shpryha
ТехМайданчик => Ровери => Тема розпочата: Tiger від 15.05.2012, 10:07:49
-
Маю потребу купити нові покришки на свого велосипедика для катання:
- 60% - Сухий асфальт / мокрий асфальт
- 30% - Грунтові дороги / щебінь / бруківка
- 10% - болото / пісок ....
Хочу щоб мали класний накат (мої Келлісні полусліки мають менший накат ніж в дружини Бонтрагери універсали) ну і тримались дороги
На даний момент розглядаю Швабле Смарт Сем 1,75 або 2,0.
Мають гарний накат і прохідність, але в неті пишуть, що мають здатність липнути до асфальту в теплу погоду - щось про таке чули?
Колись мав змогу кататись на Швабле БлекДжек - накат в них був супер
Може хтось знає їх в порівнянні на практиці? або якийсь інший варіант...
-
То всьо якісь приколи, в мене смарт семи проїхали весь Крим і до асфальту не прилипали, жара була точно не менше +35 С.
Блек Джеки теж нормальні, навіть на Найт Меднесі бачив у призерки (І місце :)) на задньому колесі, ніби в Спорт+ можна помацати.
-
Підтверджую Smart Sem від Schwalbe - покри, мабуть з світовим визнанням :angel:
-
здатнійсть липнути = хороше зчеплення з дорогою)) А якщо серйозно - бери, все нормально з ними.
-
То всьо якісь приколи, в мене смарт семи проїхали весь Крим і до асфальту не прилипали, жара була точно не менше +35 С.
тама є яката цифірка в макуванні ТРІ вродя.. отово її значення і є липкотвердість, хотя у семів вона вроде у всіх 67 шо значить - дюже жостка і крен влипне... але якшо ашвальт вже плавиться, то протектор таки тонкий і врізатись має непогано через шо і появиться ефект влипання.
-
Ще Land Cruiser помацав - тож такі нічого і відгуки позитивні.
І ще питання
1.75" / 1.9" чи 2.0 ??
Та фігня на скільки бачу називається EPI - і по ходу, якщо я правильно знаю то, чим цей показник більший тим гума твердіша і має кращий накат, але чим він більший тим гірше воно себе поводить на морких покриттях і не асфальті
-
Та фігня на скільки бачу називається EPI - і по ходу, якщо я правильно знаю то, чим цей показник більший тим гума твердіша і має кращий накат, але чим він більший тим гірше воно себе поводить на морких покриттях і не асфальті
Ну ти ніби ВУЗа не закінчував. Чим твердіша тим більший накат, чим мягша тим краще ЛИПНЕ. Тобто польовій дорозі глибоко начхати наскільки воно там у тебе тверде, ітак воно буде врізатися в грунт. Тому ГРУБО кажучи: твердіша - кращий накат по асфальті, мягша - краще тримає дорогу на ТВЕРДИХ поверхнях. Мягкі гуми в основному йдуть для гір, де треба хороше зчеплення з каменем.
-
Покищо вибір за
http://schwalbe.com.ua/Smart_Sam_Performance_Wired_54-559_KevlarGuard_ORC_MTB_11132372_schwalbe.html (http://schwalbe.com.ua/Smart_Sam_Performance_Wired_54-559_KevlarGuard_ORC_MTB_11132372_schwalbe.html)
має класні показники. єдине що без KevlarGuard він важить на 80 г менще і вартує на 70 грн менше (приблизно)
http://schwalbe.com.ua/Smart_Sam_Performance_Wired_54-559_Performance_ORC_MTB_11132370_schwalbe.html (http://schwalbe.com.ua/Smart_Sam_Performance_Wired_54-559_Performance_ORC_MTB_11132370_schwalbe.html)
може хтось катає на подібній шині інших виробників?