Гарно зроблена робота, якби лиш не бризговик..Без бризговика восени ніяк. Ноги промокають моментально. На літо буду його знімати.
ресепкт тс ! ))Дивився на Сландо, такий б\ушний на ходу можна купити за 500 грн. Але, вигідніше брати саму раму майже безплатно, або у вбитому стані із нормальною рамою, бо і так, майже все треба міняти.
особисто я вже 3-ий рік збираюся собі втнути шота подібне на базі старого Аіста (якого в мене нема...)
Маю такий самий в селі на ходу, теж слюні течуть втулити туди планетарку.Зима довга, збирайся із силами і бажанням, і вперед. А весною поїдемо разом обкатаємо.)))
А 7 - ще краще. Але ціни на 5 і 7-швидкісні планеарні втулки ну дуже кусаються! (((Ось тому я на Салют відразу поставив 7 швидкістну, (2 роки назад купив на Сландо за 65$), але апетит з часом росте, і деколи хочеться ще хоча би одну передачу :). Довго вагався яку зірочку спереду лишати на 36 чи на 42 зуба (в мого 24-і колеса), зупинився всеж на 42, при цьому на першій без напряга виїзджаю на Шпитальну, а на сьомій по рівному крейсерська 32 км/год, от тут деколи хочеться ще одну передачу. За цих пів року "Зайчик" виправдав себе повністю, побував на Закарпатті, в Одессі, Перемишлі, Кракові.
Знайомий з роботи поїздив на моєму, тепер так само як і я купив раму за ~ 60 грн., передню вилку на базарі нікельовану, там вже є кріплення під вібрейки, але теж стикнувся з дороговизною планетарки, буде робити поки що классичний варіант з перекидкою.
а я ізначально не хочу планетарку - дорого, незвично і нема можливості апгрейдуЗ одної сторони так, в мене планетарка коштує, як весь ровер :D, але по надійності і зручності, вона вставляє традиційний однозначно, сперечатись на цю тему не бачу змісту, маю і такий і такий ровер, крім того Олексій ти ж бачив, в Європі всі міські вєліки мають планетарки. Ну і крім того якщо ровер збирається собі не на 1 рік, а трохи більше, то воно того варте.
якщо зберуся буду робити з традиційним перемикачем
З одної сторони так, в мене планетарка коштує, як весь ровер :D, але по надійності і зручності, вона вставляє традиційний однозначно, сперечатись на цю тему не бачу змісту, маю і такий і такий ровер, крім того Олексій ти ж бачив, в Європі всі міські вєліки мають планетарки. Ну і крім того якщо ровер збирається собі не на 1 рік, а трохи більше, то воно того варте.
І ще одне, на 20-і колеса ставити звичайну перекидку, трохи небезпечно, можна легко зламати, там дуже малий зазор між дорогою і перекидкою
Класний.Можна. Але в районі каретки рама йде формою букви Z в дзеркальному відображенні, відповідно, кожух по рамі пустити не можна, бо занадто великі викрутаси. А пускати напряму, щоб кожух від рами до каретки висів в повітрі, мені не сподобалось ще під час примірки. Та й якщо управляючий механізм планетарки, що на задньому колесі, розмістити вздовж нижнього заднього пера, то під час кручення педалей п"ятка ноги знаходиться занадто близько до механізму і кожуха троса, і при певних умовах існує ризик зачепити цей механізм п"яткою. А в такому виконанні, як на фото, такого ризику нема.
Кожух до планетарки можна вкоротити і пустити по низу, мало б стати краще як у технічному, так і в естетичному плані.
Ось тому я на Салют відразу поставив 7 швидкістну, (2 роки назад купив на Сландо за 65$), але апетит з часом росте, і деколи хочеться ще хоча би одну передачу :). Довго вагався яку зірочку спереду лишати на 36 чи на 42 зуба (в мого 24-і колеса), зупинився всеж на 42, при цьому на першій без напряга виїзджаю на Шпитальну, а на сьомій по рівному крейсерська 32 км/год, от тут деколи хочеться ще одну передачу. За цих пів року "Зайчик" виправдав себе повністю, побував на Закарпатті, в Одессі, Перемишлі, Кракові.
Знайомий з роботи поїздив на моєму, тепер так само як і я купив раму за ~ 60 грн., передню вилку на базарі нікельовану, там вже є кріплення під вібрейки, але теж стикнувся з дороговизною планетарки, буде робити поки що классичний варіант з перекидкою.
З бризговиками ти однозначно намутив, постав краще спереду пластиковий і чуть ширший, і не прийдеться ліпити ці жахливі гумки, він же тепер навіть не складеться нормально.
Якщо дивитись на зроблену роботу та результат за все выдмінно. Бризговик правда портить роботу на відсотків 40. Якщо вже ніяк неможете з ним розстатись то думаю можна зробити так щоб він чіплявся у разі потреби. Можна приспособити його кріплення ( вибачаюся неможу перевести ЗАЩОЛЦІ ) Івозити з собою у тій ТУРЕБЦІ совковій що ззаді . Фірма SKS використовую такий метод ыз бризговиками .Хороший варіан. Розгляну таку пропозицію. Та й постійно возити бризговик з собою нема потреби, можна брати з дому лише дивлячись по погоді.
Ну ні той бризговик нереально смішний і зводить з розуму зі сміху середньостатистичного ровериста :D :D :D :D :DУ кардинальної більшості роверистів колеса більші, ніж 20", педалі знаходяться вище від землі, тому їм не відома проблема їз замоченням ніг навіть при невеличкій воді на дорозі, від того і є дике нерозуміння, для чого він такий великий і страшний. У мене теж є ровер з 26" колесами, так там не треба ніяких бризговиків.
Асоціаціі з дитинства старші чоловіки чіпляли варені багажники і возили на них кубинські мішки з сіном та силосом та травою . Одим словом популярне слово в ті часи НЕТРУДОВІ ДОХОДИ , вони також полюбляли чіпляти бризговики такого типу . Вирізали їх зі всього хто що мав.Якщо логічно подумати, то ровер використовувався таким чином на селах, а там, як відомо, бідність, доріг нема, болота купа, от люди і рятувались від нього таким способом. Ніхто просто так такого страхіття б не чіпляв.
відносно того що перекидка тирчить зовні - є таке, але це явним чином вел для міста, а місті в нас поки ще лишилося подобіє дорог )), типа особо нема за шо чипатися тим перемикачемТеоретично, при певних умовах, при низькому колесі можна зачепити перекидкою бордюр, ї зламати
Теоретично, при певних умовах, при низькому колесі можна зачепити перекидкою бордюр, ї зламатийого))) її. Бордюри бувають вивалені з ряду, перекошені, криво встановлені, тощо...
ніхто Вас не звинувачує у кріпленні такого бризговика. але роблячи таку роботу із вдосконалення велосипеда бризговик виглядає не естетично .. Просто із за поваги до Вас сказав свою думку. Виправдовуватись чи доказувати Вашу правоту немає потреби.Не маю нічого проти, якщо до мене звертатись на ти. Сам бачу, що бризговик страшно виглядає, тому, найближчим часом, буду думати, що з ним зробити, можливо і зніму, якщо буде сухо.
для того є голова щоб думати куди ї деш та очі щоб бачити яка перешкода стоїть перед Вами. Тоді ніяка перекидка не зламається ..Нє, ну я писав, що при певних умовах, які не залежать від велосипедиста. Дуже часто машини заганяють велосипедиста в яму, калюжу, впритик до бордюра, тощо.
Ок. А можна взнати, як правильно називається той бризговик з мобільним кріпленням, бо навіть не знаю, що шукати, чи може ссилочка є яка?
одним словом якийсь бризговик розвинув суперечку. робіть той бризговик з мобільним кріпленням та використовуйте даний велосипед у задоволення . Удачі
Ок. А можна взнати, як правильно називається той бризговик з мобільним кріпленням, бо навіть не знаю, що шукати, чи може ссилочка є яка?
для прикладу такий . змінити дизайн вирізавши такеПерший варіант розгляну, а другий варіант - це не бризговик, а звичайний зйомний болотнік, розрахований на великі колеса, тому в моїй ситуації толку від нього ноль, бо болотнік в мене і так є.
[spoiler]Брызговик.AVI (http://www.youtube.com/watch?v=_Ic_OlKiqLg#ws)
[/spoiler]
Варіант 2 фірма . Мобільне кріплення у разі потреби
[spoiler] Велосипедные крылья Author X-Bow (Обзор + установка) (http://www.youtube.com/watch?v=eZTAKhyf4To#ws)[/spoiler]
і останнє можна придумати якесь кріблення яке дає змогу легко знімати та чіпляти те чудо антибруду для велосипеда .
я хотів ще спитати - колеса явно не стокові - звідки вони?З базару.
і дійсно вирізати із пластикової бутилки бризговик та вчепити на томуж місці виглядало б досить пристойноТа ні, як на мене - то це ще гірша пародія, ніж є зараз. Сподобався варіант, який на першому відео. Треба щось таке зробити. Хочу вчепити один раз, щоб більше туда не лазити, не крутити гайки.
дуже симпатично получився, аж самому захотілося свою ДЕСНУ2(1984р/в) реанімувати, але не знаю ще, що в нею робити, чи крокодилити чи підтягувати до сучасності. хочу запитати в знаючих, чи може цей ровер http://ternopol.ter.olx.ua/obyavlenie/pdltkoviy-velosiped-kalkhoff-chic-choc-ID9Zmlt.html#d56b64ae36 (http://ternopol.ter.olx.ua/obyavlenie/pdltkoviy-velosiped-kalkhoff-chic-choc-ID9Zmlt.html#d56b64ae36) виступити донором в плані коліс + вилка + передній тормоз, чи задорого?Десна2 має колеса 20", а той ровер, що по ссилці - 24". Як він може бути донором до Десни2? Чи я щось не так зрозумів? Що таке "крокодилити"?
пане Перес невже вона в оригіналі. Там все як нове ? Де брали сідло та турепку ???
Опишіть трошка комплектуючі велосипеда та його історію з придбанням та відновленням. Дякую.
Чесно кажучи вона мені більше сподобалась від Аіста.
Які там шини і де купляли ??
Вес: 14,5 кгвага як в ровера на 26 колесах. а теоретично він мав би важити менше. хоча через таку конструкцію рами труби повинні бути міцнішими, звідси і вага.