shpryha
ТехМайданчик => Обслуговування та ремонт велосипеда => Тема розпочата: Erazel I-st від 28.02.2015, 21:27:25
-
Сьогодні перебирав манетки шімано. І щось ніде не міг знайти інструкцію по їх збиранню. Бо розібрав до гвинтика, а як назад зібрати не знав. Правда швидко розібрався. Тому залишу тут фотки нутрощів манеток на різних етапах розборки. Авось комусь пригодиться
Знята тільки нижня кришечка
(https://lh3.googleusercontent.com/-7bmoZYiqlvw/VPII3B8o99I/AAAAAAAAcAo/ERPejsYdzt8/s912/IMG_3671.jpg)
(https://lh6.googleusercontent.com/-mVUqx1Pn5qo/VPII4ADnH5I/AAAAAAAAcAo/Vwur4oUG9kY/s912/IMG_3672.jpg)
Знятий зажим
(https://lh3.googleusercontent.com/-ZXKlCLvFbPg/VPII5PGgICI/AAAAAAAAcAo/Ho2MX0Bcq3Q/s912/IMG_3673.jpg)
Знято нижній ричаг
(https://lh4.googleusercontent.com/-_-R6rqpYZb8/VPII58_anLI/AAAAAAAAcAo/FRoxW2yeZzI/s912/IMG_3674.jpg)
Знято обидва ричаги
(https://lh5.googleusercontent.com/-L46aLcyEEWg/VPII63OflcI/AAAAAAAAcAo/uPZIMsUFDac/s720/IMG_3675.jpg)
(https://lh4.googleusercontent.com/-Vw9aijfRscw/VPII7z7WRwI/AAAAAAAAcAo/YbDd-UfToos/s912/IMG_3676.jpg)
Сама поворотний механізм. Вид зі сторони верхньої кришки
(https://lh6.googleusercontent.com/-VydRJWjgnGA/VPII8p4pFPI/AAAAAAAAcAo/fvP6Ov8VDqc/s912/IMG_3677.jpg)
-
не зовсім по темі - але раз в мене розлетілась кнопка-регулятор для електроінстументу. була під боком ще одна - рішив розібрати її, глянути принцип. В результаті друга кнопка теж розлетілась на складові :) там пружина вистрелює і розносить все, як тільки знімаєш кожух. Блін, я певне години 2 сидів і тасував ті детальки, розмірои в пару міліметрів, щоб врубитись, як воно було складено :) оце ребус був.
Так от то я до того, що блін в неті ніфіга не знашов про їхню будову і як їх скласти.
так що інструкція по манетці може бути дуже доречна комусь (в аналогічній ситуації):)
-
Ну у мене була ситуація теж що розбирав праву, а ліву не чіпав. Але коли поняв що праву не зберу то розібрав і ліву щоб подивитися послідовність. Ну зате тепер маю дві змазані манетки :D . Від 13/14 години збирав до 19. Воно напевне мені й снитися буде. Поки поставав останню кольцеву пружину то напевне досконально вивчив ті два ричаги. Та пружина підпружинює нижній ричаг щоб він не теліпався і повертався в своє положення. І її дуже важко пальцями зачіпити бо велике навантаження і нижній (при зборці він верхній) ричаг має зацеп до зубців і просто так його не поставиш, треба той зацеп притримувати щоб він не впирався в корпус манетки. Ще й пружину треба розміщати між зацепом і корпусом ричага. В общім квест ще той :) . Зате тепер нормально вивчив будову.
Ех, треба було взяти нормального фотоапарата і пофоткати кожну деталь з поясненнями що вона робить. Щоб народ мав уявлення про принцип дії і в майбутніх переборках знав куди дивитися при неробочості. Ну нічого, буду перебирати ще якусь манетку то пофоткаю обовязково.
-
Я от планую перебрати свої тормоза (гідравліка) бо закисають поршня. Думаю чи варто туди лізти? *dontknow*
-
Якщо руки не з жопи то варто. Славко Сайрекс то розбирав свої Авіди Коди. Вроді назад зібрав. думаю ти шімани теж збереш. Просто знимкуй кожен етап розборки.
Якшо суто поршня то просто зніми колоки і понажимай ручку. поршень сам вилізе і випаде. Знаю бо я так попав раз в гідропарку. Так і котився додому з вставленим назад нашвидкоруч поршнем :D
-
В мене хаєс 3, можна прокачувати автомобільним дотом 4?
-
А біс зна. Читай що на кришці пише. Якщо ДОТ то так, можна. Якщо ж "мінерал оіл" (хоча це тільки в магур і шімано зустрічав) то йди купуй мінеральне масло для тормозів. Але уточняй добре у продавців. А то один хлопчина (на скоті з торою) попросив мінеральну тормозуху. йому й продали мінеральний ДОТ.
-
Еразель, навіщо ти деорки розбирав? Вони ж не брудняться всередині
-
Ти фото бачив? ОЦе був ЗАКРИТИЙ. Другий тормоз був взагалі без нижньої кришки. Так що там був пил змішаний з маслом.
так що на рахунок не брудняться я б поспорив. Сам бачиш стан на фото(він був з кришечкою, тобто в звичайній комплектації). Інше діло що невідомо за скільки часу він таким став.
Та й розбирав я ту ліву манетку щоб знати як зібрати праву(брудну).