shpryha
ТехМайданчик => Обслуговування та ремонт велосипеда => Тема розпочата: Nobel від 27.07.2014, 12:40:57
-
Писати про те, що двохпідвіси **** не треба...кожен їздить на тому, на що заробив і що подобається.
Є конкретне питання. стоїть аморт 150мм піж отворами, чи можна поставити 165 або 190мм (просто на 190мм є непоганий варіант...)?
-
Фото
(http://s018.radikal.ru/i526/1407/fb/4a6b44dcc4da.jpg) (http://www.radikal.ru)
-
Ви спочатку відкрутіть з однієї сторони аморт, і попробуйте раму більше розсунути. Питання чи позволять дві половинки рами на стільки розійтись. І ще скоріш за все прийдеться послаблювати тросік переключателя заднього. 165 напевно стане без проблем, а от 190 вже під питанням, потрібно буде чіпляти аморт не в середній отвір, а той що вище.
-
Самий простий спосіб визначити. Відкрутити амортизатор з однієї сторони . Взяти певний відрізок на потрібні сантиметри та утримуючи раму співставити сам потрібний розмір. Кріпити у самому верхньому отворі.
Усі амортизатори мають пенвий хід. який можна регулювати . хід десь в межах 20 мм а то й більше.
Думаю що амортизатор мав би підійти .
-
Усі амортизатори мають пенвий хід. який можна регулювати . хід десь в межах 20 мм а то й більше.
Перепрошую звичайно, але ГА? Ви хоч раз амортизатор в руках тримали? В жодному аморті НЕ можна регулювати хід. І де є аморт 20мм ходу, від самоката? В 165мм амортів хід ШТОКУ (а не аморта) 38мм, в 190мм - 50мм.
Впринципі від 165 аморту йому гірше не стане, але з 190 буде завалена геометрія, відповідно треба ставити вилку з більшим ходом
Ви спочатку відкрутіть з однієї сторони аморт, і попробуйте раму більше розсунути. Питання чи позволять дві половинки рами на стільки розійтись
а чо не позволять)))
[spoiler](http://cs317330.userapi.com/v317330408/327e/SvLFjACU5Pw.jpg)[/spoiler]
а от 190 вже під питанням, потрібно буде чіпляти аморт не в середній отвір, а той що вище.
і після цього аморт заклинить в рамі
-
Перепрошую звичайно, але ГА? Ви хоч раз амортизатор в руках тримали? В жодному аморті НЕ можна регулювати хід. І де є аморт 20мм ходу, від самоката? В 165мм амортів хід ШТОКУ (а не аморта) 38мм, в 190мм - 50мм.
Впринципі від 165 аморту йому гірше не стане, але з 190 буде завалена геометрія, відповідно треба ставити вилку з більшим ходом
а чо не позволять)))
[spoiler]http://cs317330.userapi.com/v317330408/327e/SvLFjACU5Pw.jpg[/spoiler]і після цього аморт заклинить в рамі
не так виразився . Маю на увазі не сам хід штоку , а натяг пружини, від якого також міняється геометрія . На корпусі є різьба і велика гайка якраз довжина різьби має 2 см приблизно , а то й більше. . Коли гайку попускаємо чи дотягуємо , геометрія змінюється у більшу чи меншу сторону відповідно .
-
Від цьої гайки змінюється пепередній натяг пружини (preload) в ненавантаженому положенні, довжина від цього не змінюється.
Таке є тільки в мото амортах, якщо це мав наувазі
[spoiler](http://begemoto.com/data/big/uho_amortizatora.jpg)[/spoiler]
якщо відкрутити ту гайку що на пружині то вона буде бовтатись, і може призвести до поломки
-
190 під питанням! Згідний Треба добре міряти . Але я і не стверджував що 190 точно підійде.
P.S Геометрія для такого велосипеда різниці від початкової у 40 мм недумаю, що має дуже велике значення .
у жінки практично такий же велосипед. Амортизатор також міняв 150 мм на 165 мм . Закріпив у самий верхній отвір. Іздить вже третій рік нічого не заклинило. Зміни геометрії навіть незамітно
-
дуже дякую всім за поради..завтра відкручу аморт і буду міряти...
має може хто які варіанти аморта 165 або 190мм до 500грн?
-
Фуджі на фото - декілька постів назад кумедно виглядає :) Альбо стрімянку з собою возити - як для літака - щоб залазити/злазити з нього, або сідушку по максимуму спустити -але тоді коліна при їзді попри вуха свистітимуть. На ньому хоч зручно їздити-то?
-
відкрутив аморт...без особливих проблем стане і 190мм, але всі троси (передачі, гальма) треба міняти...