shpryha

ТехМайданчик => Обслуговування та ремонт велосипеда => Тема розпочата: Ratamahatta від 10.03.2011, 11:09:57

Назва: Вибір каретки
Відправлено: Ratamahatta від 10.03.2011, 11:09:57
Нород підкажіть, взяв нову раму а довжину каретки загруз не можу визначити , по гуглив і тупікнувся по ходу 117,5 мм
http://www.velobazar.com/catalog/utility/archive_util/978 - це мої шатуни!
Назва: Re: Вибір каретки
Відправлено: Erazel I-st від 10.03.2011, 12:13:37
Ну та каретки є 68, 72(чи то 73) і 8х мм довжиною. Довжина вала порядка 113 мм. Ти не шатуни, ти раму свою дай. Тоді й будемо бачити.
Назва: Re: Вибір каретки
Відправлено: Vintage від 10.03.2011, 12:16:17
Поміряй довжину стакана куди каретка вкручується, то і має бути розмір!
Назва: Re: Вибір каретки
Відправлено: teodor4ik від 10.03.2011, 12:25:33
Поміряй довжину стакана куди каретка вкручується, то і має бути розмір!
спасіба КЕП... але питання в тому шо є ше такий параметр як дожина вала (і навіть його положення відносно каретки) який суттєво впливає на чейнлайн...

як на мну, то варто вкрутити любу каретку, кинути цепку на середні зірки, подивитись шо з того вийшло і плясати від того..
тобто якшо поставив 117 і варто на 5 мм зсунути всередину, то купляти 112(якшо зліва незмінна відстань)...
Назва: Re: Вибір каретки
Відправлено: Ratamahatta від 10.03.2011, 12:30:16
Ну та каретки є 68, 72(чи то 73) і 8х мм довжиною. Довжина вала порядка 113 мм. Ти не шатуни, ти раму свою дай. Тоді й будемо бачити.

giant ATX 2011року
http://www.google.com.ua/imgres?imgurl=http://www.velo.vn.ua/components/com_virtuemart/shop_image/product/d92af895a525bf8ddd71fc170569be37.jpg&imgrefurl=http://www.velo.vn.ua/component/page,shop.browse/category_id,692/option,com_virtuemart/Itemid,67/vmcchk,1/&usg=__9m7G0UHk9fdWLQKXoBLfty1lXzQ=&h=751&w=1000&sz=102&hl=ru&start=0&zoom=1&tbnid=yG3ZfL2tI9aOaM:&tbnh=138&tbnw=184&ei=Dqh4Tfy7BtK08QPvy5HIBA&prev=/images%3Fq%3Dgiant%2Batx2011%26um%3D1%26hl%3Dru%26sa%3DN%26biw%3D1066%26bih%3D757%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=770&vpy=414&dur=3634&hovh=194&hovw=259&tx=160&ty=91&oei=Dqh4Tfy7BtK08QPvy5HIBA&page=1&ndsp=16&ved=1t:429,r:11,s:0
Назва: Re: Вибір каретки
Відправлено: Vintage від 10.03.2011, 12:36:02
спасіба КЕП... але ...
...  *dontknow* але у першому постi мова йшла про довжину каретки
Назва: Re: Вибір каретки
Відправлено: Ratamahatta від 10.03.2011, 12:37:13
giant ATX 2011року
http://www.google.com.ua/imgres?imgurl=http://www.velo.vn.ua/components/com_virtuemart/shop_image/product/d92af895a525bf8ddd71fc170569be37.jpg&imgrefurl=http://www.velo.vn.ua/component/page,shop.browse/category_id,692/option,com_virtuemart/Itemid,67/vmcchk,1/&usg=__9m7G0UHk9fdWLQKXoBLfty1lXzQ=&h=751&w=1000&sz=102&hl=ru&start=0&zoom=1&tbnid=yG3ZfL2tI9aOaM:&tbnh=138&tbnw=184&ei=Dqh4Tfy7BtK08QPvy5HIBA&prev=/images%3Fq%3Dgiant%2Batx2011%26um%3D1%26hl%3Dru%26sa%3DN%26biw%3D1066%26bih%3D757%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=770&vpy=414&dur=3634&hovh=194&hovw=259&tx=160&ty=91&oei=Dqh4Tfy7BtK08QPvy5HIBA&page=1&ndsp=16&ved=1t:429,r:11,s:0

Ти прав частково , рама ні до чого довжина вала вказується в данних шатунів але на сайті шімано не можу знайти там вказується якась чайнлайн а відносно і довжина вала! Але мені тре розжувати !!! *dontknow*

Дописано : 10.03.2011, 12:38:09
...  *dontknow* але у першому постi мова йшла про довжину каретки
ну мля помилився тре довжину вала, тай і ти міг логічно подумати про що пишеться  :D  каретка не може мати 117,5 мм - це довжина вала

Дописано : 10.03.2011, 12:44:11
Длина вала каретки определяется моделью шатунов и смотрится в спецификации производителя этих шатунов. В нашем случае для FC-M443 подойдет каретка с длиной вала
- 117,5мм/121мм (квадрат/окталинк) для линии цепи 47,5мм
- 123мм/126мм (квадрат/окталинк) для линии цепи 50мм

Ось знайшов але як визначити линию цепи??
Назва: Re: Вибір каретки
Відправлено: Vintage від 10.03.2011, 12:58:34
"Якась чайнлайн" і є лінія ланца Ти ж казав що на сайті виробника вказана?!?
Назва: Re: Вибір каретки
Відправлено: Ratamahatta від 10.03.2011, 13:17:57
- 117,5мм/121мм (квадрат/окталинк) для линии цепи 47,5мм
- 123мм/126мм (квадрат/окталинк) для линии цепи 50мм

яку з них тре вибрати
Назва: Re: Вибір каретки
Відправлено: teodor4ik від 10.03.2011, 13:25:53
- 117,5мм/121мм (квадрат/окталинк) для линии цепи 47,5мм
- 123мм/126мм (квадрат/окталинк) для линии цепи 50мм

яку з них тре вибрати
дуже похоже на то шо 73 каретка = 47,5
а 68 = 50

чи наоборот :)

по суті пропонують різницю в 5 мм тобто якраз в ширину каретки шоб виступав вал однаково і відстань від каретки була однаковою..
тоді 68-118, 73-123
Назва: Re: Вибір каретки
Відправлено: Ratamahatta від 10.03.2011, 13:52:17
дуже похоже на то шо 73 каретка = 47,5
а 68 = 50

чи наоборот :)

по суті пропонують різницю в 5 мм тобто якраз в ширину каретки шоб виступав вал однаково і відстань від каретки була однаковою..
тоді 68-118, 73-123

ти щось наплутав каретка 68 -100% а ось довжину от .... (в шимано написано каретка  ББ УН 26 вона походу вся 68)

Дописано : 10.03.2011, 13:54:29
ти щось наплутав каретка 68 -100% а ось довжину от .... (в шимано написано каретка  ББ УН 26 вона походу вся 68)
*No* сорі є і 73
Назва: Re: Вибір каретки
Відправлено: teodor4ik від 10.03.2011, 14:11:33
сорі є і 73
дик то вже від рами залежить... яка там ширина стакана
Назва: Re: Вибір каретки
Відправлено: Ratamahatta від 10.03.2011, 15:55:13
дик то вже від рами залежить... яка там ширина стакана

68
Назва: Re: Вибір каретки
Відправлено: CoRacK від 10.03.2011, 18:05:13
Значить так, ширина валу підбирається так, щоб нозі було зручно педалювати і не було перекосів у колінному суглобі, бо тоді на одну половину суглоба припадає більше навантаження. Фактично це залежить від анатомічних особливостей тазу, шийок стегнових кісток і кута між стегновою і великогомілковою кістками. Хоч можна звикнути до будь-якої довжини вала, але найкраще, щоб вектор сили тиску на педалю був якомога ближчий до 90 градусів в фронтальній площині. Якщо вал задовгий то виходить, що вектор сили педалювання направлений зсередини назовні, якщо вал дуже короткий, або в людини широкий таз наприклад (є безліч варіантів), то вектор вже буде направлений ззовні досередини.
Є ще другий аспект, якщо вал довгий, то ланцюг буде краще працювати на маленьких зірочках ззаду за рахунок меншого перекосу, якщо короткий - то на великих.
Власне маєш 117 мм, то став і не думай довго, це скажем золота середина. Мені особисто оптимальним є вал 113 мм. Але їздив і на 118 мм довший час без питань. На 122,5 мм вже якось не так добре, на 110 мм маленька зірочка черкає об раму.
Назва: Re: Вибір каретки
Відправлено: Ratamahatta від 10.03.2011, 18:56:06
Корак маш рацію, але я б хотів знати як вимірюється чайнлайн , те що вони вказують, на трекові в мене каретка була 122,5 їздив але не було можливості порівняти з 117,5 в плані анатомічної зручності, питання просто чи перемикачі будуть працювати нормально (*дореч хто знає які каретки в нас продаються , маю сумніви що наші  магаз продають шіманки, бо замовляти в неті трохи наломно )
Назва: Re: Вибір каретки
Відправлено: Andre від 14.05.2015, 12:08:49
Наразі вибираю нову каретку (квадрат) до нової рами. Потрібна міцна каретка з глибшою різьбою (з сторони зірок), позаяк різьба в алюмінієвій рамі трохи покоцана. Наразі маю каретку Shimano u26. Правда трохи вже з шатом (4 роки, всетаки) Але в неї найкоротша різьба з всіх кареток. Не розумію для чого вони економлять на різьбі... Думав купувати Truvativ Squire. Різьба в неї глибша десь на 1-2мм. Але в одному магазині мені сказали, що труватіви паскудні і не варто стільки грошей переплачувати (~400грн). Ще пригледівся до каретки VP BC80. В кареток VP різьба значно глибша ніж в шімано, можливо до 4мм. Але от відгуки про дешеві VP не дуже схвальні. Про VP BC80 відгуків не можу знайти. Як і про Truvativ Squire. Може хтось щось підкаже по них, або запропонує інший варіант? Хочеться щоб каретка була на довше, позаяк думаю вкрутити її на клей для відновлення різьби. Планую катати легкий стріт *tramplin*.
Назва: Re: Вибір каретки
Відправлено: vit від 14.05.2015, 15:10:06
Правда трохи вже з шатом (4 роки, всетаки)
4 роки нічого не значить, розумієте?
 На мому треку була стокова VP, прожила ~ 11000. Зараз un26, але її брав не свідомо,просто підвернулась б.к. По шимано відгуки ніби не погані.   
Назва: Re: Вибір каретки
Відправлено: Andre від 14.05.2015, 16:40:34
4 роки нічого не значить, розумієте?
 На мому треку була стокова VP, прожила ~ 11000. Зараз un26, але її брав не свідомо,просто підвернулась б.к. По шимано відгуки ніби не погані.   
4 роки і приблизно 3000 км легкого кк на ашандвопідвісі (при 75-85кг ваги)... я б і далі ставив шімано, якби не її коротка різьба.
яка саме VP була? і яких саме 11000? тобто які навантаження?