Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Steve

Сторінок: 1 [2] 3
16
Їздив я сьогодні при 7 м/с. Нічого хорошого, я вам скажу. Зате за вітром, по прямій, 54 км/год розкрутив, було б більше, але "пряма" закінчилась.
Проблема в тому що туди ми заїдемо запросто, назад буде фігово дуже. Пропоную їхати в протилежний бік, так щоб туди ми їхали проти вітру, а назад нам вітер в спину.
А я ще не знаю чи поїду.

17
7 балів це 50-60 км/год. Ти нічого не путаєш, де ти такий прогноз знайшов? На Гісметео пишуть про 7 м/с.

18
Трек останньої короткометражки
http://www.openstreetmap.org/user/perpetuuum/traces/818906
Дорога шикарна. Посеред лісу виїхали просто на автомагістраль.

19
Довго думав до чого тут електроліз солянки, калій-сульфату, сульфату нікеля і все таке.
На законах Фарадея я зрозумів всю глибину твоєї думки.
Цитувати
а от стів має рацію
Правильна фраза яка розкриває зміст всього твого повідомлення.
Доречі, при електролізі сульфату калію, повинні ще десь плавати іони [H+ SO42-]-

20
EI> Хей, теоретики, ми про ЕЛЕКТРОВЕЛОСИПЕДИ говоримо чи як?
Недавно встановили, що таки про електроровери.

21
Трохи вас зле проінформував. То промислово з води добувається водень, електролізом. Дома водень добувається з природнього газу, ось:
http://world.honda.com/FuelCell/FCX/station/

А ще на сайті хонди є ось така от інфа:
http://world.honda.com/FuelCell/FCX/ultracapacitor/charging/
Наскільки я розумію той графік, ємність елементів дуже залежить від потужності яка з них знімається. Якщо знімати 500 Вт/кг то ємність сучасних елементів у хонди вже 4 кВт/кг.

Etron
По твоєму посиланні, якщо дивитись на картинку, то спершу з природнього газу добувається, за допомогою води, водень та чадний газ
CH4 + H2O = 3H2 + CO
Топливний елемент працює на водні
3H2 + CO + 2O2 = 3H2O + CO2
Такщо ти сам привів посилання на водневий топливний елемент.

22
В серійних Хондах вже стоять топливні елементи з 1,5 кВт*год/кг.
А це означає що на велосипеді на такому можна їхати значно більше 100 км, не крутячи педалі, на кілограмі топливного елементу.
Значить на 10 кг топливного елементу можна проїхати за 1000 км.
Заряджається воднем, водень в домашніх умовах добувається з води за допомогою електроенергії.
Включив авто в розетку і заряджаєш, як звичайний акомулятор. На автозаправках можна заливати воднем (по Штатах такі заправки вже стоять).
Також вже є робочі дослідні зразки з 6 кВт*год/кг.
Для порівняння: в літію 100-200 Вт*год/кг; в свинцю біля 35 Вт*год/кг.

23
Коли двигун працює як генератор, заряджаючи акомулятори, коли з гори їдеш, наприклаюд.

24
teodor4ik, граєш в Бридж?
Ну ок, такий термін нехай неправильний по суті. А електроровер чим контрити будеш?

1. Спочатку ти говорив про "не поїдеш далеко", тепер сюди приплів гори, говна і компанію; не для цього електроровер. Якщо 200 км для тебе не далеко, можна більше акомуляторів поставити, але то вже буде трохи дивно.
2. Ну замітно 10 кг, ага, але ж тягають свої ДХ-велосипеди, так чому б і електроровер не потягати.
3. ... у випадку якщо вихід з ладу однієї ланки приводить до недієздатності системи. Приведу приклад: на якомусь з МиГ'ів електроніка дублюється 27 разів. Чи значить це що вона має меньшу надійність, порівняно з тим якщо б не дублювалась?
Вихід з ладу одного з приводів, чи ножного, чи електричного, не приводить до виходу з ладу системи. Так що надійність зростає. Більше того, система працює при частковому виході з ладу велосипедиста, що є одним з найненадійніших елементів.
4. То не я.
5. Є на цьому форумі тема про здоров’я. Так от, я про те що не дуже здорово приводити себе в чуство фізичними навантаженнями.


25
> такої речі як електровелосипед не існує і не може існувати за визначенням велосипеду як транспорту
Ти путаєшся в поняттях, оприділись про що ти говориш, про електровелосипед, чи таки про велосипед; проблеми з визначенням пропадуть.
Велосипед з можливістю електроприводу тобі чим не вгодив?

1. 200 Км при додатковій масі меньше 30 кг, не крутячи педалі.
2. Якщо використовуєш для поїздок на роботу, чи по місту, то додаткової маси в 10 кг повністю вистачить, і дивно мені що 10 кг + велосипед важко затягнути на поверх.
3. В якому місці зменьшується надійність? В тебе повнопривідний велосипед: згорів контролер, крутиш педалі; порвався ланцюг, їдеш на електротязі. Надійність зростає.
4. Ну грошей воно вартує, але важко це назвати недоліком, все коштує своїх грошей.
5. Шоб прити в чуства сутреца перед роботою, краще випий філіжанку кави, здоровіше буде.
А ше мені двохпідвіс не потрібен, але ж це не привід обсирати.

26
Тут не про Wi-Fi точки, а про NAS/BT-клієнт.
Твій Д-лінк цього не вміє, на відміну від названих мною роутерів. Два нижні гірше, а 500g так цілком пристойно.

27
Рекомендую заплатити вдвічі більше і купити таку штуку:
http://hotline.ua/tx/asus_wl-500g_premium_v2
Ну або чуть-чуть більше і таку:
http://hotline.ua/tx/asus_wl-520gu/
Або взагалі за ту ж ціну купити ось це:
http://hotline.ua/tx/asus_wl-520gc
і зробити ось так:
http://habrahabr.ru/blogs/i_am_clever/49331/

В будь якому випадку я б краще зв’язувався з Асусом, ніж з Ляо.

28
ГПС-трек вчорашньої поїздки.
http://www.openstreetmap.org/user/perpetuuum/traces/803031
Також замапив кусок дороги, якої не було на карті, десь на днях повинна появитись.

А сьогодні мене не буде ( є робота.

29
Та я ше не на стілько старий, шоб на аптеки увагу звертати )

30
Де то є ваш Рута-Фарм? Подивився по каталогу, Рута-Фарми є на Замковій 10, на Живова 2 і на Бандери 19. Вони всі якось далеко від площі.

Сторінок: 1 [2] 3