shpryha
ТехМайданчик => Ровери => Тема розпочата: Erazel I-st від 17.09.2008, 11:25:18
-
Люди, ви в болото і слякоть якось апгрейдити/даунгрейдити свої ровери? Ну кріз болотніків звісно. Бо особисто мені якось неохота кидати свого бойового коня в грязюкю і сніг(у майбутньому) і я подумую над тим щоб на зому зібрати з підручних запчастин велосипед "на убой", якого буде нежалко, і який буде складатися за принципом "макисмальна живучість" а не "максимальна зручність"(як звичайний велосипед). Типу самі прості перекидки, педалі здоровенні шиповані, але прості базарні, резину базарну шиповану. Ну щоб їздити він їздив, але й шкода його сильно небуло. Вилку там саму просту, бо цю шкода(Дрім мене пойме ;)), да й чистити її після кожної поїздки неохота. Відїздять ті запчастини до весни, та й слава Богу, ітак гривень 300-400 максимум піде на то.
-
Я щось таке схоже думав, коли хотів підняти свого старого ровера.
Але поки-що до сих пір хочу...
-
Яка мета цієї теми? Можна купити скла, клею, забацати коробку, захиситит від пилюки і кисню і в неї ровер запхати, тоді з ним нічо ніколи не станеться...
-
Віталік, ти як був ::) так ним і залишився. А мета взнати "як покататися на велосипеді зимою так щоб весною його не міняти із-за виходу з ладу компонентів"
-
А ти як був еразелом який по асфальту на даунхільному байку катає так і ним лишився, нахрена тоді взагалі байк якшо на ньому не кататись?
-
Незовсім вірне формулювання, не те щоб некататись, а просто знати де і коли. Бо це не один день болота, це 4-5 місяців постійного болота і грязі.
-
З цього приводу цікаво чи є в Тернополі така мийка, як та у Львові, де ви мили ровери після Вульок?
-
та думаю на багатьох заправках або мийках є кархер. Треба тільки детальніше пошукати.
-
та на любій мойці є таке щастя, але там великий тиск і може вода попасти туда куди їй не треба, а взимку як я розумію це не дуже добре.
-
Взимку мити керхером то просто дибілізм (хіба шо в закритому приміщенні), тре лишити в хаті годинки на дві і потім легенько теплою водою в ванній :)
-
вибачте за офтоп - але відчуваю що ця тема перепливе в пісочницю для Еразела...
-
на рахунок болота добрячого стараюсь не катати...а на рахунок постійного катання дійсно запчастини вбиваються вдвічі скорше...раз можна якщо змагання чи так агресивно покатати то можна...просто кожен дивиться по собі і потому як він катає...
-
вибачте за офтоп - але відчуваю що ця тема перепливе в пісочницю для Еразела...
А це ше якого біса? :) Здається по темі говоримо. Просто рішив оживити трішки форум і створив тему яка мала б бути більшості більш-менш цікава. Враховуючи погоду за вікном :(
-
а скільки зараз ціна нормального велика коштує ?
-
:D Ну ти й сказав. Тим більше найшов де питати. Але раз спитав то треба відповідати :) .
До того як бакс почав різко скакати то нормальний велосипед(такий щоб не прийшлось часто до нього дивитися в плані ремонту) і щоб радував їздою(чітке переключення шивдкостей. зручні сідло/гріпси і т.д.) то десь від 2 тис грн. Можна найти й за 1600-1800 алето треба знати які фірми дивитися(вони по різному беруть за марку і велосипеди з одинаковою обвіскою коштують по різному), найбільш демократична в цьому Merida
-
Я уже давно маю велик на убой :). Головне в ньому втулку задню нормальну поставити (хоча б формулу якусь), а то зимою в турнеї собачки так залипали, що не міг нормально розігнатися :-[ і вилку передню жорстку бажано ставити. Ну і в ідеалі було б добре дискові гальма хоч би спереду поставити, щоб ободи довше витримували та й зимою як вода попаде на обода, то лід намерзає, треба вібрейками вчасно прогальмовуватися, щоб зняти воду, а то потім може бути весело ;D.
P. S. В мене на вібрейках задній обод витримав десь 4 роки цілорічного катання (дощ, сніг, лід, болото, "каша" з мокрого снігу). Передній теж вже на грані зношення.
-
Головне в ньому втулку задню нормальну поставити (хоча б формулу якусь), а то зимою в турнеї собачки так залипали, що не міг нормально розігнатися :-[
Так, брате, спостерігав я твої муки :).
І в мене були такі проблеми на старих великах :-[.
Для болота взяв собі недорогого коня. Неякісні запчастини вбилися моментально і я їх поміняв на більш-менш нормальні. Зараз їзда приносить насолоду і в болото залісти не страшно і не жалко ;D */\*