shpryha
ТехМайданчик => Ровери => Допомога у виборі велосипеда => Тема розпочата: Kritik від 04.04.2010, 01:16:00
-
Всім привіт.
Зараз займаюся вибором велосипеда.
бюджет обмежений, в районі 3000 грн
при цьому в 3000 бажано б вже укомплектований болтоніками, комп"ютером і т.д... велосипед
вибір поки шо впав на
Велосипед Kellys VIPER 2 750 грн
http://www.kellys.com.ua/bike.php?b=kellys_2010&n1=MTB&n2=VIPER (http://www.kellys.com.ua/bike.php?b=kellys_2010&n1=MTB&n2=VIPER)
Болтніки 56 грн
http://www.kellys.com.ua/b.php?b=kellys_comp09&n1=%C0%EA%F1%E5%F1%F3%E0%F0%FB&n2=%CA%F0%FB%EB%FC%FF+RUMBLE (http://www.kellys.com.ua/b.php?b=kellys_comp09&n1=%C0%EA%F1%E5%F1%F3%E0%F0%FB&n2=%CA%F0%FB%EB%FC%FF+RUMBLE)
Велозамок KL-002 63 грн
http://www.kellys.com.ua/b.php?b=kellys_comp09&n1=%C2%E5%EB%EE%E7%E0%EC%EA%E8&n2=%C2%E5%EB%EE%E7%E0%EC%EE%EA+KL-002 (http://www.kellys.com.ua/b.php?b=kellys_comp09&n1=%C2%E5%EB%EE%E7%E0%EC%EA%E8&n2=%C2%E5%EB%EE%E7%E0%EC%EE%EA+KL-002)
Подфляжник OZZ 45 грн
http://www.kellys.com.ua/b.php?b=kellys_comp09&n1=%CF%EE%E4%F4%EB%FF%E6%ED%E8%EA%E8&n2=%CF%EE%E4%F4%EB%FF%E6%ED%E8%EA%20OZZ&c=%F1%E5%F0%E5%E1%F0%E8%F1%F2%FB%E9 (http://www.kellys.com.ua/b.php?b=kellys_comp09&n1=%CF%EE%E4%F4%EB%FF%E6%ED%E8%EA%E8&n2=%CF%EE%E4%F4%EB%FF%E6%ED%E8%EA%20OZZ&c=%F1%E5%F0%E5%E1%F0%E8%F1%F2%FB%E9)
Велокомпьютер KCC – 09 117 грн
http://www.kellys.com.ua/b.php?b=kellys_comp09&n1=%C2%E5%EB%EE%EA%EE%EC%EF%FC%FE%F2%E5%F0&n2=%C2%E5%EB%EE%EA%EE%EC%EF%FC%FE%F2%E5%F0+KCC+-+09 (http://www.kellys.com.ua/b.php?b=kellys_comp09&n1=%C2%E5%EB%EE%EA%EE%EC%EF%FC%FE%F2%E5%F0&n2=%C2%E5%EB%EE%EA%EE%EC%EF%FC%FE%F2%E5%F0+KCC+-+09)
хто шо скаже по цій темі? як взагалі kellys? може є якісь альтернативи?
-
На вигляд така собі робоча конячка для невибагливих. Але одне "АЛЕ" - там вилка різьбова. Отже потім може при апгрейдах боком вилізти.
-
Erazel I-st
а шо можна за такі гроші ше підібрати? Треки і т.д.. будуть 3200+ і ше всякі компи і т.д.. і вийде 3500, а це я вже не потягну.
-
Краще наразі не купляй аксесуарів - їх потім легко можна докупити.
Доклади трішки грошей і купи бюджетного трека або щось в тому бюджеті но з нормальною безрізьбовою вилкою.
Хоча якщо ти не збираєшся в подальшому апгрейдити вилку - то різниці нема чи різьбова чи без.
Тут є два варіанти подальшого апгрейду цього велика:
1. рама+вилка - хоча сумніваюся що ти потім продсиш за нормальні гроші з різьбовою вилкою.
2. продажа велика і придбання нового - найбільш вірогідний варіант - 99%.
-
Доклади трішки грошей і купи бюджетного трека
А хіба не буде краще якусь Меріду чи Лідерфокса купити при такому тугому бюджеті?
-
я ж написав
або щось в тому бюджеті
звичайно що автор теми сам буде собі вибирати ровера - просто раджу що якщо брати то вже з нормальною вилкою - щоб потім була можливість апгрейду чи простота в обслговувані.
-
Теж радив би Меріди чи ЛФ. Вони меньше за бренд беруть. За 3000 можна взяту ну досить пристойного ЛФ. З обвіскою Алівіо і вилкою на зразок РСТ ГІла. Або ж якщо є друг який шарить в залізі то пошукати б.у. якийсь. Шарящий друг для того щоб зовсім хлам вбитий не підсунули. Просто б.у. буде за такі самі гроші кращий, просто не новий. Хоча якшо просто їздити і не паритися то підійде любий в ціновому сигменті від 2500 грн. ПРосто з часом його продасться і купиться те що треба суто під себе.
Радив би зайти в РБ і глянути на Прайди
-
Теж радив би Меріди чи ЛФ. Вони меньше за бренд беруть. За 3000 можна взяту ну досить пристойного ЛФ. З обвіскою Алівіо і вилкою на зразок РСТ ГІла.
для початківці обвіска Алівіо взагалі оптимальний варіант.
1. надійність
2. простота і дешевизна в обслуговувані та дешевизна компонентів.
-
а про такий шо скажете?
http://www.veloonline.com/view.shtml?id=654
-
а про такий шо скажете?
http://www.veloonline.com/view.shtml?id=654
можна такий самий але без діскових - потім, як треба буде, то поставиш нормальні.
-
Томагавк колись в РБ коштував 300 уе. От тільки непомню чи то за версію з дисковими чи без. Я б радив брати без дискових, так як ті Промакси що там стоять трішки геморні в настройці та й роботу надто класною я б не назвав. Краще взяти з вібрейками(ободними) тормозами, а вже потім ПРИ ПОТРЕБІ купити дісковий тормоз на перед(бо зад ітак не вимагає сильного схватування, колесо ітак в занос піде). В знайомого був такий томагавк на напівсліках(низькопрофільна резина для асфальту). То котив ну просто чудово :)
Але все ж повторюсь - іди в РБ або Спорт+(чи ти не з Тернополя *dontknow* ). У них зараз почались цінові війни між собою. В РБ привозили давніше Бергамонти по хороших цінах. Помню коли брали Анрі лісапеда то за 3К вже були з Алівіо обвіскою, хорошими шатунами і хорошими еластомерними вилками. Як зараз незнаю. Але Все ж зайти і помацати власними руками варто. Якщо будеш в РБ і там буде такий хлопчина чорнявий під два метри ростом то пни його, хай тобі покаже нормальні моделі. Він у нас на форумі теж сидить, сподіваюсь "співфорумчанину" вже порадить щось дійсно хороше за вказану ціну.
-
я з Тернополя)
в РБ зайду, просто зараз свята, і хз чи вони працюють
а Спорт + де знаходиться?
до речі, Томагавк я кинув сюда, бо найшов такий, б/у в ідеальному стані, пробіг 400 км, за 2000 грн з компом.
тому напевно все таки зупинюся на ньому.
прост офінанси поют романси
і чим дешевше тим краще
а 400 км це майже новий)
за 2000 грн можна брати такий Томагавк?
чи тормоза реальне гамно? :(
-
я з Тернополя)
в РБ зайду, просто зараз свята, і хз чи вони працюють
а Спорт + де знаходиться?
до речі, Томагавк я кинув сюда, бо найшов такий, б/у в ідеальному стані, пробіг 400 км, за 2000 грн з компом.
тому напевно все таки зупинюся на ньому.
прост офінанси поют романси
і чим дешевше тим краще
а 400 км це майже новий)
за 2000 грн можна брати такий Томагавк?
чи тормоза реальне гамно? :(
їздив на такому - раз, тормозити будуть, але потужності їм явно не хватає (я 100 кг :D), просто вони не для екстріму, а в покатушки в самий раз.
ціна, як на мене, то добра. він новий коштував 2000 при доларі по 5. Може ше хтось шось порадить.
-
для початківці обвіска Алівіо взагалі оптимальний варіант.
1. надійність
2. простота і дешевизна в обслуговувані та дешевизна компонентів.
в мене на шосейнику стоїть задній китайский перемикач, який купив років 8 тому за 7 (Сім) гривень.
з тим перемикачем наїздив тисяч 10 і він бездоганно працює.
мабуть справа не в ровері, а в роверисті.
просто тут всі вважають себе розумними, тільки я знаю шо дурний...
-
тільки я знаю шо дурний...
Знаєш, а ти таки не помилаєшся.
-
в мене на шосейнику стоїть задній китайский перемикач, який купив років 8 тому за 7 (Сім) гривень.
з тим перемикачем наїздив тисяч 10 і він бездоганно працює.
мабуть справа не в ровері, а в роверисті.
просто тут всі вважають себе розумними, тільки я знаю шо дурний...
на кетаї нормально навіть не стартанеш бо вгнеш шатун, зіскоче з зірки переклюк і вломиться на гальмуванні вилка
-
та про який екстрім мова)))
мені по вашим міркам цей вел буде тіпа "тупо в магазин по хліб" :D
часом з баму на дружбу, або кутківці переїхати, цим самим зекономивши бенз, і получивши якусь користь для здоров"я, і напевно навіть це получиться швидше, ніж їхати машиною, через центр
часом з друзями десь прокататися
часом просто тупо вбити час з користю для здоров"я :)
напевно все ж таки зупинюся на б/у Томагавку, просто -1000грн це дуже вагомий аргумент
ніхто не в курсі скільки приблизно буде коштувати пересилка велосипеда з Києва в Тернопіль? ::)
-
Якшо рахуватимуть по вазі то ~ 50 +/-10 грн, якшо по об'єму то дорожче троха.
-
мені по вашим міркам цей вел буде тіпа "тупо в магазин по хліб" :D
то називається "в магазин по пиво" :D .
такого хватіт аж бігом, компоненти там нормальні, і ніхто не засміє шо базарно-китайСкий.
перевізники беруть на вагу. думаю грн 50-100, не більше. передзвони до перевізників і спитай. він важить не більше 15 кг запакований.
-
вот того я і думаю шо краще купити самий простіший але брендовий, хай навіть і трошки б/у
ніж якесь наворочене китайське гімно :)
якшо по вазі то супер, але я думаю вони захочуть і по об"єму міряти, я калькулятором на одному сайті нарахував 350 грн :D
це канешно бред, бо я колись пересилав 2 передні автомобільні сідушки, в Дніпропетровськ, вони важили майже 40 кг і об"ємом будуть в пару разів більші, то получилося 128 грн
кароче треба буде позвонити до них або заїхати і точно взнати
-
100 % брати краще за ту саму ціну але б/у в хорошому стані...на 30% по любому виграєш
-
100 % брати краще за ту саму ціну але б/у в хорошому стані...на 30% по любому виграєш
б/у ліпше тільки коли нема бабла :(
-
залежно що брати))) ти ж також не новий взяв, а б/у, за то ЯКИЙ)))) а тепер порахуй скільки б новий обійшовся)))
-
залежно що брати))) ти ж також не новий взяв, а б/у, за то ЯКИЙ)))) а тепер порахуй скільки б новий обійшовся)))
ну бо не мав бабла на новий :( :D
-
і чим твій б/у фіговий??? кожному б такий))))
-
народ, а шо скажете про такий, Scott Boulder
(http://s004.radikal.ru/i205/1004/6e/bdbfa64569cc.jpg)
(http://s58.radikal.ru/i160/1004/25/03288b7b17e1.jpg)
(http://s002.radikal.ru/i198/1004/ed/1f3a9f592e9e.jpg)
(http://s56.radikal.ru/i152/1004/c5/082add5a25ff.jpg)
(http://s59.radikal.ru/i166/1004/ed/8a7a6ab9363c.jpg)
(http://s07.radikal.ru/i180/1004/bf/b9b304c5c6a9.jpg)
(http://s45.radikal.ru/i107/1004/d0/d8a1a5bd5e13.jpg)
(http://s50.radikal.ru/i127/1004/a9/178b36d9fece.jpg)
Вилка SR Suntour XCT V2, ход 80 мм, регулировка предварительной нагрузки
Рулевая колонка Neco
Вынос Bontrager Approved, угол подъема 25 градусов
Руль Bontrager Approved Rise, высота подъема 30 мм
Грипсы Bontrager
Передний тормоз Shimano
Задний тормоз Tektro V-brake
Тормозные ручки Shimano ST-EF50
Система SR Suntour XCC-T102, 42T / 34T / 24T
Каретка VP, закрытый картридж
Ободья Matrix 550, усиленные
Передняя втулка Alloy
Задняя втулка Shimano FH-RM30
Спицы Bontrager steel
Передняя покрышка 26 x 2.0
Задняя покрышка 26 x 2.0
Седло Velo или Velgo (не памятаю)
Подседельный штырь Longus
Кассета Sram PG830, 11-32T
Передний перекл Shimano FD-C050
Задний перекл Shimano Altus
Манетки Shimano ST-EF50
віддають за 1800грн
я тепер вагаюся шо окраще взяти, чи цей Скотт чи Томагавк *dontknow*
підкажіть :)
-
скотт мав би бути кращим за команч, обода виглядають як одинарні, але катати нормально.
-
мав би бути якби це був повністю оригінал
а це тільки рама і вилка Скотовска ( :D ) а всьо решта збиралося власником особисто...
обода одинарні
та й пробіг в нього вже пристойний мабуть... бо модель десь 2003 року вроді...
команч, новіший, діскові тормоза, комп, але хотя і новіший але має пару сколів фарби на рамі
а Скотт, старіший, зато рама в кращому стані, але діски одинарні і тормоза прості... ну і получається неоригінал
я вот вагаюся, я сумніваюся шо я буду шось апгрейдити, для абгрейду напевно Скотт таки кращий, але мені б взяти шось хороше, не супер, а просто хороше, і просто кататися...
а таким напевно в даній ситуації є Команч
*dontknow* :(
Дописано : [time]06.Кві.2010, 18:52:56[/time]
до речі, тільки шо взнав, весь обвіс на цьому Скотті з Трека 3900 2009 року
глянув в неті і дійсно всьо 1в1
Скоттовска рама і обвіс рівня Трек 3900
за 1800 грн
може все таки варто взяти Скотт :)
Дописано : 06.04.2010, 18:54:20
тільки якби не діски :(
-
мав би бути якби це був повністю оригінал
а це тільки рама і вилка Скотовска ( :D ) а всьо решта збиралося власником особисто...
*dontknow* :(
:D :D :D
а як ти відрізняєш оригінал від не оригіналу..скот "наприклад" перекидки Altus чи якісь ставить на свої рами...завжди так було!!! звичайно є винятки коли фірмині втулки і таке інше від скота...а на такого класу вилосипедів ставлять оладнання інших виробників...
а те що зняли обладнання від Трека, це не значить що велосипед не оригінальний...
я б наприклад 100% замість команча брав скот
ну і обладнання на ньому досить пристойне як для своєї ціни
-
просто я почитав про іменно цей Скотт то там перекидки взагалі весь обвіс SHIMANO Deore LX
а тут Altus
ну але такий оригінальний Скотт коштував шось в районі 8000 грн :)
-
звичайно що ціна б там була значно більшою....думаю якщо в цьому байку немає у втулках та каретці дефектів (люфту) та все інше справне то це досить хороший вибір
-
автор
а непробував складати лісапед під себе???
П.С
доскладай троха грошей і вот візьми
Specialized 2010 HARDROCK DISC
(http://s2.share.te.ua/128585/specialized2010_hardrock_disc.jpg) (http://s2.share.te.ua/b128585/specialized2010_hardrock_disc.jpg)
супер байк і за такі гроші
як не як обвіс там шикарний: шрам, авід, труватів, спеш сідло)
-
це вже на дуже багато вилазить за мій бюджет :(
-
ти не дуже слухай тих велофетишистів) я теж, коли купляв першого ровера - то натерпівся і намучився з вибором. але взяв самий найбюджетніший Трек 3700 -і він їздив на ура. і знаю ще людей, котрі їздили на такому ж і трохи кращих 3900. при чому багато з них активні туристи - катали чимало і в різних умовах. і більшість шприхалів, окрім екстремалів - катають на звичайних "бюджетніках" - якби їх зараз охарактеризувати - то всі би фукали і вернули носа))
повір, що різниця між тими перекидками, ободами, манетками і тд - мізерна. і нормальній людині практично не помітна) я даю 100% шо ти не будеш їхати на новому ровері і думати, от блін, цей тросік таки гірший, тре було брати інший. просто візьми менш-більш якісний байк і все. і через місяць ти так до нього звикнеш, шо навтіь думки не будеш допускати, що ти міг їздити на якомцсь іншому.
п.с. а на цей весь велофеншуй - не звертай уваги - -тут люди міняють педалі і шатуни, бо вони по кольору і стилю не підходять до апгрейднутого ровера :D
-
ти не дуже слухай тих велофетишистів) я теж, коли купляв першого ровера - то натерпівся і намучився з вибором. але взяв самий найбюджетніший Трек 3700 -і він їздив на ура. і знаю ще людей, котрі їздили на такому ж і трохи кращих 3900. при чому багато з них активні туристи - катали чимало і в різних умовах. і більшість шприхалів, окрім екстремалів - катають на звичайних "бюджетніках" - якби їх зараз охарактеризувати - то всі би фукали і вернули носа))
повір, що різниця між тими перекидками, ободами, манетками і тд - мізерна. і нормальній людині практично не помітна) я даю 100% шо ти не будеш їхати на новому ровері і думати, от блін, цей тросік таки гірший, тре було брати інший. просто візьми менш-більш якісний байк і все. і через місяць ти так до нього звикнеш, шо навтіь думки не будеш допускати, що ти міг їздити на якомцсь іншому.
п.с. а на цей весь велофеншуй - не звертай уваги - -тут люди міняють педалі і шатуни, бо вони по кольору і стилю не підходять до апгрейднутого ровера :D
+5 молодца, брати ТРЕКА і не морочити собі голови, і ровер брендовий і апгрейду підлягає ! :) :)
-
+5 молодца, брати ТРЕКА і не морочити собі голови, і ровер брендовий і апгрейду підлягає ! :) :)
а сам Скоттіну тим часом крутиш? того ж таки болдера..:)
-
домовився вже з продавцем Томагавка
на днях має вислати
підкупили мене 2-х камерні діски, дискові тормоза, і стан нового вєліка + комп
:)
чекайте скоро перші відгуки 8) :)
-
а сам Скоттіну тим часом крутиш? того ж таки болдера..:)
вже скрутив ! ы то для дружини ! :) що привіз, то маю! :)
-
Переглянув обвіс команча - один хрін. Вибирати краще за тим що більше в око ляже. А надпис на рамі то лише для понтів, на реальні ходові якості він впливає мало(ну точніше воно впливає, але в цінових категоріяїх від 1000 уе, бо в кожного виробника є свої "фішки"). Обвіска на цьому скоті неахті, буде кілька дрібниць які будуть портити життя :) (типу шатунів не на шестигранках а на гайці - знімати важко). Вилка тут тоже проста еластомерка, сильно кращою за команчівську не назвеш.
А ну виклади ще раз точний список комплектуючих на Команчі, порівняємо :)
Дописано : [time]07.Кві.2010, 08:50:32[/time]
автор
а непробував складати лісапед під себе???
П.С
доскладай троха грошей і вот візьми
Specialized 2010 HARDROCK DISC
(http://s2.share.te.ua/128585/specialized2010_hardrock_disc.jpg) (http://s2.share.te.ua/b128585/specialized2010_hardrock_disc.jpg)
супер байк і за такі гроші
як не як обвіс там шикарний: шрам, авід, труватів, спеш сідло)
В ПОПУ той спеш. Ровер може й хороший, але от що спеш вміє найкраще то дерти гроші за свій бренд. З аналогічною обвіскою від Меріди буде коштувати ну суттєво дешевше. А те що СРАМ, Труатів і т.д. то ще нічого не каже. Вони теж випускають напівбазарні комплектуючі нижнього цінового сегменту
Дописано : 07.04.2010, 09:01:15
ти не дуже слухай тих велофетишистів) я теж, коли купляв першого ровера - то натерпівся і намучився з вибором. але взяв самий найбюджетніший Трек 3700 -і він їздив на ура. і знаю ще людей, котрі їздили на такому ж і трохи кращих 3900. при чому багато з них активні туристи - катали чимало і в різних умовах. і більшість шприхалів, окрім екстремалів - катають на звичайних "бюджетніках" - якби їх зараз охарактеризувати - то всі би фукали і вернули носа))
повір, що різниця між тими перекидками, ободами, манетками і тд - мізерна. і нормальній людині практично не помітна) я даю 100% шо ти не будеш їхати на новому ровері і думати, от блін, цей тросік таки гірший, тре було брати інший. просто візьми менш-більш якісний байк і все. і через місяць ти так до нього звикнеш, шо навтіь думки не будеш допускати, що ти міг їздити на якомцсь іншому.
п.с. а на цей весь велофеншуй - не звертай уваги - -тут люди міняють педалі і шатуни, бо вони по кольору і стилю не підходять до апгрейднутого ровера :D
Ну в дечому ти правий. При звичайній їзді по місті і околицях хватає і простих компонентів, головне щоб не відкритий "китай". Просто вже при більш інтенсивному катання починають трішки вилазити нюанси. Але вони все ж нюанси а не рішаючі фактори. Тому на них варто звертати увагу лише коли є гроші на це діло :) .
А що до феншую то по аналогії з автомобілями - є ті хто катає на простих фіатах 80-х років і не париться, а є ті що купляють всякі спорткари і всяко їх тюнінгують, чисто для душі, навіть жодного разу не виїзджаючи на них :)
-
http://www.veloonline.com/view.shtml?id=654
Велосипед Comanche TOMAHAWK FS DISC
( ГОРНЫЕ велосипеды )
Рама : Сплав алюминия 7005, усиленное соединение трубой рулевой колонки, место для крепления фляги. Трубы рамы - аэропрофиль, задние перья квадратного сечения, S-образной формы.
Размеры : 20,5"
Цвет : Бирюзовый матовый (19") , Черный (20") , Серый матовый (22")
Амортизационная вилка : Suntour SF XCM ход 100mm, регулируемая
Задняя перекидка : Shimano Acera RD-M340-L
Передняя перекидка : Shimano FD-TY32A-T
Шифтер : Shimano ST-EF50
Тормоза : PROMAX DISC 400
Шатун : Suntour CW-XCC 100PBG,175mm
Руль : Comanche MTB-AL-153TP Alloy
Вынос : Comanche TDS-A72-8 Alloy
Педали : VP-992S
Подседельный штырь : Comanche SP-232 Alloy
Седло : Comanche VL-3028
Втулки : F:JOY TECH DO41DSE Alloy 14G*36H R:JOY TECH D142DSE Alloy 14G*36H
Кассета : Shimano CS-HG30-8
Спицы : сталь
Обода : WEINMAN DP-2000, CNC двухстенный 14G*36H
Покрышка : KENDA K-879 26x1.95
Скорость : 24
-
шось ті ротора в тормозах так убого і дешево виглядають *No*
-
шось ті ротора в тормозах так убого і дешево виглядають *No*
зато при нагоді і грошах можна поміняти...
также як і вилку... і перекидки, і манетки, і шатуни, і втулки, і обода, і раму.... шо це я?
-
смалите))) :D
-
Сьогодні став щасливим власником Comanche Tomahawk FS Disc + вело. комп Longus M-2 + підфляжнік Author + міні вело насос F-17
лишилося купити болотніки і колодку :)
(http://i062.radikal.ru/1004/de/0bb6cecae619.jpg)
(http://s60.radikal.ru/i167/1004/5d/771dfb6abf08.jpg)
(http://i021.radikal.ru/1004/8f/1f1930cff769.jpg)
:)
Дописано : 17.04.2010, 00:39:57
тепер допоможіть мені настроїти той вело комп.
шось він в мене нічо не показує)))
як правильно установити сам датчик і болтк на шприхах? і як настроїти сам ""комп""
-
вітаєм!!!!
а на компі яка вінда стоїть?)
-
та там ДОС напевно)))
і всього одна кнопка)))
комп маєься на увазі спідометр
вже вроді розібрався
в мене резина 26*2,0
ввів в настройки 2074 вроді, з якоїсь таблиці, крутнув колесо, легенько і показало 8 км/годину
хз чи вірити цьому чи ні
і як провірити *dontknow*
Сім самураїв
стінка як в тебе :D
-
та там ДОС напевно)))
і всього одна кнопка)))
комп маєься на увазі спідометр
вже вроді розібрався
в мене резина 26*2,0
ввів в настройки 2074 вроді, з якоїсь таблиці, крутнув колесо, легенько і показало 8 км/годину
хз чи вірити цьому чи ні
і як провірити *dontknow*
Сім самураїв
стінка як в тебе :D
після ресета він мав би запуститися на стандартних настройках для 26 колеса і гуми 1,9 - 2,0
А ротора поліпші ніж ті шо ти скидав на фото з нету, бо тамті якісь дуже широко-дешеві були :)
-
Сьогодні став щасливим власником Comanche Tomahawk FS Disc
Вітаю з колесами !
А на рахунок скота то це тіко рама а все дійсно з трека (крім альтуса заднього) (велике сенкс Вован за добрі слова) це рама яку превіз Тед і вона скоріш за все 2005 р
-
Andrizzio
зараза попробую витягнути батарейку і гляну на шо воно зіб"ється
шось мені здається шо там було "0000"
Sasha
спс
знаю, але в цьому мене спокусили 2-х камерні діски, діскові тормоза, і вело.комп, і кароче всякі допи :)
-
знаю, але в цьому мене спокусили 2-х камерні діски, діскові тормоза, і вело.комп, і кароче всякі допи :)
тобто всьо то, шо вішають, коли, насправді, нема чого показати...
-
тобто всьо то, шо вішають, коли, насправді, нема чого показати...
:D вмієш втішити :laugh:
-
... з якоїсь таблиці...
Таблиці розмірів коліс (http://forum.shpryha.te.ua/index.php/topic,481.0.html)
-
:D
дякую :)