shpryha
ТехМайданчик => Обслуговування та ремонт велосипеда => Тема розпочата: Модест від 11.07.2014, 22:12:46
-
Всім привіт! Маю в велосипеді задній амортизатор, як на фото. Заблокувати його неможливо. Чи можна замінити його чимось жорстким і нерухомим, щоб зробити жорстку раму? Якщо так - де такі вставки продаються і скільки вартують.
(http://pic.te.ua/images/2014-07-11/thumbs/30Q6.jpg) (http://pic.te.ua/images/2014-07-11/30Q6.jpg)
-
ахаха, бруска кусок або труби :D :D :D
-
Що є - на тому і катаємось...
-
Що є - на тому і катаємось...
сміюся того, шо на днях говорили якраз про таке. а порада реальна. замість пружини вставити кусок труби потрібного діаметру, можна пластикову шоб не так сильно товкло.
-
Міняйте раму на люмінь, скинете десь 3 кіло від загальної маси ровера. Бачив нормальні рами по 600 ~ 700 грн. Але думаю що і вилку доведеться шукати іншу, бо у вас певно різьбова.
-
Принджина, задня призначена для комфорту та солідного вигляду гірського велосипеда на селі. Щоб велосипед був мягшим та агресивнішим .
Самий найкращий спосіб іздити та насолоджуватись життям на зависть іншим . І одночасно збирати кошти на інший велосипед, іншого класу.
Якшо порада не влаштовує то шукаєте трубку, ріжете, робите дирки , ставите на місце так званого мортизатора і вперед до звершень велосипедного спорту
Дійсно кусок деревяного бруска легше піддається обробці точніше можна нанести дирки простим побутовим сверлом , А якшо є випалювач то можна навіть полакувати перед тим нанісши випалювачем якусь брендову назву, наприклад Wood Rock SHOK . Це введе у оману та зацікавленість інших любителів спорту. Так що досить слушна порада
Це все звісно жарти . але виходи реальні з даноі ситуації .
ну і четвертий. Розібрати той амортизатор витягнути шток . Щось у корпус запресувати навіть кусочок брусочка і міцно скрутити. Але так щоб все те не мало ходу . Встановити на попереднє місце .
Вийде амортизатор із деревяним локаутом . Правда переключати треба у мягке положення розібравши амортизатор .
Інших варіантів напевне немає
-
не відступайте від теми, чоловік ясно запитав чого хоче.
-
Міняйте раму на люмінь, скинете десь 3 кіло від загальної маси ровера. Бачив нормальні рами по 600 ~ 700 грн. Але думаю що і вилку доведеться шукати іншу, бо у вас певно різьбова.
vit, цікавить бюджетний варіант, тому рама за 600 відпадає
Принджина, задня призначена для комфорту та солідного вигляду гірського велосипеда на селі. Щоб велосипед був мягшим та агресивнішим .
Самий найкращий спосіб іздити та насолоджуватись життям на зависть іншим . І одночасно збирати кошти на інший велосипед, іншого класу.
Якшо порада не влаштовує то шукаєте трубку, ріжете, робите дирки , ставите на місце так званого мортизатора і вперед до звершень велосипедного спорту
Дійсно кусок деревяного бруска легше піддається обробці точніше можна нанести дирки простим побутовим сверлом , А якшо є випалювач то можна навіть полакувати перед тим нанісши випалювачем якусь брендову назву, наприклад Wood Rock SHOK . Це введе у оману та зацікавленість інших любителів спорту. Так що досить слушна порада
Це все звісно жарти . але виходи реальні з даноі ситуації .
ну і четвертий. Розібрати той амортизатор витягнути шток . Щось у корпус запресувати навіть кусочок брусочка і міцно скрутити. Але так щоб все те не мало ходу . Встановити на попереднє місце .
Вийде амортизатор із деревяним локаутом . Правда переключати треба у мягке положення розібравши амортизатор .
Інших варіантів напевне немає
vitkov, дякую за поради. Варіант з розібрати і вставити брусок досить цікавий, спробую його!
-
ну я походу вирішив ситуацію з ним але старайтесь так робити щоб не люфтило. Бо мав справу з вдосконаленнями такого амортизатора то знаю його будову. І якшо навіть буде мінімальних люфт він буде даватися у взнаки на велосипеді. тому робіть те все без мінімальних люфтів. Коли вдасться відпишіться. Можливо дана тема буде у нагоді іншим. дякую .Удачі
-
я би не експерементував з деревянними вставками бо дерево при нагрузці може розколотись і наслідки можуть бути серйозними... якщо не хочеться знімати аморт (для краси) то можно на шток надіти металічну трубку підходячого діаметру і довжини, або декілька гаек, а якщо замість аморта то можно кусок труби я писалось вище або відпиляний і просвердлений кусок зломаного гаечного ключа... це моя думка :)
-
ІМХО - краще всього було б зняти цей і занести якомусь токарю, щоб виточив вставку під такі ж посадкові розміри з дюралю. І легше буде, і люфтів буде меньше. Хоча без пружини мабуть таки буде постукувати.
-
В тому амортизаторі найваща то спружина . Сам корпус зі штоком не є важкими. тому дійсно кусок трубки всиредину або на шток ззовні. Краще всиредину кусок алюмінієвої трубки . Буде візуально мати той же вигляд і небуде відражати кустарною роботою. А задля ваги спужину просто не ставити .
Робити дирки у трубці треба на станку . Самому сверлом правильно виставити центр дирки на круглій трубці дуже проблематично . Тільки спеціальний сверлильний станок із зажимом .
-
Не втримався. А що таке спружина? :D
-
але ж ізврати :).
Я б при такій проблемі просто купив би жорстку раму, та й по всьому. Скільки вона нині буде коштувати? гривень 400?
-
Водопровід і за 300 можна взяти.