shpryha
ТехМайданчик => Обслуговування та ремонт велосипеда => Тема розпочата: vit від 05.08.2013, 00:21:51
-
У цій темі хотів би поділитися своїми приктичним досвідом по стиранню ободів.
Коли їх тре міняти, думаю знають майже всі, я також це знав, але зовсім тим не переймався і просто їздив до "побєдного", внаслідок чого получився прикольний порівняльний тест.
Отже.
У не такому вже й далекому 2011-му був куплений TREK 3900 на ободах Bontrager J550.
Першим, на 10500-ах пішов гайтю задній.
Ми верталися із Стегніківців. На перехресті Драганівка - Забойки при тормозах, відчув постукування. Зупиняюся...
(http://i.piccy.info/i9/81c6a16d9ec4a1db856aa38215daaf29/1497390206/97737/1149572/2012_10_07_17_02_03_957_800.jpg) (http://piccy.info/view3/11283966/dbbc36f97782911ef04502ec8577a3e4/1200/)(http://i.piccy.info/a3/2017-06-13-21-43/i9-11283966/756x565-r/i.gif) (http://i.piccy.info/a3c/2017-06-13-21-43/i9-11283966/756x565-r)
Підспустив колесо і тихенько добровся додому. На його місце був посавлений Weinemann ZAC-2000.
Після заднього, з нетерпінням очікував коли, і головне, ДЕ, здохне передній. Минали місяці, пара тисяч км. вже були позаду, цікавість розпирала...
Намічалась дальня покотенька, загальна 120км, а саме - Охримівці-Скорики-Скалат. Готувався ретельно, про обода зовсім вже не згадував. І ось виїзд. Всьо було супер, аж на 27-му км...
(http://i.piccy.info/i9/1e511582fa5419310dc3e1761e86e020/1497390885/169964/1149572/P5260118_800.jpg) (http://piccy.info/view3/11283978/2b055f6c9a28028dd50e5c518c2baa77/1200/)(http://i.piccy.info/a3/2017-06-13-21-54/i9-11283978/755x566-r/i.gif) (http://i.piccy.info/a3c/2017-06-13-21-54/i9-11283978/755x566-r)
Знову підспустив колесо і помало вернувся. Це, вже не перешприховував, бо на Х.Т. підвернулось ціле колесо, точно таке саме, з пробігом у 300км. за 150грн. Вже знаючи його ресурс, прикинув шо на 1.5 року має вистачити, і за той час я вже буду мати все для переходу на диски, тому за ту ціну взяв не роздумуючи.
Їдем далі...
Минуло трохи бульше місяця з часу коли поміняв переднє колесо. Звичайний робочий день, їзджу собі по місту, і тут...
(http://i.piccy.info/i9/ad843e14168b5f4cc07093ad9f2138aa/1503173580/78434/1149572/P8030135_800.jpg) (http://piccy.info/view3/11491268/365e356b482e3af94c5fc862da650fbb/1200/)(http://i.piccy.info/a3/2017-08-19-20-13/i9-11491268/755x566-r/i.gif) (http://i.piccy.info/a3c/2017-08-19-20-13/i9-11491268/755x566-r)
Стара пісня бл...ть. Пішов не так давно поміняний задній обод. ЯК??? Всього 3000. Починаю гнути матами але скоренько заткався бо дойшло шо я не в полі. Короче мої надії про 1.5 року луснули як мильна бульбашка. Але добре мати на господарці запасного ровера.
У всіх трьох випадках від повної лажі мене рятувало те шо я ніколи не качаю більше за 1.5атм.
Зараз активно шукаю/вибираю компоненти щоб хоча б переробити зад, бо зробити зразу все, а ше з моїми забаганками то треба добру купу грошей.
Ага, ми про обода...
Bontrager J550 - 10 - 13тис.
Weinemann zac2000 - 3тис.
Стиль їзди не мінявся, торм. колодки постійно хороші і одного виробника, то як таке може бути?
Не буду ні хвалити одних, ні критикувати інших, просто кажу вібрекам па-па...
-
А чи не пора на дискові переходити
:D
-
Вітя, у твоєму випадку, диски - кращі за V-brake, але не забувай - ротори і тормозні колодки також не вічні. Головний недолік дискових гальм - це ціна.
-
Костя, я можу возити з собою кілька пар тормозних колодок і навіть запасний ротор :), головне щоб обода були цілі.
-
Костя, я можу возити з собою кілька пар тормозних колодок і навіть запасний ротор :), головне щоб обода були цілі.
я думаю, що возити нічого неприйдеться, просто вчасно міняти зношені елементи(а знос видно чудово що на клолдках , що на роторі, бо ж це не схована товщина зношеної стінки обода) :)
-
Певно вже тиждень дивлюсь на обода. Було б цікаво знати шо думають інші на рахунок того шо я повидивлявся.
Чим я керувався.
1.По ціні, не більше 40$ за штуку.
2.Виробник. Будь-який тільки не мавік. У мене до них якась антипатія, з чим це пов'язано навіть я сам не розумію, хоча маю підозру шо то дизайн у всьому винен.
3. Міцні.
Ось те шо мені впало в око:
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=76084 (http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=76084) - SR25 – 33.49
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=89372 (http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=89372) - WTB SpeedDisc i23 – 27.49$
http://www.velostyle.com.ua/134598.html (http://www.velostyle.com.ua/134598.html) - Mach1 - KARMA DISC, 26¨, 32отв. двойн пистон, AV, черный - 223грн.
http://velomania.com.ua/shop/13-zapchasti/73-oboda/903-mach1-mx-disc (http://velomania.com.ua/shop/13-zapchasti/73-oboda/903-mach1-mx-disc) - 185грн.
-
На новому велосипеді стоять обода WTB, i19C, 29". Поки все ідеально, крім того на WTB SpeedDisc i23 найбільша знижка :)
А тобі під диск, чи V-brake? Бо якщо диск, то є сенс брати тонкіші:
http://www.chainreactioncycles.com/ua/en/wtb-speeddisc-i19-rim-26-2013/rp-prod89368 (http://www.chainreactioncycles.com/ua/en/wtb-speeddisc-i19-rim-26-2013/rp-prod89368)
Більше нічого додати.
-
А я навпаки хочу чим поширші. Бо в мене покришки 2.25.
-
А я навпаки хочу чим поширші. Бо в мене покришки 2.25.
На ободі пише - Recommened Tire Section Width: 28-62mm
2.25 х 25.4(mm in inch) = 57.15mm < 62mm
тобто вони мають підходити, якщо вірити специфікації. Ці дані прочитав на свому колесі - 29", гадаю 26" в цьому плані не відрізняється.
У спец. пишуть i19 - disk-brake-only, про i23 не пишуть нічого.
-
просто кажу вібрекам па-па...
давно пора)
-
прочитав був цю статтю, зробив висновок, шо мені треба буде обода міняти, десь за зиму, через пару днів їду, проїхав км з 10 від дому, шось стукати почало, дивлюсь, обод задній тріс(
-
Weinemann zac2000 - 3тис.
на офсайті веймана про гальмування особливо наголошується:
THE DANGER
the sidewalls of a rim are constantly exposed to aggressive braking. this can lead to wear. Resulting in an eventual collapse of the rim itself.
THE CAUTION
As soon as a concentric groove (SAFETY LINE) appears on the sidewalls,the rim has to be replaced immediately.
(http://www.weinmanntek.com/Tech/Tech02.htm (http://www.weinmanntek.com/Tech/Tech02.htm))
А ви, певно, їздили "до побєдного"
Імхо, із двох поверхонь які труться, хтось обовязково повинен першим стиратися - краще мати хороші обода і дешеві м"які колодки - най буду тричі за сезон колодки міняти, ніж раз в рік обода.
-
Цікаво звичайно вас послухати ,але я вам скажу: до старого велосипеда я купив на базарі два колеса 700С в зборі ,в передньому шприхи поміняв на більш якісні в задньому не міняв чекав поки почнуться проблеми так от на них я відкатав дуже багато ,вібрейків(якісних) мені вистачало максимум на 3 місяці.До чого я веду ,до того що як я не старався але виробити обід за 2 роки я так і не зміг.Думав що якості в них нема але виявилось зовсім на оборот *tramplin*
-
Цікаво звичайно вас послухати ,але я вам скажу: до старого велосипеда я купив на базарі два колеса 700С в зборі ,в передньому шприхи поміняв на більш якісні в задньому не міняв чекав поки почнуться проблеми так от на них я відкатав дуже багато ,вібрейків(якісних) мені вистачало максимум на 3 місяці.До чого я веду ,до того що як я не старався але виробити обід за 2 роки я так і не зміг.Думав що якості в них нема але виявилось зовсім на оборот *tramplin*
беріть до уваги той факт шо базарні обода досить важкі > значить міцніші (V-подібні),також товщина тормозних доріжок. і доречі на базарних нема проточки рівня зношеності, а там воно переважно і тріскає.
ще залежить від агресивності катання і пройденої відстані.
-
arhont ,доречі на базарних нема проточки рівня зношеності, а там воно переважно і тріскає.
ще залежить від агресивності катання і пройденої відстані.
На щот ваги не буду спорити не знаю , а от рівень зношеності там то-же є (2 полоси )Їздив на них не жаліючи їх при моїх то 92 кг.Вистачало на пів року дальше їх центрував сам в майстерню не здавав ,а то видів як їх там рівняють деколи навіть покришку не знімають .... Тріщин на них не було навіть на стику..
-
Нарешті склались колеса. Стечкіну привіт і дякую! Ура!
(http://i.piccy.info/i9/423a01258a34222f69387540e96caad8/1503173729/128931/1149572/P9190144_800.jpg) (http://piccy.info/view3/11491276/b87dc02434cf1c931c75da01d65f390f/1200/)(http://i.piccy.info/a3/2017-08-19-20-15/i9-11491276/755x566-r/i.gif) (http://i.piccy.info/a3c/2017-08-19-20-15/i9-11491276/755x566-r)
-
втулки поставив на промах ?А то я то же думаю перейти на дискові тормоза
-
Нарешті склались колеса. Стечкіну привіт і дякую! Ура!
Красота, а скіко усе-усе обійшлося?
-
втулки поставив на промах ?
Неа, бо так як я експлуатую ровер то проми мені не підходять.
(http://imageshack.us/a/img32/3218/i70.JPG)
Красота, а скіко усе-усе обійшлося?
Обода - 450 пара, такі - http://www.chainreactioncycles.com/ua/ru/wtb-speeddisc-i23-rim-26-2013/rp-prod89372 (http://www.chainreactioncycles.com/ua/ru/wtb-speeddisc-i23-rim-26-2013/rp-prod89372) Доречі вони зараз в розпродажі.
Шприхи - Pillar 64*4грн. - http://www.velostyle.com.ua/134341.html (http://www.velostyle.com.ua/134341.html)
Ніпеля Sapim - 64*1грн. - http://velosiped.com/product/nippel-sapim-brass-14g-14-polyax (http://velosiped.com/product/nippel-sapim-brass-14g-14-polyax)
Втулки ХТ - 670 пара - http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=44&t=27732 (http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=44&t=27732)
Збірка 100 пара - http://shpryha.te.ua/index.php?action=profile;u=351 (http://shpryha.te.ua/index.php?action=profile;u=351)
І того - 1540.
-
(http://imageshack.us/a/img32/3218/i70.JPG)
Обода - 450 пара, такі - http://www.chainreactioncycles.com/ua/ru/wtb-speeddisc-i23-rim-26-2013/rp-prod89372 (http://www.chainreactioncycles.com/ua/ru/wtb-speeddisc-i23-rim-26-2013/rp-prod89372) Доречі вони зараз в розпродажі.
Шприхи - Pillar по 64*4грн. - http://www.velostyle.com.ua/134341.html (http://www.velostyle.com.ua/134341.html)
Ніпеля Sapim - по 64*1грн. - http://velosiped.com/product/nippel-sapim-brass-14g-14-polyax (http://velosiped.com/product/nippel-sapim-brass-14g-14-polyax)
Втулки ХТ - 670 пара - http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=44&t=27732 (http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=44&t=27732)
Збірка 100 пара - http://shpryha.te.ua/index.php?action=profile;u=351 (http://shpryha.te.ua/index.php?action=profile;u=351)
І того - 1540.
це недорого
я за свої втулки х17 на промах віддав 550
+ обода ДТ по 200
а за шприхи вже не згадаю
-
За ті гроші можна було б взяти досить непогані готові колеса.
Я передивився цілу купу вілсетів і знервувався, в кожному якась херня була - то шприхи сірі, то обода тонкі, то кольора мені не підходили, то втулки CL. А так ліпиш собі чого душа бажає.
-
я мав на увазі шо мої колеса на порядок поступаються і то десь штуку триста стали + покри швальбе і камери максіс ще 700
-
Неа, бо так як я експлуатую ровер то проми мені не підходять.
Якщо колесо гарно зібрано тоді ціна 1500грн є дуже нормальною. А чим проми не підходять?
-
А чим проми не підходять?
Ціною.
Так-так саме ціною, бо нормальні втулки на промах коштують не 100$ за пару. Ходять чутки що проми у втулках вищезгаданої цінової категоріїї ходять від 5 до 15тис.км. проти насипних, які тримаються 30 - 100тис.км. Я сьогодні дууже довго шукав тему, у якій йшлося про захист(пильники) бюджетних втулок і здається то були новатеки. Так от, автор, після декількох тисяч розібрав їх, а таам :o заржєвіли проми!
Хочу нагадати що сам розпочав практичний експеримент, а саме, колеса на червоному ровері зібрані на SRAM X7...
(http://i.piccy.info/i9/a99a99d285615316c0440fe76d17f087/1503174131/96990/1149572/2013_01_07_13_18_04_422_800.jpg) (http://piccy.info/view3/11491294/e83d9106fd211288cc0073f8dba103af/1200/)(http://i.piccy.info/a3/2017-08-19-20-22/i9-11491294/756x565-r/i.gif) (http://i.piccy.info/a3c/2017-08-19-20-22/i9-11491294/756x565-r)
Коли купляв ті втулки, знав про їхні недоліки, але у мене були певні обставини що дозволили мені знехтувати тим негативом, а саме:
1. Вага жінки 50кг
2. Сезонний пробіг не більше 500км
3. Умови покотеньок - гарна погода, парки, природа.
4. Банальний фен-шуй, більшість обладнання Х7 от і втулки такі ж захотів.
Отож.
SRAM X7 - 680грн. проти Shimano XT - 670грн.
-
в мене також таке було з ободом
-
таке часто бува. гальмами зтер