидкість получається в поїздках 15-20 км/год. А крейсерська 20-25. Народ у нас їздить на 26 колесах в основному. Причиною цьому є погана якість наших доріг. да й добре зібраний кантрійник(на 26 колесах) є цілком достатнім навіть для шосейних поїздок на 70-130 км.
А от на рахунок ваги то тут не все так однозначно. Я так зауважив що 12-15 кілограм в руці несильно відрізняються. Тут вже більше фізична форма власника грає роль. Але от для кращої котимості то варто потім пошукати колеса полегше. Вкласти трішки більше грошей але мати легкі колеса. Я є власником двох велосипедів на 12 і 18 кг. Так 12 кілограмовий котить в рази краще і легше за важчого собрата. Але не стільки в рахунок ваги як через тонкі легкі колеса. Та й носити його зручніше бо колеса не переважують з сторони в сторону, вага зібрана в рамі по центру і тому руки не вивертає при переносці на руках, получається ніби добре збалансована відцентрована "ровєсовка".
-
Дякую. А що означає - легкі колеса:
1. Легкий обід + втулка + шприхи?
2. Вузька покришка, не така як у маунт байка?
-
І то і то. Але я так зауважив що незважаючи на свою мягкість резина добіса важка штука. Наприклад у мене заднє колесо(на важчому лісапеді) без касети і гуми важило 1200 грамм. А от камера важить десь 600 грамм, а покришка біля кілограма +- 150 грам. Тому якщо вдалось зібрати легке колесо(шприхи обід втулка) то це ще незначить що можна розслабитися і брати камеру і покришку будь які. Вони теж додають суттєво ваги. Тобто в ідеалі все треба підбирати з меньшою вагою.
Доречі 26 МТБ покришки теж бувають досить легкі. Наприклад Максіс Хайроллер 2.1 важить всього 590 грам.
Ну то таке, це все тонкощі. В них варто заглиблюватися лиш коли велосипед буде придбаний і захочеться зменшити вагу. Зараз поки що таким неварто забивати собі голову.
-
ОК. Зараз піду в Ровер Байк (і той що біля нього) подивлюся що там є. Шкода що вони майже ніколи не знають ваги велосипеда, приходиться записувати назву моделі потім в неті шукати специфікації
-
Варто не жаднічати, сходити на базар і купити підвісну вагу за 20 грн. звісно бреше трохи, але на кількасот грам максимум :-).
Я колись собі взяв на 20 кіло, шутки раді велосипеди важити.
-
я би радив брати гібрида, поясню чого:
1. Чим більший радіус колеса, тим більша вага але менше реагує на дрібні ямки, більша інерція шо добре для накату і гірше для різкого старта, більша стабільність але гірша керованість, тобто 28 краще для товченого твердого покриття без різких стартів, 26 для говна, ривків і вписувань між дерева.
2. на гібридах посадка троха пряміша, шо погано для гонок в лісі, але саме воно для міста таяк краще видно шо робиться на дорозі
, і легше обернутись (плечі не мішають)
3. на гібридах умісні всякі міські цяцьки типу замків, катафодів і т.д., не так убого виглядає як на суто гончому апараті.
4. гібрид може мати і злу/грубу гуму для деревні і лісу, і тоншу туристичну/міську.
і теде і тепе, а обвішати гібрида можна як горняка блатними деорами, на шосерній рамі, з вилкою від 29ера, тоді хай заздрять власники МТБ за 800 грн...
-
Для мене практика показала, що одного ідеального велосипеда для всього не буває.
Але ми не такі багаті, щоб економити чи купувати аж три байки.
Бо до такого ідеалу, для мене особисто, наближається саме хороший гібридний велосипед.
Психологічна межа вартості і доцільності в мене знаходиться на рівні $600.
Дешевше вже не хочеться, а більше нема за що давати.
Моделі конкреної і виробника не буду називати, щоб не піаритися і не зачинати новий холівар.
:)
-
Для мене практика показала, що одного ідеального велосипеда для всього не буває.
Але ми не такі багаті, щоб економити чи купувати аж три байки.
Бо до такого ідеалу, для мене особисто, наближається саме хороший гібридний велосипед.
Психологічна межа вартості і доцільності в мене знаходиться на рівні $600.
Дешевше вже не хочеться, а більше нема за що давати.
Моделі конкреної і виробника не буду називати, щоб не піаритися і не зачинати новий холівар.
:)
+10
для велотурів тільки гібрид.
-
...Бо до такого ідеалу, для мене особисто, наближається саме хороший гібридний велосипед.
Психологічна межа вартості і доцільності в мене знаходиться на рівні $600.
не погоджусь 600 на гібрид сразу то забато (в нас таких не продають)... 350-400, а потім чесатись шо ше хочеться на решту 200-250 а ні то відклати їх на хорошого МТБ чи шосера, залежно куда скосить..
можливо варто взяти б/к гібрид за 150-250 покатати, попробувати, якшо шо то продати нафіг за майже ті самі гроші...
-
Та як не продають. Брав через нет в Дніпропетровську в травні 2007 року.
Прийдеться назвати модель і марку, бо не повірять, хоч жодної реклами: Kelly's Exquisite DSC 2007.
За ті гроші якраз вийшов добротний і безпонтовий кінь.
І якщо б знов постало питання придбання нового ровера,
то без вагань і заморочок вибрав би той самий.
-
Все купив Kellys Saphix (Axis не було), наближений опис можна подивитися тут:
http://www.velotranzit.com/opys-velosypeda/?id=72
Раніше не писав бо два дні з велосипеда не злазив - обкатую. Дуже задоволений цим конем, але є маленьке зауваження - щось цикає в районі системи (легенько так коли права педаль вказує на 13:00). Якщо переключити передачу, тоді зникає, потім знову може з'явитися - дрібниця але неприємно.
Не важив, був ще варіант Merida. Взяв келіса в одну руку, меріду в іншу, здалося келіс трохи легший і пофарбований красивіше.
Короче, хто у роверах не розбирається, всі думають що у мене професійний шосейник :)
-
ВДуже задоволений цим конем, але є маленьке зауваження - щось цикає в районі системи (легенько так коли права педаль вказує на 13:00). Якщо переключити передачу, тоді зникає, потім знову може з'явитися - дрібниця але неприємно.
2 варіанта навскидку - хвостик тросика від передньої перекидки треться об шатун.
і другий варіант, імовірніший, коли ланцюг на найбліьшій зірці - то він починає тертись об перекидку - ту таку блискучу бляшку, що перекидає ланцюг - підніми заднє колесо і покрути вхолосту на найвищій передачі - глянь чи дуже близько ланцюг до бляшки. ящо близько - то відрегулюй її круцькою що на рулі на кінці тросика перекидки.
-
Це якщо тарабанить, якщо цикає і не люфтить тут 2 варіанти: знати шатуни, добре протерти їх кріплення і каретки бензином, гасом, ведешкою, *ваш варіант* і посадити на салідол, якщо дальше цикає то викрутити педалі, витерти різбу і теж на консистентку.
-
Це якщо тарабанить, якщо цикає і не люфтить тут 2 варіанти: знати шатуни, добре протерти їх кріплення і каретки бензином, гасом, ведешкою, *ваш варіант* і посадити на салідол, якщо дальше цикає то викрутити педалі, витерти різбу і теж на консистентку.
нє, в мене тако ж так "цикало" на новому ровері - виявилось шо не відрегульована перекидка передня.
-
можуть зірки бути криві... тоді якраз і цикає об перекидку в строго визначеному положенні... попробуй зауважити коли саме цикає...
пробіжись по заднім передачам... якщо цикає на найбільших зірках, то троха попусти тросик передньої перекидки, якшо на найменших підтягни, але не настільки шоби не зашкодити перемиканню... якшо однаково, забудь про то шо я тут написав :D
-
Перевірю всі поради, але здається мені що це десь в шатунах. Не помітив залежності між циканням і вибором задньої зірочки, використовув 2-6. Але цикало тільки тоді коли була активна 2-а (середня) передня. Доречі перший раз цик з'явився коли вибрав передню найменшу, а потім повернувся на 2-у. Цикає, навіть без навантаження, тобто коли заднє колисо висить.
-
Перевірю всі поради, але здається мені що це десь в шатунах. Не помітив залежності між циканням і вибором задньої зірочки, використовув 2-6. Але цикало тільки тоді коли була активна 2-а (середня) передня. Доречі перший раз цик з'явився коли вибрав передню найменшу, а потім повернувся на 2-у. Цикає, навіть без навантаження, тобто коли заднє колисо висить.
мож завтро за дня підкотити на шептицького?
-
Проблема знайдена. Там на направляючій ланцюга є така пластикова пластинка, не розумію її призначення, бо коли ланцюг на 1-й (найменша) або на другій то вона до ланцюга навіть не дістає. Але коли друга зірка активна, то ця пластинка треться по найбільшій зірці і получається цик. Певно система (або 3-я зірка) мають незначний люфт.
Я підтягував тросик, не допомогло, тоді починає тертися ланцюг - це ще гірше.
Може ту пластинку відламати, чи почекати поки вона зітреться?
Доречи, на Шептицького, це куди саме?
-
Доречи, на Шептицького, це куди саме?
дельтабанк, спитати теодора