Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Etron

Сторінок: 1 2 3 [4]
46
Проблема в тому, що зацікавлені в нафтобізнесі товстосуми активно моніторять все нове, що тільки появляється в сфері енергетики. І якщо воно представляє для них небезпеку, викупляють патент (за ціною не стоять) і в шухляду на довгі роки. Перспективні дослідження свідомо зводяться до тупікових ідей типу водневих комірок, в той час, щоб добути водень, його зберігати, транспортувати, треба затратити енергії більше ніж при його використанні.
Одна надія на китайців. Клали вони на ті патенти. Якби не китайці, ми б ще й досі навіть про LiFePO4 акумулятори лише в наукових новинах читали б.

Страшно подумати, що технології свинцевих акумуляторів більше ста років, а "воз и ныне там". Правильно, навіщо їм  щось вдосконалювати, адже якщо акумулятор почне служити десятки років, а ринок насититься, то хто ж буде потім купувати нове?

47
цікаво, якшо для руху ровера тра півкіля нікелю-63, то шо потяне та батарелька в ціні?
Ядерні батерейки, то хіба для всякої дрібної техніки. А для силових агрегатів потрібно акумулятори вдосконалювати, а точніше - суперконденсатори (іоністори). Наприклад аерогельні іоністори.
http://www.elcp.ru/index.php?state=izd&i_izd=elcomp&i_num=2001_01&i_art=17
"Аэрогельные ионисторы - новая разработка компании Cooper Electronic Technologies (www.cooperet.com) [6]. В аэрогельных ионисторах электроды изготовлены из вспененного углерода (carbon aerogel foam). Материал обладает высокой электропроводностью, хорошо контролируемой микропористостью и большой площадью активной поверхности. Еще одно преимущество нового материала - минимальный ток утечки. Одно из самых серьезных преимуществ аэрогельных ионисторов - чрезвычайно малая величина внутреннего сопротивления (менее 200 мОм), что позволяет кратковременно отдавать в нагрузку большие токи. Два варианта использования - при сохранении емкости возможно сократить размеры аккумулятора или при сохранении размеров - увеличить емкость. Новые приборы конструктивно схожи с литий-ионными аккумуляторами и электролитическими конденсаторами. Ионисторы на основе вспененного углерода обеспечива ют плотность мощности до 4000 Вт/кг, в 10 раз большую, чем Li-ion аккумулято ры. Емкость аэрогельных ионисторов примерно в 2000 раз выше, чем у электролитических конденсаторов. Плата за столь высокую емкость - небольшое рабочее напряжение, всего 2,7 В."

Отже ємність вже до 10 раз више від літію, 500 тис., циклів заряд-розряд (як в конденсатора), напруга 2,7 В, (як і у одиничного літієвого елемента), дешевий не дифіцитний матеріал - вспінений вуглець (типу вдосконалене активоване вугілля), майже немає обмежень по струму заряда і розряда, отже зарядити можна за секунди, тільки було б чим.
На таких можна всю Україну обїхати 500 тис. раз.
Залишається чекати, поки китайози до них доберуться і ціна стане доступною.

Але не думаю, що такі технології (хоть по використовуваних матеріалах вони й дешеві) дозволять зробити дешевими найближчим часом, бо це смерть для нафтобізнесу, смерть автопромисловості, яка жирує на запчастинах до вічноломающихся бензодвигунів та ГСМ. Адже не вигідно випускати надійний електротранспорт, що буде рідко ламатись з акумуляторами, які треба буде міняти раз в 100 років.

48
Не знаю я, як там ровер з ел.мотором та акумами ( мені цікавіше на якій я передачі вискочу на наступний підйом 2-4 чи 3-4? ), але оця технологія нових літій-ферум-фосфат акумуляторів мене суттєво зацікавила, а то я десь у темряві блукав... http://war.mk.ua/forum/showthread.php?t=706
 Пробачте що на російській але ж інфа...
Є ще крутіші літій-марганцеві LiMn2O4. Найкраще таке купляти на Ebay, або шукати на китайських сайтах з оплатою Paypal і доставкою в Україну.

49
Тільки що ти образив значну частину шприхи.
Перед значною частиною шприхи вибачаюсь. Погоджуюсь, що для дальніх поїздок в якусь глушину більше 100 км мотор 2-5 кг та акумулятор 5-10 кг - це тільки величезна обуза.
 
І взагалі, що ти так рекламуєш і захищаєш ті електровелосипеди? Ти що їх продаєш?
Планую купити, тільки ще не вирішив, яку потужність брати, які акумулятори, і чи мотор-колесо чи «циклонівський» набір. Тому цікавлюсь цим питанням вже не один місяць. Судячи з відгуків спеціалістів-електрків та щасливих власників це дуже хороша і надійна річ. З свинцем є певні проблеми, бо, наприклад, акумулятори з упсів не є тяговими і погано віддають ємність при циклуванні, а з літій-ферум-фосфатом - їздять, не нарадуються і зимою, і літом. Якщо ж правда, що така батарея прослужить 8-10 років, то і ціна оправдана.
А от зі слів «спеціалістів», які ніколи з цим не мали справи, чути тільки один нічим не підкріплений негатив, аби ляпнути, типу «та то ігрушка, воно розвалиться, поїде до першого підйому, перегріється і згорить за тиждень, і т.д, і т.п.».

50
Бачив як якись мужик їхав з цим електромотором на передньому колесі, але чи в нього акумулятори сіли, чи він їх економив, але за хвилину він зник позаду мене за лінією горизонту :D :).

Може їхав собі мужик спокійно і у своє задоволення, чи вже як стоїть мотор, то треба літати?

Електровелосипед підходить лише для одноденок до 100 км і для міста. Або мініядерний реактор на багажник :laugh:.

Рідко хто більше навіть 50 км в день на ровері проїжджає. Так максимум 20-30.

51
По моїх прикидках весь комплект на 500 Вт з акумуляторами, на 50 км, можна купити мінімум за 2700 грн з доставками. Плюс ціна якогось донора типу ардіса 1000 грн. Плюс нові шприхи, напевно, якась проводка, роз’єми, ізолєнта.  Коротше, около 4 тис.

Якщо брати безоскутер. Ціна нової китайської табуретки десь 4 тис. грн. і більше (б/к не рахуємо). Плюс, треба додати реєстрацію, кажись близько 400 грн. До цього ще доплюсуєм вартість бензину, масла і геморних ремонтів за 2-3 роки (саме стільки прослужать свинцеві акумулятори). Це ще десь від 2 - 3 тис грн. Всього піде приблизно 6-8 тис., а може і більше. А, і ще треба мати права і штрафи платити на рівні з автомобілістами.

Та й от думаю, що брати і чи варто взагалі в цьому році починати, бо ж йде вже до зими.

52
так, але це актуально тільки на один підйом. бо під час першого ж спуску той мотор розстрясеться і порозлітається по всіх горбах.
кажу, якщо під гору на ровері їхати важко - купляйте скутери. можна навіть електроскутери, щоб не купляти бензин.
Звідки така інформація? Чого це його має порозтрисати? Судячи з відгуків на електросайтах мотор-колесо - це останнє, що ламається у ровері і то від неправильних підключень, експериментів з форсуванням, прокачками контролерів...
Купляти електроскутер - то не то . Там подібне мотор-колесо, тільки потужніше, він дорожчий набагато, ним не поїдеш, там де ровером, важчий  і якщо сяде батерея – то залишається тільки його волочити.
Електробайкери зі стажем кажуть, що на ровері з запасом батереї на 40-50 км (це без педалювання), завдяки наявності педаль, можна проїхати і 100км, якщо їхати економно, помірно помагаючи мотору, не гнати, різко не газувати і навіть якщо повністю сяде - доїхати на педалях.

53
Цитувати
ну тоді по мому районі їздить один на електровелосипеді і досить успішно, по прямій не дуже швидко але от на підйомі бриє капєц з мінімальною допомогою своїх ніг)

Шо за район? Який ровер?

54
А хто сказав, що на електроровері не можна крутити педалі. Але ж можна дозувати нагрузку. Хочеш - крутиш, набридло - ручку газа до отказа и пішов.
Дехто на роботу ровером їздить, то якщо інтенсивно крутити педалі - потіє і цілий день на роботі смердить.
Крім того ви кажете купи скутер, то його треба заправляти, дорого і часто ремонтувати, від нього смердить, з нього тече масло, його в квартиру не затягнеш і тепер його треба реєструвати.

55
Зацікавився даною темою, та бачу, в Тернополі з цим повна глушина.
Зараз вже є моделі на будь-який смак, но якість самих роверів дуже низька. Тому доцільніше (якісніше та й дешевше)  купити комплект з акумуляторами та поставити на свій ровер.
По потужності, швидкості, дальності пробігу та ціні - вибір дуже широкий...
Вже навіть доходить до екстріму (швидкість для велосипеда 100 більше км/год). Хоча це не потрібно, але це говорить про можливості електро.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_0lQOBhLG68&feature=related[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=m8u0N2elaTk[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Y6o-g7YeC4Q[/youtube]

Комплекти зараз є типу мотор-колесо (безщітковий мотор у задньому чи передньому колесі) або так званий "циклоновский" набор (друге і третє відео).
По надійності та інших характеристиках на електрофорумах переважно тільки позитив.
Може хто з цим стикався вже, що порадите?

Сторінок: 1 2 3 [4]