Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Etron

Сторінок: 1 2 [3] 4
31
на вел як правило сідають за тим щоб потіти і вилазити на горки
Якщо на роботу, то потіти протипоказано, щоб не смердіти весь день серед людей.
В магазин, чи на дачу до роботи, також потіти не дуже хочеться. Ще і продути може.
А от в парк, в ліс, в гори - можна і попотіти. Но саме головне, електро дає вибір - "потіти чи не потіти", а на простому хоч не хоч - мусиш спотіти.

якщо людина цього не хоче - є мопеди/моторолери/мотоцикли і нарешті авто
Мопед важить від 60 кг, а е-байк - як ровер + комплект від 5 до 15 кг (в залежності що брати), отже можна тримати і в квартирі, заряджати як мобілку.  Ну і ще маса переваг: відсутність реєстрації, надійність..., я вже про це писав.

По ціні, навіть якщо брати з літієвими акумуляторами і розписати ціну на термін служби акумулятора (8-10 років), мопед сховається з своїми витратами на бензини масла, фільтри, свічки, ремонти...

32
етрон, ти трохи неправий, бо

4ОН- =О2 + 2Н2О + 4е-

або

2Н2О =О2 + 4Н+ + 4е,

звідси

2SO42- =S2O82- + 2e-
2Cl- =2Cl + 2e- (φ=1,359 В)

і

2Н2О =О2 + 4Н+ + 4е- (φ =1,228 В)

можна ше й іншим чином, наприклад

Катод ← 4K+          2SO42- → Анод

 4K+           2SO42-

 4Н2О + 4е- =4ОН- + 4Н     2Н2О=4Н+ + 2О + 4e-

 KОН 4Н=2Н2         2О=О2 Н2SO4

ше краще, якщо

Катод ← Ni2+            SO42- → Анод

                     SO42-

Ni2+ + 2e- =Ni            Ni=Ni2+ + 2e-



а от стів має рацію, бо

k=M/(NAz│e│)

│e│= 1,6• 10-19Кл.

∆m1/A1 =∆m2/A2=∆m3/A3=const


все ж таки, я би зробив так

U=ea-ek + ∆ea + ∆ek + eэл.-eдиафр.+ eконт.

ρ/ρ0=1-1.78φ+φ2

I=i1+i2+i3+…+i n

ηэ=Wп/N=ηтока * ηнапр

W=1*106*U/k ηтока *1000

можна ше й по-іншому

2OH- - 2ē→1/2О2+Н2О
2Cl- - 2ē→Cl2

H2O + ē→H + OH-
2Cl- - 2ē→Cl2

Н2О + ē=2Н + ОН-

2H→H2
2Н2О + 2Cl-→ Cl2 + H2 + 2ОН-

2Н2О + 2NaCl→ Cl2 + H2 + 2NaOH

і тоді вийде

Cl2 + Н2О↔НОCl + НCl
НОC + NaOH=NaOC + Н2О

HCl + NaOH=NaCl + Н2О...

а теодор і разель взагалі далекі в хімії
  :D
Гарний стьоб.

33
Etron
По твоєму посиланні, якщо дивитись на картинку, то спершу з природнього газу добувається, за допомогою води, водень та чадний газ
CH4 + H2O = 3H2 + CO
Топливний елемент працює на водні
3H2 + CO + 2O2 = 3H2O + CO2
Такщо ти сам привів посилання на водневий топливний елемент.

Яка різниця. Та ж не потрібно на елемент водень подавати, а таки СН4. Заправки природнього газу вже давно є. А які проміжні процеси всередині елемента відбуваються - нас повинно менше цікавити.
Крім того, там є основна формула зверху:
СН4+2O2 = CO2 + 2H2O + e- + тепло.

34
Заряджається воднем, водень в домашніх умовах добувається з води за допомогою електроенергії.
Включив авто в розетку і заряджаєш, як звичайний акомулятор. На автозаправках можна заливати воднем (по Штатах такі заправки вже стоять).
Також вже є робочі дослідні зразки з 6 кВт*год/кг.
Для порівняння: в літію 100-200 Вт*год/кг; в свинцю біля 35 Вт*год/кг.
Тупіковий ход.
А скільки електроенергії треба, щоб добути водень?, а скільки електроенергії треба, щоб закачати водень у балони високого тиску. І врешті що, знову отримуємо електроенергію, але на порядок менше затраченої.
Акумулятори треба доводити до ума, а не тупіковими воднями займатись.
Ну а якщо вже паливні комірки розглядати, то краще на природньому газі чи біогазі, на якому вже їздтить транспорт, тобто заправки вже є, балони вже є, тільки палити його треба не у ДВЗ, а у паливних комірках з набагато більш високим ККД.
http://www.bloomenergy.com/products/solid-oxide-fuel-cell-animation/.

35
вирішив нас добити  :laugh:

Не цим, а вот таким - точно  :laugh:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xgKjW5eqZiw[/youtube]

36
P.S.: "Зайця - ноги рятують"

P.S. "А вовка - годують"

37
Коли двигун працює як генератор, заряджаючи акомулятори, коли з гори їдеш, наприклаюд.
Тоді він ще й в ролі тормоза виступає. А контролером вже можна настроїти силу тормоза, струм, що віддається акумуляторам і так далі.

Крім заводських варіатнів можна зробити повністю саморобний електровел. Звичайно, потрібен час, дружба з паяльніком, трохи грошей і щоб руки не зі сраки росли.
Наприклад ось-так:
http://yarst.org/eBike.htm
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qvopMkli90w[/youtube]

38
можеш розписати варіанти конструкцій(переваги/недоліки), типи батарей, контролерів і т.д. ну і бажано приблизні ціни на них?..

По моторах варіантів тільки два - це:
1) мотор-колесо на передньому чи задньому колесі, або і там, і там. Переваги - все просте і надійне, мотор безщітковий, герметичний, зношуватись нічому, тільки підшипникам. Недолік, деякі мотор-колеса (без обгінної муфти всередині) при певній швидкості створюють незначний додатковий опір руху, зато можлива рекуперація і електротормоз.
http://www.goldenmotor.com/
2) циклонівський набір - підвісний мотор з приводом через ланцюг. Переваги - більший діапазон швидкостей, бо до діапазону, який задає контролер додаються ще рідні передачі велосипеда. Недоліки - ніби чуть складніша конструкція, колекторний мотор зі щітками. Неможлива рекуперація.
http://cyclone-tw.com/order-E.htm

Там є і ціни. Все ніби доставляють в Україну, але доставка кусається, тому, може краще брати на Е-беї чи шукати в Україні. Знову ж таки, в Україні обмежений вибір моторів та літієвих батерей і немає "наворочених" контролерів з рекупераціями, настройками швидкостей... А контролер дуже багато рішає. Можна настроїти рекуперацію, електротормоз, крутний момент, швидкість і ще багато чого важливого...
Круті контролери тут:
http://www.kellycontroller.com

Відносно потужностей. Якщо в основному для допомоги і потрібно, щоб все було якнайлегше, то 250 Вт. Якщо більшість їхати, без педаль з швидкістю до 35-40 км/год - 500 Вт.
Якщо ж літати як на мопеді з швидкістю  50-60 км/год і більше, а педалі тільки для краси, то 750-1000 Вт і більше. Відповідно, чим більше Ват, тим більше треба акумуляторів, відповідно свинець вже ставити недоцільно, тільки літій чи нікель-металогідриди.

По акумуляторах. Десь в неті рахували, що якщо розписати на строк служби, то літій-ферум, незважаючи на значно вищу ціну, обскакує свинець по вартості кілометра пробігу (а бензин - в рази). Ну і ще купа переваг: висока ємність при низькій вазі, швидкий заряд, не боїться морозів, не старіє, не взривається при КЗ, не боїться глибоких розрядів, ємність мало чутлива до струмів розряду і т.д.

39
можна я ше пообсираю?

такої речі як електровелосипед не існує і не може існувати за визначенням велосипеду як транспорту який пиводиться в рух МУСКУЛЬНОЮ силою... тобто проблема в НЕПРАВИЛЬНОМУ визначенні цього транспорту, це електромопед з можливістю педального приводу.
Ну, якщо на педалях стоїть датчик PAS (не покрутиш - не поїдеш), тобто, мотор лише допомагає крутити педалі, а не бере на себе всі функції, то назвати таке чудо мопедом - язик не повертається.


Я не бачу сенса в електротязі так як:
1. Не поїдеш далеко.
2. Хрен випреш на еНий поверх
3. додаткові деталі, які зменшують надійність.
4. твоя порада брати ардіса, як базу... сам ардіс на 5-8 кг важчий за мій ровер, я вже не говорю про решту, якшо наввішати то на мого ровера, то ціна виде така шо заплачеш.
5. Головне тепер... суть то в тому, шо я зранку кручу педалі шоб прити в чуства сутреца перед роботою, а шо я буду мати з мотором? жоповоз? я і на маршрутці можу проїхатись... тобто він мені не нужен... вот і обсираю...
1. Залежить, як мотор використовувати, хіба десь в глушину їхати, тоді дійсно не варто електро брати.
2. + 5 кг (вище приведений варіант, з мотором 250 Вт і літієм) - не так вже й багато. Циклонівський мотор ще легший.
3. По суті дублюючий привод і, судячи з відгуків, мотор-колесо - сама надійна деталь. Є ще циклонівський набор з окремим мотором (не в колесі), то ж якщо навіть заклинить - на педалях спокійно можна доїхати.
4. Ардіс дійсно не варто брати. Тому то і не радять брати готові електробайки - через китайську якість. Електрика ходить і ходить, а сам ровер розвалюється на очах. Краще окремо якісний велосипед і електронабор. А в електронаборах вибір зараз ого-го, очі розбігаються, були б тільки гроші. Це і різноманітні мотор-колеса та колекторні мотори; контролери з купою настройок, електротормозом, рекуперацією, круїз-контролем; акумулятори від свинцю до літій марганцю.
5. Кожному своє. Якщо недалеко і по прямій, то можна і без мотора. Інакше, на роботі прийдеться прийняти душ, змінити одяг, щоб не смердіти весь день. А вже з роботи можна і втиснути без мотора.
Головне, що дає мотор - це вибір; хочеш - крутиш педалі, хочеш - дозуєш нагрузку чи допомагаєш тільки вгору або ж взагалі тільки на моторі відпочиваєш.

40
Отже, непрофесійне надмірне катання - це знущання над власним організмом, а особливо над суглобами, які не призначені для такої роботи. На старості аукнеться, ой як аукнеться.

41
можна при регулярно неправильному катанні суглоби спортити...

Це як?

42
"Огірок" шолі?  :D
Fabian Cancellara використав "механічний" допінг.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8Nd13ARuvVE&feature=related[/youtube]
Саме цікаве після 3:40 хв.
Тільки де він акумулятори сховав?

43
Десь недавно чув, що на одних велоперегонах недобросовісний спіртспмен використав так званий "електричний" допінг, тобто прихований мотор.
А от, як це скоріш усього виглядає.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jmPUze3WBTw&feature=player_embedded#![/youtube]

44
Виявляється, є варіант замість ручки газа (чи додатково до ручки газа) поставити датчик на педалі і мотор буде включатись тільки тоді, коли крутяться педалі, тобто використовуватись лише для допомоги, а не для основної їзди. Перевага в тому, що дальність поїздки значно зростає, в два-три рази.
Тоді можна взяти такий мотор в голденмотора:

його вага 2,6 кг, потужність 250 Вт, напруга 24 В.
І відповідно таку батерею на 24В, 10Аг вагою 2.2 кг.

Всього 4,8, ну 5 кг. Не так вже й багато. І ровер не перетворюється в мопед, а лише полегшується педалювання вгору.

45
На ще одну статтю "Электровелосипед своими руками"
http://habrahabr.ru/blogs/DIY/102000/
може щось корисне знайдеш.
Дякую. Коисного багато, наприклад про особливості зборки і реальні характеристики.
Особливо порадували коментарі. Як завжди, той хто мав з цим справу - хвалить або конструктивно критикує, а хто й уяви не може, як воно працює - просто обсирає.

Сторінок: 1 2 [3] 4