shpryha
ТехМайданчик => Наші залізні коні :) => Тема розпочата: Peleshchak від 27.02.2012, 22:32:02
-
Придбав ще у 2006-му, з тих часів залишилась тільки рама, решта всі комплектуючі були замінені=)
-
міняв по принципу "аби було"?
-
Ні, попригав по сходах, бордюрах, вгробив "стандартні" колеса. Купив нові, усилені (двійні) на промах. Ганяв ночю, наїхав на собачку, вломив стійку до руля. Купив нову, чуть кращу, за одне фари придбав=)
Отаким способом за 4роки, всього велика перебрав, тому як вже купляв комплектуючі, брав дорожчі. Про що тепер не шкодую. Уже 2роки нічого в нього не вкладаю, окрім тормозних колодок і пари піджибників до педаль. Головне хороший догляд, регулярна змазка.
За сезон до 2 000км на ньому накручую:)
-
піджибник
:D
-
Нагадує мою історію з "тєжким шоссером". Але Peleshchak видно справді добре доглядає за ровером, і за ці роки доволі непогано розібрався в ньому. Цікаво рама з якого матеріалу виготовлена!
-
:D
Соррі, опечатався.
-
Нагадує мою історію з "тєжким шоссером". Але Peleshchak видно справді добре доглядає за ровером, і за ці роки доволі непогано розібрався в ньому. Цікаво рама з якого матеріалу виготовлена!
Спасибі, за комент. Рама звичайна - сталь.
-
Ага, от чого воно так довго служить ( ха - мої сподівання підтвердились). Нехай ще послужить не менше!
-
Таку раму вбити при катанні дууууже тяжко!) так що нічого дивного. В мене є велосипед на якому я раніше їздив коли була погана погода або зимою. Не хотілось нового ровера вбивати, так от тій рамі нічого не бракує по сьогодні. Було замінено вже все, навіть обода протерлись від вібрейків (більше 5ти років їздив). Но тяжкий шо то піпець, чуть не ашанській двохпідвіс)
-
Та я не дивуюсь Сергій. Я ж у Pl на якій рамі катав, на тій самій що мені служить вже стільки само як і Mustang у Peleshchak-а. :)
-
Цілком згідний з Вами, велик важкий: рама, прибамбаси. Але я до нього привик, накат хороший і розігнати його я б не сказав, що важко. Можливо через те, що від весни по осінь, майже кожного дня ганяю на ньому, впадло навіть у магазин перейтись пішком=)
-
більш непотрібну запчастину ніж той захист перекидки тяжко придумати
-
більш непотрібну запчастину ніж той захист перекидки тяжко придумати
не факт. Просто той захист так прикріплено що він мало чим допоможе в разі необхідності.
-
більш непотрібну запчастину ніж той захист перекидки тяжко придумати
Звичайно, якщо по квартирі кататись, то не потрібний=)
Він мою перекидку не раз рятував.
-
Він мою перекидку не раз рятував.
а я не раз долбався перекидкою об бардюри... і нічо їй не є... то рятовання ефмерне... краще було стратитись на людську перекидку.
-
а я не раз долбався перекидкою об бардюри... і нічо їй не є... то рятовання ефмерне... краще було стратитись на людську перекидку.
На моє кріплення у рамі, це сама дорога перекидка. Пам'ятаю, ще 120 гривень за ню дав. Вона мене повністю задовільняє, їй уже 3-й рік.
Не спорю є дорожчі, але там інше кріплення. Прийшлось би переварювати кріплення у рамі:(
-
забий... я просто шото не в гуморі...
-
забий... я просто шото не в гуморі...
Ок, без обід:)
-
Звичайно, якщо по квартирі кататись, то не потрібний=)
Він мою перекидку не раз рятував.
ну, як почну виїжджати за межі квартири то тоже треба буде ставити
-
...На моє кріплення у рамі, це сама дорога перекидка...
Підтверджую 100500. Інакше потрібно шукати хитрий перехідник, котрий дозволив би поставити перекидку з кріпленням під болт, вищого рівня.
-
ну, як почну виїжджати за межі квартири то тоже треба буде ставити
Рекомендую поставити, хороша річ :)
-
Підтверджую 100500. Інакше потрібно шукати хитрий перехідник, котрий дозволив би поставити перекидку з кріпленням під болт, вищого рівня.
Маючи зварку, не обов'язково шукати перехідник. Підварити кріплення під перекидку, зачистити, підфарбувати і все гуд. Знаю мій друг на звичайну раму варив кріплення під дискові тормоза.
-
Маючи зварку, не обов'язково шукати перехідник. Підварити кріплення під перекидку, зачистити, підфарбувати і все гуд. Знаю мій друг на звичайну раму варив кріплення під дискові тормоза.
Один із плюсів жилізової рами)) Можна підварити, переварити, усилити, шось врізати і перемути і..... всьо, шо годен зробити сусід, або колєга який має зварку. В крайньому разі не шкода. Тай мати шось ексклюзивне, ще й зроблене самостійно то завжди приємно)
-
Один із плюсів жилізової рами)) Можна підварити, переварити, усилити, шось врізати і перемути і..... всьо, шо годен зробити сусід, або колєга який має зварку. В крайньому разі не шкода. Тай мати шось ексклюзивне, ще й зроблене самостійно то завжди приємно)
Так, так, це правда. От друг зварив собі велика.
Силка на авто ріа: http://auto.ria.ua/auto_viper_navigator_7117752.html (http://auto.ria.ua/auto_viper_navigator_7117752.html)
Хоче продати його.
-
Так, так, це правда. От друг зварив собі велика.
Силка на авто ріа: http://auto.ria.ua/auto_viper_navigator_7117752.html (http://auto.ria.ua/auto_viper_navigator_7117752.html)
Хоче продати його.
-
знов захист турнея проскочив 8)
-
Зрозумійте народ, що цей Tourney то найдорожча деталь на тому ровері, після шатунів з кареткою. От тому і стоїть захист. Я його не поставив на свій ровер по одній причині - його елементарно нема до чого прикрутити :D
-
а чо мистль... дета воно в мене валялось... тра до спеша приліпити, хотя... спіріт, я тобі його подарю, якщо ризикнеш десь поїхати...
От друг зварив собі велика. Хоче продати його.
нікому про то в голос не кажи...
ужос... потратити купу часу і енергії шоби зліпити з гімна кулю... твій друг хоч шось розуміє в велопідвісках? таку раму можна за 30-50 грн купити разом з тим амортом... НАШО було тратити купу сили і енергії на створення того чого ітак до дідька... я би ше пойняв якись ексклюзив. та підвіска ж до дупи. якщо цікаво, поясню чому це не працює і не буде... ціна в 1200 нереальна... за ті гроши можна куда краще шось купити...
-
парніша ти помиляєшся підвіска працює на відмінно даже зимою і торнай не сама дорожча річ покаж своє ломство чи ти його навіть немаєш
-
(https://lh3.googleusercontent.com/-QvynRWgp5WY/S_wbLofsCNI/AAAAAAAACCA/SmG6GiZMVc0/s400/DSCN4561.JPG)
Тут цей захист прикриє лише пів гачка яким кріпиться перекидка.
На рахунок парніша ти помиляєшся підвіска працює на відмінно даже зимою і торнай не сама дорожча річ покаж своє ломство чи ти його навіть немаєш
притримай коней бо з двома повідомленнями таким тоном старожилам тикати не годиться. :nono:
-
парніша ти помиляєшся підвіска працює на відмінно даже зимою і торнай не сама дорожча річ покаж своє ломство чи ти його навіть немаєш
:D :D :D :D :D :D :D :D :D
вертайся в своє село з такими закидами на свому супер ашані
а чо мистль... дета воно в мене валялось... тра до спеша приліпити, хотя... спіріт, я тобі його подарю, якщо ризикнеш десь поїхати...
та ти шо, куда мені, я ше не на тому рівні шоб з квартири виїжджати
-
парніша ти помиляєшся підвіска працює на відмінно даже зимою і торнай не сама дорожча річ покаж своє ломство чи ти його навіть немаєш
ігорко певно і є тим кулібіним :D :D :D :D
-
ігорко любить щось мутити таке не стандартне.
-
нікому про то в голос не кажи...
ужос... потратити купу часу і енергії шоби зліпити з гімна кулю... твій друг хоч шось розуміє в велопідвісках? таку раму можна за 30-50 грн купити разом з тим амортом... НАШО було тратити купу сили і енергії на створення того чого ітак до дідька... я би ше пойняв якись ексклюзив. та підвіска ж до дупи. якщо цікаво, поясню чому це не працює і не буде... ціна в 1200 нереальна... за ті гроши можна куда краще шось купити...
Підвіска реально працює, бачив на свої очі. Але за такі гроші не впевнений, що хтось візьме. Краще б оставив собі - кататись=)
-
Навіть якщо пан Ігорко вгадав із конструкцією підвіски(хоча це дуже мало ймовірно), то вона всеодно не буде робочою чоха б тому, що той "аморт" просто напросто не аморт а пружина. Щоб зрозуміти, що саме мається на увазі під поняттям "робоча" підвіска тре просто попробувати порівняти в роботі "справжню" підвіску і ту саморобну конструкцію яку ви представили на огляд і тоді всі питання відпадуть. А те, що вашому другові говорять/пишуть на рахунок його творіння, не є образою, а скоріше конструктивною критикою і ніц не файно з його боку так грубо висловлюватись.
-
просто нашо наганяти неподобаэться то недивись дивись на то шо ти маэш якшо воно подобаэться
-
хлопці зжимається і працює то зовсім різні речі.. з точки зору прогресії підвіска спроектована абсолютно неправильно, пане майстер таке питання, підшипники в тій "підвісці" взагалі є??
-
просто нашо наганяти неподобаэться то недивись дивись на то шо ти маэш якшо воно подобаэться
а нащо тоді показувати, якщо ви не вмієте сприйняти критики, прочому конструктивної??? Цей розділ якраз для того і є, щоб обговорювати наші ровери) Ви не ображайтесь, а спрйміть то як пораду. Вам великий плюс за бажання створити щось самостійно, але ваші старання марні з технічного погляду.
-
хлопці зжимається і працює то зовсім різні речі.. з точки зору прогресії підвіска спроектована абсолютно неправильно, пане майстер таке питання, підшипники в тій "підвісці" взагалі є??
там втулки ізпроектовано нормально проектував не я я просто зкопіровав
-
а нащо тоді показувати, якщо ви не вмієте сприйняти критики, прочому конструктивної??? Цей розділ якраз для того і є, щоб обговорювати наші ровери) Ви не ображайтесь, а спрйміть то як пораду. Вам великий плюс за бажання створити щось самостійно, але ваші старання марні з технічного погляду.
чого так кажеш шо старання марні обгронтуй і я не слабий на голову шо буду купляв велик за 5 штук як я маю можливість зробити так як мені потрібно
-
більш непотрібну запчастину ніж той захист перекидки тяжко придумати
А тут ти в корні неправий. Самого два рази такий захист виручав- приймав на себе черкающий удар(раз задів гілку в лісі, а раз до високого бордюру потер). Якби небуло захисту то велика ймовірність що могло б вивернути перекидку.
-
а я не раз долбався перекидкою об бардюри... і нічо їй не є... то рятовання ефмерне... краще було стратитись на людську перекидку.
А мені хватило раз влетіти в кут бордюра щоб перекидку розвернуло у всі сторони
(http://img269.imageshack.us/img269/5957/img1110bi.jpg)
-
чого так кажеш шо старання марні обгронтуй і я не слабий на голову шо буду купляв велик за 5 штук як я маю можливість зробити так як мені потрібно
А яка вага твого агрегата? Та й сумніваюсь я що ти нормально розрахував в підвісці прогресію і т.д.
Для початку я б радив ознайомитися з такою програмою як Linkage2. Там досить добре проілюстровані всі підвіски і можна на графіках поспостерігати особливості їх роботи. А тоді вже пробувати проектувати. Хватить того що Позітів зварив раму на 25 кіло і прогресією десяти рам в одній :D. так що я б радив все ж його слухатися, він вже набив собі неодну шишку. Теж йшов методом спроб і помилок, але все ж на критику нормально реагував
-
А тут ти в корні неправий. Самого два рази такий захист виручав- приймав на себе черкающий удар(раз задів гілку в лісі, а раз до високого бордюру потер). Якби небуло захисту то велика ймовірність що могло б вивернути перекидку.
хороша річ я був падав разок то защіту так поуродувало шо я її потім рівняв і варив але не на цему велику а на іншому його в мене якась сука стирила
-
А яка вага твого агрегата? Та й сумніваюсь я що ти нормально розрахував в підвісці прогресію і т.д.
Для початку я б радив ознайомитися з такою програмою як Linkage2. Там досить добре проілюстровані всі підвіски і можна на графіках поспостерігати особливості їх роботи. А тоді вже пробувати проектувати. Хватить того що Позітів зварив раму на 25 кіло і прогресією десяти рам в одній :D. так що я б радив все ж його слухатися, він вже набив собі неодну шишку. Теж йшов методом спроб і помилок, але все ж на критику нормально реагував
ваги незнаю но десь так само 20- 25 в мене він не весь з заліза а вилка сплав і я тільки потратив 1 цілу простого горніка раму і 1 поломану амортизаторного
-
А тут ти в корні неправий. Самого два рази такий захист виручав- приймав на себе черкающий удар(раз задів гілку в лісі, а раз до високого бордюру потер). Якби небуло захисту то велика ймовірність що могло б вивернути перекидку.
тут одне з двох, або навчись їздити, або купи нормальну перекидку, і шось я не памятаю шоб воно в тебе стояло, чого ж зняв якшо таке корисне, і де ж це ви всі так страшно їздите шо перекидки вам вириває, покажіть свої споти пацанам *dontknow*
А яка вага твого агрегата? Та й сумніваюсь я що ти нормально розрахував в підвісці прогресію і т.д.
Для початку я б радив ознайомитися з такою програмою як Linkage2. Там досить добре проілюстровані всі підвіски і можна на графіках поспостерігати особливості їх роботи. А тоді вже пробувати проектувати. Хватить того що Позітів зварив раму на 25 кіло і прогресією десяти рам в одній :D. так що я б радив все ж його слухатися, він вже набив собі неодну шишку. Теж йшов методом спроб і помилок, але все ж на критику нормально реагував
яка прогресія, про шо ти говориш, там два задні лінки зварені між собою, і це тільки питання часу коли воно трісне
-
перестали матюкатись... сіли... покурили... порахували до 10... заспокоїлись...
повір. ніхто не каже шо ти олень і мудило на гімноровері. мова зовсім за інше...
якщо ти збираєся проектувати підвіску сам, перше шо варто зробити, то почитати теорію... впершу чергу про типи підвісок, далі отовово:
http://shpryha.te.ua/index.php/topic,3163.0.html (http://shpryha.te.ua/index.php/topic,3163.0.html)
http://shpryha.te.ua/index.php/topic,2484.0.html (http://shpryha.te.ua/index.php/topic,2484.0.html)
http://shpryha.te.ua/index.php/topic,4283.0.html (http://shpryha.te.ua/index.php/topic,4283.0.html)
http://shpryha.te.ua/index.php/topic,3176.0.html (http://shpryha.te.ua/index.php/topic,3176.0.html)
шо не так у тебе:
1. це НЕ аморт, це просто пружина
2. це НЕ 4х-ричажка, а багатошарнірна одноричажка... в твому випадку, купа зайвої ваги і хулітаючихся лінків.
3. підвіска НЕ має бути на втулках.
4. підвіска МАЄ бути прогресивною, як виняток підвіска під повітряні аморти нейтральна... в тебе ж РЕгресивна. (зірвати важко, потім провал)
5. Кареточний вузол НЕ має бути за головним лінком.
і я можу ше довго придиратись до дрібниць, але краще в режимі питання-відповідь...
покаж своє ломство чи ти його навіть немаєш
1. https://plus.google.com/photos/107395384133412472846/albums/5640783234609672177/5640789215237959650?banner=pwa&gpsrc=pwrd1 (https://plus.google.com/photos/107395384133412472846/albums/5640783234609672177/5640789215237959650?banner=pwa&gpsrc=pwrd1)
2. https://picasaweb.google.com/100581220689854014845/242011#5644377832481837986 (https://picasaweb.google.com/100581220689854014845/242011#5644377832481837986)[/img]
3. https://plus.google.com/photos/107395384133412472846/albums/5494970839576425249/5494971901050232866?banner=pwa&gpsrc=pwrd1 (https://plus.google.com/photos/107395384133412472846/albums/5494970839576425249/5494971901050232866?banner=pwa&gpsrc=pwrd1)
4. https://plus.google.com/photos/102538794418349144758/albums/5508998671855549665/5508998903390454546?banner=pwa&gpsrc=pwrd1 (https://plus.google.com/photos/102538794418349144758/albums/5508998671855549665/5508998903390454546?banner=pwa&gpsrc=pwrd1)
парніша ти помиляєшся підвіска працює на відмінно
якось при нагоді дам покататись на правильній і ти все поймеш...
неподобаэться то недивись
а нашо воно тут тоді?
і я не слабий на голову шо буду купляв велик за 5 штук
я тоже не слабий шоби такого дешевого підвіса брати...
ваги незнаю но десь так само 20- 25 в мене
:o вбив... моя рама важить разом з амортом 2,4 кг... все разом 15-16... повністю залізний (зелений на фотках) 19... і повір то ше дуже важкі ровери...
-
шо не так у тебе:
1. це НЕ аморт, це просто пружина
2. це НЕ 4х-ричажка, а багатошарнірна одноричажка... в твому випадку, купа зайвої ваги і хулітаючихся лінків.
3. підвіска НЕ має бути на втулках.
4. підвіска МАЄ бути прогресивною, як виняток підвіска під повітряні аморти нейтральна... в тебе ж РЕгресивна. (зірвати важко, потім провал)
5. Кареточний вузол НЕ має бути за головним лінком.
тут ти переоцінив....
(https://lh3.googleusercontent.com/-ljMHGDJ3jlY/T06YvHBo93I/AAAAAAAAC7g/qzN7zI8V5Oc/s640/42876474f.jpg)
(https://lh5.googleusercontent.com/-wfkUoM4rzjY/T06Yw_3LXWI/AAAAAAAAC7o/0UqOYfWYaTk/s640/42876396f.jpg)
-
яка ж вага цього чуда?)самі шатуни десь певно біля двох кг важать(((бачив кілька років назад їх на базарі і здуру купив на свій старий велосипед,так вони були наче пласилінові(можливо помиляюсь,але дуже вже подібні.
а загалом підвіска мабуть не гірша ніж в звичайному ашані,тільки ціна і як на ашан має бути:)
-
тут одне з двох, або навчись їздити, або купи нормальну перекидку, і шось я не памятаю шоб воно в тебе стояло, чого ж зняв якшо таке корисне, і де ж це ви всі так страшно їздите шо перекидки вам вириває, покажіть свої споти пацанам *dontknow*
Ну просто коли я катав на велосипеді з тим захистом ти ще в школу ходив, ясно що ти застати неміг. Хоча брешу, такий захист у мене і на Спрінті стояв. І їздити не обовязково ектримально, достатньо невдало від собаки чи перехожого увернутися щоб задіти правим бортом якусь велику херню на землі, і все, прощай перекидка або "пєтух". Доречі Трамп так і вломив свого пєтуха на спеші - гілка влетіла в колесо, колесо прокрутилось і гілкою виломало перекидку. Так що не пиши якщо до кінця невпевнений, моя тобі порада.
А зняв я той захист бо на РМ його небуло куда вішати.
-
тут ти переоцінив....
Там є коромисло отже це багатошарнірка інша стправа шо шарнірів не 4, а 3... тобто працювати воно при абсолютно жорсткій рамі НЕ буде, але працює за рахунок пружної деформації пера, тобто як в софттейлі. Конструкція цікава тим шо посуті тут 2 пружини, але рано чи пізно воно вломиться... скорш за все на місці сварки біля дропаутів(на шві метал втрачає пружність).
легенда...
червоний - розжата підвіска
зелений - зжата (зверху "!" де несходження)
синій - так би мало бути шоб підвіска стала людською (типу ФСР)
-
Там є коромисло отже це багатошарнірка інша стправа шо шарнірів не 4, а 3... тобто працювати воно при абсолютно жорсткій рамі НЕ буде, але працює за рахунок пружної деформації пера, тобто як в софттейлі. Конструкція цікава тим шо посуті тут 2 пружини, але рано чи пізно воно вломиться... скорш за все на місці сварки біля дропаутів(на шві метал втрачає пружність).
я знаю як можна описати ту конструкцію, можна простіше ніж ти це написав, я би назвав її повний провал
Ну просто коли я катав на велосипеді з тим захистом ти ще в школу ходив, ясно що ти застати неміг. Хоча брешу, такий захист у мене і на Спрінті стояв. І їздити не обовязково ектримально, достатньо невдало від собаки чи перехожого увернутися щоб задіти правим бортом якусь велику херню на землі, і все, прощай перекидка або "пєтух". Доречі Трамп так і вломив свого пєтуха на спеші - гілка влетіла в колесо, колесо прокрутилось і гілкою виломало перекидку. Так що не пиши якщо до кінця невпевнений, моя тобі порада.
А зняв я той захист бо на РМ його небуло куда вішати.
про шо ти взаглі говориш? хочеш мене переконати шо той непотріб чогось вартий? чи про то шо перекидку можна зламати? якшо тобі так подобається то бери став собі, хтось не дає чи шо, а заодно ше захист на ротора собі замути, на тормозні ручки шось придумай, на манетку, як зробиш я тобі ше підкину якісь ідеї, дерзай, тільки не тошни тут про необхідність тої шняги
-
Ех, коли ж ти вже навчишся писати культурно? :'(
І доречі захисти на ротора вже давно випускаються, а те що ти про них незнаєш не відміняє факту їх існування.
Хстаті, чого зразу непотріб? бо ти його невикористовуєш? Ну якщо ти навернешся то погнута перекидка буде одною з найменших проблем. А от для умов покатушок в місто то удари по перекидці мають місце. Так що не будь так вже "безапеляційним"
-
та шо ти ніхто нічого не знає крім тебе, якшо ти такий обізнаний то скажи на яких байках є захист ротора крім ляпєра і мотокросових байків, і де я писав шо то мій патент?
-
Розумію вас - зима, покотеньки не такі часті як влітку, енергії нема куди подіти. В мене на одному ровері захист стоїть після того, як я перекидку нехило об бетонну загорожу що закривала проїзд автомобілям, подер. А ще в одній з поїздок в Микулинці, мій друг ненароком в одному з сіл навернувся на купі щебеню і я вже гадав що він пішкарусом до Тернополя піде. Але помучившись з пошкодженою перекидкою 15 хв. ми рушили на роверах.
Не знаю як там в лісі, але при інтенсивній дорожно-шоссейній їзді захист часом стає у пригоді. Це як шолом - ніколи не знаєш коли впадеш... інакше - підстелив би! :D
-
та шо ти ніхто нічого не знає крім тебе, якшо ти такий обізнаний то скажи на яких байках є захист ротора крім ляпєра і мотокросових байків,
Чесно зізнаюсь - непамятаю, так як бачив то ще в році 2007.
і де я писав шо то мій патент?
Ти писав що захист перекидки така ж непотрібна річ як захист ротора і т.д.
Так що не будь другим Стєчкіном. Той всі ровери судив з точки зору шосера, а ти судиш з точки зору дх. Забуваючи що в різних типів і умови експлуатації різні.
-
Ти писав що захист перекидки така ж непотрібна річ як захист ротора і т.д.
я підпишусь... в мене ше жодна перекидка не вмерла від удару... і хоча захист маю ідея десь його приліпити ніразу не прийшла (в класичному ровері)
важко змоделювати ситуацію коли та хрень поможе. Хоча не виключаю що саме з торнеем вона може мати зміст - шоб гілка в лісі не завернула його в шприхи...
-
Я не раз ламав перекидку в лісі від гілки. Ламались правда не дорогі. Перед початком сезону 2011 встановив перекидку ХТ і буквально через пару метрів лісової стежки мені попала гілка яка і цю перекидку без пробле зігнула, але деформація була незначна тому, що тепм їзди був прогулянковий і я встиг зупинитись. Гілка була товщиною прибл 2- 2,5 см ще й суха. Так що аргумент неякісної перекидки відпадає. І так як до своєї рами я НІДЕ не можу знайти запасного пєтуха то такий захист хоч і виглядає "не кошерно" але буде доречним, бо зламавши пєтух я буду без рами(( Стається таке коли їдеш по не втоптаній лісовій стежці колесо з легкістю переламує гілку навпіл і одна з половинок виведе БУДЬ ЯКУ перекидку з ладу. як правило гнеться лапа. Можливий варіант коли велосипед просто паде на бік перекидки Тоді, в залежності від положення перекидки пошкоджується або пєтух або перекидка або все разом... Висновок: кожен для себе вирішує чи варто той захист встановлювати, але заперечувати, що він не запобігає певним пошкодженням не варто. Інше питання які саме захисти використовувати і як їх кріпити(захисти і типи кріплень їх до рами є різні)
-
заперечувати, що він не запобігає певним пошкодженням не варто.
я лише стверджую, що умови коли перешкода достатньо сильна шоб його було ВЖЕ було треба, але ще не розносило все гуртом, коли його ВЖЕ НЕ треба попадаються дуже рідко...
... і да!!! я тільки раз за 4 роки пробив колесо, але це ше не повод не брати в дорогу латок... як казав вінтаж, це як шолом... я падав 4 рази і всі без шолома (з головою все добре без змін), а коли в шоломі, то хоч би разок впав...
-
Що що, а проколів минулої осені за період жовтень-листопад я мав більше ніж за все життя)))
-
Що що, а проколів минулої осені за період жовтень-листопад я мав більше ніж за все життя)))
в мене є купа свідків (крім неоні)... шо я ніразу, ні в кого на очах колесо не пробив... навіть на недокачаній 32ці з однослойкою і скотчом замість фліпера по бетонці і колдобобинах...
зато цепок порвав і шатунів погубив більше ніж достатньо.
-
сплюнь три рази через ліве плече)))
-
яка ж вага цього чуда?)самі шатуни десь певно біля двох кг важать(((бачив кілька років назад їх на базарі і здуру купив на свій старий велосипед,так вони були наче пласилінові(можливо помиляюсь,але дуже вже подібні.
а загалом підвіска мабуть не гірша ніж в звичайному ашані,тільки ціна і як на ашан має бути:)
підвіска робе прекрасно 100 раз караще базарного велика шатуни ном негнуться
-
підвіска робе прекрасно 100 раз караще базарного велика шатуни ном негнуться
шатуни то не гнуться, а та їх імітація базарно-китайська - то аж страшно тиснути на педалі.
-
сплюнь три рази через ліве плече)))
в мене недавно колесо встрілело так шо то неййого ската роздерло 8 чи 9 см а камера всеравно шо пес погриз
-
Ігор, пиши якось звязаніше, чи що. А то важко читати.
-
Ігор, пиши якось звязаніше, чи що. А то важко читати.
шовіжутопаюсідітваронанадубаіклюйотсвайонага
-
в мене є купа свідків (крім неоні)
за камери не спорю
зато цепок порвав і шатунів погубив більше ніж достатньо.
но на рівному місці цепки рвати(недешеві) і перекидку(тоді, коли вас чекав довго і нудно, і ше думав в кого то ше коліно болить :D) то на то тобі реально везе
я ше досі не можу второпати як то ти збирався їхати на тих шатунах, каретці і педалях шо в тебе стояли на тому "аркусі", чи як його :o
-
О блін, Неоні накінець почав говорити до Теда на ТИ :laugh:. Не пройшло і два роки як він "втянувся". Ех, а така культурна дитина була, завжди вічлива, завжди на ВИ :D
-
та я давно до Теда на ти, бо був його домахав тим ВИ шо казав якшо буду викати то получу .....
-
Класне відео, раджу подивитись!..
Жизнь велосипедом - Life Cycles [2010 BDRip 720p].mkv (http://www.youtube.com/watch?v=RMv9JgQbyII#ws)
-
сплюнь три рази через ліве плече)))
ти про те яке клеїли? :D
я ше досі не можу второпати як то ти збирався їхати на тих шатунах, каретці і педалях шо в тебе стояли на тому "аркусі", чи як його
запросто... тільки педалі планував поміняти... а перекидку я тоді таки не порвав... я її просто перед тим неправильно поставив. *johndoe*... доречі вона тоді таки побувала в шприхах, тому колесо мені і заблокувало, і погнуло...
-
Класне відео, раджу подивитись!..
Жизнь велосипедом - Life Cycles [2010 BDRip 720p].mkv (http://www.youtube.com/watch?v=RMv9JgQbyII#ws)
да відео афігенне а велики це обше бест
-
да відео афігенне а велики це обше бест
Ну по перше я так і не поняв до чого тут то відео. По друге - будете здивовані але багато хто тут катає на велосипедах нічим не гірших(певно тому така й реакція на твого "самовара").
-
(http://smotri.te.ua/images/2011-12/items.1324396853.b.jpg)
це самовар... (до нього також є претензії, але вони чисто робочі)
а то так виварка...
-
(http://smotri.te.ua/images/2011-12/items.1324396853.b.jpg)
це самовар... (до нього також є претензії, але вони чисто робочі)
а то так виварка...
Прикольний велик.
-
чий це монстер?бачив його на хб шо хтось з тернополя сам варив.уважуха цій людині!
по темі-5 сторінок(покишо) срачу і флуду який до байка топікпостера взагалі не відноситься.
всім удачі в катанні на тому шо є!
-
байк мій, но рама скоро вже інакша буде, тож самовар но ше жирніше)) ця піде на продажу, можливо перед тим ше помалюю..
-
байк мій, но рама скоро вже інакша буде, тож самовар но ше жирніше)) ця піде на продажу, можливо перед тим ше помалюю..
КЛАСНИЙ ВЫН З ЗАЛЫЗА ЧИ ЯКИЙСЬ СПЛАВ
-
КЛАСНИЙ ВЫН З ЗАЛЫЗА ЧИ ЯКИЙСЬ СПЛАВ
сплав.. заліза з вуглецем) ну і ше в теорії купа непотрібних домішок..))
-
байк мій, но рама скоро вже інакша буде, тож самовар но ше жирніше)) ця піде на продажу, можливо перед тим ше помалюю..
Кинь, плиз, більше фоток свого байка. Хотілось би подивитись з іншої сторони на нього.
-
http://www.x-bikers.ru/forum/show_topic.php?id=85525 (http://www.x-bikers.ru/forum/show_topic.php?id=85525)
-
http://www.x-bikers.ru/forum/show_topic.php?id=85525 (http://www.x-bikers.ru/forum/show_topic.php?id=85525)
Спасибі